Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 June 2008, 17:54   #1
Gmeisje
Damn
 
Gmeisje's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2007
Berichten: 15
Exclamation Ja of nee, ik weet het niet

Hey,

in mijn klas zit er een enorm leuke jongen waar ik al minstens 8 maande verliefd op ben. niet zomaar verliefd, ik lig echt hele nachten wakker omdat ik niet kan stoppen met fantaseren, en als hij langsloopt begint mijn lichaam helemaal te trillen, en als ik zijn naam hoor moet ik grijnzen.

Ik heb wel een klein beetje het idee dat hij me leuk vind, maar ik kan het me ook verbeelden omdat ik graag wíl dat hij me ook leuk vind. dit is wat er in een schooldag gebeurt:

- Hij zoekt vaak oogcontact met me, en dat gebeurt ook vaak omdat ik het heel erg snel doorheb als iemand naar me kijkt.
- als hij tegen me praat kijkt hij (voor mijn gevoel) diep in mijn ogen, en hij glimlacht half, en dan echt de hele tijd
- als hij in mijn buurt zit kijkt hij best vaak naar me, bijv als hij eerst naar iemand achter me kijkt en daarna naar voren wil kijken blijven zijn ogen even bij mij hangen voor hij verder kijkt (snapje?)
- misschien lijkt het maar zo, maar als hij bij zijn vrienden is en ik en mijn vriendin zitten er vlakbij lijkt het alsof hij zich een beetje uitsloofd.

laatst moesten we voor een opdracht een powerpoint presenteren, en ik zat bij HEM in het groepje. een andere vriendin van mij, die tijdens de presentatie nog in de klas zat, zei dat hij steeds naar mij keek maar dat ik niet terugkeek.. ik durf nou eenmaal niet naar hem te kijken als we voor de klas staan want we hebben van die meiden (en ook jongens) in de klas die meteen lullig gaan lopen doen als iemand iemand leuk vind.
OMdat ik hem al zo lang leuk vind, en er nog altijd niks is gebeurd, heb ik het tegen een vriend van hem verteld, en hij gaat morgen waarschijnlijk tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind. Zelf kan ik het namelijk niet, want ik ben zo stiknerveus als ik bij hem ben!
Dus ja, nou weet ik niet kan verwachten. want we hebben zo vaak oogcontact, maar kan dat betekenen dat hij mij ook leuk vind? Bedankt voor de moeite om dit te lezen..
Gmeisje

ps: hij is erg verlegen en ik ook.
Gmeisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2008, 17:58   #2
Gmeisje
Damn
 
Gmeisje's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2007
Berichten: 15
Standaard

Oja, ik ben nog iets vergeten: weten jullie misschien hoe ik het best kan vragen om af te spreken? dus om samen iets te gaan doen? want als hij mijn hart breekt ga ik daar nog lang last van hebben en ik wil hem ook als vriend hebben, als hij geen relatie met mij wil..
Gmeisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2008, 18:00   #3
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Kom OP zeg!
Gebruik de zoekfunctie, stelletje noobs!
Dat ding zit er niet voor niets.
D'r zijn honderden topics zoals deze.

Dus help yourself.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2008, 18:31   #4
Grim
Verliefd
 
Grim's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2008
Berichten: 74
Thumbs up

Citaat:
Origineel gepost door Gmeisje Bekijk Bericht
weten jullie misschien hoe ik het best kan vragen om af te spreken? dus om samen iets te gaan doen?
iets afspreken is t makkelijkst
via msn, mail, sms enzovoort
tis moeilijker om t int echt te vragen

je kant t beste beginnen met:
ik verveel me, (en dan vragen)
zo heb ik mijn eerste afspraakje geregeld
succes verder heya
__________________
Grim used to be heartless
untill She gave him one
Grim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.