Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 December 2004, 15:52   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard problemen met mail

De afgelopen dagen hebben we alles op cd-rw gezet om deze pc te kunnen formateren. Zo ook de e-mails in outlook express. Omdat mijn pa ze niet een voor een wou opslaan, dacht hij het programma te kunnen kopiëren naar een schijf. Om te controleren of de e-mails er daadwerkelijk opstonden, heeft hij de cd-rw in de andere computer (met besturingsprogramma windows98 ) gestopt.
De instellingen van outlook express verschilden blijkbaar op de twee computers. Nu hebben we het probleem dat we op de computer (met w98 ) geen enkele e-mail (niet via outlook express, noch via hotmail of freemail) meer kunnen lezen en het ook onmogelijk is om bepaalde pagina's te lezen (zo lukt het niet om o.a. naar lln.com te surfen).
Ook gaat het niet om ook maar iemand aan te melden op msn of te connecten met irc.

Het probleem met msn en hotmail hebben we op deze computer (besturingsprogramma is windows xp) al enkele keren gehad, maar dat was eenvoudig op te lossen door een systeemherstel uit te voeren, wat niet gaat bij windows98 (toch niet dat ik weet). Dat werd toen veroorzaakt door een wijziging in de instellingen van outlook express. Ik weet niet exact wat er toen gewijzigd werd, maar het werd wel opgelost door een systeemherstel.
Ik heb op de andere computer (w98 ) outlook express al verwijderd, maar nog steeds wil het me niet lukken om me aan te melden.

De computers zijn met elkaar verbonden d.m.v. een lan-verbinding en zo is het mogelijk om op internet te gaan met de 'oude' computer.

Iemand enig idee waaraan het zou kunnen liggen en hoe we het probleem kunnen oplossen?
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2004, 09:05   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Heb het probleem opgelost. De router was gewoon fout ingesteld. Met vier klikjes kon ik het probleem oplossen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2004, 09:50   #3
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

een heel verhaal voor niks
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2004, 11:04   #4
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
een heel verhaal voor niks
Niet voor niets. Het had altijd gekund dat een van jullie mij had kunnen helpen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.