Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 10 February 2009, 12:41   #1
Jumie
Lid
 
Geregistreerd op: 10 February 2009
Berichten: 6
Standaard lastig probleempje

Ik ben verliefd op mijn beste vriend! ik weet dat hier over al een onderwerp is maar het zit nog even wat ingewikkelder.. Hij heeft pas verkering. Mijn andere vrienden weten het niet maar ik krijg welleens een reactie van: jullie zouden echt een leuk stel zijn of ik weet bijna zeker dat jullie nog is wat krijgen! Het word ook welleens gevraagd van hebben jullie nou verkering? Wat moet ik doen!!? Denken jullie dat ik hem uit me hoofd moet zetten of wachten of weten jullie een andere manier?
Jumie is offline  
Oud 10 February 2009, 12:44   #2
weerlegger
Lid
 
Geregistreerd op: 1 February 2008
Locatie: Precies in het midden
Berichten: 775
Standaard

Uit je hoofd zetten
__________________
If you're lucky enough to be me than you're lucky enough
weerlegger is offline  
Oud 10 February 2009, 14:41   #3
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Of uit je hoofd zetten of hopen dat zijn verkering ooit stopt. Maar ik zou voor de eerste gaan.
DKVTTZWN is offline  
Oud 10 February 2009, 15:23   #4
Jumie
Lid
 
Geregistreerd op: 10 February 2009
Berichten: 6
Unhappy

tsjaa, dat zal best moeilijk zijn want afstand nemen zou beetje raar zijn maar ik vind het toch wel vreemd dat mensen zeggen van ik geloof dat jullie nog wellis wat krijgen. Ik vond hem 2 jaar geleden ofzo ook leuk en toen had hij niemand toen is er wel bijna van gekomen maar was bang dat ik vriendschap met liefde ging verwarren. achteraf dus spijt van ik heb zn broer ook leuk gevonden maar ik denk dat dat kwam omdatie op hem lijkt
Jumie is offline  
Oud 10 February 2009, 15:27   #5
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Ja, wat zeik je nou dan kind? Eerst vraag je advies en dan ga je het weer afwijzen. Zoek een ander en houd op onze tijd te verdoen.
Kthxbye
DKVTTZWN is offline  
Oud 10 February 2009, 16:16   #6
xJuul
Lid
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Overijssel
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jumie Bekijk Bericht
Ik ben verliefd op mijn beste vriend! ik weet dat hier over al een onderwerp is maar het zit nog even wat ingewikkelder.. Hij heeft pas verkering. Mijn andere vrienden weten het niet maar ik krijg welleens een reactie van: jullie zouden echt een leuk stel zijn of ik weet bijna zeker dat jullie nog is wat krijgen! Het word ook welleens gevraagd van hebben jullie nou verkering? Wat moet ik doen!!? Denken jullie dat ik hem uit me hoofd moet zetten of wachten of weten jullie een andere manier?
Heb precies hetzelfde, alleen heeft hy geen vriendin haha. maar dat soort dingen worden ook altyd tege ons gezegd of gevraagd .
xJuul is offline  
Oud 10 February 2009, 22:24   #7
Jumie
Lid
 
Geregistreerd op: 10 February 2009
Berichten: 6
Standaard

Nou nee ik wijs het zeker niet af.. jullie zouden best gelijk kunnen hebben.. maar vind het gewoon moeilijk. En weet gewoon niet echt wat mee aanmoet. Dussjah
Jumie is offline  
Oud 11 February 2009, 06:18   #8
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Pfffff... ik ben net wakker, ja!
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.