Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 October 2005, 17:56   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Post "Seksueel hongerige zielen snakken naar brood" tsja

Seksueel hongerige zielen snakken naar brood


* Artikel in The Sunday Times

BRUSSEL - Je bent wat je eet, en je eet hoe je bent, zo blijkt uit recent onderzoek. Onze gemoedsgesteldheid wordt weerspiegeld in wat we eten. Sterker nog: voedsel kan ook dienen om gevoelens te veranderen die mensen eigenlijk niet willen hebben. Amerikaans psychologen gingen de eetgewoonten van 500 mensen na en zochten naar het verband tussen wat de proefpersonen aten en hun gemoedstoestand. Dat schrijft The Sunday Times.
Uit het onderzoek bleek dat seksueel gefrustreerde mensen zich graag te buiten gaan aan eten dat rijk is aan koolhydraten, zoals brood of koek, dat de maag snel vult en een bevredigd gevoel geeft. Wie met woedegevoelens aan tafel gaat, heeft dan weer een grote behoefte aan stevige kost waarop energiek kan worden gekauwd, een forse steak bijvoorbeeld.

Bij crisissen zoals een echtscheiding staan doorgaans zoete, plakkerige dingen op het menu. Roomijs als troost, zeg maar. Somber gestemde zielen hebben dan weer baat bij caffeïne en zoetigheden. Mensen die hun bord volproppen zijn vaak jaloers van aard en hebben deze gewoonte overgehouden aan een jeugdangst om binnen het gezin ’te kort te komen’.

Maar wat we eten weerspiegelt meer dan onze stemming van het moment, het zegt ook veel over onze persoonlijkheid, zo blijkt. Mensen die zich met enthousiasme op hun eten storten hebben doorgaans een open, extravert en levenslustig karakter.

De resultaten van het onderzoek zullen verder gebruikt worden om het hoe en wat van eetverslavingen te achterhalen.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2005, 17:57   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik heb dus woedegevoelens en zit in een crisis, want vanmiddag heb ik steak en ijs gegeten.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2005, 20:06   #3
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja net zoiets als seksueel gefrustreerde mensen halen het label van hun bierflesje af
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2005, 20:59   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ja net zoiets als seksueel gefrustreerde mensen halen het label van hun bierflesje af
Hahaha, dat doe ik op zich best vaak bij mijn flesje River Iso Light, en ik zou mezelf nu niet gefrustreerd willen noemen. Dat doe ik gewoon omdat je daar dan weer vormen van kunt vouwen en dat papiertje plakt dan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 17:30   #5
Wendovic
AAP
 
Geregistreerd op: 22 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 483
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hahaha, dat doe ik op zich best vaak bij mijn flesje River Iso Light, en ik zou mezelf nu niet gefrustreerd willen noemen. Dat doe ik gewoon omdat je daar dan weer vormen van kunt vouwen en dat papiertje plakt dan
Nee hoor. Als je je papier van je flesje afhaalt wil je seks.. Dat is gewoon zo
__________________
Sannepan is de beste vriendin die er bestaat. Berend ik hou van je!!!
Wendovic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 17:48   #6
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hahaha, dat doe ik op zich best vaak bij mijn flesje River Iso Light, en ik zou mezelf nu niet gefrustreerd willen noemen. Dat doe ik gewoon omdat je daar dan weer vormen van kunt vouwen en dat papiertje plakt dan
ontkenningsfase

denk trouwens dat er wel een kern van waarheid in dat hele verhaal zit, maar eigenlijk denk ik dat dat meer te maken heeft met bepaalde stoffen die in eten zitten (bijv. een stof in chocola die je gelukkig laat voelen).

chocolaaaaa
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 19:19   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
ontkenningsfase
Sinds wanneer is River Iso Light bier?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 20:39   #8
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Ik ben zwaar seksueel gefrustreerd, want ik hou van brood, koek én ik haal het label nogal eens van men bierflesje af...
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2005, 12:13   #9
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Sinds wanneer is River Iso Light bier?
Dat rommel is vies!
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2005, 20:39   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Dat rommel is vies!
Beter dan die oranje rotzooi van de aldi
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.