Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 June 2002, 22:37   #51
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jumpie jumpie jumpie..
*doet happy*

ik weet niet wat ik nou wel niet teweeg heb gebracht..
maarja ik was in die tijd helemaal niet echt wat je noemt 100%
(nu ook niet maar dat is ff wat anders)

jongen.. ik weet niet wat je bezielt om er ZO een eind aan te gaan PROBEREN te maken..
doe relax, kijk je kinderen opgroeien, je kleinkinderen en tada..
er zijn weer mensen die van je gaan houden, en om eerlijk te zijn heel eerlijk ben ik daar geen van maar das bijzaak...

maar kop ff op man...
depri zijn doe je maar als het regent..
 
Oud 8 June 2002, 22:39   #52
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

neem je dit wel serieus?? kijk beginnen met: jumpie jumpie jumpie..
*doet happy*
is niet echt leuk voor die jongen
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 8 June 2002, 22:58   #53
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Ik heb alles een beetje door zitten lezen in de hoop dat ik een zinnig antwoord kon geven op het gegeven.

Het enige wat ik kan zeggen is : Doe het nie!

Ik snap niet dat je zegt dat dat al je internetvrienden je laten vallen, ik bijvoorbeeld niet en zo ken ik er nog wel een boel.
Kop op en laat je niet kisten. Doe FF iets waar je je beter door voelt en je voelt je vanzelf beter.

"Alway look on the bright side of life"
2-D is offline  
Oud 9 June 2002, 21:37   #54
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

t overgrote deel van m'n leven heb ik dat niet gedaan en dat komt dus doordat ik heel lang ben gepest ik weet ook vaak nie meer hoe ik dat moet doen, ook al doe ik leuke dingen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 10 June 2002, 10:27   #55
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit is misschien het beste wat ik er nog op kan zeggen:

na regen komt zonneschijn!
 
Oud 10 June 2002, 11:03   #56
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Er kunnen allerlei oorzaken zijn waardoor je er geen zin meer heb en bij mij was dat dus een tijdje geleden ook zo maar dat kwam dan niet door het pesten. Maar ik ben ervan overtuigd dat het vroeg of laat vast weer veel beter met je gaat..Dat is bij mij ook zo en bij honderden andere mensen ook..en ik geloof niet dat jij een uitzondering bent. Kijk naar de positieve kanten die je wel hebt, want als je jezelf alleen maar de grond in gaat boren met de negatieve kanten, dan kom je er nooit bovenop..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 10 June 2002, 11:38   #57
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
dit is misschien het beste wat ik er nog op kan zeggen:

na regen komt zonneschijn!
Makkelijk gezegd, maar het is niet zo simpel, ik hoop dat bij mij ieder geval weer wat vrolijkheid komt, zoals het vroeger was, maarreh er word al paar keer hier op gewezen 'kijk naar de positieve dingen' maar dat kan je wel simpel zeggen, maar dat gaat heel moeilijk, vooral als je depri bent
 
Oud 10 June 2002, 12:13   #58
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Da weet ik want ik heb zelf ook in een super depri periode gezeten..maar je kan me niet vertellen dat je van het RIAGG of net wat blij wordt en die geven alleen maar dezelfde adviezen dus..en jij bent de enige die de situatie kan veranderen..door je gedrag anders op te stellen bijvoorbeeld ofzo
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 6 July 2002, 16:24   #59
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet echt wat ik wil zeggen maar wel dat je moet doorleven en niet alleen van de mensen hier op het forum, maar je gaf het zelf al aan
door te zeggen dat je bij die twee pogingen het toch niet kon en daarmee laat je zien dat je toch nog leeft voor mensen van wie je houdt....

familie houdt echt heel erg veel van je en je kunt het ze niet aan doen nu ineens van deze werld af te gaan.....

wij kennen elkaar niet echt ofzo, maar als je echt iemand nodig hebt om mee te praten/wat dan ook moet je echt naar me toekomen of naar wie dan ook.....

ik herkennen je verhaal niet echt in mezelf maar ik ken wel mensen om mij heen die hetzelfde zouden willen maar die durven niet .....

echt je moet doorgaan en doe veel dingen die je leuk vindt.....
ik weet niet wat je leuk vindt maar dingen als muziek ofzo kunnen soms hele erg goed helpen....

ik wens je echt mega veel succes en ik mag je zeker en het boeit de meeste mensen echt niet als je vriendelijk bent..
bovendien de jongen die dat hier op het forum heeft gezegd kan maar beter vertrekken want als hij jou te aardig vindt is het gewoon een eikel want je bent nooit té aardig

succes en je kunt het(weet ik echt 100%zeker!!)
 
Oud 15 July 2002, 13:02   #60
ChristinaMilian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zal ik es wat vertellen?
Ik ben ook heeel erg gepest op de basisschool. Daarom ging ik graag met kleine kinderen om, uit groep 3 en 4, want bij hun kon ik mezelf zijn! Dat vonden mijn klasgenoten niet leuk en daarom begonnen ze me buiten te sluiten, te negeren. Dat was echt vreselijk. Gelukkig had ik drie vriendinnen en daar was ik echt enorm blij mee.
Later gingen we allemaal naar een andere school. Ikwas best zenuwachtig. Ik hoopte dat het daar niet ook al mis zou lopen. Maar juist het tegenovergestelde! Ik heb nu hartstikke veel vriendinnen! Ik heb het gevoel alsof daar iedereen me aardig vindt!
Zo zie je maar hoe snel het tij kan keren! Ik zou het absoluut niet doen! Kop op!
 
Oud 17 July 2002, 11:03   #61
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je probeert gewoo naandacht te trekken... Rot op met je zielige verhaal... probeer wat van je leven te maken anders maak er een eind aan
 
Oud 17 July 2002, 19:26   #62
ChristinaMilian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
je probeert gewoo naandacht te trekken... Rot op met je zielige verhaal... probeer wat van je leven te maken anders maak er een eind aan
Dat vind ik nou niet echt opbeurend....
 
Oud 17 July 2002, 19:30   #63
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

neuj maar tis inmiddels al wel een beetje beter met me.....iig zodanig dat ik nie echt meer vaak daaraan denk......zelden nog
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 July 2002, 01:08   #64
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChristinaMilian


Dat vind ik nou niet echt opbeurend....
moet ook niet

tieners met problemen naar beneden schoppen is cool
Pakspul is offline  
Oud 18 July 2002, 15:25   #65
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahaha en ergens anders op de forum voelde je je helemaal PERFECT..... hahahaha klopt ook niet echt he.... maar je ken het ook zo zeggen je hebt je aand8 wel gekregen
 
Oud 18 July 2002, 15:44   #66
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

tering man......ik doe me altijd wel vrolijk voor maar dat was hoe ik me BEGIN JUNI voelde

----> *doet slotje-aanvraag-actie*
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 July 2002, 15:51   #67
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat hem nou maar... hij kan er ook niets aan doen dat hij binnen een maand zich van zelfmoord naar een gelukkige jongen kan veranderen (ongetwijfeld heeft zijn omgeving daar in meegeholpen..

Dire... als ik jou was zou ik vragen ofdat ze deze post kunnen sluiten en/ of verwijderen.
 
Oud 18 July 2002, 16:08   #68
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pff wat zijn we hier weer kinderachtig bezig
 
Oud 18 July 2002, 16:56   #69
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

heel erg
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.