Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 July 2002, 10:19   #1
GeldMaker
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Opkropping van frustratie; psychopatische neigingen?

Ik erger me. Ik erger me dood. Aan practisch alles, aan onze (en mijn?) rijkdom, aan onze luxe, aan de onrechtvaardigheid, aan al die rechtse mensen om me heen. Ik erger me aan de onrechtvaardigheid van de bureaucratie. Langzamerhand begin ik ogenschijnlijk milder te worden, maar schijn bedriegt; mijn haat raakt steeds dieper.

Ik denk steeds meer na over wraak. Wraak op de maatschappij, wraam tegen het onrecht. Ik wil godverdomme mijn stem laten horen en schreeuwen kan ik niet.............

Ik begin steeds meer ervan overtuigd te raken dat ik echt iets ga doen. Eigenlijk ben ik er best blij mee, maar het beangstigd me ook, ik bedoel, hoe ver schiet ik hier in door? Ik haat de mensen wel, daar niet van, maar om nou mensen te gaan vermoorden oid vind ik ook weer erg verkeerd.

ZOu dit echt gevaarlijk zijn, of is het gewoon een fantasie die met wat jointjes uit de hand is gelopen? ik weet het, eerlijk waar, niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 11:34   #2
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Lijkt mij niks ergstigs, als je het van jezelf accepteerd dan gaat het denk ik vanzelf wel over of niet. Maar als je opzich niet iets slechs wil doen als mensen vermoorden en zo dan lijkt mij dat er niks mis met je is hoor!!
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 12:02   #3
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik denk dat het wel goed is om daar over na te denken zolang het niet uit de hand loopt, als je je de hele dag loopt te ergeren word je ook niet echt gelukkiger van.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 12:04   #4
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Opkropping van frustratie; psychopatische neigingen?

Citaat:
Originally posted by GeldMaker
Ik erger me. Ik erger me dood. Aan practisch alles, aan onze (en mijn?) rijkdom, aan onze luxe, aan de onrechtvaardigheid, aan al die rechtse mensen om me heen. Ik erger me aan de onrechtvaardigheid van de bureaucratie. Langzamerhand begin ik ogenschijnlijk milder te worden, maar schijn bedriegt; mijn haat raakt steeds dieper.

Ik denk steeds meer na over wraak. Wraak op de maatschappij, wraam tegen het onrecht. Ik wil godverdomme mijn stem laten horen en schreeuwen kan ik niet.............

Ik begin steeds meer ervan overtuigd te raken dat ik echt iets ga doen. Eigenlijk ben ik er best blij mee, maar het beangstigd me ook, ik bedoel, hoe ver schiet ik hier in door? Ik haat de mensen wel, daar niet van, maar om nou mensen te gaan vermoorden oid vind ik ook weer erg verkeerd.

ZOu dit echt gevaarlijk zijn, of is het gewoon een fantasie die met wat jointjes uit de hand is gelopen? ik weet het, eerlijk waar, niet.
Doe zowiezo maar geen rare dingen, ben niet blij te horen dat er straks iemand opgepakt door het vermoorden van rechtse personen na gediscussiert te hebben op het ll.com forum (wel reclame ... majah ... beswel nega )
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 13:35   #5
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt gelijk dat de maatschappij sucks enzo, maar idd, ga daarom niemand vermoorden ofzo.
Probeer je stem te laten horen op een positieve manier, ga in de politiek ofzo, weet ik veel.
Of anders aanvaard je gewoon dat het klote is.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 15:40   #6
AngelHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Probeer je stem te laten horen op een positieve manier, ga in de politiek ofzo, weet ik veel.
Inderdaad, als jij de politiek in zou gaan, dan zit jij op de juiste plaats om de maatschappij te kunnen veranderen

Maarre, ga alsjeblieft niemand vermoorden want daar krijg je uiteindelijk niets positiefs van terug....

Liefs,

Laatst aangepast door AngelHeart : 16 July 2002 om 15:43
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 15:51   #7
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop dat ze jou kapot schieten, voordat jij het bij iemand anders doet.....

als je het zo erg niet met de maatschappij eens bent, reken dan met jezelf af en niet met anderen....MOCHT het natuurlijk zo ver komen

En wel leuk over onrechtvaardig dit, onrechtvaardig dat, maar wat nou precies?! Anders ga je in aifrca als boer leven, dan denk jemisschien dat je de natuur geen slecht iets aandoet (weat geblaat is, maargoed...)

Wel leuk over de maatschappij en bureaucratie, maar dat is zo algemeen dat je er zelf niks mee kunt......dus wij al helemaal niet (iig ik)

Laatst aangepast door Fade of Light : 16 July 2002 om 15:54
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 18:20   #8
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog een tip: ga vrijwilligerswerk ofzo doen, of ga op reis naar Afrika ofzo en leef tussen de mensen daar en help ze.
Als je de wereld wilt verbeteren, begin dan bij jezelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 10:35   #9
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben het helemaal met je eens..
die rechtse kloten daar......
maar ja moorden lost ook niks op want dan krijgen de mensen van links alleen nog maar een slechter beeld ervan......
je kunt meedoen aan demostraties en in de politiek gaan als je daar zjn in hebt......
er is zoveel wat je kutn doen behalve moorden.....
echt waar
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 10:43   #10
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat heb je in die jointjes zitten man ??!??

als ik jou was zou ik er vanaf blijven
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.