Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 September 2004, 19:58   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Post veel te goed

er komen zo twee meisjes vragen om hen te helpen bij hun huiswerk. opzoekingswerk en zo voor een discussie die ze moeten voeren. maar 1 van die meisjes heeft me vorige week uitgescholden. en nu heb ik toch dat werk gedaan, maar het nog niet gegeven, omdat het toch ergens fout zit. ik kan het niet laten mensen te helpen. wat moet ik nu doen? dat meisje zegt dat ze er spijt van heeft, maar wie weet doet ze het morgen weer. ze zou durven.
nog mensen die zo zijn?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 20:37   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Hmm ... ja, ik. Vandaag nog .

Je moet je gewoon eens afvragen of zij net hetzelfde voor jou zou gaan doen.
En hoe moeilijk het ook is, het proberen over je hart te krijgen om het werk niet af te geven.
(En dat is absoluut niet makkelijk ...)
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 21:04   #3
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Geen problemen mee gelukkig. Ik had gezeg het te zullen geven net voor de dag dat ze `t af moeten geven en dan niks meer van me laten horen

Ik zou alleen wat over hebben voor echt leuke mensen
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 09:48   #4
jefflover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je nie laten doen...
hang es de bitch uit
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 11:24   #5
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oow dat heb ijk zoo vaak gedaan.. Ik heb zo vaak dingen gedaan voor mensen die me geen blik waardig gunde .

ik heb nu een spierziekte en een heupafwijking.. en iedereen onvoorwaardelijk helpen lukt me allemaal gewoon niet eer..
ik heb heel erg nee leren zeggen, en daar ben ik blij mee..

ik wil je hiermee zeggen dat je in iedergeval nee moet leren zeggen.. want je gaat er vroeg of laat zelf onderdoor.

wat ik in dit geval zou doen is naar die meisjes toegaan en ze het werk laten zien, maar niet geven. Ik zou eisen dat ze me voortaan met respect behandelen.. Omdat je wel werk voor ze hebt gedaan. En dat ze in het vervolg in ieder geval niet meer bij jou hoeven aankomen om je hulp te vragen. Omdat je niet wenst voor mensen dingen te doen, die je uitschelden en dus niet respecteren..

Ik zou het werk wel geven aan ze, tenzij ze verontwaardigd gaan lopen doen. je moet duidelijk maken dat het bijzonder is dat je dit voor ze gedaan hebt. Dat is belangrijk. ALs ze dat niet accepteren en respecteren, kunnen ze het zelf lekker gaan maken..

je kan zeggen: daar maak je ook geen vrienden mee, maar je bent nog altijd het best bevriend met jezelf.. en die vriendschap moet je niet verloochenen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 16:31   #6
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat ik ook wel zoiets heb. Iedereen die problemen heeft, die eens ergens over wil praten, komt altijd bij mij. En ik luister dan naar ze, ik geef ze tips, adviezen enz. Maar mocht ik zelf eens een probleem hebben, waarover ik graag met iemand zou willen praten, dan is er dus niemand. Iedereen heeft het te druk met z'n eigen zaken. Aan de ene kant is dat misschien wel een goede eigenschap, dat je naar iedereen luistert en er bent enz., maar toch tamelijk frustrerend als je er nooit eens iets voor terugkrijgt.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 17:36   #7
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Soms ben ik ook veel te goed. Maar in jouw geval had ik: "Ik heb wel wat beters te doen." gezegd.

Gewoon dorven!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.