Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 January 2005, 14:39   #1
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard Australian open 2005

Misschien een beetje laat maar ik open het topic toch voor de sport- en tennisliefhebbers onder ons.

Vind het tot nu heel leuk om naar te kijken en ik moet zeggen dat ie leuker is dan die van vorig jaar. Bij zowel de vrouwen als de heren. Gisteren een fantastische pot tussen Lleyton Hewitt en David Nalbandian bij de heren. Ik heb echt heel erg genoten van die pot vanwege de spanning maar ook om die gasten bezig te zien zijn. Ze hebben gewoon meer dan 4 uur op de tennisbaan gestaan en nog oogden ze fris en speelden ze heel erg snel. Bij de vrouwen was de pot tussen Kuznetzova en Sharapova ook fantstisch.

Maar het meest heb ik genoten van de partij vanochtend tussen Roger Federer en Marat Safin. Het leek alsof die twee onvermoeibaar waren. Even dacht ik dat het afgelopen was in de 4e set toen Federer een matchpoint kreeg maar Safin knokte zich goed terug. Vervolgens had Safin een behoorlijk aantal wedstrijdballen gekregen maar Federer speelde die fantastisch weg ondanks zijn lichte blessure (waar ik niks aan nog merken in zijn spel). Uiteindelijk won Safin denk ik verdiend maar respect voor beiden.

De partij tussen Serena Williams en Sharapova heb ik nog niet gezien maar die zou ik graag vanavond willen zien want volgens mij is die ook wel mooi geweest.

Zijn er verder nog mensen die het volgen??
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2005, 14:56   #2
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik volg het wel, heb helaas deze week geen tijd om de wedstrijden echt uitgebreid te bekijken...
Ben wel een beetje een Safin-fan trouwens .
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2005, 16:06   #3
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb alleen de partij tussen Nalbandian en Hewitt gezien en die was gaaf
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2005, 17:34   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tennis kan leuk zijn om naar te kijken, maar dan wil ik wel voor iemand zijn.. En als er een Nederlander mee doet ben je al snel ergens voor natuurlijk.
Laat ik het zo zeggen:: Curling is leuker om te kijken dan Tennis wanneer er geen Nederlanders meespelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2005, 17:49   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Laat ik het zo zeggen:: Curling is leuker om te kijken dan Tennis wanneer er geen Nederlanders meespelen.
Ik kijk toch liever naar een rally tussen geweldenaren als Federer en Hewitt of naar de schoonheid van Sjarapova dan vegen op ijs
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.