Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 June 2003, 20:19   #1
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Wat moet ik denken?

Mensen weet niet zo goed om te beginnen mja. Op korfbalkamp ben ik dus een hele leuke jongen tegen gekomen. Mja, we hadden vandaag dus zo'n gesprek op msn, want een vriend van me had perongeluk doorgeluld aan hem dat ik hem leuk vond. Hij begon er dus over, mja. Ik weet dus nu niet of hij het meent. Ik kan helaas niet de chatlog terug halen. Das wel jammer, want dan hadden jullie kunnen zeggen of hij het meende. Mja, hij zei eerst dat hij mij wel een errug leuk meisje vond maar niet verliefd, en evenlater wel . Hij zei op een gegeven moment ook dat ik lief was. Maar ik weet gewoon niet of hij het meent. Zometeen wilde hij me alleen maar uithoren en vindt hij me niks! Donderdag zien we elkaar weer, maar we hebben afgesproken om zo normaal mogelijk te doen, mja, zometeen gaat ie het doorlullen, en dan sta ik voor lul, wat moet ik dat geval doen waarom kan ik nou nooit is zeker zijn met dit onderwerp
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 20:22   #2
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vraag hem gewoon om duidelijkheid...dat is denk ik het beste. ik ken dat soort situaties ok wel. het is misschien wel 'eng' om te vragen of hij het wel meende maar dan weet je wel meteen waar het op staat! suc6 ermee!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 20:25   #3
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Liekjuh
vraag hem gewoon om duidelijkheid...dat is denk ik het beste. ik ken dat soort situaties ok wel. het is misschien wel 'eng' om te vragen of hij het wel meende maar dan weet je wel meteen waar het op staat! suc6 ermee!
ik heb hem al een smsje gestuurd om het te vragen. Misschien niet de beste oplossing mja..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 21:02   #4
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Iemand anders nog raad?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2003, 21:53   #5
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Judith14
Iemand anders nog raad?
je kan anders eens proberen met een briefje of e-mailtje waarin je beetje schijft wat jij voelt, wat je van hem vindt & wat je wil voor de toekomst.

Misschien beetje snel als je elkaar nog niet echt lang kent maarja als je echt niet kan wachten.....
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 17:37   #6
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Judith14


ik heb hem al een smsje gestuurd om het te vragen. Misschien niet de beste oplossing mja..
goedzo!! heb je nog wat terug gekregen..?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.