Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 January 2007, 19:07   #1
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard tips nodig

Zoals jullie hoogswaarschijnlijk wel weten heeft mijn vriendin veel ruzie met haar ouders om mij.
Zie een andere topic in Liefde & Relaties ook doormij gepost.
Verschillende vrienden vertelde me dat ik niets kon doen tegen over die ouders, omdat ik het anders mss erger zou maken.
Nu is mijn vraag aan jullie wat kan ik doen tegenover mijn vriendin om haar een beetje op te fleuren.
hou wel rekening mee dat ik haar niet veel zie door deze situatie.
AUB help me. alle tips zijn welkom (wel serieuze tips aub).
Ik weet sommige zullen denken dat die domme belgen hun problemen zelf oplossen, maar stel je eens voor in mijn situatie.
Dan zou je zelf ook tevreden zijn, denk ik als je ervoor kan zorgen dat je vriendin een lach op haar gezicht krijgt.
Ik lijd er om dat zij enorm veel lijd in deze situatie.
bedankt

Laatst aangepast door anoniem888 : 20 January 2007 om 19:12
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 10:30   #2
don-frank
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door anoniem888 Bekijk Bericht
Zoals jullie hoogswaarschijnlijk wel weten heeft mijn vriendin veel ruzie met haar ouders om mij.
Zie een andere topic in Liefde & Relaties ook doormij gepost.
Verschillende vrienden vertelde me dat ik niets kon doen tegen over die ouders, omdat ik het anders mss erger zou maken.
Nu is mijn vraag aan jullie wat kan ik doen tegenover mijn vriendin om haar een beetje op te fleuren.
hou wel rekening mee dat ik haar niet veel zie door deze situatie.
AUB help me. alle tips zijn welkom (wel serieuze tips aub).
Ik weet sommige zullen denken dat die domme belgen hun problemen zelf oplossen, maar stel je eens voor in mijn situatie.
Dan zou je zelf ook tevreden zijn, denk ik als je ervoor kan zorgen dat je vriendin een lach op haar gezicht krijgt.
Ik lijd er om dat zij enorm veel lijd in deze situatie.
bedankt

ga een keer bij haar ouders slapen misschien gaat het dan beter
of ga een keer uit en zeg gewoon dat je met vrienden weggaat maar toch naar het meisje gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2007, 18:23   #3
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wees gewoon heel erg lief tegen haar. Als je haar niet stuur je haar een smsje waar ze om moet lachen. Niet telkens het zelfde kleffe geleuter, maar iets als,hoe vresenlijk dom je vandaag was door je schooltas in een plas water te laten vallen, waardoor je alles droog hebt moeten fohnen. Dan eindig je met zoiets als. Ik heb ej heel erg gemist onder het fohnen.
Gewoon iets totaals ontnuttigs. Gewoon grappig.
Gewoon elke dag iets kleins. een smsje mailtje telefoontje. Wat mij betreft stuur je roosjes op. je moet haar natuurlijk ook nog veel zien.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.