Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 March 2005, 11:02   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down FC Den Bosch-Roda JC

Ja, of meeting, mini-meet! FC Den Bosch pakt vanaaf weer eens 3 puntjes tegen die gekke Limburgers

Het gaat dus om Stevie en ondergetekende
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 19 March 2005 om 11:51
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 15:24   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kunnen jullie samen Andre Hazes karaoke doen. Blooooeed zweeeet en traaannuuuh.
Vast niet zo'n vol uitvak als tijdens Den Bosch - de Graafschap Bart maar wel ook de 3 punten mee alsjeblieft
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 15:30   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arthur, sinds ik naar uitwedstrijden van Roda JC ga hebben we bij de (op dat moment nummer laatst) nog nooit gewonnen. Alleen bij Fortuna Sittard 3 jaar geleden op de laatste speeldag (beiden inmiddels uitgespeeld) haalden we een 0-0. Dus ik heb weinig hoop gesteund door 1 punt uit 6 wedstrijden..

Wiljan rot op!! (8)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 17:00   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

bij de 0-3 zwaai ik naar je bart!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 21:52   #5
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

ik hoop dat den bosch wint
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 21:54   #6
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

jammer
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 22:10   #7
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

jezus wat een slechte wedstrijd. en relletjes tegen het einde van de wedstrijd wjow ik hoop niet dat bart is geraakt
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.

Laatst aangepast door Stevie : 19 March 2005 om 16:31
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 23:09   #8
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was t een gezellige meeting?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 02:01   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Angry

Ongelofelijk. Ik dacht echt alles wel meegemaakt te hebben op het gebied van supportersrellen, maar morgen zal ik mij naar het politiebureau moeten wenden om aangifte te doen tegen de BVO FC Den Bosch wegens poging tot moord Met mij zal iedereen, niemand uitgezonderd die gisteravond aanwezig was van dit feit aangifte gaan doen.

Nooit had ik gedacht dat ik wegens supportersrellen mijn plezier in de sport voetbal zou gaan verliezen maar helaas is het zo ver moeten komen. Gisteren voelde ik mij met mijn leven bedrijgt en in feite besefte ik dat pas uren na de wedstrijd.

Wat is er nu gebeurt? Wij kwamen zoals meestal ruim van tevoren aan en aangezien er geen sprake was van een combi besloot ik met wat vrienden rond het stadion te gaan lopen in de hoop een leuke kroeg tegen te komen. Die was niet te vinden dus gingen we teleurgesteld terug naar het uitvak. Daar aangekomen liep ik op een groepje vrienden af totdat iemand riep: 'kijk uit, een putdeksel!'

Een putdeksel? Jawel, anderhalve meter naast me lande een blok beton van 30 bij 15 cm. Ongelofelijk geluk dat ik had, had ik anderhalve meter verderop gestaan dan had ik dit nu niet getypt. Vanuit het vak van de harde kern van FC Den Bosch, dat naast onze parkeerplaats gevestigd was was blijkbaar een putdeksel op ons afgegooid. Een vriend wierp onmiddelijk uit reflex en woede een blikje bier naar de overkant en toen brak de hel los. Van beide kanten werd er aan de poorten tussen beide supportersschares gerammeld maar verder gebeurde er niets. Er werd niets meer gegooid over en weer, gelukkig hield men het verstand erbij. Toen wel nog.

De wedstrijd beleefde ik in een roes. Steeds dacht ik aan het incident dat gebeurt was. Ik had niet eens door dat Arie's vriendiner was! Roda klungelde zich naar een onterechte 0-3 overwinning, maar die 0-3 had ik niet eens gezien. Een kwartier voor het einde had de aanhang van Den Bosch het wel gezien en besloot men dan toch zich buiten wat te gaan vervelen. Het hek uit een meter beton bleek geen hindernis en ook het volgende hek werd gesloopt. Ah, mooi, een 4-tal bussen uit Limburg. Niet geremd door enige vorm van verstond werden bakstenen en andere zaken de bussen ingeslingerd. Dat er ook buschauffeurs al in de bussen zaten bleek niet relevant. Één van onze chaffeurs is afgevoerd met een ster in zijn middel. Hij verkeerd (godzijdank) inmiddels buiten levensgevaar.

Uiteraard werd deze hele actie uitgevoerd zonder enige tegenstand. De politie vond dit namelijk geen risicoduel en vond het ook na de incidenten voor de wedstrijd niet nodig om in hoge staat van paraatheid te verkeren. Ook Roda-supporters waren er niet bij, die zaten in het uitvak en zo was dit een hele helden-daad van onze Bosschenaars! Toen besloot men toch eens bij het uitvak te gaan kijken. Men had een nieuw wapen: aan de poorten die gesloopt waren zaten sterren met scherpe punten. Gezien het laffe karakter van de Bosschenaren was dit een mooi wapen om op afstand mee te gooien. Zo hoefde men geen confrontatie met mensen aan te gaan maar kon men laf van afstand gooien. De Roda-aanhang had inmiddels door wat er aan de hand was en was eens komen kijken. Binnen werpafstand werden zij onder vuur genomen door de FCDB-aanhang en er werd wederom iemand geraakt. Inmiddels was men doorgedrongen in ons vak en stewards weigerden poorten open te gooien waardoor honderden fans van Roda werkelijk als ratten in de val zaten. Niets kon men doen en er werd voortdurend gegooid met scherpe voorwerpen op hen. Ik had het geluk dat ik dekking kon zoeken onder een trap.

Toen besloten gelukkig agenten uit ons vak in te grijpen en via een waarschuwingsschot in de lucht en het onder schot nemen van de FCDB-'supporters' kon eindelijk de rust wederkeren. Mensen stonden verdwaasd voor zich uit te kijken en kleine kinderen barstten in tranen uit. Ik stond wat verblufd te kijken. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Zó bedreigend, en je kon er niks tegen doen en niemand die iets kon doen. Zó ontzettend laf. Respect voor onze agenten die op de voorgrond durfden te treden want niemand was zijn leven zeker. Voor zover ik weet is er wonder boven wonder niemand echt levensgevaarlijk verwond.

Na afloop konden we in één of andere vage kantine gratis drinken en eten totdat er vervangend vervoer geregeld was want alle bussen waren gesloopt. Gregoor van Dijk en Wiljan Vloet (!) kwamen vragen wat er aan de hand was. Volgens Van Dijk hebben spelers de laatste 5 minuten alleen maar naar het uitvak zitten kijken. Ongelofelijk dat men dan nog wistte te scoren ook zeg.

Godzijdank vliegt deze laffe k*tclub er dit jaar uit. Iedereen doet morgen aangifte, voor mijn part zakken ze massaal in de stront en krijgen ze een fikse schadeclaim op hun dak. DEN BOSCH LOSERS!!!!! :@
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 02:20   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Op een PSV-forum las ik dat Roda-fans eerst een hek richting fcdb-fans sloopten? Achja, wat maakt het ook uit, (scherpe) voorwerpen op mensen (goedwillend en kwaadwillend) is per definitie triest.

En waarschijnlijk voor de knvb weer een extra reden om nog meer veiligheidsmaatregelen in te voeren.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 09:56   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dit is absoluut niet het geval geweest. Voor de wedstrijd stond dat hek er nl ook nog in. Die was pas gesloopt na afloop van de wedstrijd en dat kan dus niet door Roda JC-supporters gedaan zijn. Hersenloze mensen dus echt. FC Den Bosch gaf middels een woordvroerder al aan dat men een excusesgebaar gaat maken en alle verantwoordelijkheid op zich neemt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 10:17   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Move deze anders even naar sport..

Ook FC Den Bosch-supporters keuren gelukkig voor 80% het hele gebeuren af getuige enkele quote's:

Citaat:
Wat een gelul , het uitvak was voor 75% gevuld met petten en sjaals en een groep kinderen. Als je een kerel bent zoek je de confrontatie met de lui die er ook voor willen gaan.Tenminste zo was het vroeger , maar ja de tijden veranderen blijkbaar jammer
Deze sufferd snapt blijkbaar nog niet dat het best gevaarlijk kan zijn als ze je met sterren, stenen en putdeksels lopen te bekogelen. Het enige dat je dan kunt doen is naar de lucht blijven kijken en maken dat je wegkomt.

Citaat:
hahahahah en het mooiste is dat roda nu nog een grote bek heeft ook! hahahaa wegrennen voor de wedstrijd(bij dat hek) en dan later allemaal op de tippel in eigen vak! nee jongens, die grote bek mag nu wel over zijn!
Citaat:
Stelletje hufters, bedankt.
Al jarenlang ben ik een trouwe fan van FC den Bosch, en heb alle hoogte- en dieptepunten meegemaakt. Dit seizoen zit veel tegen, en dat is frustrerend. Die frustratie was er gisteravond ook weer volop. Een grensrechter die als een kleuter staat te vlaggen, de scheidsrechter die weigert Bodnar van het veld te sturen na z'n kopstoot. Waardeloos. M'n avond was alweer verpest. Maar het kon nog erger. Stelletje eikels die het nodig vinden, om alles te gaan vernielen. En daardoor onze club nog verder de stront in te helpen. Zo komen er nooit grote sponsors. Want hier wil niemand zijn naam aan verbinden. Maar ja, dat zal die zogenaamde supporters een zorg zijn. Nou, mij wel!
Citaat:
Hopelijk worden ze alemaal gepakt, die klojo's. En dokken. En anders laten werken, want daar hebben ze een hekel aan. Stelletje achterlijke namaakhooligans. Ik schaam me voor zoveel lafheid van FC Den BOsch-supporters. Mag hopen dat jullie zelf nog eens zoooo ongelofelijk afgeslagen worden.. Of een zwaar stuk pijp in oe bakkes is ok goed. TUIG
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 16:04   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Om een idee te krijgen, deze stenen werden niet alleen op bussen afgevoerd (die overigens niet leeg waren want chauffeurs zaten de vuilniszakjes te vervangen), maar ook op mensen.


Ook gooide men met deze levensgevaarlijke sterren


Waar is toch de tijd gebleven dat hooliganisme iets was voor dappere 'idioten'. Echte hooligans deden vechten met hun vuisten, dit is meeloopgedrag van 16-jarigen. En dan stoer op internet praten over wegrennende Roda-supporters. Vind je het gek zeg, als dit om je oren vliegt..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 16:07   #14
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Handig om dat soort sterretjes aan een poort van een voetbalstadion te bevestigen
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 16:30   #15
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

het sloeg nergens op. ik schaamde me diep om supporter te zijn van den bosch, niet alleen vanwege het vertoonde spel maar dit keer vooral door het stelletje leeghoofden van de m-side. de roda-supporters gedraagden zich uitstekend, op een paar mensen na die licht provoceerde tegen de bossche supporters. maar dat is geen reden om met een bijna volledig vak tegen het einde van de wedstrijd richting het uitvak te stormen, onderweg nog even de bus te vernielen om vervolgens het hek te vernielen en een vak vol met voorbeeldige supporters, waar volgens mij ook veel kinderen bij waren aan te vallen. en dan te gaan gooien met stukken hek en van die pinnen die erop zaten.

even ter info: bart ik zat gisteren op I2, dat is naast het uitvak (ik keek in de rust nog of ik je zag bart). ik ben dus met mijn familie geweest want iemand had vrijkaartjes. het leek me voor mijn neefje en zusje ook veiliger om op I2 te gaan zitten dan op K2. dat is dus ook falikant mislukt. zelfs ik voelde me bedreigd door mijn eigen supporters, omdat het vak waar ik zat dus naast het uitvak was, en uiteindelijk braken ze dat hek ook door. bedreigd voelen door je eigen supporters, kan het nog gekker?

daarbij kosten die IDIOTEN den bosch natuurlijk weer een enorme boete. het komt zo echt nooit meer goed. waarom was er geen ME trouwens?? vroeg ik me ook af! duurde ontzettend lang, ze waren er veel te laat!! wedstrijden tegen NEC zijn risicowedstrijden maar tegen roda niet fuck it, met die mongolen op de m-side is elke wedstrijd een risicowedstrijd.

bart, ik schaam me nogmaals diep om fan te zijn van den bosch en vind het verschrikkelijk dat dit is gebeurt.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 16:56   #16
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Wat een verhaal Bart.. Ik schrik er toch wel van..

Ik ben in ieder geval blij dat niemand echt levensgevaarlijk gewond is geraakt..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 17:42   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gasten die zulke dingen in hun hoofd halen zijn echt de laagst denkbare levensvorm. Idioten. Omdat het nu afgelopen is zonder doden en grotere aantallen zwaar gewonden zal het waarschijnlijk weinig gevolgen hebben en komt het niet of weinig in de publiciteit maar het is natuurlijk niets dan geluk dat het zo gelopen is. Vooraf verwacht je ook niet dat dit een wedstrijd is die compleet uit de hand gaat lopen.. maar dan nog was er als ik het goed begrijp voldoende tijd om in te grijpen na zo'n lomp incident voor de wedstrijd. Wel goed om de reacties van verstandige FC Den Bosch mensen te zien...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 17:47   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, vanmiddag hebben we al met een groep aangifte gedaan in Kerkrade, en blijkbaar waren we niet de eersten want men had al enkele foto-raportages waarop we konden aanwijzen wat wanneer precies gebeurde, wat we daarvan gezien hadden enz enz. Één bus is helemaal totallos (?) omdat ook de motor bekogeld was met stenen.

I2 is toch in het midden van dat vak naast het uitvak, Steve? Zit toch nog I3 tussen? Dat staat tenminste op de achterkant van het kaartje. Ik heb in de rust trouwens nog wat gegeten daar aan de zijkant tegen de wand.

De Roda-aanhang was trouwens helemaal niet zo voorbeeldig in haar spreekkoren, hoor. Maar toch, 3 jaar geleden toen FC Limburg speelde en wij uit tegen Den Bosch speelden zongen zij ook 'jullie zijn je cluppie kwijt' en dat soort songs. Dan vind ik Absteiger, zij gaan naar Sittard toen en succes tegen Heracles wel meevallen. Zoiets hoort er gewoon bij. Er waren inderdaad relatief veel kleine kinderen, ouderen en vrouwen bij. In ieder geval niet-weerbaar-volk. Maargoed, wie kan zich wel weren tegen stenen en dat soort zaken?

Na afloop sprak ik nog met een agente die zei dat de ME niet eens in de buurt van het stadion was! Zeer grove nalatigheid van de politie Den Bosch dus. Wel zag ik wat agenten met honden lopen en ik vraag mij dan ook af waar zij waren, want de hele rel duurde toch gauw 10 minuten. Daarbij wist men al 6 tot 7 minuten daarvóór dat iedereen het vak uit was..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 17:49   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wel goed om de reacties van verstandige FC Den Bosch mensen te zien...
Je zou inderdaad haast vergeten dat er ook normale mensen rondlopen daar. Maar natuurlijk is je eerste reactie altijd wat generaliserend

Hier zag je het al misgaan. En het duurde zeker nog 5 tot 10 minuten voordat ze echt naar buiten gingen. Ik hoorde later dat men iets naar Bodnar gegooid zou hebben en dat deze dit gewoon opraapte en terugwierp. Dat zou de druppel dan geweest moeten zijn.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 19 March 2005 om 17:55
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 17:54   #20
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja I3 zit er nog wel tussen.
nougoed, maar die succes bij heracles hebben we al zovaak gehoord dat het ondertussen toch niet meer vervelend moet zijn. maarja, dat het zo uit de hand is gelopen om vrijwel niets heb ik nog nooit gezien. aan het begin van het seizoen tegen ado ging het nog op het nippertje goed omdat er ME aanwezig was. is er een keer geen ME, gaat het zo verkeerd. ongelofelijk.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 17:58   #21
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

tegen bodnar in de tweede helft? ja dat zou natuurlijk kunnen, heb het niet gezien. wat een wereldgoal was dat btw jezus. wel een vervelend mannetje toch. ik zie die foto's van jou niet btw?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 18:48   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als t goed is doen ze het nu. Met zulke sterren als op die poort werd dus op mensen gegooid spons
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 20:40   #23
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
dit is meeloopgedrag van 16-jarigen. En dan stoer op internet praten over wegrennende Roda-supporters. Vind je het gek zeg, als dit om je oren vliegt..
Juist, ik erger me enorm aan deze enorme kuthooligans. Check een gozah die ik ken ff lulle:

"... zegt:
wjoow kzeg niets straks hooligans op leidse ik ga ook misschien vechten, join je?"

Ik bedoel, dan vecht hij samen met zn vrienden. Dit heeft er natuurlijk niks mee te maken maar het geeft gewoon aan hoe sommige 'supporters' denken.

Nu weer ff ontopic, ik ben best geschokt van het verhaal van bartje, want stel dit was echt gebeurd dan kon je weer leuke acties verwachten van de KNVB. Ik ben nu zelfs serieus blij dat ADO in de top blijft, doen tenminste hun best nog. (sorry stevie)

En die ster in het net tering...
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2005, 02:06   #24
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

shocked
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 08:55   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Uit het Brabants Dagblad:
Nog geen arrestaties na rellen

door Max van der Put

Maandag 21 maart 2005 - Den Bosch - De politie heeft vrijdagavond geen aanhoudingen verricht bij de rellen tijdens en na afloop van de wedstrijd FC Den Bosch - Roda JC. Wel raakten twee agenten lichtgewond en een supporter van Roda JC zwaargewond. Een woordvoerder van de politie sluit niet uit dat er nog Bossche fans worden aangehouden na het bekijken van beelden van de beveiligingscamera’s in en om De Vliert.

De wedstrijd tussen FC Den Bosch en Roda JC was vooraf niet aangemerkt als risicoduel. Daarom waren er geen agenten in het stadion aanwezig. Buiten De Vliert regelden ongeveer tien agenten het verkeer. „Binnen het stadion zijn de stewards dan verantwoordelijk voor de veiligheid“, aldus politie-woordvoerder I. Oosterbaan. „Zoals het met ingang van volgend seizoen dus altijd de bedoeling is bij eredivisiewedstrijden.“
De gebeurtenissen van vrijdag- avond toonden aan dat de inzet van uitsluitend stewards bij een eredivisiewedstrijd grote problemen kan opleveren. Toen de situatie in en om De Vliert escaleerde, werden in allerijl tientallen extra agenten en ME’ers opgeroepen. Toen zij bij De Vliert arriveerden, was het grootste kwaad al geschied en bleek het niet meer mogelijk de boosdoeners te arresteren.
Drie supportersbussen van Roda JC waren inmiddels zwaar beschadigd ruiten waren ingegooid en banden lekgestoken. Eén chauffeur bevond zich nog in zijn bus toen de stenen door de ruiten vlogen. Hij wist zich nog net op tijd uit de voeten te maken.
Dat lukte een Roda-fan in het uitvak in De Vliert niet. Hij werd geraakt door een scherpe punt van een door Bossche fans kapotgetrokken hek. De Limburger moest met een buikwond en geperforeerde long naar het ziekenhuis, waar ook twee lichtgewonde agenten werden behandeld. Bossche fans poogden ook nog de ambulance de doorgang te beletten.
Uiteindelijk zijn de Roda-supporters met in allerijl ingehuurde BBA-bussen terug naar Kerkrade gebracht. Roda-supporter Isanne Ekslavon was vol lof over de clubleiding van FC Den Bosch. „We zijn goed opgevangen toen we op de nieuwe bussen moesten wachten. We kregen keurig wat te drinken aangeboden.“ Toch bestaat de mogelijkheid dat Roda-fans alsnog aangifte gaan doen naar aanleiding van de rellen. Op de website http://www.rodajcfans.nl staat de volgende tekst:
’Mensen uit de WSU-bus die naar FC Den Bosch zijn geweest en aangiften willen doen na aanleiding van de rellen gisteravond kunnen zich melden.
Hoe groot de totale schade is, is nog onbekend. Wel kunnen we voorspellen dat de financiële situatie bij FC Den Bosch er nog dramatischer uit zal gaan zien.
Den Bosch Supporters gefeliciteerd het waren dan wel onze bussen maar jullie hebben toch echt jullie eigen ruiten ingegooid!’
Manager algemene zaken Ben Bolman van FC Den Bosch zit met de kwestie in zijn maag. „Laat ik nu nog maar geen officiële reactie geven, want dan zouden mijn emoties daar een te belangrijke invloed op hebben“, wilde hij kwijt. „We gaan nu eerst alle feiten op een rijtje zetten en het beschikbare videomateriaal bekijken. We willen weten wat de aanleiding voor de rellen is geweest en mogelijk zijn er nog daders te achterhalen.“
De officiële supportersvereniging FC Den Bosch heeft via publicaties op internet al excuses aangeboden aan Roda JC voor hetgeen vrijdag is voorgevallen.

==============================================

Ooggetuigeverslag uit het Limburgs Dagblad:

'Opeens kwamen er honderd man op ons af'

De schrik zit er nog goed in, anderhalve dag na de belegering door supporters van FC Den Bosch. Het had vrijdag een fijne avond kunnen zijn voor de Roda-fans, zeker omdat hun club met een 3-0 overwinning in den Bosch aan de haal ging. Maar het werd een avond met angstige momenten.

Het begon al bij aankomst bij het stadion. Hun supporters begonnen met blikjes bier te gooien toen wij de bus uitkwamen en een paar van onze supporters gooiden die dingen terug. Maar we werden snel naar ons supporters vak gebracht en er was weinig aan de hand.Totdat in de 85ste minuut de scheidsrechter in hub ogen een verkeerde beslissing nam. Ze gooiden van alles het veld op en en Bodnar gooide kwaad een aansteker terug. Toen nog de derde goal en we hoorden het glas gerinkel al.

Roda suporter René Kleuters uit kerkrade zag hoe de 'hooligans' van de M-side van FC den Bosch hun frustratie botvierden door met bakstenen de bussen van Roda JC te bekogelen en massaal aan de hekken te trekken.
Opeens waren ze uit hun eigen vak losgebroken en kwamen ze met honderd man op ons af. Het is dat twintig supporters van ons ze bij het hek even tegen konden houden, anders had ik het niet geweten... Ze gooiden niet alleen met dikke stenen, maar ook met die scherpe punten die ze van de omgetrokken hekken hadden gesloopt. Net werpsterren. Een wonder dat er maar één gewonde is gevallen.

Uiteindelijk was de politie er nog op tijd bij om een ramp te voorkomen. De Kerkradenaren moesten toen nog wel meer dan anderhalf uur wachten tot er vervangend vervoer was in de vorm van lijnbussen. 'Met onze bussen was niet meer te rijden. Alle ruiten inggegooid, een band lekgestoken.' Over het bestuur van FC Den Bosch hebben de supporters absoluut geen klachten, vertelt Isanne Esklavon. 'We zijn goed opgevangen ze hebben hun excuses aangeboden. We kregen te drinken terwijl we op de bussen moesten wachten.'

Ook trainer Wiljan Vloet en Gregoor van Dijk lieten zich nog even zien om de supporters een hart onder de riem te steken. Esklavon: 'De volgende keer ga ik weer gewoon mee. Het is voor het eerst in drie, vier jaar dat ik dit meemaak, maar ik laat de club niet in de steek.'
Er waren nogal wat mensen die kleine kinderen hadden meegenomen. De entreeprijzen waren laag, het was geen risicowedstrijd, dus je maakt er een gezellig uitstapje van. 'Ik heb gehoord van een moeder die de hele nacht bij haar kind heeft moeten zitten, zo overstuur was dat', verteld Henk Muijs, die deze keer niet mee was. 'Hoe moet dat als straks de suppoosten de rol van de politie moeten overnemen, zoals de KNVB van plan is?'

De politie heeft vrijdagavond geen aanhoudingen verricht bij rellen tijdens en na afloop van de wedstrijd FC Den Bosch - Roda JC. Wel raakten twee agenten en een supporter van Roda JC gewond. Een woordvoerder van de politie sluit niet uit dat er nog Bossche fans worden aangehouden na het bekijken van de beelden van de beveiligingscamera's in en om de Vliert. De wedstrijd tussen FC den Bosch en Roda JC was vooraf niet aangemerkt als risicoduel.

Uit het Brabants Dagblad:

Rombouts overweegt M-side te ontruimen

door Max van der Put

Dinsdag 22 maart 2005 - Den Bosch - Burgemeester Rombouts van Den Bosch heeft de Bossche politie met klem verzocht alles in het werk te stellen de daders op te pakken van de rellen in en rond stadion De Vliert in Den Bosch afgelopen vrijdag. Tevens denkt hij erover de M-side voor supporters te verbieden.



De vernielde supportersbus met kapot gegooide ruit en lek gestoken band. Rechts eigenaar Van Meurs, links de chauffeur en in het midden Cor van FC Den Bosch.
(Foto Sandra Peerenboom)


Dat stelde de burgemeester gisteravond nadat hij zich in De Vliert op de hoogte had gesteld van de omvang van de schade.
Tegen het eind van de eredivisiewedstrijd FC Den Bosch – Roda JC vernielden Bossche fans uit de M-side onder meer enkele hekken, gooiden ruiten in en staken banden lek van supportersbussen van Roda JC.
Bovendien slaagden de raddraaiers er in om scherpe metalen pinnen van kapot getrokken hekken te verwijderen, en gooiden die richting supporters van Roda JC. Een van hen liep daarbij een buikwond op en moest naar het ziekenhuis worden vervoerd.
„Ik heb zo’n pin gezien en ik moet vaststellen dat degenen die daarmee hebben gegooid, poging tot doodslag ten laste kan worden gelegd“, aldus de burgemeester. Ook twee agenten raakten die avond lichtgewond.
Volgens Rombouts zal het nog niet eenvoudig zijn aan de hand van beelden van beveiligingscamera’s daders op te pakken. „Het grootste gedeelte van de rellen heeft zich buiten het stadion voorgedaan. Maar er zijn toch ook voldoende getuigen bij geweest.“

Overleg

De burgemeester voert morgenavond overleg met het bestuur van FC Den Bosch over hoe het nu verder moet. „Dit seizoen staan er nog vijf thuiswedstrijden op het programma, waarvan vier risicoduels. Ik vraag me af of het nog wel verantwoord is in dit stadion twee verschillende supportersgroepen zo dicht bij elkaar te zetten.“ Rombouts sloot niet uit dat hij overweegt FC Den Bosch te verplichten geen toeschouwers toe te laten op de M-side. „Ik beslis pas na woensdagavond, maar ik sluit niets uit. En zolang de boel niet goed is afgeschermd bij het vak van bezoekende supporters, kan er helemaal geen risicoduel plaatsvinden.“
De volgende thuiswedstrijd van FC Den Bosch (tegen Feyenoord) staat gepland voor woensdag 6 april, om 18.00 uur. Voor dat afwijkende aanvangstijdstip was al eerder gekozen vanwege veiligheidsredenen. De wedstrijd speelt zich dan voor het grootste gedeelte bij daglicht af.
De burgemeester verliet stadion De Vliert gisteravond hoofdschuddend. „De mensen die dit op hun geweten hebben, kunnen zich onmogelijk supporter van FC Den Bosch noemen. Support betekent steun. Nou, op deze manier steun je je club echt niet. Dit is een klap in het gezicht van de echte supporters en iedereen die betrokken is bij FC Den Bosch. Het ging de goede kant op, maar zo word je weer twee jaar teruggeworpen.“
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 22:44   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jong Roda - Jong Den Bosch afgelast.

De wedstrijd van Jong Roda JC tegen Jong FC Den Bosch die morgen op het programma stond gaat niet door. Door de recente gebeurtenissen bij de uitwedstrijd in Den Bosch vonden beide partijen en Burgemeester Som het niet verantwoord deze wedstrijd te laten plaatsvinden.

Bossche relschoppers gaan voor de bijl

Donderdag 24 maart 2005 - Den Bosch - FC Den Bosch gaat de ’supporters’ die vrijdagavond betrokken zijn geweest bij de rellen tijdens en na de thuiswedstrijd tegen Roda JC, keihard straffen. Enkele tientallen fans, die op videobeelden zijn vastgelegd, kunnen onder meer stadionverboden verwachten van drie tot vijf jaar.

Bovendien worden de boosdoeners strafrechtelijk vervolgd en moeten zij opdraaien voor de schade aan hekwerk en bussen. Dat maakte FC Den Bosch-voorzitter Bert Kersten gisteravond bekend. Eerder op de dag had hij een onderhoud met burgemeester Ton Rombouts, die de club vervolgens per brief sommeerde een aantal maatregelen te treffen om herhaling van de rellen te voorkomen. „Maar dat was geen verrassing voor mij“, aldus Kersten. „De burgemeester en ik zitten helemaal op één lijn. De daders moeten keihard aangepakt worden. Zij beseffen niet wat voor schade ze hebben aangericht, materieel en immaterieel.“ Volgens Kersten is op de videobeelden, die zowel binnen als buiten het stadion zijn gemaakt, te zien dat vijftien é twintig jeugdige fans de aanstichters van de onregelmatigheden waren. „En vervolgens kregen zij steun van een aantal meelopers“, aldus Kersten. „Iedereen die zich naar de bussluis achter het stadion heeft begeven, kan rekenen op een stadionverbod van drie tot vijf jaar.“

De voorzitter doet een oproep aan alle daders om zich zo snel mogelijk te melden bij de club. „In dat geval zal ik pleiten voor strafvermindering. Wie zich niet meldt, betuigt geen spijt en gaat keihard voor de bijl. Dat zijn we verplicht aan alle mensen die het goed voorhebben met FC Den Bosch, en dat zijn er heel wat. We hebben met z’n allen de afgelopen jaren het imago van de club beetje bij beetje opgepoetst. Door deze domme actie worden we weer ver teruggeworpen. De KNVB was voornemens FC Den Bosch op veiligheidsgebied van klasse 2 in klasse 1 te plaatsen, de meest gunstige. Dat zou minder risicowedstrijden betekenen en dus veel minder kosten voor de club. Maar nu kunnen we dat wel vergeten.“
Burgemeester Rombouts eist dat de club vóór 1 april maatregelen neemt in het stadion om de veiligheid van bezoekers te verbeteren. Hij stelt dat het momenteel onverantwoord is wedstrijden met publiek te spelen in De Vliert.

Zeecontainers

Kersten is het daarmee eens. „Er is een aantal hekken vernield. Sommige zijn te herstellen, andere niet. We gaan een paar zeecontainers plaatsen, om er zeker van te zijn dat rivaliserende groepen niet bij elkaar in de buurt kunnen komen.“ Pas als op 1 april blijkt dat FC Den Bosch voldoende maatregelen heeft genomen, zal burgemeester Rombouts toestemming geven voor het doorgaan van de wedstrijd FC Den Bosch - Feyenoord op woensdag 6 april (18.00 uur). Volgens Kersten zal er dan sprake zijn van verscherpte toegangscontrole. „Mochten er dan mensen willen binnenkomen naar wie wij nog op zoek zijn, dan laten we die dan ter plekke arresteren.“

=============================================

Het feit dat hij de mensen verzoekt zich te melden duidt er bij mij alleen maar op dat hij ze dus zelf niet zal vinden, en hoopt ze zo alsnog te krijgen. Moet je vooral in de krant zetten: ik weet wie je bent, en als je je komt melden dan krijg je 2 jaar minder SV. Zo werkt het natuurlijk niet

Mijn voorspelling: hier vallen net zoveel stadionverboden als bij Ajax 2-Feyenoord 2; nl 0.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 23:34   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En dat is het hele probleem bij dit soort dingen. Ze hebben redelijke anonimiteit om dit soort ongein uit te halen.. Maar wat moet je dan doen? Camera's hangen er al overal.. Toch maar overgaan op een heel biologisch paspoort om de daders er tussen uit te kunnen pikken?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2005, 13:28   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De wedstrijd FC Den Bosch-Feyenoord, die woensdag 6 april gepland staat, is door de burgemeester van Den Bosch, Jo Rombouts, verboden.

De Brabantse degradatiekandidaat heeft onvoldoende voorwaarden gecreëerd om de wedstrijd zonder incidenten te kunnen laten doorgaan. Zolang het bestuur van FC Den Bosch niet de de noodzakelijke maatregelen genomen heeft, mogen er ook geen andere thuisduels gespeeld worden.

Volgens Rombouts is de situatie in het stadion momenteel zo onveilig dat het onverantwoord is er competitieduels met met toeschouwers te spelen. Twee weken geleden ontstonden rellen rond het duel van Den Bosch met Roda JC.

bron: ld.nl


Hopelijk heeft dit dan zin. Zoals al verwacht is er NIEMAND die een stadionverbod heeft gekregen vooralsnog. Ik heb vernomen dat er op de beelden van de camera niets te zien was, en dat kwam niet alleen door de petten en capouchons die de daders op hadden. De kwaliteit is gewoon slecht. Nou vraag ik je; waarom hebben we dan die geldverslindende veiligheidssystemen?

Voor mijn part wordt het een thuisduel voor Feyenoord. Hoewel ik het die Wotte dan weer niet gun want die lulde gisteren bij Voetbal Insite maar wat. Hij wist totaal niet waarover hij sprak met zijn gelul over 'we moeten het niet zo overdrijven'. Ik wil wedden dat hij niet eens weet wat er precies aan de hand was
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 16:24   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

FC Den Bosch hekelt 'beloning' Roda-fans


Algemeen manager Ben Bolman van FC Den Bosch heeft zijn verbazing uitgesproken over de 'beloning' voor de Roda JC-fans die op 18 maart de uit de hand gelopen uitwedstrijd in de Brabantse hoofdstad hebben bezocht. Roda heeft onder de supporters vrijkaartjes uitgedeeld voor wedstrijden van de club en het jeugd-WK.

Den Bosch-fans bestormden na afloop van het competitieduel (0-2) het bezoekersvak en vernielden de Kerkraadse supportersbussen. Het zit Bolman dwars dat tot nu toe alleen melding is gedaan over wandaden van FC Den Bosch-supporters. ,,Uit de beelden blijkt dat supporters van Roda zich ook hebben misdragen. Het steekt me daarom dat Roda vrijkaarten uitdeelt aan supporters die bij de wedstrijd tegen Den Bosch aanwezig waren.'' Veiligheidscoördinator De Jonge van Roda JC schuift de verwijten van Bolman terzijde. ,,Ik ben er zelf geweest en ook verklaringen van hoofdstewards en politieagenten in burger bevestigen dat de rellen zijn veroorzaakt door Den Bosch-supporters.

Bron : Limburger

Dit kan toch niet meer in deze tijd :no: Echt, ik ben voor vrijheid van meningsuiting, hoor. Maar dit soort mensen moet toch tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Hij maakt zichzelf én zijn club nog belachelijker dan het al was. Wat zou hij doen wanneer mensen de ruiten van zijn auto eruit gooien en zijn vrouw die erin zat verkrachten? Dat was plat gezegd wat er gebeurde. Roda-fans trokken het hek eruit om de chauffeur van hun bus door te laten. Tjongejongejonge zeg

|:(
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 21 April 2005 om 08:52
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2005, 21:00   #30
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518




Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2005, 08:52   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Lol
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2005, 12:00   #32
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das nou jammer 4-1 winst voor Roda JC
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.