Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 July 2007, 15:42   #1
alyssake
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Het verleden

Ik weet niet of iemand hier zich in kan herkennen maar....

Mijn ex en ik zijn vijf maanden uit elkaar, nadat hij twijfels had omdat ik mezelf niet was geweest, en hij te weinig zijn verplichtingen nakwam. Er is veel ruzie leugens enzo geweest nadien die hij vooral begon.
Nu had hij na lange tijd mij te negeren kort met me gepraat opstap vorige week.
Maar ik had wat gedronken dus een geweldig gesprekje was dat niet.
Ik heb nu gehoord van een vriend dat hij zei dat hij met mij wil praten omdat hij dingen niet snapt over waarom ik mezelf niet was in onze relatie.
Maar ik snap niet wat voor nut het nu nog heeft daar over te praten...Ik snap jongens niet, en al zeker niet dat hij het heeft uigemaakt, maar toch dingen wil snappen van vijf maanden terug. ( hij zegt trouwens dat hij eindelijk over me is en dat het hem niet meer kan schelen met wie ik wegga/ iets doe)
Weet iemand misschien een beetje wat dat kan betekenen en wat ik er mee aan moet?

XXX
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 21:08   #2
kiki15
Lid
 
Geregistreerd op: 10 July 2007
Berichten: 21
Standaard

Misschien zit deze jongen toch nog met vragen in z'n hoofd of het is zo dat hij je nog leuk vind en dat niet durft toe te geven.. veel jongen doen stoer enz maar van binnen denken ze iets heel anders. als ik jou was zou ik met hem gaan praten en ik denk dat hij het heeft uitgemaakt omdat hij het niet leuk vond dat je jezelf niet was en je voor de relatie leuker vond,
kiki15 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.