Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 June 2003, 14:07   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ajax geplaatst in voorronde CL

Ajax geplaatst in voorronde CL

6/6/2003 14:34

Ajax heeft een beschermde status is voor de derde voorronde van de Champions League. De Amsterdamse ploeg ontloopt zo de (op papier) sterkste tegenstanders op weg naar een plaats in het hoofdtoernooi van de belangrijkste Europese clubcompetitie.
Met Ajax zijn ook Lazio Roma, Galatasaray, Borussia Dortmund, Chelsea, Celtic, AEK Athene, Dinamo Kiev, Newcastle United, Glasgow Rangers en Sparta Praag geplaatst. De beschermde status heeft de ploeg van coach Ronald Koeman met name te danken aan de goede prestaties van afgelopen seizoen.

In totaal nemen 32 clubs deel aan de derde voorronde. Een aantal van de mogelijke opponenten is al bekend, andere moeten zich nog zien te kwalificeren via de eerste twee voorrondes. Tot de niet-geplaatste ploegen behoren Rosenborg, Benfica, Club Brugge, CSKA Moskou, Wisla Kraków, Grasshopper, Grazer AK, Austria Wien, Shaktar Donetsk, Partizan Belgrado, CSKA Sofia, MTK Boedapest en Maccabi Tel-Aviv.


hmm fijn om te weten. het scheelt toch in de voorronde tegen grasshopper in plaats van bv tegen newcastle
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2003, 14:22   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wel handig een beschermde status
het is ook wel terecht als je bij de beste 8 van europa hoort en bijna de winnaar uit de strijd had gehaald

maar toch, het blijven 2 moeilijke wedstrijden, want het zijn sowieso allemaal top teams
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2003, 14:59   #3
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Idd voordelig, niveautje Kopenhagen Lausanne Sports zou ik zeggen.....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2003, 15:45   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

zo'n beschermde status zegt niks hoor

Citaat:
Rosenborg, Benfica, Club Brugge, Grasshopper, Grazer AK, Austria Wien, Shaktar Donetsk, Partizan Belgrado, CSKA Sofia, MTK Boedapest en Maccabi Tel-Aviv.

en dit zijn toch wel sterke ploegen, maar ik ga er wel van uit dat ajax zich kwalificeerd voor het hoofdtoernooi

en het LIJKT mij toch wel beter wanneer ze tegen zo'n ''beschermde'' ploeg spelen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2003, 17:14   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Idd voordelig, niveautje Kopenhagen Lausanne Sports zou ik zeggen.....
Hehehe, das een eitje toch, theo Of Surm Graz, ook al zo'n topper
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2003, 17:24   #6
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
zo'n beschermde status zegt niks hoor
en dit zijn toch wel sterke ploegen, maar ik ga er wel van uit dat ajax zich kwalificeerd voor het hoofdtoernooi

en het LIJKT mij toch wel beter wanneer ze tegen zo'n ''beschermde'' ploeg spelen




  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2003, 18:10   #7
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar






ik ben t er eigenlijk wel mee eens met wat ie zegt? vanwaar ' ' ?
ok 'sterke ploegen' is nbeetje overdreven... maja we hoeven maar ff naar de geschiedenis te kijken en...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2003, 18:43   #8
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom ???



want ik heb liever dat ajax tegen 1 van deze clubs speelt

Rosenborg, Benfica, Club Brugge, CSKA Moskou, Wisla Kraków, Grasshopper, Grazer AK, Austria Wien, Shaktar Donetsk, Partizan Belgrado, CSKA Sofia, MTK Boedapest en Maccabi Tel-Aviv.


dan dat je niet beschermd bent en tegen 1 van deze clubs moet spelen

Lazio Roma, Galatasaray, Borussia Dortmund, Chelsea, Celtic, AEK Athene, Dinamo Kiev, Newcastle United, Glasgow Rangers en Sparta Praag

waar waarschijnlijk ook nog deportivo bij komt. lijkt me logisch dat je meer kans hebt om te winnen van 1 van de clubs uit het eerste (niet beschermde rijtje) dan tegen ach je snapt me wel

en tuurlijk kan je naar de geschiedenin kijken maar dat zegt natuurlijk niks over het verloop van de voorronde, want je kan ook naar de geschiedenis kijken waar het wel goed ging

dus ik snap de redenatie niet van een beschermde status zegt niks


dus vandaar
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2003, 20:27   #9
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik snap d`r ook niet echt veel van
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2003, 13:49   #10
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

tja tegen dat soort sterkere ploegen krijg je toch meer ruimte om aan voetballen te komen, tegen die minder sterke ploegen zit je vaak tegen een muur te spelen, 10 man achter de bal, 1 diepe spits, vaak liep dat bij ajax slecht af (kopenhagen, lausanne sports)
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 23:38   #11
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PSV maakt mogelijk promotie bij CL-loting

17/6/2003 19:57

PSV is door de UEFA op basis van de clubcoëfficiënt voorlopig ingedeeld in pot drie voor de loting voor de Champions League van komend seizoen. De Eindhovenaren staan zeventiende op de lijst en komen net één plaats tekort om tot pot twee door te dringen.
De kans dat dat toch nog gebeurt, is overigens redelijk groot. Zes clubs die hoger staan dan PSV moeten zich via de voorronde nog zien te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Slaagt één van die clubs daar niet in, dan schuift de ploeg van coach Guus Hiddink op naar pot twee.

Ajax neemt de 21ste plaats in en komt bij plaatsing voor het hoofdtoernooi dan ook vrijwel zeker uit in pot drie. Alleen als tenminste vijf van de negen hoger geplaatste ploegen die ook voorronde moeten spelen, afhaken, dan promoveren de Amsterdammers eveneens.

Ajax krijgt op 25 juli te horen wie het treft in de laatste voorronde. De loting voor het eindtoernooi vindt plaats op 28 augustus in Monaco. De 32 overgebleven clubs worden in vier potten verdeeld. Clubs uit dezelfde pot kunnen niet tegen elkaar loten. Clubs uit hetzelfde land evenmin.






begin nu al met duimen met de hoop dat psv een goede loting heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 08:42   #12
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar




begin nu al met duimen met de hoop dat psv een goede loting heeft
bestaat er wel een goeie loting voor psv?

2002/2003
auxerre
arsenal
borussia dortmund

2001/2002
nantes
lazio
galatasary

2000/2001
kiev
anderlecht
man united

1999/2000
bayern
glasgow
valencia

1998/1999
benfica
kaiserslautern
helsinki

1997/1998
barca
kiev
newcastle
dit zijn bepaald niet echt moeilijke teams hoor. alleen in het seizoen 1999/2000 kan je spreken over een slechte loting, maar voor de rest is het allemaal echt wel te doen geweest hoor.

Laatst aangepast door Superjood : 18 June 2003 om 12:28
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 11:09   #13
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

die beschermde status had ajax twee seizoenen geleden ook, kregen ze celtic tegen en werden ze verslagen. Het is fijner maar wil nog nix zeggen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 12:21   #14
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
die beschermde status had ajax twee seizoenen geleden ook, kregen ze celtic tegen en werden ze verslagen. Het is fijner maar wil nog nix zeggen.
nee das lekker makkelijk denken, omdat ze 2 jaar geleden met een beschermde status een ploeg als celtic hebben geloot, wil deze beschermde status niks zeggen

beschermde status zegt juist heel veel. het verkleint de kans dat je tegen een ploeg als celtic speelt in de derde voorronde. het vergroot dus de kans dat je tegen een ploeg speelt als austria wien (met verlaat lol dat zegt genoeg). daar komt bij dat er in de niet beschermde pool geen ploeg zit van het kaliber celtic dus ik snap je redenatie niet helemaal
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 15:18   #15
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


nee das lekker makkelijk denken, omdat ze 2 jaar geleden met een beschermde status een ploeg als celtic hebben geloot, wil deze beschermde status niks zeggen

beschermde status zegt juist heel veel. het verkleint de kans dat je tegen een ploeg als celtic speelt in de derde voorronde. het vergroot dus de kans dat je tegen een ploeg speelt als austria wien (met verlaat lol dat zegt genoeg). daar komt bij dat er in de niet beschermde pool geen ploeg zit van het kaliber celtic dus ik snap je redenatie niet helemaal
nou het optimisme hier vind ik niet helemaal terecht. dat bedoel ik ermee te zeggen. Ik snap best dat ze nu meer kans hebben om in de CL te komen omdat ze italiaanse subtoppers niet zullen treffen. Alleen ik zie ajax ook niet zo supergemakkelijk winnen van rosenborg of benfica.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 17:02   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
2002/2003
auxerre
arsenal
borussia dortmund

2000/2001
kiev
anderlecht
man united

1999/2000
bayern
glasgow
valencia

dit zijn bepaald niet echt moeilijke teams hoor.
Dit seizoen zat PSV anders wel bij de kampioenen van Duitsland en Engeland? Of stelt dat niet zo gek veel voor? In 2000/2001 bij de kampioenen van de Oekraine, België en Engeland en in 1999/2000 bij de de kampioenen van Duitsland, Schotland en de latere finalist...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 17:34   #17
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Dit seizoen zat PSV anders wel bij de kampioenen van Duitsland en Engeland? Of stelt dat niet zo gek veel voor? In 2000/2001 bij de kampioenen van de Oekraine, België en Engeland en in 1999/2000 bij de de kampioenen van Duitsland, Schotland en de latere finalist...
nou kampioen van schotland, knap hoor, en belgie en oekraine stellen ook niet veel voor. dat kampioen zijn vind ik geen argument. in landen als engeland/italie/duitsland/spanje zijn de top3/4 clubs allemaal erg sterk, ongeacht tegen wie je speelt je zal het toch moeilijk krijgen. en in de cl zal je echt niet alleen makkelijke teams loten hoor. ajax zat bij de kampioen van noorwegen, lyon engeland, en ajax gaat ook gewoon door. dus das geen argumentje.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 17:38   #18
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

nou kampioen van schotland, knap hoor, en belgie en oekraine stellen ook niet veel voor. dat kampioen zijn vind ik geen argument. in landen als engeland/italie/duitsland/spanje zijn de top3/4 clubs allemaal erg sterk, ongeacht tegen wie je speelt je zal het toch moeilijk krijgen. en in de cl zal je echt niet alleen makkelijke teams loten hoor. ajax zat bij de kampioen van noorwegen, lyon engeland, en ajax gaat ook gewoon door. dus das geen argumentje.

ik zit ook liever bij kampioen van belgie,schotland, oekraine, duitsland. dan bij de nummers 1,2,3,4 van eng,spa,ita
maar goed laten we maar gewoon hopen dat psv gewoon de 2 ronde haalt ten koste van wie maakt mij niet uit, als ze het maar halen!!!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 18:31   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Dit seizoen zat PSV anders wel bij de kampioenen van Duitsland en Engeland? Of stelt dat niet zo gek veel voor? In 2000/2001 bij de kampioenen van de Oekraine, België en Engeland en in 1999/2000 bij de de kampioenen van Duitsland, Schotland en de latere finalist...
In dat geval zie ik nog genoeg sterke clubs bij die poules
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 22:28   #20
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mark vergeet snel Hij vergeet te melden dat Laussane Sports, FC Kopenhagen, Mallorca, Hapoel Haifa e.d. toch ook niet echt hoogvliegers zijn Tevens zie ik bij PSV toch hele behoorlijke tegenstanders. Tevens vergeet Mark dat nog niet zo gek lang geleden alleen de poule-winnaar verder ging. Zo eenvoudig was het toen dus nie..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 21:47   #21
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens Maupstar waren ze 06-06-2003 al geplaatst voor CL

Volgens mij nu net pas....
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 21:50   #22
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Volgens Maupstar waren ze 06-06-2003 al geplaatst voor CL

Volgens mij nu net pas....
Als je goed leest zie je dat er staat: Geplaatst voor de 3e voorronde..

nu zijn ze geplaatst voor de CL!

*feest*
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 21:52   #23
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Volgens Maupstar waren ze 06-06-2003 al geplaatst voor CL

Volgens mij nu net pas....
Volgens mij moet Bart gewoon beter lezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 21:57   #24
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Volgens mij moet Bart gewoon beter lezen.
Ik ben het hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 21:59   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Volgens mij moet Bart gewoon beter lezen.
Ikke, dat zei Arie? Ik volg t nie, verklaar U nader, Tuur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 22:52   #26
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat zeg ik, volgens mij moet Arie gewoon beter lezen.

Sorry Bart, zal vast toeval zijn dat ik juist jou verwar
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 23:09   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Achja, Tuur, waar het hart vol van is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 23:16   #28
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs up

toch wel een aantal verassingen in deze kwalificatieronde

club brugge dat dortmund uitschakeld, en newcastle dat in eigen huis verliest van partizan belgrado
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 23:24   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vergeet de verassende winst van Ajax niet!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 23:27   #30
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Volgens Maupstar waren ze 06-06-2003 al geplaatst voor CL

Volgens mij nu net pas....

!!!





wat een klote wedstrijd qua spel dan he (karakter en spanning was top, maar pfff ben ZOOOOOOOO VERSCHRIKKELIJK BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb geen stem meer over


mogge lekker de loting bekijken.

LATERS!!!!!


edit: dankzij de winst van brugge op dortmund zit psv in kokertje 2. voor wat het waard is.... goed nieuws
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 23:32   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

maupstar Quoting Post in Thread Ajax geplaatst in voorronde CL 00:25

Ik kon al haast niet wachten tot hij klaar was Geweldig man, ik praat denk ik ook voor Arie en Theo als ik zeg dat we allemaal ontzettend blij zijn voor het Nederlandse voetbal (correct me if I'm wrong, heren ). We hebben achter de TV gezeten, en liggen roepen: Hup Wamberto! En kom op, Pienaar, kolenpiet!! Ook wij hebben (althans ikzelf) geen stem meer over, maar het is het allemaal waard geweest!



__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2003, 23:52   #32
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Uitgeschakelde pleogen Club Brugge ?
Niks van, we hebben de Duitsers eens een lesje in nederigheid gegeven
Nu hopen op een nederlandse ploeg, we doen het goed tegen dikkenekken
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 09:24   #33
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
die beschermde status had ajax twee seizoenen geleden ook, kregen ze celtic tegen en werden ze verslagen. Het is fijner maar wil nog nix zeggen.
Citaat:
Originally posted by Stevie
nou het optimisme hier vind ik niet helemaal terecht. dat bedoel ik ermee te zeggen. Ik snap best dat ze nu meer kans hebben om in de CL te komen omdat ze italiaanse subtoppers niet zullen treffen. Alleen ik zie ajax ook niet zo supergemakkelijk winnen van rosenborg of benfica.
ongelofelijk he

en ik ben oprecht blij voor ajax, op zich verdiende ze het meer als die schoppende oostenrijkers maar het spel... afgrijselijk
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 10:43   #34
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom quote jij jezelf dan??? alsof ze hadden gewonnen van een club die maar iets beter was dan GAK . volgens mij heeft die beschermde status dus wel geholpen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 11:12   #35
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
alsof ze hadden gewonnen van een club die maar iets beter was dan GAK
dat denk ik wel ja
zoals ik al eerder zei, tegen zulke ploegen is het altijd lastig voetballen

tegen bijvoorbeeld een Benfica zul je ongetwijfeld meer ruimte krijgen om te voetballen, waarbij je dus ook meer kansen kunt creeëren
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 11:50   #36
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

normaal gesproken geef ik je daar gelijk in, maar ajax speelde slecht niet omdat ze weinig ruimte kregen (met 10 man wisten ze nog niet grote kansen te creeren) maar omdat ze gewoon niet goed op elkaar ingespeeld zijn. dit komt mede doordat de defensie compleet anders was en omdat er verschrikkelijk veel wissels waren (een stuk of 7 andere spelers). dan kan je helemaal niet van een ploeg als benfica winnen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 12:12   #37
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik las in de krant dat iemand zei dat de communicatie in de verdediging van ajax nog te wensen over laat. vind je het gek, met een roemeense keeper, een tsjechische en een belgische back, en twee centrale verdedigers uit frankrijk en finland
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 12:14   #38
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

GAK was vergelijkbaar met een subtop ploeg in Europa door hun schoppende vechtlust.

Hun enige manier van een overwinning halen dachten ze te halen uit mekaar het veld uit schoppen.. Het was hun bijna gelukt.. maar ja helaas ging voor hun in de laatste paar minuten de wijzer de andere kant op... en gingen ze zelf het veld uit ipv AJAX eruit te schoppen..

Sja.. life's hard.. maar AJAX gaat zo in de koker..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 12:21   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
GAK was vergelijkbaar met een subtop ploeg in Europa door hun schoppende vechtlust.

Hun enige manier van een overwinning halen dachten ze te halen uit mekaar het veld uit schoppen.. Het was hun bijna gelukt.. maar ja helaas ging voor hun in de laatste paar minuten de wijzer de andere kant op... en gingen ze zelf het veld uit ipv AJAX eruit te schoppen..

Sja.. life's hard.. maar AJAX gaat zo in de koker..


Hoe dan ook, ik heb niets gezien godzijdank, maar er lijkt bij ajax op dit ogenblik meer aan de hand dan alleen dat tegenstanders met 10 man voor de goal hangen. Van wat ik gehoord heb hebben zowel Grazer, als RBC als ook Vitesse kansen in overvloed gehad. Wat dus betekend dat ze niet eens zo verdedigend spelen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 12:37   #40
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zag een paar erg lompe overtredingen van Graz-spelers trouwens, die Pogatetz had ook al lang voor de verlenging de kleedkamer in gemoeten na die overtreding op v/d Vaart.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 12:38   #41
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
ik las in de krant dat iemand zei dat de communicatie in de verdediging van ajax nog te wensen over laat. vind je het gek, met een roemeense keeper, een tsjechische en een belgische back, en twee centrale verdedigers uit frankrijk en finland
De Jong en Heitinga erin!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 14:00   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waarom had Ajax het zo moeilijk tegen Grazer AK?

Te weinig ingespeeld
Gebrek aan zelfvertrouwen
Gebrek aan schotkracht
Onderschatting Grazer AK
Sterkte Grazer AK


Leuke poll op VI trouwens Ik mis de optie 'te weinig kwaliteit' echter Dus stem ik maar niet..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 16:08   #43
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Waarom had Ajax het zo moeilijk tegen Grazer AK?

Te weinig ingespeeld
Gebrek aan zelfvertrouwen
Gebrek aan schotkracht
Onderschatting Grazer AK
Sterkte Grazer AK


Leuke poll op VI trouwens Ik mis de optie 'te weinig kwaliteit' echter Dus stem ik maar niet..

  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 22:16   #44
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Hoe dan ook, ik heb niets gezien godzijdank, maar er lijkt bij ajax op dit ogenblik meer aan de hand dan alleen dat tegenstanders met 10 man voor de goal hangen. Van wat ik gehoord heb hebben zowel Grazer, als RBC als ook Vitesse kansen in overvloed gehad. Wat dus betekend dat ze niet eens zo verdedigend spelen..
Jij ziet mij nergens neerzetten dat ze met 10 man voor de goal gingen staan..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2003, 23:53   #45
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen minuut naar ajax gekeken tegen grazer....

maar bij deze topic val ik echt werkelijk in slaap zeg phuuu
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.