Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 February 2004, 21:28   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ajax - PSV

Weer eens een interessante wedstrijd morgen om 12:30!

De nummer 1 tegen de nummer 2 met allebei evenveel punten.
Bij PSV rommelt het door de machtsstrijd tussen Hiddink (en van Raaij) en de raad van commisarissen. PSV mist Rommedahl, Faber, Ooijer, Bogelund en de Jong. Ajax heeft ook last van blessures en de vraag is of aankoop Anastasiou zal spelen.
Luinge is de scheids.

Ben benieuwd of de wedstrijd ook een topper gaat worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2004, 21:37   #2
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja daar ben ik ook heel benieuwd naar! Op zich zal het mijn niets verbazen als PSV weer zal winnen in de Arena, hier hoop ik ook een beetje op, Ajax en PSV komen dan allebei op evenveel verliespunten en zal het nog heel spannend gaan worden deze competitie! Ik denk dat Anastasiou wel zal beginnen in de basis morgen. Maar ik verwacht niet dat hij een denderende wedstrijd zal spelen en zal gaan scoren.

Ik gok op een gelijkspelletje 1-1
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2004, 21:42   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Ik ga voor 1-3 PSV neemt revanche voor de onrust van de week
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2004, 23:33   #4
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik verwacht een 0-2, helaas. Met een spits spelen die het Ajaxspel totaal niet eigen is en een 'net niet debutant' De Ridder op rechts en een Mitea op links speel je de PSV defensie niet uit elkaar, ook al is die van PSV niet op volle sterkte. En Robben gaat onze zwakste linie helemaal dol draaien.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 00:12   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Ik verwacht een 0-2, helaas. Met een spits spelen die het Ajaxspel totaal niet eigen is en een 'net niet debutant' De Ridder op rechts en een Mitea op links speel je de PSV defensie niet uit elkaar, ook al is die van PSV niet op volle sterkte. En Robben gaat onze zwakste linie helemaal dol draaien.
Maar maar maar, wat negatief Onderschat Anastasiou niet jongen, die heeft maar een klein kansje nodig en hij hangt al Niet te vergelijken met die waardeloze linksbuiten die eerder dit seizoen vertrok
Sneijder deed overigens alweer mee, dus wie zal het zeggen, PSV was woensdag tegen nac naar wat ik hoorde absoluut niet best
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 01:56   #6
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

word 2-3 lkkre spannend tot laatste minuut!!! iig hoop ik
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 12:20   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

0-2
Kijkend naar de statistieken van dit duel in de Arena is dit de meest logische uitslag
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 13:12   #8
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tis nog 0-0
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 13:20   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Exclamation

0-1, Vennegoor.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 13:45   #10
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1-1 sneijder
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 13:55   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2-1 door Mitea. Dat ventje scoort toch ook regelmatig
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 13:56   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

2-1
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 13:56   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
2-1 door Mitea. Dat ventje scoort toch ook regelmatig
snel mannetje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 14:12   #14
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gaat ajax voor het eerst in de competitie in de arena van psv winnen?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 14:23   #15
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

2-1 dus
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 15:46   #16
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lekker man! en een zeer terechte overwinning. weinig kansen, maar de kansen die je krijgt zijn grotendeels benut. en kampioen worden we in de kuip. toch niog een mooi jaartje!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 15:47   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
lekker man! en een zeer terechte overwinning. weinig kansen, maar de kansen die je krijgt zijn grotendeels benut. en kampioen worden we in de kuip. toch niog een mooi jaartje!!
Dit is voor het eerst dat ik iemand hoor beweren dat je met weinig kansen terecht wint Volgens de radio was 2-2 de terechte uitslag geweest
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 15:51   #18
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Dit is voor het eerst dat ik iemand hoor beweren dat je met weinig kansen terecht wint Volgens de radio was 2-2 de terechte uitslag geweest
tsja radio wat is radio. 1 e helft was dooie boel. psv komt goed op 0-1 en vlak voor rust mist sikora de grootste kans van de wedstrijd. daarna gaat ajax voetballen en komt het uiteindelijk terecht op 2-1, nadat vennegor een kans voor open goal mist. daarna spelen we het proffesioneel uit, met in de slotfase nog wat kansjes over en weer. en over het algemeen was ajax vandaag de spelbepaler en vind ik gezien het spel/kansen het een terecht overwinning.

maar bart valt niet mee om te lezen. ik zeg dat er in de wedstrijd weinig kansen zijn geweest. maar dan kan je nog wel terecht winnen! psv had er een paar, ajax wat meer. en radio, als ej anal+ kijkt kan je er lijkt mij toch beter over oordelen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 15:53   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, Jack van Gelder zat niet bij Ajax, dus dan krijg je eindelijk eens objectief commentaar. Als Vennegoor de 2-0 erin had geknald was het gespeeld geweest, en Kezman en Vennegoor kregen vlak voor tijd meer dan 'kansjes', dus volgens ik meen Andy Houtkamp had het 2-2 moeten zijn. Helaas zat Jack bij het tennis..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 16:00   #20
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tja, Jack van Gelder zat niet bij Ajax, dus dan krijg je eindelijk eens objectief commentaar. Als Vennegoor de 2-0 erin had geknald was het gespeeld geweest, en Kezman en Vennegoor kregen vlak voor tijd meer dan 'kansjes', dus volgens ik meen Andy Houtkamp had het 2-2 moeten zijn. Helaas zat Jack bij het tennis..
het had 2-2 kunnen worden ja. en het had 0-2 moeten zijnn, maar als één van die vele prutsers bij psv die kans niet maakt, houdt het op. daarnaast hadden zowel ajax als psv kansen om in de slotfase een doelpunt te maklen. rafael op de lat, en kezman slap naast gekopt. wel een prutser die kezman dat ie in rust zijn felblauwe schoenen inruilt voor een ander exemplaar
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 16:07   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Domme ongenuanceerde en weinig objectieve post
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 16:13   #22
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Domme ongenuanceerde en weinig objectieve post
hoe wil je dan iemand noemen die een bal voor open goal mist? een topspits? yannis had trouwens een groot aandeel in de 2-1(of 1-1) van Mitea. Hij legde die bal mooi via zijn borst klaar. Verder vond k het ook helemaal niet erg dat sikora geblesseerd uitviel. een goed werkertje, maar mist duidelijk de nodige kwaliteiten. 1 wereldkans om zeep geholpen. dus ook een prutsertje
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 16:47   #23
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Bart, je mag niet oordelen over een wedstrijd als je die niet in zn geheel gezien hebt.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 17:47   #24
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond het eerlijk gezegd een prettige wedstrijd om naar te kijken. Was PSV-Ajax en Ajax-PSV de laaste jaren een 'saai' schaakspel, de laatste 2 wedstrijden heeft bewezen dat dit een atractieve topper genoemd mag worden. Er werd wederom heelijk gestreden, alleen dit keer werd de grens goed bewaakt door de spelers zelf. Jammer genoeg probeerde Sikora in de 1e helft als enige persoon hier een stokje voor te steken doormiddel van 2 ondoordachte/onbezonne tackles.

Over de gehele wedstrijd gezien vond ik PSV aanvallend sterker. PSV domineerde toch echt meer als je de beide helften bekijkt, zee wisten elkaar gewoon makkelijker te vinden en hun aanvallen waren vele malen afwisselender dan die van Ajax, maar goed uit eindelijk hebben wij er 2 gescoord en zij 1 dus...

Anastasiou viel mij eigenlijk wel mee. Echt iets verwachten van hem kan eigenlijk al niet, maar ondanks dat had hij toch een aandeel in de winst. Het doorpassen van de bal met de borst op Mitea was natuurlijk subliem en hij bleek een aantal keer niet van de bal te krijgen. Moet wel zeggen dat hij mij 'voetballend' gezien heel erg tegenviel. Ik heb hem geen 1 keer met de bal aan de voet een meter zien rennen. Tis natuurlijk aanpassen en je rol vinden, maar alleen een balletje afleggen kan toch niet de bedoeling zijn van een spits in dit eftal.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 19:48   #25
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard



"Lucius alleen knallend in de winterstop"
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 19:53   #26
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

over Anastasiou kan je niet een goed oordeel vergen vind ik. die man heeft pas een paar keer getraind met de groep, en het blijft erg moeilijk om je dan al thuis te voelen, en feilloos gevonden te worden door je teamgenoten. hij heeft tijd nodig. hij moet aangevoeld worden en andere moeten hem aanvoelen. ik vond hem erg meevallen vandaag. hij liet zien aardig mee te kunnen doen. in de 1e helft had ie wel een aantal keren de bal,maar vanuit het middenveld werd er veel te weinig ondersteuning geboden. sowieso is het niet makkelijk om gelijk al tegen neerlands ener beste club te moeten spelen. zeker achterin lopen er een goeie spelers rond bij psv. ik heb er wel vertrouwen in, dat we nog veel van yannis kunnen gaan genieten
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2004, 00:32   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Anastasiou heeft weinig snelheid, vandaar dat je hem niet snel een rush met de bal aan de voet zal zien maken. Hij moet oorlog maken in de 16, en ik ken behalve Kezman niemand in Nederland die dat zo goed kan als hij
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2004, 01:17   #28
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Aan die goal van mitea ging wel een zeer knappe actie van anastaciou (of hoe je dat mag schrijven) vooraf.. Knap hoe hij zo die bal neerlegde.. Zeer nuttig..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2004, 01:30   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Aan die goal van mitea ging wel een zeer knappe actie van anastaciou (of hoe je dat mag schrijven) vooraf.. Knap hoe hij zo die bal neerlegde.. Zeer nuttig..
Geeft niet bas, koeman weet niet eens hoe je het uitspreekt

Tis Anastasiou, en je spreekt het uit als Ana (zoals ananas) Ana stasiéjoe, sta spreek je dus kort uit. Anastasiejoe
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2004, 16:42   #30
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Yannis!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.