Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 September 2003, 17:23   #1
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard topic gericht aan heel Spill over RedBull

ik ben hem als FB nu al meer dan zat. hij volgt z'n eigen regels door topics en posts te verwijderen waar helemaal NIKS mis mee is. hij denkt dat hij alles zomaar kan doen nu hij FB+ is zonder dat de gang van zaken kent op dit forum. hij is een dictator en door zijn acties heb ik t idee dat zowat niemand hem mag. doe er in vredesnaam iets aan want dit kan niet zo langer doorgaan. ik ben m nu al spuugzat en vreselijk geirriteerd door hem.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 9 September 2003, 17:24   #2
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Kan dit in een pm of mail?

Maar verder :respect: REDBULL :respect:
Nickchange is offline  
Oud 9 September 2003, 17:26   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange

Maar verder :respect: REDBULL :respect:
heeft hij jou gepijpt?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 9 September 2003, 17:27   #4
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het geheel met NW eens
hij meet met twee regels, hij zegt dat iemand zich niet hoef voor testellen in een topic maar wat doet hijzelf? hij mag het wel en daarmag niemand wat van zeggen.
ik vind dit niet juist! oke er waren voorheen dingen die beter konden maar dit is toch wel erg
 
Oud 9 September 2003, 17:39   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Tijn als het gericht is aan Spill zoals jij zegt, dan richt het ook naar Spill en gooi het dan alsjeblieft niet in dit forum zodat je je gelijk probeert te krijgen
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 September 2003, 17:39   #6
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Via email ofzo bedoel ik dan

En anders PM je hem maar ofzo.

En bennie mailen heeft geen zin want die heeft hem juist daarvoor aangesteld
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 September 2003, 17:42   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

blijf met je poten van dit topic af! dit is niet alleen voor Spill, maar dit topic is ook voor de rest van de leden. ik wil een openbare verklaring hebben en daarover ga ik niet discusseren.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 9 September 2003, 17:48   #8
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik wil graag ook openbare statements zien in plaats van huichelachtig gedrag via PM en dergelijke.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 9 September 2003, 17:56   #9
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

is dit nu de plaats om mensen te gaan aanvallen we zijn 1 dag verder en gaan nu al zou hoog van de toren blazen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 9 September 2003, 18:06   #10
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
blijf met je poten van dit topic af! dit is niet alleen voor Spill, maar dit topic is ook voor de rest van de leden. ik wil een openbare verklaring hebben en daarover ga ik niet discusseren.
Dan moet je je topic maar een andere naam geven enzo.

Het enigste wat je hier in mijn ogen mee wil bereiken is dat ieder lid hier nou ze gal gaat spugen over wat zich gisteren heeft voorgedaan en daar probeer jij je gelijk dan mee te krijgen.

Als het dan zo nodig voor spill is, dan stuur je ze maar een mail of een pm ofzo...

En schijnbaar mankeert er ook nog eens iets aan je ogen ofzo want ik heb nog steeds geen poten..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 September 2003, 18:11   #11
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Om het kort en bondig te houden:
hij zal nog veeel moeten leren

(daarom dat ze beter geen newbies fb maken)
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline  
Oud 9 September 2003, 18:13   #12
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

we hebben hem nu al 2 dagen de kans gegeven om het goed te doen, maar tot nu toe heeft hij alleen maar meer problemen op geleverd dan echt opgelost

met als laatste geval een "ik stel me voor" topic van een den haag fan verwijderen omdat hij het niet nodig vond dat andere mensen dan hij zelf zich voorstellen en dat vind ik een beetje aso

als spill het goed zou doen, dan moeten ze iemand aanstellen die of een tijd hier al komt of gewoon iemand die wel met de functie aan kan gaan en niet machts geil is

het uit oefenen van een FB+ functie is iets waar je te makkelijk over moet doen, het is meer dan alleen maar dingen sluiten, het is een leven ()

maar het is mogelijk dat hij kan veranderen, dus laten we daar maar op hopen
hij is jong (19 ofzo) dus is het mogelijk dat hij nog iets leert
 
Oud 9 September 2003, 18:14   #13
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Helemaal mee eens NW. Het beleid wàs al niet wat het was en nu het misschien eindelijk op de weg terug was wordt het weer helemaal overhoop gegooid door iemand van buitenaf die meteen tot fb+ wordt gebombardeerd. Op de koop toe hanteert hij nog zijn eigen regels ook. De leden vonden het al heel vreemd dat er opeens RedBull naast LoeLoe stond boven ADB, maar nu hebben wij er ook wel genoeg van denk ik.

En LoeLoe: NW probeert gewoon de leden met hem mee te krijgen, wat helemaal niet verkeerd is, omdat wij ook wel iets hierover mogen zeggen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 9 September 2003, 18:21   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
is dit nu de plaats om mensen te gaan aanvallen we zijn 1 dag verder en gaan nu al zou hoog van de toren blazen.
mee eens, en ik vind uitspraken van sommige fb echt een trieste manier om populairder te worden.
 
Oud 9 September 2003, 18:38   #15
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Stofzuiger
[beheerder]
Kelderkast





....
Pakspul is offline  
Oud 9 September 2003, 18:43   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dattie suckt als fb,maar langs de andere kant,dat vind ik van loeloe ook
 
Oud 9 September 2003, 19:34   #17
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
is dit nu de plaats om mensen te gaan aanvallen we zijn 1 dag verder en gaan nu al zou hoog van de toren blazen.
ja maar die prutser is wel FB. Over een user hoor je ons nooit klagen en zeker niet in Leden-Staff.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 9 September 2003, 20:22   #18
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Terwijl er ook wel degeleijk users op het forum zitten die om te huilen zijn.

Het zijn niet alleen de forumbazen die dingen verkeerd doen.

Hmm we zullen eens met RedBull gaan praten (of misschien leest ie dit nu wel) en dan hoop i kdat zijn kwaliteiten zullen verbeteren.

Desondanks vind ik, dat als meneer Nightwolf himself een verhaal naar spill richt, dit dan ook maar naar spill moet mailen ofzo en niet hier de goeie man uit te hangen maar goed.. da's mijn mening.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 9 September 2003, 20:24   #19
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Desondanks vind ik, dat als meneer Nightwolf himself een verhaal naar spill richt, dit dan ook maar naar spill moet mailen ofzo en niet hier de goeie man uit te hangen maar goed.. da's mijn mening.
misschien dat hij dat ook nog wel doet, maar ook de mening van de "normale" leden wilt weten voordat hij zijn volledige rappoort naar spill/bennie stuurt
 
Oud 9 September 2003, 20:37   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Robbert schijnt m al er op te hebben aangesproken dus ff aanzien dan neem ik aan

btw goeie man uithangen? ik deed dit niet om populairder te worden maar omdat ik vond dat dit een serieus probleem was
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 9 September 2003, 21:12   #21
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

T is misschien wel goed om een tijdje red bull te hebben.
 
Oud 9 September 2003, 21:13   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tijn heeft in alles gelijk mijns inziens, alleen klopt inderdaad het topictitel niet. Jullie huilen trouwens over leden in staff-room, Mo, dus dan mogen wij het hier over een FB. Ik had dit trouwens zien aankomen, een newbie als FB. Ondanks dat Spill het goed bedoelde (de sfeer op het forum verbeteren) wordt op deze manier het tegendeel bereikt. Dat is erg jammer, maargoed, fouten zijn er om van te leren (en om ze te herstellen dus).
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 September 2003, 21:15   #23
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ok, je bedoelde dit vast goed en je hebt ook gelijk, maar toch zou ik voorstellen om dit de volgende keer eerst in staff te bespreken, dan kunnen we zeggen wat ie fout doet en hem ook helpen.
Met dit komen er enkel ruzies en dat is niet goed voor niemand.
Het is trouwens ook beter om dit admin te posten omdat hier wel een paar leden zijn die heel graag alles buiten proporties blazen
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 9 September 2003, 21:22   #24
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tijn heeft in alles gelijk mijns inziens, alleen klopt inderdaad het topictitel niet.
klopt, geef ik je gelijk in hoor en Mo ook wel aangezien zij dat ook zij, alleen was t voor mij de laatste druppel en schoot ik uit m'n slof en dacht ik weinig na over titel maar kan zoals altijd geen goeie titel bedenken voor een nieuw topic, heb ik altijd

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ok, je bedoelde dit vast goed en je hebt ook gelijk, maar toch zou ik voorstellen om dit de volgende keer eerst in staff te bespreken, dan kunnen we zeggen wat ie fout doet en hem ook helpen.
Met dit komen er enkel ruzies en dat is niet goed voor niemand.
keej dan

Citaat:
Het is trouwens ook beter om dit admin te posten
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 9 September 2003, 21:51   #25
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
ik vind dattie suckt als fb,maar langs de andere kant,dat vind ik van loeloe ook
ach...over t functioneren van loeloe als fb ga ik niet, evenals over dat van RB, maar goed...Mo is hier al 2 jaar lid, die RedBull-gast nog maar 2 dagen, beetje krom dat Mo voor diezelfde titel veel langer op t forum lid moest zijn dan RedBull nietwaar? alleen dat al vinnik tamelijk krom

btw: ik wil die RedBull heus wel een tweede kans geven voor zover hij een eventuele eerste kans verknald heeft, laat dat ff duidelijk zijn. ik bedoel maar...als hij door spill als fb+ word aangesteld, zal hij vast toch wel iets goed kunnen doen? (behalve dan de sfeer alleen maar nog erger verzieken, mocht ik hier ff een voorbeeld zijn voor een aantal andere forummers)

ben t overigens wel met Tijn eens, alleen vind ik ook bij nader inzien ook de topictitel ietwat verkeerd gekozen
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 10 September 2003, 01:49   #26
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat ik dit ooit zou gaan zeggen:

@ Stapper: :respect:

@ Nightwolf: :respect: :respect:

and last but not least

@ Tyskie: :respect: :respect: :respect:

ik zit hier maar weer eens een beetje te kijken en die Redboel is me toch wel een deusje...
 
Oud 10 September 2003, 06:53   #27
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

en mijn topic werd gesloten
Riddler is offline  
Oud 10 September 2003, 12:33   #28
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
ach...over t functioneren van loeloe als fb ga ik niet, evenals over dat van RB, maar goed...Mo is hier al 2 jaar lid, die RedBull-gast nog maar 2 dagen, beetje krom dat Mo voor diezelfde titel veel langer op t forum lid moest zijn dan RedBull nietwaar? alleen dat al vinnik tamelijk krom
ik had het vooral op hoe ze de laatste tijd bezig is als fb hoe ze vroeger was kan en zal ik ook niet over oordelen hoor...
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.