Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 19 March 2002, 19:55   #1
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Cool Vet Spannend

Verleden zondag na mijn kleine uitspatting met mijn vriendje (zie "vormpjes scheren") wel iets heel vet spannends gedaan. Na onze vrijpartij was ik een beetje ingedommeld en toen ik wakker werd was mun ventje er niet meer. Die had me mooi in de steek gelaten om televisie te gaan kijken beneden. Toen ik me wilde aankleden kwam ik tot de ontdekking dat mijn schat mijn slipje nog in zijn broekzak moest hebben zitten, dus dan maar even zonder Terwijl ik mun kousen rechttrok en mezelf zo naakt voor de spiegel zag staan kreeg ik wel een heel vet stout plan
Heel stiekum ben ik de gang en de trap op geslopen om mun jas van de kapstok te halen. Die heb ik dan gauw aangetrokken en daarna ben ik een beetje bozig de kamer ingelopen om mijn schoenen van onder de bank te trekken. 'Als je dan toch liever naar voetbal kijkt dan naar mij' heb ik nog geroepen en toen ben ik snel naar buiten gegaan en door de plenzende regen naar huis gefietst Ik zweer je dat ik vet geil werd van dat fietsen in de regen met alleen mun kousen en me jas aan. Was ik halverwege (tis niet zo ver) belt meneer me op om te vragen wat er eigenluk is. Ik speel een beetje verontwaardiging en liefje begint te slijmen en me een beetje op te vrijen met het feit dat hij mijn stringetje nog heeft en dat ie het wel een lekker idee vind dat ik zonder ondergoed op me fiets zit. Toen heb ik hem afgescheept met de mededeling dat ie niet wist waar die het over had en dat ik hem die dag niet meer wilde horen.
Pas heel laat, toen ik al lang in me bed lag kreeg ik een berichtje dat ik de allerliefste en de allergekste schat was die hij kende

Had ie vast het silhouet van mijn kleren dat ik in zijn bed had gemaakt gevonden, samen met het briefje "you don't know what you we're missin'"
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.