Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 May 2002, 20:23   #1
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard Maar de wereld gaat vooruit!!

ligt het aan mij of is deze wereld waarin we nu leven gewoon zwaar verkloot. Ik kan nl elke dag wel een voorbeeld geven aan hoe verkloot de wereld is. Alles kost geld, we kunnen niet meer zonder, en alles valt met geld te regelen. Steeds meer satellieten (of hoe je het ook moge schrijven), gevolg is dat je nergens echt alleen meer bent. Over al Terroristen waardoor de veiligheid wat strenger wordt, gevolg is dat veel mensen zowat alles over je te weten kunnen komen, en dan beginnen ze te zeiken over hoe slecht die pedofielen wel niet zijn. De technologie gaat zo ver vooruit, je kan nu met een paar bommetjes Nederland van de wereldatlas halen, of ff een paar vliegtuigjes in torentjes boren, maar voor de rest gaat het prima.
Uiteraard is nix perfect, maar volgens mij gaat het toch echt slechter met deze wereld, steeds meer mensen ongelukkig (ja???), ja, anders pleegt niet een groot deel van de bevolking zelfmoord (op zich ook een manier om van overbevolking af te komen, nog zo'n probleem).
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 20:41   #2
secretmeid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meeeens iedereen roept maar van het gaat zo goed en bla bla bla en dat zegge ze ook van NL ook al mogen wij niet klagen maar heb je wel gezien hoelang al die wachtlijsten zijn!!! en wat dacht je van alle daklozen en wat dacht je van de hoeveelheid mensen die een zelfmoordpoging doen. wat dacht je van dat meisje die zelfmoord pleegde omdat ze dacht dat ze haar huiswerk slecht had gemaakt!!!! dan denk je tog ook van draait het alleen maar om hoe perfecter je bent hoe beter??? moet je dan egt perfect zijn ofzo om te kunnen leven of wat dan ook
DE WERELD GAAT HELEMAAL NIET VOORUIT!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 21:42   #3
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De hele wereld heeft zo zijn goede en slechte kanten..
Jullie noemen nu alleen de slechte dingen op..
Er zijn ook goede dingen die er gebeuren
Ik zelf merk er weinig van maar mijn leventje is ook al beetje verneukt maar dat sta er buiten..
De wereld is heus niet zo slecht, jullie kijken alleen maar naar de slechte dingen, er zijn ook heus wel goed dingen(als ze nog te vinden zijn )
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 00:01   #4
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind de wereld soms ook zwaar klote
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 00:15   #5
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

als jullie t zo gaan zien, dan was de wereld ALTIJD al verkloot...ik denk (weet bijna wel zeker) dat zelfmoordpogingen, verkrachtingen, daklozen en al dat soort dingen vroeger dus echt wel voorkwam in t (verre) verleden
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 01:03   #6
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eventjes negatief meelullen...
ik weet niet of je wel eens in alkmaar ofzo bent geweest op donderdag-koopavond? maar er rijden minstens politiewagens door de stad om criminele jongeren even uit elkaar de halen. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat dit meestal jongens met een kleurtje zijn. Ik heb geen hekel aan ze...maar het valt me wel op. nouja, als die politie eventjes niet in de buurt is voel ik me gelijk onprettig, ik zorg dat ik geen oogcontact met me krijgen omdat ze ze me anders aanspreken omdat: "ze effe moeten bellen, en als ze zin hebben houden ze je telefoon" "hun sigaretten net op zijn (terwijl hassan dr net 1 opsteekt)" of omdat ze "10 eurocent tekort hebben voor een hamburger wat achteraf 5 euro blijkt te zijn" als jullie dit gezeur nog nooit hebben gehad, mag je erg blij zijn, het is namelijk niet fijn om genaait te worden waar je bij staat omdat je maar een machteloos ventje bent.

dit was mijn kut-ervaring van de dag ;P

[edit]
p.s. ik kan er soms ook om lachen hoe hard de wereld verkloot is: http://e-lite.ath.cx:2000/~joost/15-miljoen-mensen.mp3
dit is een parodie op het nummer van Fluitsma & van Thijn die een tijd geleden gebruikt werd in een "blije" postbank reclame. je moet hem echt downloaden

Laatst aangepast door Joost : 24 May 2002 om 01:15
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 06:33   #7
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Joost
eventjes negatief meelullen...
ik weet niet of je wel eens in alkmaar ofzo bent geweest op donderdag-koopavond? maar er rijden minstens politiewagens door de stad om criminele jongeren even uit elkaar de halen. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat dit meestal jongens met een kleurtje zijn. Ik heb geen hekel aan ze...maar het valt me wel op. nouja, als die politie eventjes niet in de buurt is voel ik me gelijk onprettig, ik zorg dat ik geen oogcontact met me krijgen omdat ze ze me anders aanspreken omdat: "ze effe moeten bellen, en als ze zin hebben houden ze je telefoon" "hun sigaretten net op zijn (terwijl hassan dr net 1 opsteekt)" of omdat ze "10 eurocent tekort hebben voor een hamburger wat achteraf 5 euro blijkt te zijn" als jullie dit gezeur nog nooit hebben gehad, mag je erg blij zijn, het is namelijk niet fijn om genaait te worden waar je bij staat omdat je maar een machteloos ventje bent.

dit was mijn kut-ervaring van de dag ;P
daar heb ik dagelijks mee te maken, ik woon in Alkmaar en heb dagelijks met dat soort jeugd te maken(van school)
En je hebt idd wel gelijk dat ze haast allemaal geen nederlandse afkomst hebben..
Ik moet blij zijn dat ik tegenwoordig me mannetje kan staan, maar er is us een kind bij ons op school in elkaar geramd, rede 'hij was lomp'
Waren 3 turken die het deden..
Maar ach daar heb ik al in andere topics over gehad..
Alkmaar is idd niet veilig
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 09:53   #8
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leer ermee leven!

Het zal toch niet beter worden, alleen slechter.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 12:59   #9
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Leer ermee leven!
heb ik ook allang gedaan

maar btw ben vandaag nog geslagen door een marokaan omdat ik een slipknot t-shirt droeg.. vet vaag
maar ach dat heb ik zoals je al zei lang geaccepteerd
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 13:13   #10
secretmeid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dr zijn ook heus wel goede dingen ja zekers! khad ff dipje toenk die tekst van mij typte da gebeurt iedereen wel es
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 14:15   #11
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Ik vind de wereld soms ook zwaar klote
issie ook
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 21:54   #12
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
maar btw ben vandaag nog geslagen door een marokaan omdat ik een slipknot t-shirt droeg.. vet vaag
Tja, als je groter/sterker bent: TERUGSLAAN!

En als je weet wie het is of waar hij woont, met een groepje opzoeken en helemaal kapot beuken, dan gebeurt het niet meer...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 23:34   #13
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahaha, ja, of hij weet een grotere groep op te trommelen, dan ben jij weer degene die een probleem heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 02:01   #14
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mwah lijkt me sterk, ik ken veeeeel mensen weet je....
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 07:57   #15
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


daar heb ik dagelijks mee te maken, ik woon in Alkmaar en heb dagelijks met dat soort jeugd te maken(van school)
En je hebt idd wel gelijk dat ze haast allemaal geen nederlandse afkomst hebben..
Zie je ook aan de plaatselijke voetbalclub (AZ) .. wie verdienen daar hun dagelijks brood (turken, marokkanen en maar een handjevol nederlanders)

hier in almere wonen ook veel van dat soort types, meer surinamers, eens liep ik onderweg naar school (mijn fietsband was lek, ik zou bijna denken dat dat weer zo'n rotgeintje was van een turk ofzo) en in een steegje werd ik ineens omsingeld door een groep surinamers, ze wouden mijn telefoon, gelukkig had ik op dat moment mijn telefoon thuisgelaten, dus lieten ze mij met rust en kon ik 'gewoon' verder doorlopen

hoor ik later op de middag op het schoolpleintje dat er in datzelfde steegje iemand van zijn telefoon is beroofd

Laatst aangepast door Headliner : 25 May 2002 om 08:00
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 08:05   #16
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch


Tja, als je groter/sterker bent: TERUGSLAAN!

En als je weet wie het is of waar hij woont, met een groepje opzoeken en helemaal kapot beuken, dan gebeurt het niet meer...
Ik was ongeveer even groot maar hij was zeker sterker..
Maar als ik hem terugsloeg krijg je meteen al hun vrienden de volgende dag op je dak..
En ik ben niet zo dat ik naar klapje meteen met me hele vriendengroep iemand in elkaar ga slaan..
Maar het gebeurt gewoon harstikke vaak hier in alkmaar dat je word berooft door mensen, zoals Sicko al zegt en dat het niet van nederlandse afkomst is..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 12:28   #17
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
En ik ben niet zo dat ik naar klapje meteen met me hele vriendengroep iemand in elkaar ga slaan..
Kun je beter wel doen, dan bedenken ze zich wel
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 12:36   #18
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch


Kun je beter wel doen, dan bedenken ze zich wel
Dan ben ik net zoals die buitenlanders.. sorry maar dat ga ik niet doen, en dan krijg je van diegene die je in elkaar slaat ook meteen weer een hele groep op je af..
Dus je kan het beter gewoon niet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 12:27   #19
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Als je als Nederlander met een groepje van 10 komt om een paar marokanen in elkaar te timmeren, komen zij met een groepje van 30, hehe.

nehh, jongens en meisjes, ff 'zonder dollen', wat zijn nou de goede dingen van het leven waarvan jullie zeggen dat ze er zijn??
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 13:39   #20
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
wat zijn nou de goede dingen van het leven waarvan jullie zeggen dat ze er zijn??
Liefde
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 17:52   #21
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als eerste wil ik even zeggen dat je geweld niet met geweld kan verdrijven

dus ga geen andere mensen inelkaar s;laan, omdat zij dat bij iemand anders hebben gedaan, maar geef het goede voorbeeld en ga of naar de politie of laat het zitten, maar hun weer inalkaar slaan wekt alleen maar meer agressie op!!!

verder lopen jullie nu wel allemaal zo te klagen dat de wereld kut is en bla bla, maar als je wilt dat de wereld verandert zal je toch echt bij jezelf moeten beginnen.

wat dat betreft hebben de eesten boter op hun hoofd hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 17:40   #22
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

heb nog nooit van die uitdrukkingen gehoord, wat betekent dat iemand boter op z'n hoofd heeft??

shit man, er zijn hier mensen die gewoon iets van 8 zelfmoord pogingen hebben gedaan, 4 psychologen/psychiators hebben versleten enz. en ik dacht dat ik erg was. zo zie je maar weer hoe verkloot de wereld is.
en dan heb je iets goed zoals liefde, yess!!! niet echt, niet als je geen vrienden hebt en niet veel mensen je zien staan. fijne liefde dan (zal ook wel aan mij liggen dat niemand mij ziet staan...)

Geef toe dat er tot nu toe weinig goede dingen zijn genoemd.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 10:38   #23
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Maar de wereld gaat vooruit!!

Citaat:
Originally posted by Foetsy
ligt het aan mij of is deze wereld waarin we nu leven gewoon zwaar verkloot. Ik kan nl elke dag wel een voorbeeld geven aan hoe verkloot de wereld is. Alles kost geld, we kunnen niet meer zonder, en alles valt met geld te regelen. Steeds meer satellieten (of hoe je het ook moge schrijven), gevolg is dat je nergens echt alleen meer bent. Over al Terroristen waardoor de veiligheid wat strenger wordt, gevolg is dat veel mensen zowat alles over je te weten kunnen komen, en dan beginnen ze te zeiken over hoe slecht die pedofielen wel niet zijn. De technologie gaat zo ver vooruit, je kan nu met een paar bommetjes Nederland van de wereldatlas halen, of ff een paar vliegtuigjes in torentjes boren, maar voor de rest gaat het prima.
Uiteraard is nix perfect, maar volgens mij gaat het toch echt slechter met deze wereld, steeds meer mensen ongelukkig (ja???), ja, anders pleegt niet een groot deel van de bevolking zelfmoord (op zich ook een manier om van overbevolking af te komen, nog zo'n probleem).

kijk naar de positiefe dingen die je WEL hebt( de wereld dan in dit geval)
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 10:52   #24
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Precies, kijk naar je eigen positieve dingen... Er zijn te veel slechte dingen in het leven (in hét leven, niet in jouw leven) zoals honger, ziekte, dood enz. maar wij in het 'rijke westen' hebben het lang niet zo slecht als in de derde wereld landen. We hebben hier altijd eten, drinken en onderdak...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:22   #25
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

oke, wat heb ik wel, eens kijken. Ik heb ouders, zodra ik zeg dat ik een proefwerk heb moet ik meteen gaan leren, als ik een onvoldoende haal kan ik me maar beter bergen en als ik dit jaar blijf zitten is de wereld te klein. (m'n vader is trouwens een sprekend voorbeeld van de man die op zondag het vlees komt snijden)
Wat heb ik nog meer, vrienden?? uit m'n eigen dorp ben ik zowat de enige die naar ijn school gaat, de rewst woont minstens 5 km verderop (dat bevordert het allemaal niet echt) en in de 1e en 2e werd ik alleen maar geslagen (dat is eigenlijk heel vreemd, ik was toen namelijk de grootste en de breedste, nu niet en ik word nu niet meer geslagen). Mensen op school beginnnen me nou een beetje als een mens te behandelen, i.p.v een soort object dat geslagen kan worden, ze doen zelfs aardig, aslof het vrienden zijn.
En ik weet niet wat ik er mee moet........
en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik wilde eigenlijk dat jullie iets verzonnen dat positief was, want ik kom er niet op.
zoals melch zei: 'maar wij in het 'rijke westen' hebben het lang niet zo slecht als in de derde wereld landen. '
zo zie je maar hoe verkloot de wereld is.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 22:40   #26
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de werled gaat voorruit, das een feit..

is dat positief of negatief, das de vraag.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 22:41   #27
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoort dit op Psychologie trouwens ?

vind het meer een soort filosofie ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 15:10   #28
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

was er een filosofie dinges dan, volgens mij niet. Filosoferen is toch ook leuk, krijg je tenminste allemaal meningen te horen.

en over de wereld vooruit gaan, bedoelde ik zo van, gaat de wereld vooruit of achteruit, wordt ie beter of slechter? Maar goed, allemaal gezeik eigenlijk
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 14:53   #29
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

nog steeds geen positieve dingen gezien

zie de laatste 2 topics over zelfmoord hoe verkloot de wereld is. zou graag ook wat zeggen , maar ik voel me meer iemand die er niet bij hoort, die er niet goed over mee kan praten, maar dat maakt niet uit.
ik ben maar een klein deel in het grote geheel (een heel klein deel)
sorry allemaal dat ik weer een beetje aandacht moest trekken.

mzzl
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 19:03   #30
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
nog steeds geen positieve dingen gezien
Zo moet je niet denken eigenlijk, ik kan zo een enorme lange lijst bedenken met slechte dingen waar je niks aan kunt doen! Denk daarom aan de goede mooie dingen in het leven bv:
  • Verliefd worden op iemand die nog geen vriend/vriendin heeft
  • Iemand die je zegt dat hij/zij van je houdt
  • De radio aanzetten juist op het ogenblik dat ze je favoriete liedje draaien
  • Een goed gesprek
  • In de armen van jouw vriend/vriendin liggen
  • Nachtelijke telefoontjes die uuuuuuren duren
  • Lachen zonder reden
  • Iemand hebben die je zegt dat je mooi bent
  • Per ongeluk mensen iets liefs over je horen zeggen
  • Iemand hebben die met je haar speelt
  • Hand in hand met iemand van wie je houd
  • Met jou geliefde naar een zonsopgang kijken

Die dingen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 20:58   #31
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
was er een filosofie dinges dan, volgens mij niet. Filosoferen is toch ook leuk, krijg je tenminste allemaal meningen te horen.

en over de wereld vooruit gaan, bedoelde ik zo van, gaat de wereld vooruit of achteruit, wordt ie beter of slechter? Maar goed, allemaal gezeik eigenlijk

vind ik niet misschien dat het topic of de bedoeling die jij emee had anders is.

filosoferen is leuk idd
(ken daar uren over lullen)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 21:01   #32
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
nog steeds geen positieve dingen gezien

zie de laatste 2 topics over zelfmoord hoe verkloot de wereld is. zou graag ook wat zeggen , maar ik voel me meer iemand die er niet bij hoort, die er niet goed over mee kan praten, maar dat maakt niet uit.
ik ben maar een klein deel in het grote geheel (een heel klein deel)
sorry allemaal dat ik weer een beetje aandacht moest trekken.

mzzl
op zich waren die twee discussies, een grote teringzooi. dus het is eerder wijs daar niet op te reageren.

iedere oetlul, groenteboer of huisvrouwetje is een klein onderdeel ik ook , dus ?
ik bedoel boeien maak plezier en leef..

aandacht trekken ? nou als dit aandacht trekken is, moet je troch wat meer feesten
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 18:26   #33
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch


Zo moet je niet denken eigenlijk, ik kan zo een enorme lange lijst bedenken met slechte dingen waar je niks aan kunt doen! Denk daarom aan de goede mooie dingen in het leven bv:
  • Verliefd worden op iemand die nog geen vriend/vriendin heeft
  • Iemand die je zegt dat hij/zij van je houdt
  • In de armen van jouw vriend/vriendin liggen
  • Iemand hebben die je zegt dat je mooi bent
  • Per ongeluk mensen iets liefs over je horen zeggen
  • Iemand hebben die met je haar speelt
  • Hand in hand met iemand van wie je houd
  • Met jou geliefde naar een zonsopgang kijken
die dingen heb ik niet, overkomen mij niet
maar nou je het zegt, we hadden het over de wereld, niet over mij......
in mijn ogen is de wereld nog steeds verkloot, in iemand ander's ogen misschien inderdaad niet

btw die mailtjes heb ik ook gekregen
filosoferen heerst, alleen bijna niemand van mijn leeftijd doet het echt
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 21:05   #34
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch


  • Verliefd worden op iemand die nog geen vriend/vriendin heeft
  • Iemand die je zegt dat hij/zij van je houdt
  • De radio aanzetten juist op het ogenblik dat ze je favoriete liedje draaien
  • Een goed gesprek
  • In de armen van jouw vriend/vriendin liggen
  • Nachtelijke telefoontjes die uuuuuuren duren
  • Lachen zonder reden
  • Iemand hebben die je zegt dat je mooi bent
  • Per ongeluk mensen iets liefs over je horen zeggen
  • Iemand hebben die met je haar speelt
  • Hand in hand met iemand van wie je houd
  • Met jou geliefde naar een zonsopgang kijken

Die dingen
Heleboel mensen heb dit geeneens, en het valt haast allemaal onder liefde, enkele niet..
En ik heb nauwelijks liefde en voor de rest met de wereld gaat het ook niet zo geweldig, maar dat is mijn mening..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 22:14   #35
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Heleboel mensen heb dit geeneens, en het valt haast allemaal onder liefde, enkele niet..
En ik heb nauwelijks liefde en voor de rest met de wereld gaat het ook niet zo geweldig, maar dat is mijn mening..
dat is gelul,

je hebt het wel, maar je vindt het niet.
beter zoeken
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 22:17   #36
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


dat is gelul,

je hebt het wel, maar je vindt het niet.
beter zoeken
Ik bedoel meer, heb al 3 jaar ofzo nix meer gehad, en heb gevoel dat dat alleen maar langer word, en ik kan wel zoeken maar gewoon niemand valt op me, maar we raken offtopic, dit gaat niet meer over hoe verklooit de wereld is
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 23:20   #37
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
maar nou je het zegt, we hadden het over de wereld, niet over mij......
De wereld voor jou, ben jij. Alles om je heen, alles wat er met je gebeurt, is jou wereld...

Citaat:
je hebt het wel, maar je vindt het niet. beter zoeken
Beter zoeken, of anders zoeken! Denk niet dat alles je komt aanwaaien, je moet ook moeite doen. En ook ervoor zorgen dat mensen je aardig vinden, niet irritant ofzo...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 20:36   #38
Sir_Psycho
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben het eens met klootzak

zo, ik heb gezegd

maar als ik in een dipje zit, dan zie ik ook alleen maar de slechte dingen van het leven... ow ja, en mensen die al die mooie dingen van klootzak niet hebben, ik had ze de vorige 3 jaar ook niet, maar nu wel, het komt wel!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 19:18   #39
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

en dan zit je in de problemen als je nix wil laat ik maar zeggen, omdat je alles toch maar 'verkloot'.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 09:23   #40
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

't Gaat steeds beter

Hoeveel sloten op je fiets,
hoeveel grendels voor de deur,
hoeveel tralies voor het raam,
hoeveel stroom op het hek,
hoeveel glas op de muur,
hoe hoog de hekken om je land,
hoeveel schoten in je wapen,
hoeveel pillen om te slapen?

Hoeveel bewaking voor je poort,
hoeveel mijnen in je tuin,
hoeveel lampen rond het huis,
hoeveel knuppels in de kast,
hoeveel vlaggen in de mast,
hoeveel rollen prikkeldraad,
hoeveel alarm dat overgaat?

Het gaat goed zo, het gaat steeds beter,
gooi nog een muntstuk in de meter.

Hoeveel groei in de winst,
hoeveel krediet op de bank,
hoeveel mensen op aarde,
hoeveel netten op tv,
hoeveel auto's voor de deur,
hoeveel drugs tegen de sleur?

Hoeveel benzine in de tank,
hoeveel gas in de grond,
hoeveel varkens in de worst,
hoeveel drank voor de dorst,
hoeveel haast op de weg,
hoeveel hoofdpijn in de wijn,
hoeveel geld in de sok,
hoeveel alcohol per slok.

Het gaat goed zo, het gaat steeds beter,
gooi nog een muntstuk in de meter.

We moeten door, we moeten verder,
we moeten meer, we moeten voort.

Hoeveel ruimte per kip,
hoeveel zuur in de sloot,
hoeveel afval in de goot,
hoeveel smaak in de soep,
hoeveel pillen tegen moe,
hoeveel straling in de lucht,
hoeveel gif in een zucht?

we moeten door, we moeten verder,
we moeten meer, we moeten voort.

Bram Vermeulen
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 10:09   #41
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Foetsy, jij hebt echt niks beters te doen he? Damn...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 19:00   #42
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kweet dat er veel kutte dingen zijn in het leven....
en dat de wereld achteruit gaat...
maar er zijn zeker ook goeie dingen, en die moet je ZEKER niet vergeten, ookal is dat moeilijk als je nogal depri bent( i know it)
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 19:12   #43
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

DAT ZEGT GVD IEDEREEN MAAR NIEMAND ZEGT WAT DIE DINGEN ZIJN!!

'moet ik zeker zelf gaan uitzoeken omdat dat voor iedereen anders is'
dan kan ik je vertelen, dat ik nix zal vinden om dat ik het niet wil vinden, tenzij jullie met een paar goeie dingen komen
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 20:06   #44
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

inderdaad..
ik denk dat de wereld vooral achteruit gaat omdat de westerse wereld alleen nog maar aan winst zit te denken..
alles wordt veel individueler en de mensen die in de tweede en derde wereld leven hebben onze hulp hard nodig....
maar je wij zijn te egoistisch...
en dan nemen de armere werelden wraak en dan krijgen ze meteen heel west-europa en amerika op hun dak met:the war against terror ofzo

de wereld zou er een stuk beter uitzien als wij eens wat meer met elkaar gingen leven en elkaar zouden helpen en accepteren denk ik..

het ergste is denk ik nog wel dta juist de mensen die het zo goed hebben deprie zijn...
de mensen die het zo slceht hebben maken er tenminzte het beste van vind ik
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 01:45   #45
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy


hoeveel pillen tegen moe,
sorry dit is HEEL erg offtopic, maar heb je echt pillen tegen moe zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 01:47   #46
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ja dat zijn nou vitaminepillen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 01:53   #47
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
ja dat zijn nou vitaminepillen
ow die dingen neem ik wel es, die zijn goor
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 20:32   #48
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
DAT ZEGT GVD IEDEREEN MAAR NIEMAND ZEGT WAT DIE DINGEN ZIJN!!

'moet ik zeker zelf gaan uitzoeken omdat dat voor iedereen anders is'
dan kan ik je vertelen, dat ik nix zal vinden om dat ik het niet wil vinden, tenzij jullie met een paar goeie dingen komen
weet je wat het is he,
je bent de voeding van je eigen onvrede.

ik heb een hoop gefuk meegemaakt in dit leven, en ja ik ben ook niet altijd geweest wie ik nu ben.
maar als ik nu terug kijk zie ik iets..
wat ik vroeger als kut, verneukt, verkracht zag of wat dan ook zie ik nu niet meer of anders..

dus nee ik ga je geen voorbeeelden geven ofzo das voor iedereen anders.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 20:50   #49
secretgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

foetsy kgeef jou ook gelijk de wereld is inderdaad het niet het beste wat dr is maar hallo hee dr bestaan ook leuke dingen e ndas voor iedereen verschillend dussuh kan ook geen dingen noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 18:17   #50
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!


sorry dit is HEEL erg offtopic, maar heb je echt pillen tegen moe zijn?
zijn toch gewoon andere pilletjes die verboden zijn

ik bedoel maar, pilletjes waar je een beetje al je zorgen kan vergeten en niet ziet hoe verkloot de wereld is zijn verboden
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.