Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 December 2003, 23:40   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat een onzin alweer Voor de liefhebber, check de posts van PFP in het topic over mijn onterechte ban, waardoor ik klaarblijkelijk voor het leven getekend ben als zogeheten Troll (heeft KK tenminste nog íets bereikt met zijn onzin). Posts als: 'Ik heb het met KK eens (vroeger stond ie altijd lijnrecht tegenover m ), 'Komen er weer nieuwe verkiezingen?' enz enz. Geen énkele post moet toegevoegde waarde. Misschien ziet ie me als concurrent ofzo? Wie zal het zeggen, kerl, succes ermee
Voor de verdere rest kan het me dan ook weinig boeien wat andere meelopers ervan vinden. Dooddoeners als 'voor het leven getekend' enzo kunnen we natuurlijk vrij weinig mee. Neem maar weer wat van hetzelfde grut aan, dat zal ik dan ook maar in het andere topic posten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 23 December 2003, 11:17   #52
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wist eigenlijk helemaal niet dat je kon solliciteren naar een functie als forumbaas.. ow eigenlijk wist ik dat wel laat maar...

en bartje, ik een goede forumbaas bedankt iig!


over stapper, Ambypur,Riddler ben ik het met pfp eens
maar ik denk dat youssef en whizzcat ook best forumbaas zouden kunnen zijn

youssef,

hij is een heel erg goede beheerder geweest en naar mijn mening heeft hij leerlingen.com heel erg goed geholpen.... In het begin heeft hij ongelofelijk veel inzet vertoont en leden verworven (ja ook ik ben door zijn toedoen naar ll.com gekomen, toen was ik forumbaas van onzin, maar dat is nu dood).. Hij mag dan nu wel af en toe trollen maar ik denk dat hij als forumbaas echt heel erg geschikt is..


Whizzcat

ik denk eigenlijk dat dit een goede kandidaad is, volgens mij zou hij de taak van forumbaas serieus vervullen en zou hij er goed op kunnen toezien dat het rustig blijft op 't forum.


 
Oud 23 December 2003, 11:38   #53
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Ik natuurlijk

Ik wil even zeggen dat deze sollicitatie serieus was

Ik denk dat ik een goede fb ben omdat ik op dit forum geen vrienden en geen vijanden heb, en dus kan ik objectief zijn

Nickchange is offline  
Oud 23 December 2003, 11:47   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Ik wil even zeggen dat deze sollicitatie serieus was

Ik denk dat ik een goede fb ben omdat ik op dit forum geen vrienden en geen vijanden heb, en dus kan ik objectief zijn

Daar ben ik het mee eens Alleen word je blijkbaar nooit door de staff serieus genomen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 23 December 2003, 12:02   #55
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tnx colafles

Ik voel me erg gevleid
 
Oud 23 December 2003, 12:04   #56
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles
ik wist eigenlijk helemaal niet dat je kon solliciteren naar een functie als forumbaas.. ow eigenlijk wist ik dat wel laat maar...

en bartje, ik een goede forumbaas bedankt iig!


over stapper, Ambypur,Riddler ben ik het met pfp eens
maar ik denk dat youssef en whizzcat ook best forumbaas zouden kunnen zijn

youssef,

hij is een heel erg goede beheerder geweest en naar mijn mening heeft hij leerlingen.com heel erg goed geholpen.... In het begin heeft hij ongelofelijk veel inzet vertoont en leden verworven (ja ook ik ben door zijn toedoen naar ll.com gekomen, toen was ik forumbaas van onzin, maar dat is nu dood).. Hij mag dan nu wel af en toe trollen maar ik denk dat hij als forumbaas echt heel erg geschikt is..


Whizzcat

ik denk eigenlijk dat dit een goede kandidaad is, volgens mij zou hij de taak van forumbaas serieus vervullen en zou hij er goed op kunnen toezien dat het rustig blijft op 't forum.


En wat is je mening over mij?
Impressions is offline  
Oud 23 December 2003, 13:23   #57
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
En wat is je mening over mij?
ik ben hier de laatste tijd niet heel erg geweest en whizzcat is mij eigenlijk meer opgevallen dan jij mij opgevallen bent.. dus ik heb eigenlijk geen mening
 
Oud 23 December 2003, 13:36   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ach, er wordt weer met name geoordeeld op basis van persoonlijke meningen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 23 December 2003, 13:44   #59
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Jah hoe wil jij anders kunnen zegge datj evindt dat iemand wel of niet fber kan worden, als je diegene niet eens kent...dus dat speelt wel degelijk mee.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 23 December 2003, 13:50   #60
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Jah hoe wil jij anders kunnen zegge datj evindt dat iemand wel of niet fber kan worden, als je diegene niet eens kent...dus dat speelt wel degelijk mee.
Ik geloof dat hij bedoelt dat er door een aantal beoordeeld wordt om de reden dat ze iemand wel of niet mogen, terwijl het er om zou moeten gaan of diegene kundig is als FB..
En als je iemand niet kent kun je geen van beide beoordelen idd.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 23 December 2003, 14:34   #61
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wizzcat lijkt mij ook een goede fb, hij is serieus, maar niet te serieus, en lijkt ook niet echt vrienden of vijanden te hebben.. Goed onpartijdig dus.

instructio4 lijkt mij ook geschikt als forumbaas, hij is hier veel, en kan als het moet ook serieus zijn en ik denk dat hij goede beslissingen zou kunnen nemen..
 
Oud 23 December 2003, 14:45   #62
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Vraag me af en hoeverre een nieuwe FB echt hard nodig is maarja... Volgens mij kan je wat over is beter onderverdelen aan de huidige FB's.

Maargoed, als er nieuwe FB's komen dan gaat mijn voorkeur uit naar Amber en Stapper. Zitten allebij toch al een aardige tijd hier en kan je het wel toevertrouwen
Niet dat er direct iets mis is met de andere kandidaten, maar dit is mijn mening en heb geen zin om bij iedereen een heel verhaal te typen
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 23 December 2003, 15:31   #63
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nah dan krijg je dus dat elke fber een stuk of 4 fora onder zijn hoede moet nemen en dat is nogal wat. Ik vind het ook een beetje 'lomp' staan als je begrijpt wat ik bedoel..beetje teveel van het goede...jah weet ook niet echt hoe ik het moet zeggen.

Daarom kunnen we best wel nieuw bleod gebruiken voor de staff...een stuk of 3 mensen zou al een heleboel schelen.

Daarbij zitten we nog steeds met een aantal mensen die niet weten wat ze willen omdat ze de ene keer zeggen dat ze kappen en vervolgens weer blijven en dan weer dit dan weer dat...dus om straks niet in een of andere crisis te raken zijn nieuwe staffleden ook welkom denk ik.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 23 December 2003, 15:34   #64
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

maar wat is jullie (staff) plan dan? gaan jullie wachten tot iemand zich echt openlijk aanbied, gaan jullie afwachten wat de rest wil... of misschien wel zelf beslissen
AmbyPur is offline  
Oud 23 December 2003, 15:38   #65
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

hmm, ik hoop iig dat ze wat met dit topic doen ofzow, of iig de dingen die er in staan.
Riddler is offline  
Oud 23 December 2003, 15:41   #66
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa


instructio4 lijkt mij ook geschikt als forumbaas, hij is hier veel, en kan als het moet ook serieus zijn en ik denk dat hij goede beslissingen zou kunnen nemen..
eerst dank u.
en ja dat denk ik ook.
maar aangezien ik hier nooit echt serieus bezig ben, zal de staff dat niet helemaal inzien...
ik wil graag hierbij vertellen dat ik zeker wel een goede forumbaas zou kunnen zijn en zeker objectief naar dingen kan kijken..
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 23 December 2003, 15:58   #67
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik zou de fb van games wel willen worden dan kan Nightwolf 1 van die andere nemen

funfair lijkt me ook wel een goede fb
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 23 December 2003, 16:06   #68
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

ik vind t eigenlijk wel vreemd om mezelf aan te bieden als stafflid, maar ik doe het hierbij. Ik ben hier redelijk vaak en ik sta los van anderen.

Laatst aangepast door 2-D : 23 December 2003 om 16:14
2-D is offline  
Oud 23 December 2003, 16:27   #69
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik begon me eigenlijk een beetje te bemoeien met dit topic, en ik heb eigenlijk wel interesse in het forumbaasschap, om het zo maar even te noemen. Dus als ik mij bij deze kan aanmelden..

ik zit hier nu al een tijdje, en ik ben hier een hele lange tijd geleden een tijdje forumbaas geweest van het forum onzin, wat nu dood is, omdat ik een langere tijd geen internet had en het een ongeordend zooitje werd

nou ja ik ga hier geen pleidooi houden, jullie beslissen zelf maar, ik heb mij in ieder geval aangeboden
 
Oud 23 December 2003, 18:43   #70
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
ik zou de fb van games wel willen worden dan kan Nightwolf 1 van die andere nemen

funfair lijkt me ook wel een goede fb
opzich ben ik wel bereid om 1 van mijn fora op te geven idd
Nightwolf is offline  
Oud 23 December 2003, 21:12   #71
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Tot mijn grote schrik lees ik hier dat ik ooit gereld zou hebben? Ik geloof echt mijn oren niet, want hier is pertinent niets van waar. Ik heb nog nooit een OW gehad, laat staan een W. Ik heb idd weleens ervoor gezorgd dat er een felle discussie ontstond, maar ik neem aan dat dat niet gezien wordt als rellen?

Owjah trouwens, over dat ik neit zo actief ben. Dat is niet helemaal waar. Ik kom hier elke dat wel een stuk of 20 keer. Ik vind het echter niet de moeite waard om overal op te reageren. Dat zou ik natuurlijk ook wel kunnen doen, maar dan zou ik binnen een week mijn posts aantal verdubbelen . Daar is het me dan ook niet om te doen.

Naja er staan ontzettend goede namen bij de mogelijke nieuwe FB's. Ik zeg niet dat ik dat moet worden, maar ik vind het niet helemaal eerlijk dat er dingen over mij gezegd worden die neit waar zijn. Tuurlijk kan ik met de één beter opschieten dan met de ander, maar dat is iets wat aan beide kanten ligt en niet alleen aan mij..

Laatst aangepast door Bazzemans : 23 December 2003 om 21:15
Bazzemans is offline  
Oud 23 December 2003, 21:17   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Tot mijn grote schrik lees ik hier dat ik ooit gereld zou hebben? Ik geloof echt mijn oren niet, want hier is pertinent niets van waar. Ik heb nog nooit een OW gehad, laat staan een W. Ik heb idd weleens ervoor gezorgd dat er een felle discussie ontstond, maar ik neem aan dat dat niet gezien wordt als rellen?

Owjah trouwens, over dat ik neit zo actief ben. Dat is niet helemaal waar. Ik kom hier elke dat wel een stuk of 20 keer. Ik vind het echter niet de moeite waard om overal op te reageren. Dat zou ik natuurlijk ook wel kunnen doen, maar dan zou ik binnen een week mijn posts aantal verdubbelen . Daar is het me dan ook niet om te doen.

Naja er staan ontzettend goede namen bij de mogelijke nieuwe FB's. Ik zeg niet dat ik dat moet worden, maar ik vind het niet helemaal eerlijk dat er dingen over mij gezegd worden die neit waar zijn. Tuurlijk kan ik met de één beter opschieten dan met de ander, maar dat is iets wat aan beide kanten ligt en niet alleen aan mij..
Kerl, geloof die onzin dan ook niet Er wordt hier door een zeker persoon aan één stuk door wat kul gepraat, en nog steeds hebben ze m er niet uitgemikt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 23 December 2003, 21:28   #73
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Kerl, geloof die onzin dan ook niet Er wordt hier door een zeker persoon aan één stuk door wat kul gepraat, en nog steeds hebben ze m er niet uitgemikt
Naja.. Daar doe ik geen uitspraken over.. Ik lees het alleen en geef aan waarom het niet zo is.. Dat is toch het minste wat ik kan doen..
Bazzemans is offline  
Oud 23 December 2003, 21:32   #74
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Naja.. Daar doe ik geen uitspraken over.. Ik lees het alleen en geef aan waarom het niet zo is.. Dat is toch het minste wat ik kan doen..
Feit is dat dat soort onzin ook niet getolereert zou moeten worden.. En dat noemt andere mensen trol
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 23 December 2003, 21:47   #75
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Feit is dat dat soort onzin ook niet getolereert zou moeten worden.. En dat noemt andere mensen trol
hehe, laat me niet lachen, als er ergens een relletje is dan sta jij vooraan met stoken
 
Oud 23 December 2003, 22:29   #76
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Kerl, geloof die onzin dan ook niet Er wordt hier door een zeker persoon aan één stuk door wat kul gepraat, en nog steeds hebben ze m er niet uitgemikt
Bart, ik heb geen zin meer om dit soort posts te lezen als hij dat zo ziet, kan ik of een andere FB hem daar nog altijd op wijzen

ziet er hier iemand, iemand anders of zichzelf nog als FB?
Nightwolf is offline  
Oud 23 December 2003, 22:39   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
Bart, ik heb geen zin meer om dit soort posts te lezen als hij dat zo ziet, kan ik of een andere FB hem daar nog altijd op wijzen

ziet er hier iemand, iemand anders of zichzelf nog als FB?
Als deze post op leden-staff gepost wordt, dan vraag je toch om een reactie, of niet dan En PFP, in godsnaam en bespaar me je geslijm Wie wilde ooit nog eens dat heel meiden werd afgestroopt op zoek naar de naam PFP? Ga dan nu niet de schijnheilige boon uithangen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 23 December 2003, 22:40   #78
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zie overigens geen andere kandidaten meer. Ik acht sowieso weinig mensen geschikt, aangezien dat weer één pot nat is met wat we al hebben
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 24 December 2003, 00:05   #79
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Youssef is offline  
Oud 24 December 2003, 00:12   #80
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

2D & bazzemans lijken me op zich wel goede kandidaten
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 24 December 2003, 09:32   #81
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik heb het idee dat hier veel mensen zijn die reageren omdat ze denken van.. 'hmm, fb, nooit over nagedacht eigenlijk, lijkt me wel grappig' maar goed, dat is ook maar een indruk.

trouwens, ik heb onderhand besloten het ook te doen, mocht ik gevraagd worden. en daar heb ik een lijstje redenen voor, als je die wil mot je het maar ff zegge
AmbyPur is offline  
Oud 24 December 2003, 10:44   #82
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nah kom maar op dan
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 24 December 2003, 10:51   #83
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
ik heb het idee dat hier veel mensen zijn die reageren omdat ze denken van.. 'hmm, fb, nooit over nagedacht eigenlijk, lijkt me wel grappig' maar goed, dat is ook maar een indruk.

trouwens, ik heb onderhand besloten het ook te doen, mocht ik gevraagd worden. en daar heb ik een lijstje redenen voor, als je die wil mot je het maar ff zegge
Bring it on
Impressions is offline  
Oud 24 December 2003, 11:06   #84
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

lol kmoet er wel bij zeggen dat het ook naar aanleiding is van wat anderen hebben gezegd

ik zie mezelf als een goede forumbaas omdat:
-ik objectief kan zijn en zaken van meerdere kanten bekijk, ik vind dit voor een fb een belangrijke eigenschap
-ik heb een eigen mening die al dan niet gelijk is aan wat de rest van de leden vindt. ik zie wel welke mening de leden hebben en ik stel me er open voor, en ik ben bereid mijn mening opzij te zetten of te veranderen als dat het forum ten goede komt
-ik hak knopen door, neem beslissingen en neem het voortouw als niemand anders dat doet. soms misschien wat te impulsief, maar ik denk dat het beter is dan alsmaar twijfelen of je ergens wel goed aan doet, en van fouten kan ik leren
-ik denk graag mee over het forum, ik wil graag dat het forum aantrekkelijk blijft. ik vind het daaorm belangrijk dat het er overzichtelijk en duidelijk en mooi uitziet, maar ook dat het beleid goed en duidelijk is. ik weet wel dat ik dit niet alleen zou kunnen doen, maar ik zou wel graag zien dat de staff wat dat betreft meer samen kan werken om dat te bereiken.
-ik zit hier al een hele tijd, (kwam er altijd heel veel, daarna wat minder maar nu wordt het weer wat meer), ik weet van het reilen en zeilen af hier
-ik ben een vrouw. en zo zal ik me ook gaan gedragen en ik denk dat dat ook bijdraagt aan dat er in de staff veel verschillende mensen dus persoonlijkheden zitten wat weer bijdraagt aan een objectief beleid.

oja voor de mensen die denken dat het een probleem kan worden dat Dext0r en ik allebei in de staff zitten (terwijl we een relatie hebben, voor de n00bs ): zet dat maar uit je hoofd ik vind het zelf geen probleem om het te laten weten als ik het niet met hem eens ben en ik ga ervan uit dat dat andersom ook zo is. we zijn allebei objectief en verstandig genoeg om zoites niet in de weg te laten staan

dat was het wel denk ik.
AmbyPur is offline  
Oud 24 December 2003, 11:14   #85
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
lol kmoet er wel bij zeggen dat het ook naar aanleiding is van wat anderen hebben gezegd

ik zie mezelf als een goede forumbaas omdat:
-ik objectief kan zijn en zaken van meerdere kanten bekijk, ik vind dit voor een fb een belangrijke eigenschap
-ik heb een eigen mening die al dan niet gelijk is aan wat de rest van de leden vindt. ik zie wel welke mening de leden hebben en ik stel me er open voor, en ik ben bereid mijn mening opzij te zetten of te veranderen als dat het forum ten goede komt
-ik hak knopen door, neem beslissingen en neem het voortouw als niemand anders dat doet. soms misschien wat te impulsief, maar ik denk dat het beter is dan alsmaar twijfelen of je ergens wel goed aan doet, en van fouten kan ik leren
-ik denk graag mee over het forum, ik wil graag dat het forum aantrekkelijk blijft. ik vind het daaorm belangrijk dat het er overzichtelijk en duidelijk en mooi uitziet, maar ook dat het beleid goed en duidelijk is. ik weet wel dat ik dit niet alleen zou kunnen doen, maar ik zou wel graag zien dat de staff wat dat betreft meer samen kan werken om dat te bereiken.
-ik zit hier al een hele tijd, (kwam er altijd heel veel, daarna wat minder maar nu wordt het weer wat meer), ik weet van het reilen en zeilen af hier
-ik ben een vrouw. en zo zal ik me ook gaan gedragen en ik denk dat dat ook bijdraagt aan dat er in de staff veel verschillende mensen dus persoonlijkheden zitten wat weer bijdraagt aan een objectief beleid.

oja voor de mensen die denken dat het een probleem kan worden dat Dext0r en ik allebei in de staff zitten (terwijl we een relatie hebben, voor de n00bs ): zet dat maar uit je hoofd ik vind het zelf geen probleem om het te laten weten als ik het niet met hem eens ben en ik ga ervan uit dat dat andersom ook zo is. we zijn allebei objectief en verstandig genoeg om zoites niet in de weg te laten staan

dat was het wel denk ik.
daar ben ik het helemala mee eens eigenlijk, zou ook zo mijn lijstje kunnen zijn(behalve dan dat ik gene vrouw en gene relatie heb met dext0r )

relaties binnen de staff moeten eigenlijk gewoon kunnen, mits je elkaar niet het hand boven het hoofd houdt, en gewoon kritiek op elkaar kunt geven, en kunt zeggen dat je het niet met elkaar eens bent.
Riddler is offline  
Oud 24 December 2003, 11:33   #86
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Er moet niet gedacht worden dat ik me voor de grap kandidaat maak ofzo. Ik ben er echt serieus over.

en dat zijn flink wat redenen
2-D is offline  
Oud 24 December 2003, 12:31   #87
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2-D
Er moet niet gedacht worden dat ik me voor de grap kandidaat maak ofzo. Ik ben er echt serieus over.
en dat geld voor ook ik ga alleen niet als kandidaat lopen vertellen waarom anderen wel of niet FB zouden moeten worden, komt omdat ik mezelf al geschikt genoeg vind en dat heeft wel meerdere redenen. Maar ik heb geen zin om op te gaan scheppen over mijn kunnen, dan blijft men maar denken dat ik grapjes maak, maar mensen die mij IRL kennen weten dondersgoed wat ik in m'n mars heb en ik hoor ook vaak zat dat ik een uitstekende ingenieur en leidinggever zal worden als ik met anderhalf jaar klaar ben met school.
maar ach, zal weer te opschepperig klinken, of t zal wel weer een grap zijn
 
Oud 24 December 2003, 13:27   #88
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik denk idd dat AmbyPur echt wel zeer geschikt zal zijn om FB te worden. Ik ben er ook van overtuigd dat ik dat ben. Ik heb persoonlijk nooit problemen met personen op het forum (ik geloof ook niet dat mensen dat met mij hebben en anders vergis ik me echt flink). Het grootste voordeel (en misschien ook wel nadeel) is dat ik NIET behoor tot de vaste kern die altijd op het ADB forum kom. Ik heb niets tegen het ADB-forum, maar ik heb er verder ook niets mee, in ieder geval niet meer dan gewoon. Ik denk dus dat ik wat dat betreft misschien wat nieuws kan brengen. Nadeel is wel dat ik dan bij veel mensen weer niet bekend ben en dat men dus denkt van die ken ik niet dus moet die ook geen FB worden. Naja erg is het niet, want ook tussen de andere kandidaten zitten toch prima mogelijkheden..
Bazzemans is offline  
Oud 24 December 2003, 13:37   #89
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hret gaat niet alleen om de mensen die toevallig op ADB komen, maar om een lid in zijn totaliteit...dat ADB een van de drukst bezochte forumonderdelen is, moet dat niet uitmaken.

Dus in principe maakt iedereen evenveel kans, maar er wordt wel vnuit verschillende kanten naar een lid gekeken. Hoelang is hij/zij al hier, weet het een beetje van het reilen en zeilen af, is diegen een beetje te vertrouwen, hoe ligt ie tussen de leden en dergelijek. Ach een hoop aspecten in ieder geval
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 24 December 2003, 14:32   #90
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
en dat geld voor ook ik ga alleen niet als kandidaat lopen vertellen waarom anderen wel of niet FB zouden moeten worden, komt omdat ik mezelf al geschikt genoeg vind en dat heeft wel meerdere redenen. Maar ik heb geen zin om op te gaan scheppen over mijn kunnen, dan blijft men maar denken dat ik grapjes maak, maar mensen die mij IRL kennen weten dondersgoed wat ik in m'n mars heb en ik hoor ook vaak zat dat ik een uitstekende ingenieur en leidinggever zal worden als ik met anderhalf jaar klaar ben met school.
maar ach, zal weer te opschepperig klinken, of t zal wel weer een grap zijn
Precies, zelfde geldt voor mij

Amber, als je dan toch bezig bent met een hele lijst voor te dragen, voor welke fora acht je jezelf geschikt? Of heb ik daar in de vluggigheid overheen gelezen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 25 December 2003, 11:20   #91
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Precies, zelfde geldt voor mij

Amber, als je dan toch bezig bent met een hele lijst voor te dragen, voor welke fora acht je jezelf geschikt? Of heb ik daar in de vluggigheid overheen gelezen
neej je hebt gelijk dat heb ik er niet bij gezet maar wees niet bang, sport niet hoor

feedback: zou wel willen maar kweet niet of dat mag (als nieuweling zeg maar )
leden staff: zou ik wel willen en kunnen, hoop ik kom er iig wel vaak
feestdagen(thema), uitgaan, school:lijkt me niet moeilijk, ik kom er nu alleen bijna niet. lijkt me ook niet echt leuk eigenlijk
cyber talk, liefde & dating, discussie, psychologie, klaag corner: kom ik ook nauwelijks, maar ik zou het na een beetje verdieping op zich best willen
gezondheid & lifestyle: lijkt me geen probleem, kom er niet echt regelmatig maar ik heb wel gemerkt dat het niet een stormlopend forum is
seksualiteit: lijkt me leuk moet ik wel goed bijhouden maar ik denk niet dat dat een probleem is
aan de bar: lijkt me geweldig maar ik weet niet of het verstandig is. nee als ik dat wil zou ik eerst meer fb ervaring willen hebben
games, sport, film tv radio, computers&internet: niet mijn afdeling eigenlijk, laat ik liever aan experts over
F&P: kom ik regelmatig, lijkt me niet te moeilijk, zou ik wel willen
meeting: uh ja valt daar wat bij te houden? neej dat zou ik wel willen. simpel beginnen
kunst: lijkt me ook niet moeilijk, maar dan krijg ik ws wel een verantwoordelijkheid dat het populairder moet worden maar dat zou ik wel willen
muziek forum: lijkt me wel leuk, opzich ik kom er wel vaak
meidenforum: jaha daar kom ik denk ik toch het meest


duss tevreden?
AmbyPur is offline  
Oud 25 December 2003, 12:06   #92
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

en komt er nog schot in ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 25 December 2003, 12:45   #93
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik wil me wel aan melden maar dan alleen als fb voor games ik ben denk ik niet geschikt voor de andere fora's
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 25 December 2003, 12:54   #94
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

op staff zijn we bezig hoor
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 29 December 2003, 03:15   #95
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

alleen aanmeldingen of discussie of aan- of opmerkingen over elkaars meningen mag, t andere geblaat is verwijderd of zit in t andere topic
Nightwolf is offline  
Oud 29 December 2003, 10:35   #96
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

is er een einddatum ofzo?
AmbyPur is offline  
Oud 29 December 2003, 20:39   #97
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik verwacht nu ieder moment een PM met mijn aanstelling......




ieder moment....



 
Oud 29 December 2003, 20:41   #98
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Anders ik wel. Een mailtje met instructies.
Youssef is offline  
Oud 29 December 2003, 21:27   #99
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik gok dat ik, als ik een keer weer op edit druk ipv op quote, ik ineens andermans postst kan editten.
AmbyPur is offline  
Oud 29 December 2003, 21:29   #100
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
ik gok dat ik, als ik een keer weer op edit druk ipv op quote, ik ineens andermans postst kan editten.
verander dit woord dan:

lantaarnpaal
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.