Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 May 2002, 21:58   #1
$$Rijks$$
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ufo's,nieuw gezichtspunt

wat denken jullie van de in 20 boeken uitvoerig beschreven paleo-seti theorie van professor dokter erich von danikken
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 22:09   #2
$$Rijks$$
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zal proberen uit te leggen wat dat inhoud,
von danikken heeft ondekt dat ongeveer 27 uitgestorven en nog bestaande culturen en religies geloven dat hun stichter uit de sterren komt en ooit zal terug keren. in al deze religies komen de stichters heel duidelijk niet uit de hemel maar van de sterren. en zijn ze qau techniek ver op de aardbewoners vooruit.

het verbazend wekkende is dat deze culturen verspreid liggen over de hele wereld,van de chinesen tot aan de paaseilanders. een andere over eenkomst is dat al deze culturen geloven in een onbevlekte ontvangenis, on bevlekte ontvangenis kun je ook lezen als kunstmatige inseminatie! ze krijgen immers hun kind van een god(lees alien) het aller mooiste is nog de ontdekking van de gemeenschappelijke factor henoch, geintresseerd lees dan een van de vele boeken van erich von danikken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 11:39   #3
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat die knakker tijd teveel had en als ik het zo hoor, jij ook (20 boeken lezen vn dezelfde reeks bahbah)

Maargoed om op de inhoud terug te komen....blaat, 1 van de zoveel honderden theorieen waar ik niet in geloof
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 12:33   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ik denk dat die knakker tijd teveel had en als ik het zo hoor, jij ook (20 boeken lezen vn dezelfde reeks bahbah)

Maargoed om op de inhoud terug te komen....blaat, 1 van de zoveel honderden theorieen waar ik niet in geloof
ik ben t met je eens
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 12:57   #5
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


ik ben t met je eens
me 2
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 20:37   #6
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

dat veel culturen ongeveer zelfde verhaal hebben omtrend hun schepping geeft natuurlijk niet de garantie dat dat verhaal dan ook waar is, uiteindelijk zijn we hoe dan ook welke theorie dan ook allemaal uit dezelfde dieren / omgeving ontstaan dus klein groepje mensen met een zelfde soort verhaal
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 22:52   #7
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


me 2
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 10:34   #8
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
dat veel culturen ongeveer zelfde verhaal hebben omtrend hun schepping geeft natuurlijk niet de garantie dat dat verhaal dan ook waar is, uiteindelijk zijn we hoe dan ook welke theorie dan ook allemaal uit dezelfde dieren / omgeving ontstaan dus klein groepje mensen met een zelfde soort verhaal
hehehe
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2002, 18:39   #9
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

das un echte slaat-nergens-op-theorie
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2002, 22:58   #10
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vaagheid ten top
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2002, 23:30   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof dat ons ras afstamt van planeet mars. Op mars was vroeger een lief volkje, en ver gevorderd. Maar doordat de overlevenden van de vernietiging van Mars hier op aarde terecht gekomen alleen maar Dino's zagen, zijn ze zo verwilderd dat nix van hun kennis dat er op mars was is overgebracht op het nageslacht.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2002, 00:01   #12
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Ik geloof dat ons ras afstamt van planeet mars. Op mars was vroeger een lief volkje, en ver gevorderd. Maar doordat de overlevenden van de vernietiging van Mars hier op aarde terecht gekomen alleen maar Dino's zagen, zijn ze zo verwilderd dat nix van hun kennis dat er op mars was is overgebracht op het nageslacht.
blow je??????
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2002, 18:14   #13
Total Eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Erich von Danikken in een klooster, dat uitkijkt over de sterrenhemel.
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde von Danikken zijn raket voor anker achter een coffeeshop.
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door Engelse hooligans.
De in brand gestoken raket ging in de vlammenzee ten onder.
Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos voor de coffeeshop gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd.
Hij beschreef daarin een wereld van kleine buitenaardse wezens, niet veel groter dan zijn duim.
Niemand geloofd hem.
Maar weet je!
Ik denk, dat het verhaal van kapitein von Danikken nog best eens waar kan zijn!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2002, 11:01   #14
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

klinkt goed.. maar ik moet eerst Het eiland van de vorige dag (van uberto eco) nog eens uit gaan lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 10:32   #15
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Total Eclipse
Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Erich von Danikken in een klooster, dat uitkijkt over de sterrenhemel.
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde von Danikken zijn raket voor anker achter een coffeeshop.
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door Engelse hooligans.
De in brand gestoken raket ging in de vlammenzee ten onder.
Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos voor de coffeeshop gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd.
Hij beschreef daarin een wereld van kleine buitenaardse wezens, niet veel groter dan zijn duim.
Niemand geloofd hem.
Maar weet je!
Ik denk, dat het verhaal van kapitein von Danikken nog best eens waar kan zijn!
is dat nie van de snorkels? jah die versie zonder holligans en coffeeshop
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2002, 15:13   #16
-neo-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een bovenatuurlijk gozer zat lekker poppetjes te kleien,maakt een bolletje,dumpt ze erop,wekt ze tot leven,zet het licht aan en pakt een joint.

dat is het gewoon
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.