Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 July 2006, 23:24   #1
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard Loeloe wannabe -> AMF

Een OW voor een bericht in dit topic;

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59386

Ik weet zo uit mijn blote hoofd niet meer de volledige strekking van mijn post, maar ik neem aan dat AMF dit nog PRECIES weet, of hem anders opgeslagen heeft.. Of minimaal heeft overlegd met een andere FB zodat die uitsluitsel kan geven.
In mijn post, heb ik op een doodnormale manier gezegd, wat IK persoonlijk, in dit geval zou doen. Ik heb nergens gezegd dat betrokkene TS dat op zou moeten volgen, of het ook maar zou moeten lezen.. Het enige wat ik dus heb gezegd is wat ik in dat geval zou doen. Naar mijn inziens is dat gewoon mijn MENING uiten, en ik geloof dat dat gewoon toegestaan is in dit land, en op dit forum.

Graag dat hier even naar gekeken word, want ik ben er van overtuigd dat AMF dit in haar eentje besloten heeft zonder daar overleg over te plegen, ik weet niet of dit de normale gang van zaken is, maar dat komt in mijn ogen nogal subjectief over..
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 06:51   #2
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

ik probeer het te volgen maar is noch een post van jou noch een van AMF ?
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 12:30   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik kan je reactie nog gewoon lezen en hij hoort gewoon absoluut niet thuis in zo'n topic. Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, maar gewoon met respect jegens elkaar. Je kunt nu eenmaal niet alles zeggen wat je wilt, anders zou discrimineren ook gewoon toegestaan zijn.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 18:50   #4
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Luister, dat topic was net zo serieus als mijn post. Wat is hier nou erg aan. Maar ik heb heus zin om er nog over door te gaan joh. Weer een OW, en is tegenwoordig bij 2 al een ban? In mijn tijd was dat altijd 3?
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 18:55   #5
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uhu...


Ik snap er NIKS van. Wat heeft dit met dat topic en/of AMF te maken?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 19:04   #6
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Post is verwijderd Beheerders kunnen die post nog wel lezen, zo snappen jullie er dus niets van, en Bart wel..
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 19:23   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

2 OW's is een ban ja. Waar het om gaat is dat je te maken hebt met leden die een stuk jonger zijn dan jou en die dus ook een ander gedachtenniveau hebben. Daardoor komt het voor jou misschien over als niet serieus, maar als ik de openingspost zo eens doorneem dan gaat iemand niet zo'n enorm stuk typen terwijl het toch niet belangrijk is. Ik vond jouw post tamelijk respectloos en dat mag dan wel je mening zijn, maar dat moeten we gewoon niet willen op dit forum.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 21:11   #8
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Dat kun je toch duidelijk maken met een niet officiele waarschuwing, ik ben gvd nog geen week terug.
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 21:28   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, toch?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2006, 22:38   #10
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Jah maar nu 1 slippertje en ik lig er alweer uit. Terwijl ik het net weer leuk begin te vinden hier joh. Heb je geen bank nr? Stort ik gewoon per OW 10 euro.. En dan laten we die bans achterwegen tochh
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2006, 07:24   #11
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door TheSamurai
Jah maar nu 1 slippertje en ik lig er alweer uit. Terwijl ik het net weer leuk begin te vinden hier joh. Heb je geen bank nr? Stort ik gewoon per OW 10 euro.. En dan laten we die bans achterwegen tochh
geef die 30 euro maar aan mij en dan mogen ze mij bannen voor een tijdje
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.