Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 March 2002, 13:01   #1
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Question Te bloot voor Grandorado?

Mun ventjuh is helemaal gek van de aftekening van mijn string. Heeft ie ontdekt toen we elkaar na de zomer leerden kennen en daarom heb ik heel de winter onder de zonnebank mijn zwembroekje aangehouden. Eigenlijk loop ik hem gewoon al die tijd al te teasen met de gedachte dat hij deze zomer met mij mee mag naar het strand om mijn billetjes in te smeren en ik zweer je, dat heeft succes.
Nou gaan we het paasweekende met zun ouders naar Grandorado en ik had het idee om um vast een voorproefje te geven 8*
Daarom heb ik gisteren de hele middag achter mijn moeders naaimachine gezeten om mun ouwe paarse badpak (dat ie kent, want al samen in wezen zwemmen) te vermaken in een stringbadpak (wat me wonderwel is gelukt) zodat ik hem volgend weekend in shockin' purple zot kan maken in het subtropisch zwemparadijs.
Probleem is dat ik een beetje last krijg van cold feet Zijn er meer mensen die wel eens een string hebben gedragen in zo'n zwembad en wat waren de reacties?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 16:50   #2
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uhm... nooit gezien eigenlijk... en string-badpak
haha zullen zijn ouders niet raar opkijken? of gaan die dat zwembad niet in?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 16:55   #3
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Voor de reactie van zijn ouders ben ik niet bang, die mensen hebben vrij weinig schaamte, lopen zelf vaak halfnaakt door hun huis. Die hebben me wel al eerder in string gezien...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 17:53   #4
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahaha de ouders van mijn vriendinnen hebben mij nog nooit zonder kleren gezien... wou ik graag zo houden
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 20:01   #5
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk niet dat je badpak te bloot is voor in zo'n zwembad. Het bedekt toch alles wat als aanstootgevend beschouwd kan worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 20:16   #6
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84
hahaha de ouders van mijn vriendinnen hebben mij nog nooit zonder kleren gezien... wou ik graag zo houden
ik wilde net zeggen ........
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 22:15   #7
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jullie maken je duidelijk druk om iets anders dan ik. nog iemand tips voor me
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 22:17   #8
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
jullie maken je duidelijk druk om iets anders dan ik. nog iemand tips voor me
Je lijkt me een type voor de JNFN of ben je daar al bij?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 10:37   #9
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wasda?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 14:47   #10
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zie hier de info

http://www.jnfn.nl/
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 16:14   #11
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

ooh datte, nooit zo'n clubjesmens geweest. Mijn ouders hebben altijd een naturistenkaart, dus dan mogen wij gewoon mee. Zie ik trouwens ook ineens jouw punt niet meer zo, wat is het voordeel voor mij als ik hier lid van wordt?
Mag ik dan legaal met mijn billen bloot tussen de aangeklede mensen op grandorado?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 16:21   #12
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik zie het probleem niet moet kunnen hoor ik bedoel alleen je kont is te zien je mag natuurlijk wel verwachten dat je soms wat bekijks heb

maar mensen moeten verder zich maar inhouden en respecteren hoor alleen denk ik niet dat je iets verder kan gaan dit zal wel de limit zijn
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 16:36   #13
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
ooh datte, nooit zo'n clubjesmens geweest. Mijn ouders hebben altijd een naturistenkaart, dus dan mogen wij gewoon mee. Zie ik trouwens ook ineens jouw punt niet meer zo, wat is het voordeel voor mij als ik hier lid van wordt?
Mag ik dan legaal met mijn billen bloot tussen de aangeklede mensen op grandorado?
Zoals ik eerder al zei zou je huidige stringbadpak geen probleem mogen zijn...alles dat als aanstootgevend beschouwd kan worden is bedekt dus kan niemand er wat van zeggen.

Wat ik met een lidmaatschap van de JNFN bedoelde is dat je je dan niet meer druk hoeft te maken over dit soort dingen aangezien je dan ongegeneerd naakt of schaars gekleed kunt zwemmen zonder dat iemand zich eraan kan storen.
Dat lost je "probleem" bij Grandorado natuurlijk niet op, maar het zou een oplossing kunnen bieden voor toekomstige tripjes

Snappie?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 16:41   #14
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, dat stukkie snap ik, maar daar had ik nu net geen problemen mee, loop al van toen ik nog niet geboren was in me blote over het strand. Het gaat net over die momenten dat je zelf even niet de plek hebt gekozen. Ik weet wel dat toen ik de eerste keer met mun vriendinnen naar het strand ging in string ik daar behoorlijk veel commentaar op kreeg, terwijl ik al vond dat ik veel aan had
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 16:45   #15
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En in het zwembad hier in de buurt ben ik ook al eens uit het water geplukt door zo'n schijnheilig stuk badjuffer
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 19:00   #16
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
En in het zwembad hier in de buurt ben ik ook al eens uit het water geplukt door zo'n schijnheilig stuk badjuffer
tja zoals ik al zij het zit een beetje op het randje
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 22:45   #17
madman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard boeie

Citaat:
Originally posted by koelkast


tja zoals ik al zij het zit een beetje op het randje
doe niet zo moeilijk, neem gewoon nog een ander badpak mee, als die string je niet bevalt, doe je toch gewoon die andere aan.

wel relaxed trouwens, ik wou dat mijn vriendin dat deed!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 10:18   #18
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Moet dan eigenlijk nog een nieuwe gaan kopen, want dit was mun enige (niet zo'n badpakkenmens weet je). Ben een beetje ziekjes, dus kan nu de straat niet op. Dan moet ik misschien maar zoeken of ik nog ergens een complete bikini met een gewoon broekje heb.

Als ik besluit tot dat noodplan natuurlijk. Vind mijn plannetje nog steeds wel strak (lees geil)
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 11:18   #19
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
Moet dan eigenlijk nog een nieuwe gaan kopen, want dit was mun enige (niet zo'n badpakkenmens weet je). Ben een beetje ziekjes, dus kan nu de straat niet op. Dan moet ik misschien maar zoeken of ik nog ergens een complete bikini met een gewoon broekje heb.

Als ik besluit tot dat noodplan natuurlijk. Vind mijn plannetje nog steeds wel strak (lees geil)
ziek kind
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 11:41   #20
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

ziek kind
Hoezo is ze een ziek kind? Volgens mij is iedereen die iets minder preuts is dan jij "ziek" in jouw ogen...volgens mij voel jij je niet helemaal lekker.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 11:51   #21
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Maniac


Hoezo is ze een ziek kind? Volgens mij is iedereen die iets minder preuts is dan jij "ziek" in jouw ogen...volgens mij voel jij je niet helemaal lekker.
ik voel me idd nie echt lekker
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 11:51   #22
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Ligt het aan mij, of zijn een hele hoop mensen in dit o zo 'tolerante' landje toch nog wel een beetje bang van (vooral eigen) naakt en/of sex? Of is het vooral van de buren? En nu ik het opschrijf merk ik dat dat nu juist is waar ik zelf dit topic om gestart ben. We zijn dus alleen maar bang voor de mening van anderen. Die anderen die netjes wachten tot iedereen 'uit de pas' loopt (en het dus niet meer uit de pas is) alvorens ze zelf mee gaan doen (tel voor de aardigheid eens het aantal hollandse meiden in string op een willekeurig spaans strand en je zult ontdekken dat het overgrote deel nog een grote witte zwembroek in de billen heeft gebrand (van thuis)...)
Ik trek dit weekend gewoon mijn stringbadpak aan, whatever people might think of it!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 11:53   #23
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
Ligt het aan mij, of zijn een hele hoop mensen in dit o zo 'tolerante' landje toch nog wel een beetje bang van (vooral eigen) naakt en/of sex? Of is het vooral van de buren? En nu ik het opschrijf merk ik dat dat nu juist is waar ik zelf dit topic om gestart ben. We zijn dus alleen maar bang voor de mening van anderen. Die anderen die netjes wachten tot iedereen 'uit de pas' loopt (en het dus niet meer uit de pas is) alvorens ze zelf mee gaan doen (tel voor de aardigheid eens het aantal hollandse meiden in string op een willekeurig spaans strand en je zult ontdekken dat het overgrote deel nog een grote witte zwembroek in de billen heeft gebrand (van thuis)...)
Ik trek dit weekend gewoon mijn stringbadpak aan, whatever people might think of it!!!
Je hebt gelijk...Nederlanders zouden zo tolerant zijn, maar dat valt vies tegen...ze zijn eerder erg preuts. Maar goed...dat dat onzin is snappen alleen naturisten of mensen die naturistische trekjes hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 12:04   #24
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

thanks
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 16:20   #25
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
Ligt het aan mij, of zijn een hele hoop mensen in dit o zo 'tolerante' landje toch nog wel een beetje bang van (vooral eigen) naakt en/of sex?
ik zou denk ik niet naar een naaktstrand gaan hoor...
voor je het weet zit je per ongeluk van dit \ naar dit /
hehe

das is pas genant!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 16:39   #26
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
Ligt het aan mij, of zijn een hele hoop mensen in dit o zo 'tolerante' landje toch nog wel een beetje bang van (vooral eigen) naakt en/of sex? Of is het vooral van de buren? En nu ik het opschrijf merk ik dat dat nu juist is waar ik zelf dit topic om gestart ben. We zijn dus alleen maar bang voor de mening van anderen. Die anderen die netjes wachten tot iedereen 'uit de pas' loopt (en het dus niet meer uit de pas is) alvorens ze zelf mee gaan doen (tel voor de aardigheid eens het aantal hollandse meiden in string op een willekeurig spaans strand en je zult ontdekken dat het overgrote deel nog een grote witte zwembroek in de billen heeft gebrand (van thuis)...)
Ik trek dit weekend gewoon mijn stringbadpak aan, whatever people might think of it!!!
het is inderdaad waar dat mensen in nederland zich er teveel voor schamen
zonde!
ga door met je toppics ik durf te wedden dat bijna iedereen er van geniet
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 16:42   #27
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

trouwens heb je alleens iets met een vrouw uit geprobeerd?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 16:59   #28
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik woon dan wel in het tolerante landje

maar waarom moet ik dan ook tolerant zijn..
je mag best naakt overstraat van mij
al ga je naakt naar de bakker van mijn part..

maar je maakt er gewoon een TE groot punt van.. het lijkt wel of je der van geniet mensen te vertellen hoe geweldig je niet bent met je kleren uit...

nou fijn voor jou..

maar ik kan ook leven met men kleren aan..
niet de hele wereld hoeft mijn prive leven te weten

fijn voor jou als jij met een stringbadbak naar gran dorado gaat..
tis ok dat je nog een paar vragen hebt?

maar laat de oo zo lekkere details (ook van dat andere verhaal)
toch lekker voor je..
ik wordt er niet beter op ze te weten..
ik krijg juist een behoorlijk ziek beeld van je..

maar het is jou leven je gaat maar lekker naakt naar de bakker
maarrruuh de details zijn jou zaak
dat is denk ik wat veel mensen stoort
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 17:17   #29
forza_blondjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Te bloot voor Grandorado?

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
Mun ventjuh is helemaal gek van de aftekening van mijn string. Heeft ie ontdekt toen we elkaar na de zomer leerden kennen en daarom heb ik heel de winter onder de zonnebank mijn zwembroekje aangehouden. Eigenlijk loop ik hem gewoon al die tijd al te teasen met de gedachte dat hij deze zomer met mij mee mag naar het strand om mijn billetjes in te smeren en ik zweer je, dat heeft succes.
Nou gaan we het paasweekende met zun ouders naar Grandorado en ik had het idee om um vast een voorproefje te geven 8*
Daarom heb ik gisteren de hele middag achter mijn moeders naaimachine gezeten om mun ouwe paarse badpak (dat ie kent, want al samen in wezen zwemmen) te vermaken in een stringbadpak (wat me wonderwel is gelukt) zodat ik hem volgend weekend in shockin' purple zot kan maken in het subtropisch zwemparadijs.
Probleem is dat ik een beetje last krijg van cold feet Zijn er meer mensen die wel eens een string hebben gedragen in zo'n zwembad en wat waren de reacties?


als je em wil "teasen" moet je je benen een maand niet scheren
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 17:17   #30
foolproof
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles
maar laat de oo zo lekkere details (ook van dat andere verhaal)
toch lekker voor je..
ik wordt er niet beter op ze te weten..
ik krijg juist een behoorlijk ziek beeld van je..

maar het is jou leven je gaat maar lekker naakt naar de bakker
maarrruuh de details zijn jou zaak
dat is denk ik wat veel mensen stoort

Dat vind ik dus ook. Ik vind het best dat je het allemaal doet hoor. Kan me echt geen barst schelen. Maar post het GVD niet hier. Als ik zoiets wil lezen dan ga ik wel naar http://www.nooky.nl ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 17:19   #31
forza_blondjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard -

Citaat:
Originally posted by foolproof



Dat vind ik dus ook. Ik vind het best dat je het allemaal doet hoor. Kan me echt geen barst schelen. Maar post het GVD niet hier. Als ik zoiets wil lezen dan ga ik wel naar http://www.nooky.nl ofzo
Sorry, je krijgt geen toegang omdat je nog geen 18 bent.
Sorry, you can't get access because you're not 18 years old.

Probeer een andere site die wel geschikt is voor personen onder de 18 jaar.
Try an other site which is intended for persons under 18 years.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 17:22   #32
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben het niet eens met het commentaar...we leven in een land waar vrijheid van meningsuiting bestaat en waar je mag schrijven wat je wilt mits je niemand beledigd. Dat doet ze niet...ze laat alleen haar fantasie de vrije loop en laat ons daarvan mee genieten...dat mag toch best? Daarbij stelt ze gewoon vragen die een ander ook zou kunnen stellen...als het je niet interesseert, lees je het toch gewoon niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 17:56   #33
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Maniac
Ben het niet eens met het commentaar...we leven in een land waar vrijheid van meningsuiting bestaat en waar je mag schrijven wat je wilt mits je niemand beledigd. Dat doet ze niet...ze laat alleen haar fantasie de vrije loop en laat ons daarvan mee genieten...dat mag toch best? Daarbij stelt ze gewoon vragen die een ander ook zou kunnen stellen...als het je niet interesseert, lees je het toch gewoon niet?
ik vraag haar alleen haar details voortaan voor zich te houden, want ik vind het ranzig en het belet mij in te gaan op haar werkelijke vraag waar ik wel open voor sta
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 18:17   #34
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles


ik vraag haar alleen haar details voortaan voor zich te houden, want ik vind het ranzig en het belet mij in te gaan op haar werkelijke vraag waar ik wel open voor sta
Ok...daar kan ik me wat bij voorstellen...geef ik je dan ook geen ongelijk in maar ik ben niet echt ranzige details tegen gekomen eerlijk gezegd.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 18:47   #35
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 27 November 2001
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84


ik zou denk ik niet naar een naaktstrand gaan hoor...
voor je het weet zit je per ongeluk van dit \ naar dit /
hehe

das is pas genant!
Ja, dat lijkt mij nou ook... Als je daar zo loopt en er komt een godsheerlijk meisje/vrouw/dame(zal het netje houden) aan. Hoe houw je hem dan daar beneden?
Dan denk ik toch echt wel dat hij stijgt van \ naar dit /
Of letten ze daar niet op? Dat lijkt me nou altijd zo lullig(weet het: domme woordkeus)
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 18:53   #36
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja dat bedoel ik!
ik bedoel ik ben heus niet bang wat van me te laten zien (er staan ik weet niet hoeveel foto's van me op internet) maar me jongeheertje blijft waar ie is hoor, zo'n naaktstrand is dus nix voor mij
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2002, 14:42   #37
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en anders lezen jullie toch gewoon niet wat er gepost wordt als het jullie zo stoort
ga lekker naar de site van fox kids ofzo
en verveel ons niet met jullie nutteloos commentaar
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2002, 16:47   #38
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

wat een afbeelding zijn we weer van de samenleving hier typisch nederlands :r

Als iemand iets anders doet dan de massa of der uit opblinkt in iedergeval anders is anders denkt of anders doet is dat per definitie fout en moet die gene een hele lading over zich heen krijgen


ziek hoor

__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2002, 19:04   #39
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Cool

Ach er zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben. Trouwens ik ben het zelf ook niet altijd met iedereen eens, dus waarom zou een ander dat wel moeten zijn. Ik vind het in elk geval wel leuk om mijn fantasietjes uit te werken en dan te vertellen hoe het is geweest
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2002, 19:07   #40
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Lievelotje
Ach er zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben. Trouwens ik ben het zelf ook niet altijd met iedereen eens, dus waarom zou een ander dat wel moeten zijn. Ik vind het in elk geval wel leuk om mijn fantasietjes uit te werken en dan te vertellen hoe het is geweest
En ik vind het wel leuk om ze te lezen...doe ik ook nog eens wat ideeën op
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 15:29   #41
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84


ik zou denk ik niet naar een naaktstrand gaan hoor...
voor je het weet zit je per ongeluk van dit \ naar dit /
hehe

das is pas genant!
JUISTEM, dat is het gene wat mij het meest zou schromen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 12:29   #42
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Houd er dan even rekening mee dat er voor elk lekker wijf op de wereld ongeveer 9 taarten rondlopen... Op het naaktstrand zal dat ongeveer hetzelfde aantal zijn... dat ding gaat niet eens richting /...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 15:28   #43
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet het niet hoor... er zijn meerdere redenen waarom ik het niet doe hoor, ik vind het al vervelend om een wijde boxershort te dragen omdat alles dan bungeld.... op een naaktstrand hangt al helemaal heen en weer te bungelen... dat hoeft voor mij niet zo dus!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 18:05   #44
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik zou sowiezo niet naar een naaktstrand gaan. Ik verbrand ALTIJD, dus dan ik mijn naakie liggen lijkt me niet zo'n goed idee als ik de volgende dag mijn kleren nog aan wil!!
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2002, 23:07   #45
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kids het weekend was megacool. Vrijdagavond wezen zwemmen met mun schoonzus (=1, want de ventjuhs wilden liever biljarten!? Zij vond me megasexy en had de pee in dat ze zelf haar stringbikini niet bij had (wow, zo kende ik mun schoonzus nog niet, maar eigenluk kende ik haar ook bijna niet, want ze is het eerste jaar op kamers in Tilburg en dus niet zoveel thuis). Na een poosje met mun handdoek om me heen geslagen naar onze biljarters gegaan, beetje lopen plagen, mag ik eens stoten en dan flink ver over het biljart gaan liggen, zodat mun billen een stukje bloot kwamen. Daarna gauw weer naar het zwembad, stonden ze toch snel voor het raam om te kijken of ze ons konden vinden... 8*
Zaterdag niet zoveel in het zwembad geweest (heel even alleen met mun ventjuh, want die wilde nu natuurlijk wel heel graag met me gaan zwemmen). Eigenlijk het grootste deel van de dag op stap geweest.
Zondag heel de middag in en om het zwembad vertoefd (was na een paar uur ineens niet meer de enige met string, wel met stringbadpak). Veel buiten aan het buitenbadje in de zon gelegen en mu billetjes laten insmeren door mu ventjuh (die jongen heeft het moeilijk gehad, dat zeg ik je). Tegen een uur of zes werd het rustig in het zwembad en toen kreeg mun schoonzusje wilde kuren. We waren met zun vieren wat aan het klooien rond de dubbele glijbaan, samen naar beneden enzo, beetje racen. Op een gegeven moment staan we met zun vieren boven en zegt ze tegen de jongens dat zij eerst naar beneden moeten. Waarom? Zul je wel zien. Mannekes weg, trekt ze plots dur badpak uit, geeft het aan mij en wil ruilen. Ik als een gek mun badpak uit, dat van haar aan en wij met zun tweeen naar beneden. Kerels helemaal gieren van het lachen, mun schoonzusje met een pioenrode kop in haar blote billen rond het zwembad. Even later staan we weer boven aan de glijbanen, mannen weer weg, we kijken elkaar aan, badpakken uit, gooit ze het mijne plots van de glijbaan, ik het hare natuurluk van die andere. Staan we daar beide spiernaakt te gieren van het lachen, horen we wat kids naar boven komen, wij vlug naar beneden, komen we beneden, geen ventjuhs in het bad, geen badpakken...

Wordt vervolgd
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2002, 20:05   #46
Lievelotje
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Ben ik weer, sorry maar gisteruh liep mu broertje nogal te eikelen, wilde perse nog op de computer en ik had niet zo veel zin om mun belevenissen met hem te delen.

Ondertussen stonden we dus in dat badje onderaan de glijbaan te kijken waar onze ventjuhs gebleven waren, terwijl die kids achter ons naar beneden kwamen. Dan maar even op onze hurken aan de kant gezeten, onder water viel het al wat minder op hoe weinig we aanhadden. Na een minuut of vijf kwamen eindelijk die twee rotzakken naar beneden, maar die wilden natuurluk niet zomaar onze badpakken teruggeven, wat nog een hele stoeipartij werd, dus ik vrees dat er wel wat mensen naar onze bloterik hebben kunnen kijken Who cares.
Jammer genoeg was dit meteen de laatste keer dat we in het zwembad zijn geweest, dus een vervolg zal voor een andere keer zijn. In elk geval ben ik blij dat ik mun koudwatervrees had overwonnen, want ik voelde mezelf echt wel megastoer in mu badpakje en echt commentaar heb ik er niet op gehad. Joepie
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 19:00   #47
Terr
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk verhaal
Ik wou dat ik zo'n vriendin had
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.