Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,33 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 September 2006, 01:35   #101
Nemhauser
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Cleownd
mmmm.. ik ben niet gelovig, maar ik vind Satanisme zo'n domper voor de sfeer.
We kunnen anders geweldige feestjes geven.
 
Oud 9 September 2006, 13:06   #102
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nemhauser
We kunnen anders geweldige feestjes geven.
twee uur 'snachts.
Jij bent zeker een nachtmens
 
Oud 13 September 2006, 22:47   #103
Samoth
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

A: Satanisch_girl: je bent geen Satanist. Accept it. Je hebt net zo goed vooroordelen en onzinpraat.
B: voor iedereen die verder wil kijken dan zijn neus lang is;
kijk naar de site's onder Nemhausers post. En ja, die staat er tussen.

S.

Leer!
 
Oud 14 September 2006, 15:42   #104
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hou van wel harde muziek enzo { hardrock etc } maar geloof niet in de hel, doe niks aan satan etc. Heb ook niks met 666, hoewel sommige vrienden van me dat wel hebben.

Laat ieder zn ding doen.
 
Oud 14 September 2006, 16:31   #105
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard mensen, zucht.

Mensen hebben altijd nieuwe geloven gehad en opsplitsingen. Uiteindelijk lijkt het allemaal op elkaar want elk mens wil in grote lijnen hetzelfde. de wereld is niet perfect geloof kun je makkelijk aanwijzen als schuldige. ((Door de menings verschillen kwam er oorlog om god.)En zo meer) doordat een geloof doordrenkt raakt van beschuldigingen oorlog veroorzaking en dat soort dingen. willen mensen een nieuw geloof dat beter is en de wereld "perfect" maakt. Zo krijg je steeds meer geloven en nieuwe geloven waardoor er weer botsingen ontstaan omdat niet alles gebeurt op de manier die jij wil.
mensen willen in iets geloven laat ze toch geloven in wat ze het liefst willen geloven. want daar zijn alle geloven voor steun, het uitleggen van onbegrijpbaarheden en een reden om je te verenigen met andere. je pikt er uit wat je aanspreekt wat je logies en goed lijkt.

Dit ' satanisme' is gewoon weer zo'n verbeterd geloof. Ik geloof dat er vrij veel misvattingen over zijn. dat komt waarschijnlijk door de mensen die het verkeerd begrijpen doordat de mensen die het onder de aandacht brengen alles verdraaien. Tv verdraait het omdat het sensationeel moet zijn. Christenen verdraaien het omdat ze geen mensen willen verliezen en tegen nieuwe geloven zijn. Ik heb nog nooit een goed argument gehoort waarom. dat zal wel komen omdat het er niet is.

mensen hebben gewoon de neiging dingen te veroordelen en de schuld te geven. maar elk volk, elk geloof en elk land bestaat uit vele inviduen. Die kun je niet over 1 kam scheren. iedereen heeft geoien en schlechte kanten. Alleen lijkt het alof de slechte kanten alleen maar opvallen. das met alles altijd zo. Ook in de krant. Zo zijn we.
 
Oud 14 September 2006, 17:13   #106
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Je hebt mensen met een geloof en je hebt mongolen. Eigenlijk zijn ze allebei het zelfde alleen de mensen met een geloof weten het nog niet
Pakspul is offline  
Oud 14 September 2006, 17:35   #107
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Je hebt mensen met een geloof en je hebt mongolen. Eigenlijk zijn ze allebei het zelfde alleen de mensen met een geloof weten het nog niet

punt .
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.