Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 June 2013, 19:35   #1
lookitsme 0_o
Lid
 
Geregistreerd op: 17 June 2013
Berichten: 2
Standaard c-attest?

Ik ben met kerstmis van 5 economie talen naar humane wetenschappen gegaan, ondanks wat je zou verwachten waren zowel mijn talen als economie goed (boven klasgemidelde) enkel mijn wiskunde en natuurwetenschappen waren desastreus... (had nog kleine buisjes maar die zijn intussen recht gezet) ik kreeg het advies naar de humane over te stappen, heb ik dus ook gedaan.

Nu: mijn wiskunde ging niet beter, maar tegen alle verwachtingen (ook de mijne) in ging het examen goed...
of mijn totaal buis is opgehaald weet ik niet (daarvoor moet het wel heeel goed geweest zijn), mijn examen natuur ging wat minder.

mijn vraag: mocht ik in totaal nog gebuist zijn op wiskunde als natuur krijg ik dan een c-attest?

off the record: leerkrachten weten dat mijn slechte dagelijks werk (in het algemeen)(mijn examens maken dit goed) ook het gevolg zijn van privé problemen waarover ik liever niet vertel, heeft dit een (grote) invloed?

voor engels en geschiedenis scoor ik ver boven het gemiddelde met geen/zeer weinig moeite.
lookitsme 0_o is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.