Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 September 2005, 22:57   #101
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoewel die Bosschaert behalve een zeer beperkte voetballer ook een enorme matennaaier is, was die rode kaart gewoon zeer terecht... En andersom was-ie ook gegeven lijkt mij, maar daar kun je dus echt geen zak van zeggen...
Maar de kaart was wel zeer bepalend voor het wedstrijdverloop, maar dat is vooral te wijten aan Klaasje. Penalty was ook niet onterecht overigens naar mijn idee.
Het gaat er niet om of het volgens de regels correct of niet correct is. Het gaat erom of het andersom net zo gaat. En dat is niet het geval. Zware overtredingen en schoppartijen in de 16 staan buiten discussie.
Waar het om gaat zijn de zaken die wij na 7x herhalen vanuit 8 camera-posities wel kunnen aanmerken als 'terrecht', maar die een scheids in een split-second moet beslissen en het juist dán in het voordeel van een topclub fluit, waar hij het andersom net zou laten gaan. Zoals vandaag dus..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 23:14   #102
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik geloof de strekking van je verhaal best hoor Bart, maar die rode kaart van Huntelaar was ook gegeven als hij een rood-wit shirt aan had gehad denk ik. Het was gewoon te duidelijk, hoewel het in feite een tikje was die Bosschaert nauwelijks gevoeld kan hebben.

Maar goed, zoals ik al zei, ik ben best bereid mee te gaan in jouw bewering dat grotere clubs in eigen huis bewust of onbewust bevoordeeld worden door de arbitrage.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 06:49   #103
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Alsof ze het wisten, hè Tank?

Deel I:

Feyenoord-Heerenveen staat 1-1 en het ziet er somber uit. Wat gebeurt er in de Kuip? Heerenveen krijgt een rode kaart waar 'op zich wat voor te zeggen is'. Andersom was die kaart nóóit gegeven. Feyenoord wint 5-1 en krijgt bij de 5-1 nog een cadeautje dmv een 'elfmeter'..
Kijk krijg je deze kul weer, "dattie andersom niet wordt gegeven"
Huntelaar is gewoon een sukkel dat hij het 2 meter voor de neus van de grensrechter doet..

Dat wij de gehele eerste helft tegen 12 man voetballen (Paauwe blokt gewoon de bal bij de 1-1), ziet blijkbaar niemand.

Feyenoord begon van het rustsignaal al veel beter, Heerenveen kwam om anti-voetbal te spelen na de 0-1.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 08:48   #104
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik had niet verwacht dat je het ook maar bij één geval met me eens zou zijn, Tank, dus we gaan niet elk geval lopen te discussiëren, ik tel het wel voor mezelf.

Jij bent al je hele leven fan van Feyenoord en weet niet beter. Ik ben mijn hele leven al supporter van een subtopper en weet langzamerhand wel hoe bepaalde zaken werken. Het ligt voor de hand te zeggen dat hij 'normaal gesproken' andersom ook wel zo had beslist, maar helaas is dat niet zo.

Bij de meeste supporters van subtoppers (wat heet, ze staan momenteel gebroederlijk 12e t/m 17e ) heerst wat dat betreft al jaren gelatenheid. Als je naar de top 3 uit moet dan weet je dat twijfelachtige beslissingen tegen je genomen worden c.q. niet voor je genomen worden. Het doet dan niet ter zake of het volgens de regels wel of niet klopt. Wij zien het nu op TV vanuit 5 standpunten in slowmotion herhaald natuurlijk.
Ik persoonlijk daarom ook altijd nogal vreemd te kijken naar de woede van het thuispubliek wanneer er eens voor de tegenstander gefloten wordt (meestal dusdanig grove charges dat de scheids niet anders kan); zou dat dan werkelijk gewenning zijn?

Over de wedstrijd zelf doe ik geen uitspraken, dat doe ik vrijwel nooit wanneer ik m niet zelf gezien heb. Het is goed mogelijk dat Feyenoord anders ook wel gewonnen had, maar nogmaals, dat doet er niet toe!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 10:25   #105
Haags Sappie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Rode kaart was duidelijk terecht voor Huntelaar.... In den Ballen trappen staat op het verboden lijstje van Kessler...

Dus die Zeist - slaven doen gewoon hun werk; de scheids ging zelfs nog overleggen met de grens dus ik denk dat het een wel overwogen en juiste beslissing was....

De pingel vond ik geen pingel: Ostlund is een dramatische voetballer en als hij in de 16 van de tegenstander komt ontstaat er in zijn koppie spontaan paniek....lijkt me dus moeilijk te geloven dat hij een goede actie maakte waarop heerenveen speler op de noodrem moest trekken....: conclusie geen pingel.


Den Haag trouwens te weinig gekregen dit weekend tegen Twente...maarja als je van 7 meter op de lat beukt dan verdien je het ook niet. Ben bang voor een herhaling van vorig seizoen: wel elke keer goed voetballen maar niet de punten pakken...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 10:52   #106
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Primeur voor Roda met 11 buitenlanders

Roda JC heeft in de wedstrijd tegen Willem II (0-2) voor een primeur in de Eredivisiehistorie gezorgd. Toen in de 68ste minuut Ivan Vicelich in het veld kwam voor Gregoor van Dijk, stonden er voor het eerst elf buitenlandse spelers tegelijkertijd voor één club in het veld.

Trainer Huub Stevens was het duel begonnen met Gregoor van Dijk als enige Nederlander en daarnaast Vladan Kujovic (S&M), László Bodnár (Hon), Alexander Voigt (Dui), Pa Modou Kah (Noo), Vincent Lachambre (Bel), Boldizsár Bödör (Noo), Sérgio (Bra), Kevin van Dessel (Bel), Edrissa Sonko (Gam) en Andres Oper (Est). Vicelich zorgde voor de geheel buitenlandse samenstelling van Roda. Eerder hadden de invaller Sekou Cissé (Ivo) en Predrag Filipovic (Bel) het aantal buitenlandse spelers op peil gehouden
Dit vind ik trouwens ook betreurenswaardig..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 11:33   #107
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik heb niet gezien wat er met Stevens aan de hand was, maar wat vinden jullie van de stelling van Borst dat Stevens zoiets over zich heeft afgeroepen door zijn gedrag zoals tegen Heerenveen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 16:33   #108
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Huub had in Heerenveen groot gelijk en dat zou hij vaker moeten doen.

Verder gaf hij aan dat het hem niet zoveel boeide; aangezien hij op de tribune een beter overzicht had. Of hij daar vrolijk van moet worden laten we maar in het midden.

Ach, in '94-'95 was het ook al zo; toen moesten de scheidsen altijd Atteveld hebben. Beide heren zijn natuurlijk op zijn zachtst gezegd licht ontvlambaar en aangezien door dhr. J. Uilenber iedere vorm van persoonlijkheid uit de scheidsrechters gesloopt wordt kan geen enkele van hen daar meer tegen. Robbert Maaskant stond de helft van de tijd midden op het veld en mocht gewoon blijven zitten trouwens
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 16:35   #109
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dit vind ik trouwens ook betreurenswaardig..
Daar was het natuurlijk gewoon op wachten. Zodra Van Dijk geblesseerd raakte was het zover. Ik vind dat het nog lang heeft geduurd. Al blijf ik het treurig vinden dat Vd Ouweland maar geen kans krijgt

Morgen in het AD staat een mooi artikel waarin we als Fanproject enkele quote's hebben mogen geven over onze 'bescheiden visie' op het aan- en verkoopbeleid van dhr. Hendriks. Als de journalist niet teveel censuur heeft toegepast moet het een leuk artikel geworden zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:28   #110
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik had niet verwacht dat je het ook maar bij één geval met me eens zou zijn, Tank, dus we gaan niet elk geval lopen te discussiëren, ik tel het wel voor mezelf.

Jij bent al je hele leven fan van Feyenoord en weet niet beter. Ik ben mijn hele leven al supporter van een subtopper en weet langzamerhand wel hoe bepaalde zaken werken. Het ligt voor de hand te zeggen dat hij 'normaal gesproken' andersom ook wel zo had beslist, maar helaas is dat niet zo.

Bij de meeste supporters van subtoppers (wat heet, ze staan momenteel gebroederlijk 12e t/m 17e ) heerst wat dat betreft al jaren gelatenheid. Als je naar de top 3 uit moet dan weet je dat twijfelachtige beslissingen tegen je genomen worden c.q. niet voor je genomen worden. Het doet dan niet ter zake of het volgens de regels wel of niet klopt. Wij zien het nu op TV vanuit 5 standpunten in slowmotion herhaald natuurlijk.
Ik persoonlijk daarom ook altijd nogal vreemd te kijken naar de woede van het thuispubliek wanneer er eens voor de tegenstander gefloten wordt (meestal dusdanig grove charges dat de scheids niet anders kan); zou dat dan werkelijk gewenning zijn?

Over de wedstrijd zelf doe ik geen uitspraken, dat doe ik vrijwel nooit wanneer ik m niet zelf gezien heb. Het is goed mogelijk dat Feyenoord anders ook wel gewonnen had, maar nogmaals, dat doet er niet toe!
Mij gaat het er om dat er nu ook al geklaagd wordt bij een terechte beslissing.
Als je dan begint over die pingel tegen ostlund dan zeg ik dat je gelijk hebt. Die sloeg nergens op in mijn ogen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:34   #111
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Mij gaat het er om dat er nu ook al geklaagd wordt bij een terechte beslissing.
'Nu ook al geklaagd wordt bij een terechte beslissing', het klagen over onterechte beslissingen hing je dus ook al de keel uit? Ik zou zeggen: neem eens een seizoenkaart van pak 'm beet NEC en reis een jaar lang met die jongens het land door; creëer een beetje binding met de club en ga eens in het uitvak staan bij Ajax, PSV en Feyenoord uit en reageer dan opnieuw. Kijken of je dan ook vind dat die NEC'er terecht rood kreeg terwijl zo'n domme Zweed die niet kan voetballen 5 minuten ervoor jou spits ondersteboven schopte en een vrije trap mee kreeg. Dáár gaat het net om; een trapje in zijn kruis dat hij waarschijnlijk iet eens gevoeld heeft, waar hebben we het over zeg.. Beter geef je gewoon net als Tijs toe dat topclubs gewoon bevoordeeld worden; zeker in thuiswedstrijden. Zijn we van de hele discussie af
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 19 September 2005 om 17:38
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:44   #112
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

als we het toch over scheidsrechters hebben...
Moet je Jol is in Nieuw-Galgenwaard zetten.. Die kerl weet spontaan niet meer aan welke kant die moet blazen en wie die naaien moet..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:44   #113
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Nee je begrijpt me punt kennelijk niet..

Huntelaar trapt in het kruis van Bosschaart, en we gaan zeuren dat de scheids Feyenoord in het voordeel helpt?
Mag ik dat vreemd vinden?

Tuurlijk kan je discussieren of zoiets ernstig is of niet? Ik vond het ook niet veel, maar de knvb geeft al jaren voor zulke incidenten rood, omdat ze het als natrappen ziet. Dan moeten we nu niet ineens gaan zeuren dat de topclubs in het zadel worden geholpen.

Maar goed ik schijn te moeten toegeven dat wij altijd bevoordeeld worden, en we alleen maar Europees spelen omdat we door de scheids worden geholpen..
Zo beter?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:46   #114
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Godverredomme bij Julio Cruz toendertijd schopte ze z';n scheenbeschermers in tweeën en nog kreeg ie geen vrije trappen mee...
Gaan we nou beginnen over een zweed die niet ken voetballen..

Heb je die Hansson wel eens zien houthakken?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 17:54   #115
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank

Maar goed ik schijn te moeten toegeven dat wij altijd bevoordeeld worden, en we alleen maar Europees spelen omdat we door de scheids worden geholpen..
Zo beter?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:05   #116
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Ik kwam dit nog tegen op een ander forum

Citaat:
Mr.Oizo schreef op [pl=18842791]19-09-2005 @ 19:24 [/pl]:

Roda 17e haha (y)
Trouwens Bart kan de smilie niet gewoon links neer worden gezet?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:38   #117
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Hij past niet echt bij de rest van de smilies hè? Staat ie er bij scholieren trouwens niet gewoon tussen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:46   #118
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wat dachten jullie trouwens van de schandalige manier waarop de topclub AZ voor eigen publiek werd geholpen tegen die subtopper uit Amsterdam?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:49   #119
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking




Goal!
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:58   #120
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat dachten jullie trouwens van de schandalige manier waarop de topclub AZ voor eigen publiek werd geholpen tegen die subtopper uit Amsterdam?
Die 5e official is natuurlijk gewoon te beinvloeden. Bij zo'n situatie kan je bijna nooit met zekerheid zeggen of de bal over de lijn gaat of niet.. Daar zou je dan echt een bal voor in de doelpaal moeten hebben of iig òp de achterlijn. Zo'n computeranimatie zou ik nooit vertrouwen.. Je ziet het wel aan die foto, als je die ziet dan zou je zeggen dat de bal wel degelijk over de lijn is en het dus een geldig doelpunt is.. Zelfs daar kan je het echter weer betwijfelen of hij voor de volle 100% over de lijn is, omdat de foto lichtelijk schuin genomen is.. Volgens mij kom je er nooit uit, want ik durf te wedden dat als er een camera op de lijn staat er ook nog mensen zijn die het durven te betwijfelen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 19:59   #121
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat dachten jullie trouwens van de schandalige manier waarop de topclub AZ voor eigen publiek werd geholpen tegen die subtopper uit Amsterdam?
Zonder die hulp hadden ze ook wel gewonnen. Gewoon een voorbeeld van een surplus aan kwaliteit
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 20:09   #122
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

O ik dacht dat jij AZ een zeer matig elftal vond
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 20:11   #123
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
O ik dacht dat jij AZ een zeer matig elftal vond
Ik bedoelde het dan ook cynisch hè?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 20:13   #124
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Maar je bent nog steeds niet op je mening terugkomen?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 20:22   #125
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arveladze vind ik een prima spits. Die hadden ze vorig jaar nog niet bijvoorbeeld. Van Galen vind ik ook een bovengemiddelde speler (al toen hij bij Roda speelde). Timmer is een prima keeper, voor de rest blijf ik het niet bovengemiddeld vinden.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 20:29   #126
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Perez is toch ook een bovengemiddelde voetballer hoor... Van Landzaat weet ik nog steeds niet wat ik moet denken. Onder Adriaanse is het een goede speler, maar onder andere coaches heb ik hem nog nooit zien presteren.

Verder hebben ze zeer nuttige spelers als Opdam, de Cler en Meerdink. Geen toppers inderdaad, maar ook geen zwakke schakels.. en gewoon een prima brede selectie en dat kun je van PSV al niet zeggen bijvoorbeeld.

Die de Zeeuw vind ik overigens ook een alleraardigste speler. Prima in de opbouw en verdedigend echt niet slecht. Schaars vind ik ook een openbaring. Ben benieuwd wat de plannen zijn met Matthijssen als die weer terug is, want die speelde vorig seizoen ook ijzersterk.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 20:39   #127
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Willem is mijn nieuwe held Waarom geen verontwaardiging over Danny B. trouwens?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 21:37   #128
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Vanwege de toon?

Wat een nietszeggende gast trouwens, die Lindenberg... en ik erger me nog steeds kapot aan die Barend.

Het is te danken aan een Derksen die altijd wel voor wat leven zorgt (of je het er nu mee eens bent of niet) en van Hanegem dat de uitzending nog te doen was..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 21:46   #129
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, zo'n Wilfred Genée is lastig te vervangen blijkt het. Barend moet overduidelijk nog groeien in haar rol. Genée was in het verleden ook hypernerveus en werd een paar keer behoorlijk te kijk gezet door Derksen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 21:54   #130
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tja, zo'n Wilfred Genée is lastig te vervangen blijkt het. Barend moet overduidelijk nog groeien in haar rol. Genée was in het verleden ook hypernerveus en werd een paar keer behoorlijk te kijk gezet door Derksen..
Ik denk dat deze opstelling aan tafel ook veel minder natuurlijk is voor een presentator.. Misschien moet het niet veel uitmaken, maar ik heb steeds het gevoel dat ze rond aan het kijken is. Genee kon dat heel makkelijk oplossen door naar zijn computertje te draaien, maar die heeft ze recht voor d'r neus staan.. Waardoor het soms ook raar lijkt als ze naar beneden aan het kijken is..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2005, 21:58   #131
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Barend is imho gewoon niet geschikt voor een dergelijk programma. Alleen de vraagstelling al joh, zo kinderlijk, allemaal cliches. Bah.
En zenuwachtig.. ach kom op, ze heeft toch al behoorlijk wat ervaring? En Derksen is nog meer dan mild voor haar hoor.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 09:57   #132
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

VI insite is al een hele verademing, als je Spijkerman en Tan op de zondagavond bezig ziet.
Zelden zo slecht programma gezien mbt voetbal. Harry vermegen zou zich zelf hier voor schamen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 18:46   #133
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking




Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 21:06   #134
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die betreurenswaardige gasten noemen ons altijd Roda JC Heerlen . Op hun zielige forums hebben ze subfora als 'het moffenspeelhoekje' enzo. Vreemd genoeg post nooit iemand van ons op hun fora, terwijl zij onze prikborden en fora helemaal volkalken met jaloerse praatjes...

Vandaag in het AD een mooie reactie van de voorzitter van mijn vereniging. Hij geeft op het einde nog een mooie sneer naar Nol H. die de journalist er mooi in heeft gelaten.

Diezelfde H. krijgt verderop in het artikel weer ruim vaan voor de meest stompzinnige uitspraken die weer eens aantonen dat de arme opa seniel geworden is; ik citeer:

'De Graaf kost honderdduizende euro's, dat kunnen wij niet betalen'.

We hadden toch 2 weken geleden een werelddeal toen we Koné snel snel verpatsten? Nu hebben we niet eens geld om de Graaf te betalen, right..

'Buitenlanders zijn goedkoper'.

Misschien, maar spelers van buiten de EU zeker niet, en daar hebben wij er ook legio van..

'Noem mij eens een speler uit de eerste divisie die goed genoeg is voor Roda'.

Het zou natuurlijk uitermate flauw zijn om nu te zeggen dat iedereen wel beter is dan wat er nu staat. In ieder geval zijn de voorbeelden die het tegendeel bewijzen legio en tonen eens te meer aan dat meneer alleen bij Patro Maasmechelen en Anderlecht in het 2e gaat kijken.. Zo'n Demy de Zeeuw of Yildirim hadden bij ons in ieder geval vast geen slecht figuur geslagen.

'Belgen noem ik geen buitenlanders'.

Moeten die er natuurlijk wel op zijn minst opstaan! Er stond één Belg in en dat is nog eens een Franstalige ook. Dom dom dom..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 21:29   #135
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En niet eens heeft iemand het hier gehad over de 1-0 overwinning van de FCGroningen op PSV
Dat vind ik tof minder, want ze speelde een keisterke wedstrijden maar wederom in de afronding wat minder.
Maar nou snap ik toch niet hoe Groningen kan verliezen van een Heracles, Sparta en RKC Waalwijk en vervolgens winnen van PSV?
Maarja het is een mooie overwinning en eindelijk weer 3 punten erbij
  Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 22:07   #136
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

phuu, morgen moet ik met zwarma naar ajax - ado Rellleeeee
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 07:28   #137
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
phuu, morgen moet ik met zwarma naar ajax - ado Rellleeeee
hahaha, ik denk dat dat best wel zal meevallen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 08:01   #138
Haags Sappie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kga er niet vanuit dat er gerotzooi komt.. als uit - supporter word je in de arena hermetisch afgegrendeld.....af en toe op het bizarre af zoals die 'wachttijd' van een half uur na de wedstrijd....

Ik verwacht een mooie pot en zoals ajax en den haag spelen de laatste tijd zit er misschien wel een overwinning in voor den haag
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 09:36   #139
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haags Sappie
kga er niet vanuit dat er gerotzooi komt.. als uit - supporter word je in de arena hermetisch afgegrendeld.....af en toe op het bizarre af zoals die 'wachttijd' van een half uur na de wedstrijd....

Half uurtje maar joh? Heb er al eens bijna een vol uur staan wachten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 09:56   #140
Haags Sappie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

njah, maar dan mag pas het eerste gedeelte eruit.... daarna de andere helft pas..

2 seizoenen geleden met het treintje naar de arena gegaan.. alles en iedereen (lees politie, burgermeesters) nerveus... gaan ze op Amsterdam Centraal STILSTAAN met de 2 treinen vol ADO - aanhang..... ja daar was over nagedacht..

T'is trouwens heel erg van Luciano van den Berg....21 jaar pas was ie....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 10:02   #141
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

nou ja, 2 jaar terug met ajax - NEC!! was het flink rellen toen op Duivendrecht. Werd toen bijna door NEC supporters geslagen
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 09:10   #142
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

PSV meldt zich bij Roda JC voor huur Filipovic
Volgens De Telegraaf heeft PSV zich bij Roda JC gemeld voor de eventuele huur van de 30-jarige Predrag Filipovic (30).

Hij zou Michael Ball moeten vervangen die waarschijnlijk tot de winterstop uit de roulatie is.

Het bestuur van de Limburgse club zou open staan voor verhuur, Huub Stevens niet.

De back verloor juist zijn plaats in de basis bij Roda JC.



Dit is toch echt het einde. BESTUUR, OPROTTEN, NIET GOEDSCHIKS DAN MAAR KWAADSCHIKS!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 12:35   #143
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

hehehe wat een grap gister joh Helft van de tribune was al weg voor het 2-1 stond. Zullen die toch raar opkijken als blijkt dat t nog 2-2 geworden is . Niet dat ik het ADO gun, integendeel zelfs, ik zie het liefst die Hagenezen dr weer uit vliegen. Maar het is wel de verdiende loon van Ajax dat na rust dacht er al te zijn. Die 2e helft was ook zooooo saai man . 1e helft was wel toppie
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2005, 08:44   #144
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Hahaha, dat bestuur van Roda kan beter bij Randstad uitzendbureau gaan werken..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2005, 10:52   #145
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Of gewoon de 'doe een wens'-stichting van de Nederlandse BVO's..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2005, 10:51   #146
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heereveen-NEC gister 2-1 geworden en was nog moeilijke wedstrijd op laatste moment toen van de Bussche tot 2 maal toe een belangrijke redding moest maken.
Maar was wel een mooie goal van Pranjic
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2005, 14:59   #147
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Heereveen-NEC gister 2-1 geworden en was nog moeilijke wedstrijd op laatste moment toen van de Bussche tot 2 maal toe een belangrijke redding moest maken.
Maar was wel een mooie goal van Pranjic
ik kon de arbitrage wel schieten. vuile lijers
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2005, 16:33   #148
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
ik kon de arbitrage wel schieten. vuile lijers
tjah het zit je mee of tegen he
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2005, 18:16   #149
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
tjah het zit je mee of tegen he
Au, wat een dooddoener
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2005, 09:44   #150
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Talking

Roda JC breekt drie records
Gepost door Kirsty (ChrisJX) - Bron: Limburgs Dagblad
Gepubliceerd: maandag 26 september 2005 @ 11:11
Roda JC heeft dit weekeinde drie records gebroken. Of de Kerkraadse voetbalclub er blij mee is, valt echter te betwijfelen. Het gaat namelijk om records in negatieve zin.

Met de 4-1 nederlaag tegen Ajax verloor Roda JC voor het eerst vijf duels op een rij in de eredivisie. Ook gaat de seizoensstart 2005-2006 als slechtste de boeken in.

Daarnaast is het record 'meeste tegendoelpunten in zes duels' gebroken. Keeper Vladan Kujovic moest dit seizoen al zestien keer een bal uit het doel halen. Het oude record stond op dertien goals en werd neergezet in de seizoenen '81-'82 en '84-'85.

En dan staan de 11 buitenlanders er nog niet bij


Wat een ijzere verdediging kan de man neer zetten HUUBIEE!
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.