Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 September 2011, 15:25   #1
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Question what to do??

Mijn ervaringen met seks zijn allemaal niet zo heel erg prettig.. Ik was eerst nog naïever dan ik nu ben en heb me op mijn 12e tot seks laten dwingen met mijn eerste vriendje. Hij was 16.. Door hem ben ik ook gaan roken enz allemaal heel slecht en daar heb ik nu gewoon heel erg last van..
Ik ben gewoon bang voor seks en daarbij maakt mijn huidige vriendje dat ook niet heel veel makkelijker.. (zie mijn eerste bericht hier) Maar ik wil hier heel erg graag vanaf alleen weet ik niet zo goed hoe.. Eerst kon ik met mijn vriendje nog wel gewoon seks hebben en het prettig vinden, hij is ook de eerste en de enige bij wie ik zelf ook toestemde tot seks.. Maar nu gaat het gewoon niet meer. Ik kan er niet meer van genieten en heb steeds flashbacks.. En hij weet niet hoe hij mij moet helpen. Of hij wil me niet helpen. Ik weet het niet. Maar ik wil hier wel heel graag vanaf.. Iemand tips? Of iemand die dit zelf ook heeft (gehad)?
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:29   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

begin eens met die idioot van een vriend te dumpen zoals we in dat andere topic hebben aangeraden.
zolang je dat niet doet is er niets wat wij kunnen doen om jou te helpen aangezien hij jou steeds dieper het negatieve intrekt.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:31   #3
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

hmm oke waarschijnlijk heb je gelijk mj dat ga ik niet over de sms doen of zo dan wil ik wel gwn ook echt even goed met m kunnen praten en eindelijk echt een keertje boos kunnen worden..
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:32   #4
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

zolang je maar wel je doel voor ogen houdt, en hem niet vergeeft/terugneemt zodra gij gaat janken/miepen/op je schuldgevoel werken.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:34   #5
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

ja dat is nog best lastig.. mj als t dan beter word moet t maar.. wel moeilijk..
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:42   #6
Wortelbrood
Tietenlied?
 
Wortelbrood's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
Standaard

Ik had er ook moeite mee.
Toen bleek ik pot te zijn.
__________________
Nee hoor, grapje.
Wortelbrood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 17:05   #7
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wortelbrood Bekijk Bericht
Ik had er ook moeite mee.
Toen bleek ik pot te zijn.
Heb je je haar al kort?
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 17:19   #8
Wortelbrood
Tietenlied?
 
Wortelbrood's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
Standaard

Nee!
__________________
Nee hoor, grapje.
Wortelbrood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 18:07   #9
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Vriendje dumpen. En daarna alleen nog maar seks hebben met mensen om wie je echt geeft en waar je een gezonde relatie mee hebt.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 19:23   #10
LonelyGirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
begin eens met die idioot van een vriend te dumpen zoals we in dat andere topic hebben aangeraden.
zolang je dat niet doet is er niets wat wij kunnen doen om jou te helpen aangezien hij jou steeds dieper het negatieve intrekt.
Precies wat ik ook dacht. Niemand die jou kan helpen als hij het alleen maar slechter maakt.
LonelyGirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 19:49   #11
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door golagirl Bekijk Bericht
ja dat is nog best lastig.. mj als t dan beter word moet t maar.. wel moeilijk..
Het wordt niet meer beter.. die gast is al 2x vreemdgegaan, de seks is kut, je voelt je niet altijd even lekker, je hebt kut flashbacks.. ook al heb je leuke momenten, dit gaat je opbreken.. kom op!

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Heb je je haar al kort?
' Vind ik leuk '

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Vriendje dumpen. En daarna alleen nog maar seks hebben met mensen om wie je echt geeft en waar je een gezonde relatie mee hebt.
Oh juist, dat is wat jij vroeger ook deed?
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 21:01   #12
Demi
Lid
 
Geregistreerd op: 26 September 2011
Berichten: 2
Standaard

Haai,
Ik ben hier net nieuw en wilde eigenlijk alleen iets over school vragen maar toen ik jou verhalen las moest ik echt even reageren. Het doet me allemaal heel veel aan mezelf denken. Toen ik dertien was kreeg ik m’n eerste ‘’vriendje’’ en al snel wilde hij veel meer. Hij was ook zestien toen. Bij mij ging het thuis ook nog eens heel slecht waardoor ik het liefst zo vaak mogelijk bij hem was. En na een tijdje is hij me ook gaan misbruiken. Zo ben ik bijna twee jaar lang doorgegaan totdat ik er zo slecht uitzag door alles wat hij met me deed dat m’n ouders me verboden om hem nog langer te zien. In het begin was ik alleen maar boos maar ik kwam er al snel achter dat het beter met me ging. Na een half jaartje had ik weer een klein beetje vertrouwen in jongens gekregen. Ik begon met daten en kreeg een relatie met de jongen waar het nu twee maanden geleden mee uit is gegaan. In het begin hadden we echt een leuke tijd en al snel wat hij mijn hele wereld. Ik heb alles en iedereen laten vallen voor hem. Na vier maanden bleek het dat hij al drie keer was vreemd gegaan. Hij zei dat hij het nooit meer zou doen, en ik wilde het zo graag geloven, dus ik vergaf hem. Nog geen maand later bleek dat hij weer was vreemd gegaan, maar ik vergaf hem toch weer. Ik hield zo eng veel van hem dat ik gewoon niet wist hoe ik zonder hem zou moeten leven. Met de seks werd hij steeds ruwer en ook als ik soms geen zin had ging hij net zo lang door tot hij wel z’n zin kreeg. Hij deed me op veel manieren pijn maar doordat we soms ook zoveel lol hadden kon ik hem niet achterlaten. En ergens was ik zelf ook heel bang om alleen te zijn. Het ging een tijdje beter maar uiteindelijk heb ik er toch een eind aan gemaakt. Dat was dus twee maanden geleden. Ik mis hem nog vaak maar ik weet dat het zo beter. Ik heb er alleen spijt van dat ik er niet gelijk een eind aan heb gemaakt toen ik al wist dat we toch niet echt een toekomst hadden. Dus misschien moet jij je eerst eens af gaan vragen of je wel echt een toekomst met hem ziet. En zien is anders dan dromen, want ik droomde ook altijd van een toekomst met Mathijs (zo heette m’n laatste vriend) maar ik had allang in kunnen zien dat er geen toekomst voor ons was.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt, veel succes iig.
Demi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 14:07   #13
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
Het wordt niet meer beter.. die gast is al 2x vreemdgegaan, de seks is kut, je voelt je niet altijd even lekker, je hebt kut flashbacks.. ook al heb je leuke momenten, dit gaat je opbreken.. kom op!



' Vind ik leuk '



Oh juist, dat is wat jij vroeger ook deed?
In principe hoort het wel zo te zijn
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 16:08   #14
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Demi Bekijk Bericht
blablabla
Dan ben je 17 en dan heb je ook al leuke vriendjes gehad
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.