Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Actualiteiten > Verkiezingen 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Verkiezingen 2006 Wie wordt de grootste partij? Mag jij al stemmen? Of waar zou je op gestemd hebben en waarom? Bespreek het hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 November 2006, 23:36   #51
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik geloof echt niet dat het cda eruit komt met GL of SP, waar bos net op zinspeelde tijdens het slotdebat. cda met pvda wordt al een moeilijke zaak
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 23:55   #52
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zo, dat is dan duidelijk. Parkstad is ROOD



__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 00:00   #53
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melisss Bekijk Bericht
Als er een linkse coalitie komt maak ik mezelf van kant
Lijkt het niet op z'n minst tijd om eens naar een andere woonplaats uit te kijken? Arnhem heeft nl wel een ruime Linkse meerderheid he
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 00:10   #54
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ik geloof echt niet dat het cda eruit komt met GL of SP, waar bos net op zinspeelde tijdens het slotdebat. cda met pvda wordt al een moeilijke zaak
Dat denk ik ook.. Er moet echt veel koffie of thee gedronken worden voor CDA met GL of SP zal gaan regeren lijkt mij.
CU is wat dat betreft dus wat realistischer.

Maar gezien de toon die met name het CDA in deze verkiezingen heeft aangeslagen ligt die partij nog mijlenver van de PvdA en CU af.

Denk dat het dus nog wel ff duurt voor we een nieuwe regering hebben.. (maar daar hoef je ook geen nostradamus voor te zijn)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 00:34   #55
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik zou het wel erg jammer vinden als SP met zoveel winst niet in de coalitie komt maarja.. ziet er niet naar uit. CU is dan ook weer zo wat
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 09:33   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Dat denk ik ook.. Er moet echt veel koffie of thee gedronken worden voor CDA met GL of SP zal gaan regeren lijkt mij.
CU is wat dat betreft dus wat realistischer.

Maar gezien de toon die met name het CDA in deze verkiezingen heeft aangeslagen ligt die partij nog mijlenver van de PvdA en CU af.

Denk dat het dus nog wel ff duurt voor we een nieuwe regering hebben.. (maar daar hoef je ook geen nostradamus voor te zijn)
Toch denk ik dat de PvdA in zo'n inderhandeling ook wel wat te eisen heeft. Vorige keer was een rechtse coalitie nog enigzins realistisch, nu is dat niet meer zo en zal ook het CDA compromissen moeten sluiten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 10:20   #57
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

PvdA heeft zeker heel wat te eisen en een eventuele derde partij ook, dat wordt juist het probleem van deze formatie.

En gezien de toon van het CDA gisteren wordt het een hele strijd voordat alle compromissen er doorheen zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 10:24   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Oesdom is nog steeds niet geteld
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 10:47   #59
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

wel man, we moesten met potlood, dus om 1u snachts werd de media ingelicht over ons stemgedrag. Het NHD had de uitslag al in de krant staan bij stad en streek. Die wordt namelijk later gedrukt dan NHD voor heel NH.
Citaat:
Nostalgisch stemmen met rood potlood in Oesdom

Gepubliceerd op 23 november 2006, 09:59

Oesdom -
Onwennig stiefelden jong en oud met een potlood en een groot stemformulier naar een van de stemhokjes in het gemeentehuis. Oesdom stemde gisteren niet via de vertrouwde stemcomputer. Inwoners mochten, net als vroeger, met een rood potlood hun favoriete politicus aankruisen.

Ron Koster kan in het gemeentehuis van Oesdom een vloek nauwelijks onderdrukken. Voor de zoveelste keer komt een kiezer zich melden met een rood potlood waarvan de punt is afgebroken. Koster, die gisteren tekst en uitleg gaf aan onwennige stemmers, haalt het potlood maar weer eens door de puntenslijper. ,,Eigenlijk is het gekkenwerk. Ik kom er niet eens aan toe om de potloden goed te slijpen. Ik moet de mensen helpen en er staat de hele dag al een rij wachtenden.’’

De stemcomputers in Oesdom konden de toets der kritiek van de AIVD niet doorstaan. Bij de door Sdu geleverde apparaten was het stemgeheim volgens de veiligheidsdienst niet gewaarborgd. Oesdom kwam niet in aanmerking voor reservecomputers, waardoor in de tien stemkantoren in Oesdom stemhokjes en -bussen werden neergezet en de rode potloden weer eens tevoorschijn kwamen.

Toch kan Koster – en met hem de meeste kiezers – de lol er wel van zien. ,,Het is nostalgisch stemmen’’, zegt Koster. ,,Twintig jaar geleden wisten we niet beter. Nu is iedereen vertrouwd geraakt met de stemcomputer, maar dit heeft toch wel wat.’’
en de uitslag,
opkomst; 87,6%
CDA 28,9
PvdA 18
VVD 21,7
SP 13,2
GrL 5,9
D66 2,1
CU 2,1
PvdD 2,3
eenNL 0,6
GWpvdV 4,3

etc
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 11:53   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Stond nog niet op nederlandkiest in ieder geval
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 12:27   #61
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ergeren jullie je ook dood aan een bepaalde politicus die dik verloren heeft en toch schaamteloos loopt te vertellen dat er gewonnen is?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 12:51   #62
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Bosje bedoel je. Nee, niet geergert, alleen maar dik uitgelachen, wat zet die gast zich voor lul zeg. Die wordt deze week afgezet door zijn partij.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 13:20   #63
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah Bekijk Bericht
Bosje bedoel je. Nee, niet geergert, alleen maar dik uitgelachen, wat zet die gast zich voor lul zeg. Die wordt deze week afgezet door zijn partij.
Ergeren is misschien idd een verkeerd woord, maar hij maakt zichzelf wel volstrekt belachelijk.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 14:09   #64
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De discussie gaat en ging er over of het kabinetsbeleid wel of niet is afgestraft. Bos zegt van wel, want 'links' wint. Balkenende zegt van niet, want CDA blijft het grootste.
In feite lullen ze allebei net zo dom, niet alleen Wouter Bos dus.

Ik vind het gekissebis om niets. Moeten die twee samen gaan regeren?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 14:26   #65
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Balkenende zegt heel wat anders. Hij zegt dat het CDA ten opzichte van de gemeenteraadsverkiezingen weer gewonnen hebben (wat feitelijk ook zo is).

Wouter Bos moet gewoon wat harder voor zichzelf zijn en accepteren dat hij dik verloren heeft. 10 zetels verlies is veel, nog net niet zo erg als met Melkert, maar wel erg veel. Dat de SP dik gewonnen heeft zegt best wat over het kabinetsbeleid, maar ook over Wouter Bos zelf. Het is duidelijk dat veel mensen hem gewoon niet moeten.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 14:36   #66
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De gemeenteraadsverkiezingen er nu bij halen vind ik helemaal kneuzig. Balkenende heeft maandenlang zijn mond enkel vol gehad over het geweldige kabinetsbeleid. Nou, dat beleid is finaal afgestraft. Nog harder dan de PvdA.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat Wouter Bos niet moet ouwehoeren over een overwinning voor links, terwijl zijn partij dik verloren heeft.

Overigens ben ik benieuwd hoe de SP het gaat doen. De partij drijft vooral op de geweldige persoonlijkheid van Jan Marijnissen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 14:48   #67
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
De gemeenteraadsverkiezingen er nu bij halen vind ik helemaal kneuzig. Balkenende heeft maandenlang zijn mond enkel vol gehad over het geweldige kabinetsbeleid. Nou, dat beleid is finaal afgestraft. Nog harder dan de PvdA.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat Wouter Bos niet moet ouwehoeren over een overwinning voor links, terwijl zijn partij dik verloren heeft.

Overigens ben ik benieuwd hoe de SP het gaat doen. De partij drijft vooral op de geweldige persoonlijkheid van Jan Marijnissen.
Het CDA is daar echter niet tot nauwelijks op afgerekend. Je kan stellen dat de 3 zetels naar de Christenunie zijn gegaan, waar tijdens de gemeenteraasverkiezingen de stemmen naar de PvdA gingen. Je kan dit er trouwens prima bij halen, aangezien mensen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen (net zo goed als bij het referendum) hun stemgedrag af lieten hangen van het landelijke beleid. Ik heb dit van erg dichtbij meegemaakt en de trend die toen zichtbaar was is nu te niet gedaan.

Ik ben ook benieuwd naar wat de SP gaat doen. Ik denk dat Jan Marijnissen wel een capabel man is. Ik ben benieuwd of een CDA-PvdA-SP kabinet haalbaar zou zijn. Het klinkt zo onmogelijk en ver weg, maar Jan Marijnissen heeft nu al aangegeven daar best over te willen praten. Het CDA zal dan gewoon moeten inleveren, net zo goed als de SP trouwens. Anders kom je er niet. Het is echt koffiedik kijken op dit moment eigenlijk.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 15:28   #68
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik had het dus over de toespraak van Bos tegen zijn volgelingen. Ik heb de tv daarna uitgezet.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 16:03   #69
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

CDA moet als eerste met de christenunie gaan praten, en vanuit een gezamelijke positie uitkijken naar andere partijen.

Verder kan je niet zeggen dat het beleid van balkenende is afgestraft als het CDA nog met kop en schouders de grootste partij is. Tevens is het roepen dat Nederland een socialer beleid wil ook onzin, aangezien alle linkse partijen bij elkaar nog niet eens dicht bij een meerderheid komen. Verder zijn er punten zoals de hypotheekrente, meebetalen aan de AOW en het generaal pardon waar het CDA sterk verschilt van de PvdA en zeker van de SP.

Aan de andere kant laat de SP maar regeren want dan hebben we over een jaar weer verkiezingen want ik heb het idee dat dat de grote roerganger niet een toontje lager gaat zingen onder Balkenende. Kan wel leuke plaatjes opleveren Balkenende als premier met naast zich Bos en Marijnissen, drie kapiteins op 1 schip.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 16:18   #70
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind trouwens helemaal niet dat de PvdA in een coalitie moet komen, die partij had zo hoog ingezet met Wouter Bos als premier en is zelfs nog erger afgestrafd dan de VVD.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 17:07   #71
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Ik vind trouwens helemaal niet dat de PvdA in een coalitie moet komen, die partij had zo hoog ingezet met Wouter Bos als premier en is zelfs nog erger afgestrafd dan de VVD.
Wat wil jij voorstellen dan?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 17:23   #72
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wouter Bos moet opstappen dan kan de PvdA pas meepraten over coalitie vorming.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 18:10   #73
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als rechts balletje zou ik toch juist hopen dat die gek blijft zitten, kost de PvdA alleen maar meer zetels
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 20:17   #74
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat zeg jij
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 08:10   #75
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben niet voor de sp. Ze hebben nu toch 27 zetels?

Trouwens, ik ben erachter. Ik ben rechts.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 10:54   #76
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Ik ben niet voor de sp. Ze hebben nu toch 27 zetels?

Trouwens, ik ben erachter. Ik ben rechts.
Ik ben voor de SP of PvdA
Ik hoef geen JP die zoete broodjes bakt een paar weken voor de verkiezingen.
Stap toch lekker op! Verdonk moet sowieso niet komen, blegh.
En Rutte, daar heb ik geen mening over.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 11:05   #77
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een cda, pvda en sp coalitie zie ik eigenlijk zo 123 niet gebeuren.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 14:30   #78
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Ik ben niet voor de sp. Ze hebben nu toch 27 zetels?
Nee. Ze zouden er 26 hebben, maar na hertellingen en stemmen uit het buitenland komen ze waarschijnlijk uit op 25..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 11:42   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah Bekijk Bericht
wel man, we moesten met potlood, dus om 1u snachts werd de media ingelicht over ons stemgedrag. Het NHD had de uitslag al in de krant staan bij stad en streek. Die wordt namelijk later gedrukt dan NHD voor heel NH.


en de uitslag,
opkomst; 87,6%
CDA 28,9
PvdA 18
VVD 21,7
SP 13,2
GrL 5,9
D66 2,1
CU 2,1
PvdD 2,3
eenNL 0,6
GWpvdV 4,3

etc
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  pruts.JPG‎
Bekeken: 379
Grootte:  29,0 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 12:16   #80
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Je moet ook bij Oesdom kijken kerol.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 22:22   #81
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik vind het aan een kant nog wel jammer dat EenNL geen zetels hebben gehaald. ik had liever pastors en zeker ook eerdmans in de kamer gezien dan fleur agema en dion graus. dat wordt echt een ramp bij die pvv
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2006, 11:52   #82
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik vind het ook wel zielig voor pastors dat hij geen zetels heeft en die partij van de dieren 2

En in de krimpenerwaard waar ik vlakbij woont stemt ongeveer 12% van die dorpjes sgp

das nog niks moet je bij Urk kijken
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.

Laatst aangepast door frox : 26 November 2006 om 11:55
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2006, 12:22   #83
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

of staphorst
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.