Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 31 March 2007, 22:10   #1
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard Ajax / AZ alsnog kampioen?

Hebben Ajax of AZ nog steeds kans op de titel nu PSV weer punten morst?

Persoonlijk denk ik dat Ajax alsnog de titel pakt aangezien AZ en PSV een zwaarder programma hebben dan de club uit Amsterdam.

En wat denken jullie?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2007, 03:52   #2
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
emo

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Hebben Ajax of AZ nog steeds kans op de titel nu PSV weer punten morst?
wie weet!
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2007, 15:05   #3
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik denk dat ajax en AZ op het laatst weer een paar lullige puntjes laten liggen en dat PSV uiteindelijk toch wel kampioen word.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2007, 18:56   #4
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Ik denk dat ajax en AZ op het laatst weer een paar lullige puntjes laten liggen en dat PSV uiteindelijk toch wel kampioen word.
Ik denk er ook zo over.
Twente
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2007, 19:00   #5
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ajax wordt alsnog kampioen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 09:18   #6
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ajax wordt alsnog kampioen
mja, gezien het programma van ajax en het huidige spel hebben we zeker kans
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 11:59   #7
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alle drie de clubs heb ik een hekel aan...
Vooral psv en ajax, dus als het leven ietwat mooi is en blijft mag AZ van mij wel kampioen worden...

maarja, NEC zal wel niet gaan stunten zaterdag dus psv wordt gewoon kampioen, zo is het altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 12:06   #8
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Bon

en NEC zorgt er maar voor dat het wint van PSV
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 15:07   #9
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Als AZ kampioen wordt kijk ik nooit meer voetbal. Tyfuskut 'blank-only' clubje.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor

Laatst aangepast door Banaan : 2 April 2007 om 16:48
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 16:45   #10
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Banaan is weer in vorm
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 18:30   #11
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Ik denk dat het nog wel leuk gaat worden aan het einde..
Maar PSV uiteindelijk wel kampioen word.
Verder gun ik het geen van 3
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 09:25   #12
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
'blank-only' clubje.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 16:27   #13
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Zijn Jaliens, Donk en Lens blank?

En ook Waterman heeft een kleurtje.

Of begrijp ik de grap niet?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 16:01   #14
Leonardus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

P$V, en AZ, spelen allebei sowieso nog 1x europees, dus ik denk dat de vermoeidheid ook wel een rol speelt aan het einde van dit seizoen.

Toch geef ik AZ toch de beste kansen op het kampioenschap.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 16:04   #15
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ajax is het mooiste van allemaal...
ipv koploper... nu derde
Geweldig
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 16:20   #16
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Ja maar!
Ja maar!
Ja maar!

Wij worden alsnog kampioen
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 20:39   #17
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik gun 't PSV ten 1e het meeste niet
t mooie van alles is dat ik aan alle 3 de clubs een hekel heb.. Maar als ik er dan 1 moet kiezen --> AZ
gewoon omdat Ajax en PSV dan t omkijken hebben en AZ t toch niet echt meer verwachtte, presteert als er gepresteert moet worden en geen arrogante houding aanneemt als die boeren en joden
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 20:44   #18
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik vind louis van Gaal trouwens ook prachtig. Met z'n arrogante houding, schitterend. Ik ken nog wel een leuk grapje over hem

Van Basten, Cruyff en van Gaal staan voor de voetbalhemel om alvast een plaatsje te reserveren. Vraagt God aan van Basten wat heb jij allemaal al bereikt dan? Ik heb zoveel uefa cups gewonnen, en zoveel interlands enzo. En wat heb jij bereikt vraagt God aan Cruyff, nou ik heb zoveel interlands, zoveel goals enzo. Vraagt God aan van Gaal, wat sta jij daar chagerijnig in een hoekje. Ja, zegt van Gaal, jij zit op mijn plaats.

__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 10:07   #19
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Die kon ik

Maar slaat nergens op
dat was uit zijn ajax tijd


ontopic

Bon dus jij vind AZ niet arrogant?
Ik vind van Gaal al arroganter dan heel ajax en psv bij elkaar.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 11:05   #20
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja van gaal is ook een jood.

ik heb t ff over het algemeen, dus meer het gedrag van supporters eigenlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 11:20   #21
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Ik zie de supporters als een belangrijk deel van een team eigenlijk, als je hele stadion je uitfluit speel je echt niet lekker.
het publiek in het DSB Stadion is nog wisselvalliger dan het weer. Ik zal niet ontkennen dat wij in de ArenA dat ook zijn, maar niet half zoals in Alkmaar. Wij staan er in weer en wind, terwijl DSB de helft van de tijd (half) leeg is.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 13:03   #22
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Daarom wordt er ook in elk stadion van Nederland "ajax-supporter" geroepen naar mensen die eerder weg gaan.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 13:09   #23
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
het publiek in het DSB Stadion is nog wisselvalliger dan het weer. Ik zal niet ontkennen dat wij in de ArenA dat ook zijn, maar niet half zoals in Alkmaar. Wij staan er in weer en wind, terwijl DSB de helft van de tijd (half) leeg is.


Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans Bekijk Bericht
Daarom wordt er ook in elk stadion van Nederland "ajax-supporter" geroepen naar mensen die eerder weg gaan.
Dat...
De ECHTE Ajax-supporter blijft zitten.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 16:48   #24
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Wij staan er in weer en wind


Wat versta je onder een echte ajax supporter?
Ik denk dat die nog zeldzamer is als een bengaalse tijger.

Ik heb een hekel aan glorie supporters. Echt daar krijg ik gewoon de kots van. En Ajax is voor mij gewoon een glorieclub. Gaat 't goed, zit het redelijk vol. Gaat 't slecht komt er geen hond.
Zakenmannetjes all over, persoonlijkheden die een wedstrijdje tegen Feyenoord of PSV "wel" leuk vinden, of misschien Utrecht(als t tenminste niet koud is). Maar zodra ze een keer tegen Heracles ofzo moeten blijven ze liever in hun nest liggen...

De echte ajax supporter, ik denk dat dat heel lang geleden is dat mensen daar een beeld bij hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 16:48   #25
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans Bekijk Bericht
Daarom wordt er ook in elk stadion van Nederland "ajax-supporter" geroepen naar mensen die eerder weg gaan.
juust.

Dat is niet uit de duim gezogen..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 18:34   #26
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Wij staan er in weer en wind.
Zegt de supporter van één van de twee clubs met een overdekt stadion.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 19:04   #27
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht


Wat versta je onder een echte ajax supporter?
Ik denk dat die nog zeldzamer is als een bengaalse tijger.

Ik heb een hekel aan glorie supporters. Echt daar krijg ik gewoon de kots van. En Ajax is voor mij gewoon een glorieclub. Gaat 't goed, zit het redelijk vol. Gaat 't slecht komt er geen hond.
Zakenmannetjes all over, persoonlijkheden die een wedstrijdje tegen Feyenoord of PSV "wel" leuk vinden, of misschien Utrecht(als t tenminste niet koud is). Maar zodra ze een keer tegen Heracles ofzo moeten blijven ze liever in hun nest liggen...

De echte ajax supporter, ik denk dat dat heel lang geleden is dat mensen daar een beeld bij hebben.
Mijn oma is een echte supporter, die zit er altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 19:06   #28
Leonardus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Daarom wordt er ook in elk stadion van Nederland "ajax-supporter" geroepen naar mensen die eerder weg gaan.
Nou, dan mag jij 1 club opnoemen waar supporters niet eerder weg gaan, als ze met een nulletje 2,3 achterstaan?
Als je nou een voorbeeld aan Feyenoord neemt, vorig weekend verloren ze met 0-4 van Grunn, Liepen ze ook massaal weg, terwijl feyenoord toch een club van het volk is?

Bij elke club heb je ze rondlopen hoor..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 19:33   #29
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Leonardus Bekijk Bericht
Nou, dan mag jij 1 club opnoemen waar supporters niet eerder weg gaan, als ze met een nulletje 2,3 achterstaan?
Als je nou een voorbeeld aan Feyenoord neemt, vorig weekend verloren ze met 0-4 van Grunn, Liepen ze ook massaal weg, terwijl feyenoord toch een club van het volk is?

Bij elke club heb je ze rondlopen hoor..
snap je het principe?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 20:40   #30
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht


Wat versta je onder een echte ajax supporter?
Ik denk dat die nog zeldzamer is als een bengaalse tijger.

Zonder arrogant te zijn mezelf, toen "we" 6e werden ging ik nog vanuit leeuwarden met de trein.


Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans Bekijk Bericht
Zegt de supporter van één van de twee clubs met een overdekt stadion.


klopt... maar ik bedoelde weer en wind meer als in spreekwoordelijk
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 23:37   #31
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oké, dan heb je daar idd een punt. Maar ik hoop dat je het met me eens bent, dat ajax gewoon de club is met de meeste nepsupporters. Supporters met Ajax voor de zondag, maar niet met ajax in het hart... als je begrijpt wat ik bedoel
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 00:39   #32
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht

klopt... maar ik bedoelde weer en wind meer als in spreekwoordelijk
Maar het was wel een goed grapje toch?

Tuurlijk heeft Ajax best een groot percentage trouwe supporters, maar het is nu eenmaal zo dat het ook heel makkelijk is om supporter te zijn van Ajax. Je moet een keuze maken waarvan je supporter bent en dan kies je makkelijk voor Ajax door de resultaten in het verleden, de goede naam in het buitenland enz.

Je wordt dan niet supporter van de Graafschap, omdat het zo'n leuk cluppie is. De Graafschap heeft daarentegen wel een hele trouwe aanhang, maar ook daar plakt weer een deel succes-supporter aan vast. Zaten er dit en het vorige hele seizoen gemiddeld zo'n 7.000 supporters in het stadion. Nu ze kampioen konden worden afgelopen vrijdag was het uitverkocht. Toen ze in de eredivisie voetbalde was het aan seizoenskaarten uitverkocht. Het jaar nadat ze degradeerde werd er verwacht dat ze kampioen konden/zouden worden en was het ook met seizoenskaarten uitverkocht. Toen het daarna ff wat minder ging (7e plaats, maar toch gepromoveerd) toen werd het steeds leger en vielen er mensen af die ineens wat beters te doen hadden op de vrijdagavond.
Daarnaast heb je nog mensen zoals ik. Al meer dan tien jaar een seizoenskaart en elke thuiswedstrijd (behalve als er echt iets is waar ik niet omheen kan, verantwoordelijkheid heet dat) aanwezig. Uitwedstrijden kan ik bijna niet redden, tegenwoordig is alles zo'n verrekte klote combi (ja zelfs bij de Graafschap doen ze daar al aan) en moet ik op dinsdagavond in de rij gaan staan bij het stadion voor een combi-kaartje. Komt er dus op neer dat ik dan voor een kaartje terug zou moeten komen uit Enschede. Das de eerste stap die moeilijk is. Vervolgens moet je je dan op idiote tijden op vrijdagmiddag melden in Doetinchem om mee te kunnen naar het stadion. Zo 3, 4 of 5 uur 's middags. Ook dat red ik meestal niet om vanuit Enschede zo laat terug te zijn. Komt er dus op neer dat ik dit seizoen maar één uitwedstrijd heb kunnen bijwonen (en wel in Venlo, prachtig). Zou dat best graag meer doen, maar het is nu eenmaal lastig.

Ach jah. Volgend jaar weer Vitesse uit! Misschien maar eens proberen om mijn contacten aan te halen voor kaarten. Wil volgend jaar toch best wel graag naar Twente, Vitesse, N.E.C., Roda JC .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 09:16   #33
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans Bekijk Bericht
Maar het was wel een goed grapje toch?

Tuurlijk heeft Ajax best een groot percentage trouwe supporters, maar het is nu eenmaal zo dat het ook heel makkelijk is om supporter te zijn van Ajax. Je moet een keuze maken waarvan je supporter bent en dan kies je makkelijk voor Ajax door de resultaten in het verleden, de goede naam in het buitenland enz.

Je wordt dan niet supporter van de Graafschap, omdat het zo'n leuk cluppie is. De Graafschap heeft daarentegen wel een hele trouwe aanhang, maar ook daar plakt weer een deel succes-supporter aan vast. Zaten er dit en het vorige hele seizoen gemiddeld zo'n 7.000 supporters in het stadion. Nu ze kampioen konden worden afgelopen vrijdag was het uitverkocht. Toen ze in de eredivisie voetbalde was het aan seizoenskaarten uitverkocht. Het jaar nadat ze degradeerde werd er verwacht dat ze kampioen konden/zouden worden en was het ook met seizoenskaarten uitverkocht. Toen het daarna ff wat minder ging (7e plaats, maar toch gepromoveerd) toen werd het steeds leger en vielen er mensen af die ineens wat beters te doen hadden op de vrijdagavond.
Daarnaast heb je nog mensen zoals ik. Al meer dan tien jaar een seizoenskaart en elke thuiswedstrijd (behalve als er echt iets is waar ik niet omheen kan, verantwoordelijkheid heet dat) aanwezig. Uitwedstrijden kan ik bijna niet redden, tegenwoordig is alles zo'n verrekte klote combi (ja zelfs bij de Graafschap doen ze daar al aan) en moet ik op dinsdagavond in de rij gaan staan bij het stadion voor een combi-kaartje. Komt er dus op neer dat ik dan voor een kaartje terug zou moeten komen uit Enschede. Das de eerste stap die moeilijk is. Vervolgens moet je je dan op idiote tijden op vrijdagmiddag melden in Doetinchem om mee te kunnen naar het stadion. Zo 3, 4 of 5 uur 's middags. Ook dat red ik meestal niet om vanuit Enschede zo laat terug te zijn. Komt er dus op neer dat ik dit seizoen maar één uitwedstrijd heb kunnen bijwonen (en wel in Venlo, prachtig). Zou dat best graag meer doen, maar het is nu eenmaal lastig.

Ach jah. Volgend jaar weer Vitesse uit! Misschien maar eens proberen om mijn contacten aan te halen voor kaarten. Wil volgend jaar toch best wel graag naar Twente, Vitesse, N.E.C., Roda JC .

jaja ik vond em wel leuk

Maar je wordt niet alleen Ajaxsupporter omdat de resultaten zo goed waren/zijn. Toen ik interesse kreeg in voetbal was het 94/95. Toen moest Ajax haar mooiste resultaat van de jaren 90 (Europacup winst in 95, maar ik neem aan dat dat bekent is ) nog pakken. Ok, ze werden wel veel kampioen in die jaren, maar je had ook toen al wedstrijden die niet gewonnen werden. Ik geloof niet dat de meeste aanhangers van Ajax “mooi weer” supporters zijn, daarvoor heb ik te vaak in het stadion gezeten.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 13:29   #34
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Maar je bent het dus ook niet met ons eens dat doordat Ajax een grotere club is met betere resultaten over het geheel automatisch meer supporters heeft die alleen voor de resultaten komen?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 14:01   #35
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans Bekijk Bericht
Maar je bent het dus ook niet met ons eens dat doordat Ajax een grotere club is met betere resultaten over het geheel automatisch meer supporters heeft die alleen voor de resultaten komen?
dat ontken ik niet, excuus als dat zo over komt ;]
maar ik denk dat in verhouding het niet veel scheelt.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 14:05   #36
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk, persoonlijk, dat het clubgevoel bij clubs als bijv. NEC of de Graafschap dus, groter is en massaler is als bij Ajax. Het echte clubgevoel, van vechten/strijden/huilen/lachen voor je club.

Omdat misschien grotere clubs niet zoveel zijn gewend. En van zwakte word je sterker. Snappie.Van zwakte komt verbroedering. In slechte tijden, blijven de beste over...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 14:27   #37
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Dat denk ik niet, maar goed ik zit in een vrij fanatiek vak
410
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2007, 23:28   #38
frtelg
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zit er niet meer in na vanavond... Kaulo kaulo psv :S :@
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2007, 11:19   #39
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

psv komt terug.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2007, 09:25   #40
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Echt niet, utrecht veegt ze
hebben nog maar 2 keer verloren thuis
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2007, 10:35   #41
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat feyenoord... unbelievable zeg..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2007, 13:04   #42
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Dat Heracles, geweldig gewoon
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2007, 14:11   #43
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
dat feyenoord... unbelievable zeg..
Altijdal gevonden
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2007, 11:01   #44
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

AZ verslikt zich in excelsior en speelt gelijk, psv wint wel van vitesse ajax van Willem II

Ajax kamioen, psv 2e AZ 3e zoals het hoort.

Geen discussie mogelijk
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2007, 17:04   #45
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

8-0?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 09:13   #46
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Nee lieverd, zoals ik al zei AZ speelt gelijk en dus gaan ajax en psv over ze heen en psv scoort gewoon te weinig. kijk maar naar afgelopen weekend kansje of 10/20 gehad en dan gaat het mis...
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 10:44   #47
MarjoleinTje_
Lid
 
MarjoleinTje_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 4 February 2007
Berichten: 345
Standaard

1. AZ, 2. Ajax, 3. psv ?
__________________
Blablabla
MarjoleinTje_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 10:51   #48
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

1. Ajax 2. PSV en 3. AZ?

insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 14:18   #49
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

nou eeh nee?

Ajax krijgt het moeilijk tegen willem 2.
Psv tegen Vitesse ook.
AZ niet zo heel erg tegen excelsior, ik bedoel heracles won dr ook van

AZ kampioen, psv netjes tweede en ajax 3e.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 14:19   #50
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

'Heracles was gewoon goed?
\
je gunt het me niet
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.