Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 September 2003, 23:31   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Discussiethread forumregels...

Aangezien we hier op een discussieforum zitten leek het me wel aardig om jullie eens te laten discussieren over de regels die op dit subforum zouden moeten gelden...

Dan zie ik daarna wel welke me aanstaan, wat er bij kan etc...

Onzinreacties worden verwijderd.

De officiele gedragsregels voor dit forum komen binnen nu in een week... Dan gaat dit topic uiteraard op slot en kunnen jullie wijzigingen voorstellen in de thread van deze gedragsregels, die uiteraard open blijft staan voor iedereen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 27 September 2003, 00:20   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dit topic was er toch al?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 27 September 2003, 00:23   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waar dan? De oude gedragsregels van FoL zijn weg helaas..

En anders, maakt niet uit.. Tijden veranderen, dus kom maar op met nieuwe suggesties...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 28 September 2003, 01:35   #4
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- Topics die niet om een discussie vragen locken of verplaatsen
- onzinposts/flames/spam verwijderen
 
Oud 28 September 2003, 14:12   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Even zelf wat puntjes op een rij gezet... Dit is dus niet officieel... Voorlopig geldt het tyskiaans gewoonterecht hier...

• Geen spam, chat, flame of het maken van reclame. Ook het reageren met enkel een smilie valt onder spam en is niet gewenst.
• De reacties dienen van een redelijk niveau te zijn. Posts met louter een zin,waarin een mening wordt weergegeven worden verwijderd. Ook post waarin wordt aangegeven dat je het met een ander eens bent worden verwijderd. Probeer in dit laatste geval gewoon aan te geven waarom je dezelfde mening hebt als een ander.
• Het maken van reclame is niet toegestaan. Als een site een toegevoegde waarde heeft aan de discussie dan is deze toegestaan. Komt het op mij over dat een link gegeven wordt met als hoofddoel mensen trekken naar een site zonder toegevoegde waarde, dan is dat niet toegestaan. Dergelijke threads zullen worden onmiddellijk verwijderd.
• Geen oude topics omhoog halen. Dit is een subjectief begrip, aangezien vele discussies langer van waarde blijven. Gaat het om een discussie over een actualiteit die enkele maanden geleden plaatsvond, dan is het niet toegestaan om deze thread weer omhoog te halen. Gaat het over een discussie die tijdsloos is, dan is het toegestaan om deze omhoog als je reactie van toegevoegde waarde is op het geheel. Threads uit de oude periode van dit forum omhoog halen is in zijn geheel niet toegestaan, aangezien in dergelijke threads niet-werkende sigs en smilies staan.
• Mocht je het niet eens zijn met een beslissing van een van de leden van de staff van leerlingen.com op dit forum, dan kun je in deze topic reageren, of een PM sturen naar de betreffende forumbaas/ beheerder. Mocht je van mening zijn dat een bepaalde reactie in dit forum niet wenselijk is dan kun je middels de functie 'report this thread to a moderator' mij anoniem waarschuwen. Ook kun je in deze thread mij hier van op de hoogte stellen.
• Mocht men nog op en/of aanmerkingen hebben omtrent dit forum, dan kan men terecht in feedback, danwel leden-staff.



Dit zal het wel ongeveer gaan worden, maar dan enigzins uitgewerkt. Graag zou ik de mening van jullie als bezoekers van dit forum zien, aangezien het op ll.com om jullie gaat en niet om mij...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 28 September 2003, 15:31   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nog iets...

• Taalgebruik: gebruik hier fatsoenlijk Nederlands en ga niet in het Vlaams of op een andere manier je verhaal vertellen. Nederlands hoort iedereen hier te begrijpen. Probeer hier fatsoenlijke volzinnen van te maken, met interpunctie. Spelling zal ik geen probleem van maken, hooguit wat veranderen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 28 September 2003, 18:12   #7
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie dat je nu al beter bezig bent dan ik

Edit Tyskie:

Laatst aangepast door Tyskie : 29 September 2003 om 12:59
 
Oud 28 September 2003, 19:28   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is hier ook lekker levendig
 
Oud 29 September 2003, 12:59   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
het is hier ook lekker levendig
Wel, doe je best om het wat levendiger te maken... Kom maar op met je discussie-punten, jou kennende heb jij genoeg meningen die lang niet iedereen deelt...

Dit topic gaat op slot. Aanmerkingen, tips en wat dan ook kunnen in het topic van de definitieve gedragsregels...
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 21 October 2003 om 10:48
Tyskie is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.