Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 4 May 2003, 17:43   #1
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Stel : Je vriendje gaat liever weg met vrienden dan met jou...

Je vriendje vind het bijvoorbeeld veel leuker om met vrienden weg te gaan, dan met jou... Hoe zou jij dit interpreteren, en wat zou je er aan doen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:47   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

is dat altijd zo?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:50   #3
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
is dat altijd zo?
Veel...
Dinsdags gaat hij altijd pool spelen (oke, dan kan ik nie mee)
Vrijdags... doen we nx
Zaterdags... doen we nog minder
Zondag... als ik er is nie ben, kan hij ineens altijd weg

Oke, hij heeft een ongeluk gehad en kan nog maar drie weken terug wandelen, maar kijk, ik ben wel zuh vriendinnetje huh, wat hebben zijn vrienden dan meer
*voelt zich soms serieus uitgesloten*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:52   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

praat erover met m
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:55   #5
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
praat erover met m
Heb ik al gedaan, dan antwoord ie van... *dan moet je maar stoppen met jeugdbeweging op zondag*

Dus... tsja... dan weet ik het huh
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:03   #6
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje17


Heb ik al gedaan, dan antwoord ie van... *dan moet je maar stoppen met jeugdbeweging op zondag*

Dus... tsja... dan weet ik het huh
tsja dan antwoord je dus:

"of jij maakt wat meer tijd voor mij vrij, of ik maak geen tijd meer voor je vrij. Slaap er vooral een nachtje over. Doeeeei!"

Belt ie je niet binnen een dag terug dan zou ik genoeg weten.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:13   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chesta


tsja dan antwoord je dus:

"of jij maakt wat meer tijd voor mij vrij, of ik maak geen tijd meer voor je vrij. Slaap er vooral een nachtje over. Doeeeei!"

Belt ie je niet binnen een dag terug dan zou ik genoeg weten.
Jama da is 't em net...
Hij maakt wel tijd vrij, maar hij wil gewoon nx samen doen met muh Precies alsof ie beschaamd is voor me
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:25   #8
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verras hem is door bij hem thuis aan te bellen.Een bezoekje brengen.Enja, dan lekker sexen ee
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:26   #9
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Snoes
Verras hem is door bij hem thuis aan te bellen.Een bezoekje brengen.Enja, dan lekker sexen ee
LoL... maar ik denk niet dat dat veel aan de zaak gaat veranderen hoor
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:33   #10
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien wil hij even afstand houden, met dat ongeval is het em even teveel geworden. Jah, ik zou even tijd maken en afwachten
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:40   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Snoes
misschien wil hij even afstand houden, met dat ongeval is het em even teveel geworden. Jah, ik zou even tijd maken en afwachten
zucht
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:47   #12
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moet ongelofelijk klote voor je zijn, maar zou hem toch wel voor de keuze stellen,hij is je vriendje,dus moet ie wel tijd voor je vrijmaken...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 21:32   #13
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is dat niet normaal dan??


Vrienden >> Vriendin, er zijn toch meisjes genoeg op de wereld...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 21:36   #14
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Is dat niet normaal dan??
Vrienden >> Vriendin, er zijn toch meisjes genoeg op de wereld...
no! i think they deserve a fine equal share,
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 22:28   #15
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien kan je voorstellen dat zaterdag "jullie" dag wordt?
Dan kan hij vrijdag met zijn vrienden wat gaan doen, of eventueel zondag (als jij er dus niet bent)
Het lijkt mij meer dan reeël dat jullie wat tijd per week samen doorbrengen en dan ook echt wat (buitenshuis) gaan doen. Waarom hebben jullie dan anders nog een relatie? Kan je net zo goed "normale" vrienden zijn.
Als hij zich voor jou schaamt (alleen al het feit dat je dit denkt zegt eigenlijk genoeg) zit er denk ik wat fout in jullie relatie..
In een relatie draait het toch allemaal om het samen zijn en elkaar lief hebben?

Mijn vriend zou dit niet moeten proberen bij mij hoor. Als hij anderen boven mij stelt zou ik het hem zeer kwalijk nemen en de relatie denk ik beëindigen. Ik wil natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen, maar hoe moet het dan als we straks kinderen hebben?! Gaat hij dan ook lekker op zaterdagavond naar de kroeg met zijn maten en laat hij mij thuis zitten met de kids? Tennissen op donderdag, daarna nog in het sportcafé naborrelen?

Dit komt misschien bot over, maar ik bedoel het goed hoor..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 11:54   #16
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene
Misschien kan je voorstellen dat zaterdag "jullie" dag wordt?
Dan kan hij vrijdag met zijn vrienden wat gaan doen, of eventueel zondag (als jij er dus niet bent)
Het lijkt mij meer dan reeël dat jullie wat tijd per week samen doorbrengen en dan ook echt wat (buitenshuis) gaan doen. Waarom hebben jullie dan anders nog een relatie? Kan je net zo goed "normale" vrienden zijn.
Als hij zich voor jou schaamt (alleen al het feit dat je dit denkt zegt eigenlijk genoeg) zit er denk ik wat fout in jullie relatie..
In een relatie draait het toch allemaal om het samen zijn en elkaar lief hebben?

Mijn vriend zou dit niet moeten proberen bij mij hoor. Als hij anderen boven mij stelt zou ik het hem zeer kwalijk nemen en de relatie denk ik beëindigen. Ik wil natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen, maar hoe moet het dan als we straks kinderen hebben?! Gaat hij dan ook lekker op zaterdagavond naar de kroeg met zijn maten en laat hij mij thuis zitten met de kids? Tennissen op donderdag, daarna nog in het sportcafé naborrelen?

Dit komt misschien bot over, maar ik bedoel het goed hoor..
Ik weet goed genoeg hoor dat je het goed bedoeld. En ergens heb je wel gelijk. Maar ik weet het effe allemaal nie meer. Tegenwoordig heb ik precies ook niet veel zin meer om over zo'n dingen na te denken.... Wat op zich al niet zo'n goei teken is... Maar we zullen wel zien zeker
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 12:24   #17
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Dit ziet er inderdaad niet echt uit als zijnde een gezonde situatie. Toen ik een relatie had wilde ik ook niet 'gevangen' zijn, en ik deed in feite meer met vrienden dan met mijn vriendin (mede door de situatie, maar toch). Met vrienden kon ik toch meer praten enzo over hobbies.. Maar ik was líever toch bij haar, ook al deden we minder. Maar meerdere per week moet je toch even samen iets doen, ergens heen gaan, desnoods iets doen wat één van de 2 leuk vindt.. Ga anders eens méé als hij wat gaat biljarten, vraag of je eens mee mag ergens heen.. Stel dingen voor die je leuk vindt op met hem te doen, en zeg anders dat je het vervelend vindt dat je te weinig samen doet.. Wie weet komt ie zelf met iets Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 13:29   #18
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"zaterdag jullie dag"...pfft als je een werkschema wilt opstellen, dan moet je dat vooral doen...

over gevangenschap gesproken
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 16:24   #19
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

no! i think they deserve a fine equal share,
Nah... Met vrienden spreek ik dingen af enzo...


Ik ga wel naar mijn vriendin toe als ik d'r mis, ga ik niet van te voren afspreken, maximaal een keertje bellen als ik halverwege ben om te checken of ze wel thuis is...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 18:08   #20
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Dit ziet er inderdaad niet echt uit als zijnde een gezonde situatie. Toen ik een relatie had wilde ik ook niet 'gevangen' zijn, en ik deed in feite meer met vrienden dan met mijn vriendin (mede door de situatie, maar toch).
Ik zeg toch niet dat ik hem opsluit? Maar kijk... hij mag alles, weggaan en doen wat hij wil. Maar als ik nog maar laat merken da ik iets wil doen... dan is het WEER IK die weggaat... terwijl ik eigelijk best wel een braaf meisje ben


Citaat:
Met vrienden kon ik toch meer praten enzo over hobbies.. Maar ik was líever toch bij haar, ook al deden we minder. Maar meerdere per week moet je toch even samen iets doen, ergens heen gaan, desnoods iets doen wat één van de 2 leuk vindt.. ]

Van mij moet hij helemaal zijn vrienden niet laten vallen ofzow. Het enige wa ik van hem wil, is een KLEIN beetje aandacht. Meer vraag ik echt nie hoor Ik ben niet echt iemand die alle aandacht voor zich wil hebben

Citaat:
Ga anders eens méé als hij wat gaat biljarten, vraag of je eens mee mag ergens heen.. Stel dingen voor die je leuk vindt op met hem te doen, en zeg anders dat je het vervelend vindt dat je te weinig samen doet.. Wie weet komt ie zelf met iets Succes
Hij gaat poolen op dinsdag. Op een doordeweekse dag. Komt voor mij sowiso slecht uit, aangezien ik dan nie echt buitenkom, én aangezien ik ook schoolwerk heb enzow
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 18:10   #21
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Ik ga wel naar mijn vriendin toe als ik d'r mis, ga ik niet van te voren afspreken
Dat zou bij mij toch ook niet pakken hoor. Dat mijn vriendje gewoon zou afkomen naar mij wanneer hij me mist, of nood heeft aan mij, darn... Nee, zou'k helemaal nie leuk vinden


Citaat:
maximaal een keertje bellen als ik halverwege ben om te checken of ze wel thuis is...
Dat zou al helemaal nx voor mij zijn
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 18:46   #22
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
"zaterdag jullie dag"...pfft als je een werkschema wilt opstellen, dan moet je dat vooral doen...

over gevangenschap gesproken
Zeurpiet, het hoeft ook niet elke zaterdag ofzo, kan ook afgewisseld met vrijdag..
Lijkt jou het leuk om je vriendin steeds niet te zien?!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 19:14   #23
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene

Zeurpiet, het hoeft ook niet elke zaterdag ofzo, kan ook afgewisseld met vrijdag..
Lijkt jou het leuk om je vriendin steeds niet te zien?!
sja, als je het begint af te wisselene, dn is er geen afspraak meer, e dan durf ik te wedden dat er nog niks van komt, dus...ik denk "dat gaat niet werken, helaas"...

en zoals de situatie nu op me over komt, is het ongevere 'expres ontlopen', en dan heeft zo'n plan natuurlijk helemaal geen zin...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 19:29   #24
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah.. Ik weet niet wat voor raakvlakken jullie hebben.. Tis altijd goed datgene samen te doen dat je beide erg leuk vindt. WIj hielden veel van Formule 1, dan keken we dat altijd samen enzo. Van die dingen, ik hield van voetbal, zij niet zo, nou, dan ging ik dáár alleen naartoe.. Zo moet je de tijd een bietje verdelen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2003, 16:12   #25
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het interpreteren als: "Nou, die vrienden moeten wel érg leuk zijn.."

Ik denk dat je in een relatie elkaar wel een eigen leven moet gunnen, maar nooit iets samen doen is ook niet de bedoeling!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2003, 10:47   #26
fiekefos
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken hoor! Ik heb het ook gehad, maar dan was ik diegene die meer tijd met mijn vrienden wou spenderen! En dit was echt niet omdat ik minder van hem hield ofzo! Ik wou gewoon mijn vriendenkring onderhouden. En als je denkt aan later,... later gheb je daar niet veel tijd meer voor, want dan heb je beide werk, misschien kinderen en een houshouden om voor te zorgen. veel tijd heb je dan niet meer om met je vrienden op stap te gaan! Ik raad je aan om er ook eens van te genieten! Spreek ook af met je vrienden! Anders zou je er later wel eens spijt van kunnen hebben! En wie weet, gaat hij je ook beginnen missen als je steeds met je vrienden weg bent, en dan kan je deftige afspraken maken wanneer je tijd maakt voor elkaar!
Veel succes! Ik hoop dat je iets met mijn raad kan aanvangen!
xxxxxx...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2003, 21:07   #27
Lon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen ie dat ongeluk had gehad... vond ie het toen leuk dat je kwam of kwamen toen ook enkel zijn vrienden maar langs?
En voor dat ongeluk was het toen ook zo? Want als je het nu uit zou gaan maken komt dat bij hem misschien over alsof je het uitmaakt door dat ongeluk en dat is niet je bedoeling neem ik aan.
Maar als je besluit dat je het aan wilt houden zou ik hem wel duidelijk maken dat hij meer met je samen moet gaan doen en als hij niet veranderd dan zou ik het toch uitmaken.
Op deze manier ga je je enkel zitten ergeren dat ie niets met je samen doet en je gaat zitten piekeren en dat is ook niet de bedoeling ehj
Greetz Lon
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.