Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 May 2002, 11:31   #101
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

waarom moeten we eigenlijk verdedigen WAAROM het SLECHT is dat de democratie en een menselijk wezen is vermoord

de democratie omdat deze nu bewezen is dat deze faalt !

en een mens dat vermoord is om zijn mening..


Waarom moeten we BEWIJZEN tegen mensen dat dat SLECHT is
is het zo moeilijk dan
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:38   #102
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

sommige beginnen hier gewoon op elkaar te schelden en dat is ook niet goed, maar loeloe had het wel ff ANDERS kunnen formuleren met der: wie de bal kaatst kan hem terugverwachten...

de persoon die dit gedaan heeft is gewoon ZIEK en het had NOOIT mogen gebeuren, sommige vinden dat pim slechte ideeen had en sommige ideeen van hem waren ook iets te radicaal maar dan had die persoon met argumenten moeten komen je gaat iemand toch niet doodschieten omdat hij zijn mening uit?!?! Ik vind dit echt ziek, en sommige mensen hier bijv die pimfortuynhater--------------------->wat een LUL sorry maar dat is echt TE erg...
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:43   #103
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


eej doe ff normaal jij.....iedereen heeft hier een eigen mening dus zij ook. bevalt je dat niet, dan ga je maar weg.
Ik weet niet of het je is opgevallen maar bij de nadere topic had ik al precies hetzelfde gezegd we hoefen niet 6 keer et zelfde te zeggen vind je niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:50   #104
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
waarom moeten we eigenlijk verdedigen WAAROM het SLECHT is dat de democratie en een menselijk wezen is vermoord

de democratie omdat deze nu bewezen is dat deze faalt !

en een mens dat vermoord is om zijn mening..


Waarom moeten we BEWIJZEN tegen mensen dat dat SLECHT is
is het zo moeilijk dan
een mens die de WAO voor sommige mensen maar wilde stilzetten en GELD WILDE BESPAREN OP DE GEZONDHEIDSZORG...ga eens na hoeveel doden dat zou kunnen veroorzaken...gewoon ff relativeren Ik ben het overigens niet met de moord eens, maar ik zie er (helaas?) wel enkele voordelen bij uit komen. Klinkt misschien hard, maar dat is het niet.

Ook faalt de democratie niet. Het loopt hooguit een duek op. Als 1 moord, 1 persoon een democratie van 16 miljoen mensen omver kan werpen, dan was er al iets mis. Maar dat gebeurt niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:51   #105
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Ik weet niet of het je is opgevallen maar bij de nadere topic had ik al precies hetzelfde gezegd we hoefen niet 6 keer et zelfde te zeggen vind je niet?
kan me niks schelen.....iedereen mag hier z'n mening geven of had je dat nog niet door?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:53   #106
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxEllen15xxx
LOELOE jij had geraakt moeten en PIM NIET en wie is het daar mee eens???????? loeloe je moet je bek houden! stom wijf ik wou echt dat jij de kogels had gevangen!
welke conclusie trekken veel mensen uit de moord op fortuyn? Dat hij vermoord is omdat hij zijn mening uitsprak.

Wat doet loeloe? ze spreekt haar mening uit en wat wil ellen15? die wil haar dood hebben.

Conclusie? ellen15...je bent een muts
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:54   #107
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by foolproof



Niet zo minderwaardig over noob's domme doos !!!
En iemand de dood toewensen is GEEN UITEN VAN MENING!!!



Dit had nooit mogen gebeuren.
Ze voreg om met kleine letters te schrijven, niks minderwaardigs aan.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:55   #108
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


welke conclusie trekken veel mensen uit de moord op fortuyn? Dat hij vermoord is omdat hij zijn mening uitsprak.

Wat doet loeloe? ze spreekt haar mening uit en wat wil ellen15? die wil haar dood hebben.

Conclusie? ellen15...je bent een muts
daar ben ik t mee eens....sommige mensen zijn hier echt achterlijk
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:55   #109
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


kan me niks schelen.....iedereen mag hier z'n mening geven of had je dat nog niet door?
Ja nee echt dat was me nog niet opgevallen, wat denk je dat ik doe mijn mening geven!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:55   #110
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by perseus


mijn moeder zegt dat ze op lijst Fortuyn gaat stemmen uit protest... Terwijl ze tegen Fortuyn was...
dan is jouw moeder NIET SLIM. Daar schiet je namelijk nisk mee op, behalve een afwijkend beeld van de politiek DE KOMENDE VIER JAAR. Stem gewoon op de partij op wie je al zou stemmen en niet ineens massaal op iemand stemmen uit protest. HET GAAT HIER GVD om een heel land OM 4 JAAR
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:57   #111
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje



gek dat berichtje had ik al verwacht!!!!
Alsjeblieft ik kan ook lezen!!!!! get to the point aub, je weet gewoon echt niet waar je het over hebt!!!
Size 1 is ook gewoon leesbaar dus doe ff normal of gebruik [b] [/ b] om iets aan te duiden, want zo kom je over als een schreeuwerig klein kutkind
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:57   #112
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


dan is jouw moeder NIET SLIM. Daar schiet je namelijk nisk mee op, behalve een afwijkend beeld van de politiek DE KOMENDE VIER JAAR. Stem gewoon op de partij op wie je al zou stemmen en niet ineens massaal op iemand stemmen uit protest. HET GAAT HIER GVD om een heel land OM 4 JAAR
Ja daar heb je dus wel gelijk in, he, nou wat ons pap gaat doen als de verkiezingen door gaan, die gata gewoon blanco stemmen, maar dat is ook vooral omdat ie nu niet meer weet waar die op moet stemmen, maar goed!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:58   #113
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Ja nee echt dat was me nog niet opgevallen, wat denk je dat ik doe mijn mening geven!!!!!
en wat doet zij dan? zij geeft toch ook haar mening of niet soms? en dan lopen je te blaten dat ze je napraat......dan denken jullie gewoon (ongeveer) tzelfde.....kan toch of niet soms?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:00   #114
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
[B]

Size 1 is ook gewoon leesbaar dus doe ff normal of gebruik [/ b] om iets aan te duiden, want zo kom je over als een schreeuwerig klein kutkind
Nou opzich ben ik ook best wel een schreewerig klein kut kind, maar weet je wat et si ik ben redlijk prikkelbaar op dit gebied, want ik baal flink, net zoals veel mensen, met de dood van pim, maar goed als dan iemadn zegt hij het verdient blahblah, dan denk je niet na, want niemand verdient et om vermoord te worden, get the point?dan neem ik aan dat je ook wel snapt waarom ik redelijk prikelbaar ben, en graag wil laten merken wat ik vind!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:02   #115
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


en wat doet zij dan? zij geeft toch ook haar mening of niet soms? en dan lopen je te blaten dat ze je napraat......dan denken jullie gewoon (ongeveer) tzelfde.....kan toch of niet soms?
kan inderdaad, en o ja ik blaat niet, ik praat net zoals iedereen hier probeert te doen, maar aangzein hier iedereen ineens comentaar heeft op wat andere zeggen en meteen zich overal mee gaan bemoeien, zijn hier weinig mensen die nog willen praten,!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:04   #116
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Nou opzich ben ik ook best wel een schreewerig klein kut kind, maar weet je wat et si ik ben redlijk prikkelbaar op dit gebied, want ik baal flink, net zoals veel mensen, met de dood van pim, maar goed als dan iemadn zegt hij het verdient blahblah, dan denk je niet na, want niemand verdient et om vermoord te worden, get the point?dan neem ik aan dat je ook wel snapt waarom ik redelijk prikelbaar ben, en graag wil laten merken wat ik vind!!!!!
Citaat:
Gezegd door de heer Kok:
Laten we onze kalmte bewaren
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:05   #117
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


kan inderdaad, en o ja ik blaat niet, ik praat net zoals iedereen hier probeert te doen, maar aangzein hier iedereen ineens comentaar heeft op wat andere zeggen en meteen zich overal mee gaan bemoeien, zijn hier weinig mensen die nog willen praten,!!!!!!!
ja omdat jij dingen op de verkeerde manier zegt.....ga discusseren in plaats van commentaar hebben op anderen...daar is t discussieforum voor en niet om op elkaar te gaan afreageren
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:11   #118
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


ja omdat jij dingen op de verkeerde manier zegt.....ga discusseren in plaats van commentaar hebben op anderen...daar is t discussieforum voor en niet om op elkaar te gaan afreageren
Wat doe jij nu dan, ik weet niet hoor maar waar gaat dit over, je scjijnt het nogal leuk te vinden, om mij de les te lzen maar ik vindt et eigenlijk niet zo boeiend dus kappen nou!!!! irri personen hier
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:12   #119
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


Ik ben kalm, maar ik snap niet waarom iedereen zich met iedereen loopt te bemoeien!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:13   #120
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Ik ben kalm, maar ik snap niet waarom iedereen zich met iedereen loopt te bemoeien!!!!
omdat dat kan gebeuren bij geovelige discussies
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:19   #121
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


omdat dat kan gebeuren bij geovelige discussies
klopt, maar begin jij er dan is mee om je er niet mee te bemoeien pleassssssssseeeeeeeee?????????
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:27   #122
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Wat doe jij nu dan, ik weet niet hoor maar waar gaat dit over, je scjijnt het nogal leuk te vinden, om mij de les te lzen maar ik vindt et eigenlijk niet zo boeiend dus kappen nou!!!! irri personen hier
ik lees jou de les omdat jij niet normaal discusseert....dat zou ik bij iedereen doen die net zoals jij deed

ik ga met Fade's quote mee

Citaat:
Gezegd door de heer Kok:
Laten we onze kalmte bewaren
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:32   #123
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]Originally posted by Direwolf
[B]

ik lees jou de les omdat jij niet normaal discusseert....dat zou ik bij iedereen doen die net zoals jij deed[QUOTE]

Dan mag je nu beginnen en morgen klaar zijn lees de forum maar ff door!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:34   #124
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

leuk geprobeerd
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:34   #125
Stepelreeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Fallen_Engeltje heeft voor 110% gelijk!!!

Fallen_Engeltje heeft volkomen gelijk met wat ze zegt...

Het is toch g*dverdomme niet meer normaal dat als je je eigen mening uit dat je een paar kogels door je pleuris krijgt!!!
hij heeft in heeeeel veel dingen gelijk, en zo denken volgens mij nog 10miljoen mensen hier in Nederland, maar die durven er niet voor uit te komen!!!

En het mooiste is hij wil wat voor heel Nederland betekenen en het mooiste ervan maken en wat heeft ie nu NIKS HELEMAAL NIKS MEER!!! omdat ene mongool met een pistool denk dat ie leip is!

Weet je wat ze moeten doen:

De naam van de Dader niet bekend maken!!!
want dat is misschien nu net wat ie wil
zo van kijk ik heb de 2de "Hitler" doodgeschoten!!! 'I'm The Man !!!! ohhhhh jeah ik ben ruig!!!

Met deze vent moeten ze precies hetzelfde doen !!!

Dit is gewoon niet goed te praten!!!

hierbij alle steun aan Pim's familie, vrienden, kennisen en andere betrokkenen.....PIM REST IN PEACE

en Fallen_Engeltje laat je niet gek maken door van die zielige die denken dat ze ruig zijn met hun ruig gelul !!!
ik wil niet spotten maar het moet je vader maar wezen die daar ligt dan piep je wel anders!!!

-greetz StepelReeltje
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:35   #126
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uhhhh back to topic?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:36   #127
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

beetje offtopic geloof ik
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:41   #128
tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation kutzooi

wie doet nou zo iets achtelijks hij was een aardige man maar maakte soms rot opmerkingen maar dan is ie het nog niet waard gdvrdomme jezus moet ik ook met een kogel vrij vest gaan lopen of zo tering je bent echt niet meer vijlig hier he in nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:53   #129
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Loeloe laat nou aub je comenetaar voor je, ooit van het begrip bijwijze van spreken gehoord????
Ow nou jij doet het met woorden,..die schutter met kogels..geen vrijheid van meningsuiting hier ofzo?
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 13:09   #130
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Fallen_Engeltje heeft voor 110% gelijk!!!

Citaat:
Originally posted by Stepelreeltje
Fallen_Engeltje heeft volkomen gelijk met wat ze zegt...

Het is toch g*dverdomme niet meer normaal dat als je je eigen mening uit dat je een paar kogels door je pleuris krijgt!!!
hij heeft in heeeeel veel dingen gelijk, en zo denken volgens mij nog 10miljoen mensen hier in Nederland, maar die durven er niet voor uit te komen!!!

En het mooiste is hij wil wat voor heel Nederland betekenen en het mooiste ervan maken en wat heeft ie nu NIKS HELEMAAL NIKS MEER!!! omdat ene mongool met een pistool denk dat ie leip is!

Weet je wat ze moeten doen:

De naam van de Dader niet bekend maken!!!
want dat is misschien nu net wat ie wil
zo van kijk ik heb de 2de "Hitler" doodgeschoten!!! 'I'm The Man !!!! ohhhhh jeah ik ben ruig!!!

Met deze vent moeten ze precies hetzelfde doen !!!

Dit is gewoon niet goed te praten!!!

hierbij alle steun aan Pim's familie, vrienden, kennisen en andere betrokkenen.....PIM REST IN PEACE

en Fallen_Engeltje laat je niet gek maken door van die zielige die denken dat ze ruig zijn met hun ruig gelul !!!
ik wil niet spotten maar het moet je vader maar wezen die daar ligt dan piep je wel anders!!!

-greetz StepelReeltje

Hey eindelijk iemand die mij begrijpt!!!!!!!! Thank you very much!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 13:40   #131
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Cin, luister eens, ik snap dat je het met andere mensen niet eens betn, maar dan is het niet de bedoeling om hun van jouw mening te overtuigen. Hun hebben ook hun mening en jij hebt eigenlijk geen recht om daar kwaad om te worden, sorry dat ik het zeg hoor, maar houd je een beetje in!!!
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 13:53   #132
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Cin, luister eens, ik snap dat je het met andere mensen niet eens betn, maar dan is het niet de bedoeling om hun van jouw mening te overtuigen. Hun hebben ook hun mening en jij hebt eigenlijk geen recht om daar kwaad om te worden, sorry dat ik het zeg hoor, maar houd je een beetje in!!!
Volgens zien jullie het verkeerd ik word helemaal niet kwaad of wat dan ook, alleen ik heb altijd op school geleerd bij een discussie mag je altijd mensen van je mening proberen te overtuigen!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 13:58   #133
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Volgens zien jullie het verkeerd ik word helemaal niet kwaad of wat dan ook, alleen ik heb altijd op school geleerd bij een discussie mag je altijd mensen van je mening proberen te overtuigen!
This vakantie..........(dat houd in, GEEN school)
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:06   #134
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja he voor jou niet maar ik ben op dit moment dus fijn een werkstuk aan et maken, dat god*****me mee telt met et examen :r
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:09   #135
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
Ja he voor jou niet maar ik ben op dit moment dus fijn een werkstuk aan et maken, dat god*****me mee telt met et examen :r
Hehe, lekker voor je!!! IK ga dadelijk lekker in het zonnetje liggen, denk ik........
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:11   #136
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel


Hehe, lekker voor je!!! IK ga dadelijk lekker in het zonnetje liggen, denk ik........
Ja vrijf het er maar in :r :r
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:13   #137
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


Ja vrijf het er maar in :r :r
Hehe....(kappen dit is meer chatten->spammen)
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:36   #138
sophilady
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Overdreven

Als iedereen nu ff gewoon had nagedacht zou iedereen erachter gekomen zijn dat ookal zou Fortuyn veel stemmen krijgen dan nog zou ie niet alles kunnen doen wat ie ook maar in gedachten had.en wat ie vind, vind ie goed.
en niemand kan zeggen dat ie een slechte politicus is, want hij is gewoon een goede!!! zijn dood was absoluut niet nodig.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:37   #139
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik wou al vragen of jullie niet offtopic wouden gaan..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:44   #140
mindstorm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oproep tot stille tocht in Rotterdam

Onbekenden willen dinsdagavond in het centrum van Rotterdam een stille tocht houden ter herdenking van Pim Fortuyn. Voor het stadhuis aan de Coolsingel worden daartoe oproepen verspreid. De pamfletten zijn niet ondertekend.

Volgens de flyer begint de stille tocht om 20.00 uur bij het stadhuis. Via het Weena en de Westersingel moet de tocht weer naar de Coolsingel teruggaan. De Rotterdamse politie is op de hoogte van de oproep. ,,Het is aan de burgemeester om te beslissen of de stille tocht mag worden gehouden'', aldus een woordvoerder.

De oproep is in ieder geval niet gedaan door Leefbaar Rotterdam, laat een woordvoerder weten. ,,Maar we zijn er wel blij mee.''
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:45   #141
sophilady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard tja

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


welke conclusie trekken veel mensen uit de moord op fortuyn? Dat hij vermoord is omdat hij zijn mening uitsprak.

Wat doet loeloe? ze spreekt haar mening uit en wat wil ellen15? die wil haar dood hebben.

Conclusie? ellen15...je bent een muts


hahahahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 14:46   #142
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



sjees venray steekt echter achter kranten papier..

Neem de hogeschool rotterdam, de directeur komt echt wel met jaguar naar school daar, leraren rijden niet minder dan mercedes

en neem dan de cijfers van onderzoeken lees eens voor de grap op de oerheid websites de begroting van minister zalm afdeling onderwijs en jeugdzaken daar valt het onder zie hoe veel geld er gaat naar salaris management dat kopje moet je hebben

klik dan even verder en zie hoeveel mensen er vallen onder management

deel dat bedrag over die mensen en schrik niet je komt dus op 3 ton per jaar per persoon
Ik heb nog niet de hele thread gelezen, maar hier moet ik echt even op reageren. Een directeur van een basisschool verdient GEEN 3 ton per jaar en heeft het verschrikkelijk druk met zijn werkzaamheden als directeur. Het is dan ook DE GROOTSTE KLETSKOEK dat hij ook nog eens gewoon les zou moeten gaan geven!! En geen geld meer naar het onderwijs? Laat me niet lachen! Fortuyn wil het hele systeem veranderen en wil dat zonder geld doen? Jammer dat hij dat niet meer kan gaan proberen uit te voeren, want hij was afgegaan als een gieter.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 15:04   #143
xxmandy16xx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten

dit slaat gewoon nergens op je hoeft niet iemand dood te schieten om zijn mening, dit heeft hij niet verdient !!!Ook al mag je de man niet ut is wel heel laf om um dan maar te dood te schiete
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 15:05   #144
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxmandy15xx



dit slaat gewoon nergens op je hoeft niet iemand dood te schieten om zijn mening, dit heeft hij niet verdient !!!Ook al mag je de man niet ut is wel heel laf om um dan maar te dood te schiete
Niemand verdient het om doodgeschoten/vermoord te worden......
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 15:15   #145
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel


Niemand verdient het om doodgeschoten/vermoord te worden......
nou osama bin laden wel!!! maar dies ook de enigste en dat willen wel meer mensen denk, maar oke back to topic...
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 15:30   #146
Coralie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat dit gebeurd is is niet normaal, iemand wordt vermoord omdat hij zijn mening verkondigd, terwijl wij in dit land altijd pleiten voor vrijheid van meninsuiting! Pim Fortuyn had lang niet altijd goede ideeen, maar ik had zeker wel sympathie voor hem en voor de manier waarop hij 'aanwezig' was in de politiek, hij maakt de politiek interessanter. Hij was een man die zijn idealen waarmaakte, idealen die, zoals bleek een groot gedeelte van de Nederlanders met hem deelden. Om die reden mag je niet zo aan je eind komen, dus mensen, heb een beetje respect voor hem!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 15:39   #147
ssjoerd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
WTF!! weer zo iemand...

Eindelijk had Nederland eens een persoon die zij wat andere mensen alleen maar durfden te denken, (half Nederland zo'n beetje, want de rest is allochtoon) deze man was echt een wereldvent.

Een ontzettend groot verlies!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 15:47   #148
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie


Ik heb nog niet de hele thread gelezen, maar hier moet ik echt even op reageren. Een directeur van een basisschool verdient GEEN 3 ton per jaar en heeft het verschrikkelijk druk met zijn werkzaamheden als directeur. Het is dan ook DE GROOTSTE KLETSKOEK dat hij ook nog eens gewoon les zou moeten gaan geven!! En geen geld meer naar het onderwijs? Laat me niet lachen! Fortuyn wil het hele systeem veranderen en wil dat zonder geld doen? Jammer dat hij dat niet meer kan gaan proberen uit te voeren, want hij was afgegaan als een gieter.
kun jij wel lezen ?

zo ja lees dan me post nog een keer als je het aantal euro's verdeeld wat naar management gaat in onderwijs deelt over het aantal mensen wat in onderwijs management werkt dan heb je een gemiddelde

dat betekend dat iedereen evenveel zou krijgen en dat zal best niet dat iedereen precies evenveel centjes krijgt een bassisschool directeur zal idd veel minder krijgen maar een lid management van een universiteit misschien wel het dubbele

als je dan wil reageren lees dan de post goed..


Daar komt bij hij wilde de 2e fase terug draaien en naar ik begrepen heb van de mensen die de 2e fase onderwijs volgen zijn die het dan allemaal met hem eens (heb nog nooit iemand gehoort die 2e fase goed vond)
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 16:06   #149
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by ssjoerd


WTF!! weer zo iemand...

Eindelijk had Nederland eens een persoon die zij wat andere mensen alleen maar durfden te denken, (half Nederland zo'n beetje, want de rest is allochtoon) deze man was echt een wereldvent.

Een ontzettend groot verlies!
WTF!! weer zo'n n00b die denkt dat hij met 2 posts mag zeggen dat ik me eigen mening niet eens mag publiceren hier..

Voor de 100e keer. Ik ben het absoluut niet eens met de manier waarop het gegaan is, had liever gezien dat hij gewoon weg werd gestemd, maar er zijn duidelijk meer mensen het met mij eens dat hij gewoon niet spoorde in mijn ogen..

Na jah het is gebeurd..we kunnen het niet meer terugdraaien en ik heb geen zin meer om er ook nog maar wat over te zeggen want een paar van jullie snappen niet hoe ik het bedoel en zullen het ook nooit snappen omdat ze denken dat ze met hun grote bek overal en altijd iemands mond kunnen snoeren..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 16:12   #150
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


WTF!! weer zo'n n00b die denkt dat hij met 2 posts mag zeggen dat ik me eigen mening niet eens mag publiceren hier..

Voor de 100e keer. Ik ben het absoluut niet eens met de manier waarop het gegaan is, had liever gezien dat hij gewoon weg werd gestemd, maar er zijn duidelijk meer mensen het met mij eens dat hij gewoon niet spoorde in mijn ogen..

Na jah het is gebeurd..we kunnen het niet meer terugdraaien en ik heb geen zin meer om er ook nog maar wat over te zeggen want een paar van jullie snappen niet hoe ik het bedoel en zullen het ook nooit snappen omdat ze denken dat ze met hun grote bek overal en altijd iemands mond kunnen snoeren..
vooral al die nieuwelingen denken zo
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.