Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 June 2002, 14:28   #1
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard voor de mensen die zelfmoord willen plegen

ik kan niet zeggen tegen jullie, doe het niet . want als het in je hoofd zit dan haal je dat dr waarschijnlijk niet meer uit.

maar er zit vaak een oorzaak achter dingen die opgelost kunnen worden maar waar jij door je depressie niet meer aan kunt denken. als je dnekt over zelfmoord praat er dan met iemand over. een nuchter iemand die luisterd en je advies kan geven. vaak komen die mensen op een oplossing waar je niet helemaal aan gedacht heb en geven ze je een klein zetje in je rug.

------------------------------------------
Ik kan je niet tegenhouden
maar ook niet steunen,
niet met deze beslissing,
ik kan je alleen mijn schouder geven,
om op te leunen.
------------------------------------------

Er is een uitweg echt waar, al kun je het misschien niet zelf vinden, maar geef de moed niet op het leven is te mooi om het te stoppen. Misschien denk je wat lult dat kind nou...nog geen week geleden stond ik zelf met een mes op me polsen...elke minuut denk ik eraan, maar waarom wou ik me uit me lijden verlossen? ik ga dr alleen maar meer mensen mee pijn doen en ik ben nog jong. ik heb een heel leven voor me! ik weet heus wel dat het niet goed is als je zover bent. maar ik ga er aan werken. het leven heeft ook zijn goede kanten okal zul je die nu misschien niet zien. lat je hoofd niet hangen en kijk recht voor uit. JIJ bent een persoon een mens uit de maatschappij, en JIJ heb recht op een gelukkig leven

dus maar dr wat van....
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 14:43   #2
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Star

"What cha wanna be - when you grow up"
"What cha gonna do - when your time is up"
"What cha gonna say - when things go wrong"
"What cha wanna do - when you're on your own"

There's a road - long and winding
The lights are blindin' - but it gets there
Don't look back - don't give up

There's a silver linin' - it's out there somewhere
Everybody wants an answer - everybody needs a friend
We all need a shinin' star on which we can depend

So tonight we're gonna wish upon a star
We never wished upon before - (gotta find what you're looking for)

There'll be times - in your life
Ya when you' be dancin' n' shit - but you ain't gettin' it
But don't get disillusioned - no, don't expect too much

Cuz if what you have is all you can get
Just keep on tryin' - it just ain't happened yet
Everybody wants ta be winner - everybody has a dream
We all need a shinin' star when things ain't what they seem

N' so tonight we're gonna wish upon a star
We never wished upon before - (gotta get where your heading for)

Everybody wants some kindness - everybody needs a break
We all need a shinin' star when things get hard to take
N' so tonight we're gonna wish upon a star
We never wished upon before
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 19:01   #3
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Veel te veel om te lezen....

Anyway, voor de mensen die zelfmoord willen plegen, waarom zou je? Er zijn te veel goede dingen in het leven, die moet je niet opgeven door de slechte dingen. En je vergeet misschien ook de mensen om je heen, die om je geven, en die je niet kunnen missen...

Don't do it...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 19:02   #4
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Citaat:
Originally posted by Melch
Veel te veel om te lezen....

Anyway, voor de mensen die zelfmoord willen plegen, waarom zou je? Er zijn te veel goede dingen in het leven, die moet je niet opgeven door de slechte dingen. En je vergeet misschien ook de mensen om je heen, die om je geven, en die je niet kunnen missen...
Zoals zovelen hier op het forum!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 21:02   #5
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk dat dit een topic is met een leuke bedoeling, maar zonder enig nut.

(could be wrong)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 21:31   #6
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak
denk dat dit een topic is met een leuke bedoeling, maar zonder enig nut.

(could be wrong)
dat heb je iid fout jah want dit geeft wel het gevoel dat er aan je gedacht wordt en dat je gesteund wordt...en dat ze je niet kwijt willen enz..dus tis echt niet nutteloos hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 21:50   #7
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh

dat heb je iid fout jah want dit geeft wel het gevoel dat er aan je gedacht wordt en dat je gesteund wordt...en dat ze je niet kwijt willen enz..dus tis echt niet nutteloos hoor
toen ik op dat punt stond (en das een tijd geleden)
had ik zeker geen oog voor dit soort dingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 22:30   #8
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


toen ik op dat punt stond (en das een tijd geleden)
had ik zeker geen oog voor dit soort dingen.
en ik wel dus dat scheelt per persoon dus t topic kan wel nuttig wezen voor sommigen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 07:44   #9
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


toen ik op dat punt stond (en das een tijd geleden)
had ik zeker geen oog voor dit soort dingen.
Ik ben blij dat ik op zo'n forum me verhaal kan vertellen, tegen me 'vrienden' kan dat niet, me ouders niet, ben blij dat ik het hier wel kwijt kan, doet me toch goed, dus dit soort topics hebben zeker nut
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 17:06   #10
someone
1337 Lid :)
 
someone's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 July 2001
Locatie: Op mn stoel
Berichten: 142
Stuur een bericht via ICQ naar someone
Standaard

idd, DOE HET NIET! je zult er velen waarvan je het niet gedacht had heeeeeeel erg veel pijn mee doen! ouders/familie/vrienden/ en jaja, de pesters, want hun weten niet wat zij jou aandoen, totdat het te laat is...
__________________
Flames? Threats?
http://amishrakefight.org/gfy/
If you are still reading this far down you desperately need to get a life.
someone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 18:12   #11
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je het doet het vrede met jezelf..

de mensen om je heen hebben al pijn genoeg als je dood bent.
niet dat dat belangrijk is maar ok.
Belangrijker is alles op een rijtje te hebben, als je niet ernstig ziek bent en toch zelfmoord wil plegen heb je dat niet, oftewel ga niet voor je tijd heen

Laatst aangepast door klootzak : 6 June 2002 om 20:20
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 09:26   #12
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik heb ook soms wel neigingen...maar ik verlies de frustratie door te jackassen ofzow...of naar muziek luisteren...dat helpt bijmij nouja sterkte iedereen en niet doen hoor
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 09:56   #13
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]ik heb ook soms wel neigingen...maar ik verlies de frustratie door te jackassen ofzow...of naar muziek luisteren.../QUOTE]

Ah damn, dat heb ik ook! Als ik me kut voel ga ik wazige dingen doen, die meestal pijn doen, maar dat lucht wel op...

Of muziek luisteren die me aan goede dingen doen denken, of aan bepaalde personen...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 12:39   #14
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
ik heb ook soms wel neigingen...maar ik verlies de frustratie door te jackassen ofzow...of naar muziek luisteren...dat helpt bijmij nouja sterkte iedereen en niet doen hoor
muziek, als ik me shit voel(echt shit) luister ik 9 van de 10x People=Shit, daarna voel ik me daarna wel weer wat beter..
En soms verwond ik me zelf ook wel us(en dan niet door jackassen.. )
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 12:48   #15
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Veel te veel om te lezen....

Anyway, voor de mensen die zelfmoord willen plegen, waarom zou je? Er zijn te veel goede dingen in het leven, die moet je niet opgeven door de slechte dingen. En je vergeet misschien ook de mensen om je heen, die om je geven, en die je niet kunnen missen...

Don't do it...
jij begrijpt mij
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 14:06   #16
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mooie woorden..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 15:08   #17
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Jezus jullie hebben zeker zelf nog nooit voor dit soort zaken gestaan want anders ga je niet zeggen: Denk aan je ouders, aan je vrienden aan je school aan de goudvis..DAMN


Als jij werkelijk ZO depressief bent als sommigen zijn en dan nadenkt over zelfmoord dan boeit je die andere mensen echt niks meer hoor..alleen wat jij dan nog wil telt dan nog.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 15:39   #18
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

hmmm.....idd....jullie zeggen dan wel dat mensen die zelfmoord willen plegen egoistisch zijn maar kijk zelf eens wat je van die personen vraagt....dat vind ik ook wel egoistisch
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 20:42   #19
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom jezelf van kant maken door tegenslagen. Als je je eigen leven wilt nemen door negatieve gebeurtenissen, waarom laat je jezelf dan niet weerhouden door positieve gebeurtenissen? Mensen hier op het forum geven om je.
Doe het niet, ook al lijkt het nog zo'n goed idee. De keus is ann jezelf, maar je ontneemt jezelf wel de kans op een leuk leven. Dood= geen leven
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 21:10   #20
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
Waarom jezelf van kant maken door tegenslagen. Als je je eigen leven wilt nemen door negatieve gebeurtenissen, waarom laat je jezelf dan niet weerhouden door positieve gebeurtenissen? Mensen hier op het forum geven om je.
Doe het niet, ook al lijkt het nog zo'n goed idee. De keus is ann jezelf, maar je ontneemt jezelf wel de kans op een leuk leven. Dood= geen leven
Jullie zeggen allemaal dat het zo simpel is om maar levend te blijven, maar dat is het niet, Ik en enkele anderen op het forum die zien het gewoon niet meer zitten..heb helemaal geen mooie dingen meer in z'n leven, echt nix meer, ik zie het niet meer zitten, wil verlost worden snap je? en de enige manier is zelfmoord denk ik.. Ook al ik kan het gewoon niet, aan de ene kant wil ik het wel maar de andere kant weer niet, ik weet het niet meer met mijn zelf, ben erg verward en depri
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 22:06   #21
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
Waarom jezelf van kant maken door tegenslagen. Als je je eigen leven wilt nemen door negatieve gebeurtenissen, waarom laat je jezelf dan niet weerhouden door positieve gebeurtenissen? Mensen hier op het forum geven om je.
Doe het niet, ook al lijkt het nog zo'n goed idee. De keus is ann jezelf, maar je ontneemt jezelf wel de kans op een leuk leven. Dood= geen leven

gelul,

probeer je eens in te leven, en kijk of je dan zo kan denken, niet dus.

Zelfmoord het is klote, maar soms voor je gevoel een uitweg, een vlucht misschien, egoistisch niet, dat zijn al die mongolen die (vaak) op de achtergrond toekijken.
hetzelfde als iemand dood laten trappen en later over zinloos geweld janken.. (wat 80% van ons allen doet)

Als je zelfmoord wil plegen zit je in een Freakin circeltje, daar moet je uitstappen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 23:16   #22
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Jezus jullie hebben zeker zelf nog nooit voor dit soort zaken gestaan want anders ga je niet zeggen: Denk aan je ouders, aan je vrienden aan je school aan de goudvis..DAMN
Mwah, ik kan niet zeggen dat ik het écht moeilijk had, maar ik heb ook wat dingen gehad waarvan ik dacht, moet dat nou echt zo? Ik ben opgepakt, probz met de politie, drugz problemen, school mocht ik niet verder, thuis altijd ruzie, ruzie met vrienden/vriendin (omdat je je kut voelt), mensen die je kent die sterven (3 in 1 maand, door kanker)...
Dat is ook niet echt een lekker leven, maar bedenk wel voordat je gaat zeuren dat je het niet goed hebt, dat het veel erger kan (uitzonderingen daargelaten!). De meeste van ons zijn toch gezond, hebben een dak boven hun hoofd, een warm bed, en goed te eten. Geen enge ziektes, waarin je je dood afwacht...

Het kan beter, maar het kan ook veel erger, denk daar over na. En wat ik ook belangrijk vind, is een goede vriend of vriendin waarmee je over je 'problemen' kan praten, zodat je er niet zelf mee zit, het lucht echt op. En als je het echt niet meer weet, er zijn zat instellingen die hulp verlenen aan dit soort mensen.

/
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 22:18   #23
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

>gelul,

>probeer je eens in te leven, en kijk of je dan zo kan denken, >niet dus.

>Zelfmoord het is klote, maar soms voor je gevoel een uitweg, >een vlucht misschien, egoistisch niet, dat zijn al die mongolen >die (vaak) op de achtergrond toekijken.
>hetzelfde als iemand dood laten trappen en later over zinloos >geweld janken.. (wat 80% van ons allen doet)

>Als je zelfmoord wil plegen zit je in een Freakin circeltje, daar >moet je uitstappen

Wat ik zeg is gelul, hah, "als je zelfmoord wil plegen zit je in een freakin circeltje, daar moet je uitstappen"
En jij vindt dat ik er te gemakkelijk over denk?

Het hele probleem is dat de meesten zich helemaal niet in kunnen leven. Mensen die bereid zijn om zelfmoord te plegen zijn zo deressief, dat mensen die er niet mee zitten er niet bij kunnen met hun hoofd. Geloof me maar, ik heb het geprobeerd.

!Y!US!C!30X, ik snap wel waarom zelfmoord een optie lijkt te zijn, ik bedoel je komt niet zomaar met het idee om er een eind aan te maken. Melch zei het al: praat met iemand die je kunt vertrouwen. Op scholen heb je vertrouwenspersonen, psychologen zijn er altijd, een goede vriend of vriendin, iemand

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 22:30   #24
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
>gelul,

>probeer je eens in te leven, en kijk of je dan zo kan denken, >niet dus.

>Zelfmoord het is klote, maar soms voor je gevoel een uitweg, >een vlucht misschien, egoistisch niet, dat zijn al die mongolen >die (vaak) op de achtergrond toekijken.
>hetzelfde als iemand dood laten trappen en later over zinloos >geweld janken.. (wat 80% van ons allen doet)

>Als je zelfmoord wil plegen zit je in een Freakin circeltje, daar >moet je uitstappen

Wat ik zeg is gelul, hah, "als je zelfmoord wil plegen zit je in een freakin circeltje, daar moet je uitstappen"
En jij vindt dat ik er te gemakkelijk over denk?

Het hele probleem is dat de meesten zich helemaal niet in kunnen leven. Mensen die bereid zijn om zelfmoord te plegen zijn zo deressief, dat mensen die er niet mee zitten er niet bij kunnen met hun hoofd. Geloof me maar, ik heb het geprobeerd.

!Y!US!C!30X, ik snap wel waarom zelfmoord een optie lijkt te zijn, ik bedoel je komt niet zomaar met het idee om er een eind aan te maken. Melch zei het al: praat met iemand die je kunt vertrouwen. Op scholen heb je vertrouwenspersonen, psychologen zijn er altijd, een goede vriend of vriendin, iemand

Ton
Psychologen lijkt me ook nix, en veel helpen zal het niet, maar ik heb een goeie vriendin waarmee ik erover kan hebben, zij helpt me, meer dan een psycholoog kan doen, en het idee van zelfmoord begint langzaam uit me hoofd te raken..
Langzaam begin ik toch te begrijpen dat ik er nog geen einde aan moet maken, ik heb een shitleven, maar er zijn nog genoeg mensen die om me geven.. zoals me ouders en die goede vriendin..dus ik kan het gewoon nog niet, mezelf vermoorden, ik doe helaas mezelf nog wel regelmatig pijn
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 11:57   #25
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Psychologen hebben niet een positieve uitstraling nee, mensen gaan daar lievere niet naartoe krijg ik het idee.

Dat je jezelf nog regelmatig pijn doet is op zich niet zo erg, je bent op de goede weg. Als je zo door blijft gaan raak je uiteindelijk uit je depressiviteit. Je bent niet in een keer er van af, dat duurt wel even. Goed te horen dat het al wat beter gaat.

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 13:34   #26
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eve voor eerdere reacties:


ik weet zeker WEL hoe het is als je zelfmoord wil plegen...zeker wel...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 14:46   #27
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Anyway:
...zelfmoord sux...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2002, 14:21   #28
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
>gelul,

>probeer je eens in te leven, en kijk of je dan zo kan denken, >niet dus.

>Zelfmoord het is klote, maar soms voor je gevoel een uitweg, >een vlucht misschien, egoistisch niet, dat zijn al die mongolen >die (vaak) op de achtergrond toekijken.
>hetzelfde als iemand dood laten trappen en later over zinloos >geweld janken.. (wat 80% van ons allen doet)

>Als je zelfmoord wil plegen zit je in een Freakin circeltje, daar >moet je uitstappen

Wat ik zeg is gelul, hah, "als je zelfmoord wil plegen zit je in een freakin circeltje, daar moet je uitstappen"
En jij vindt dat ik er te gemakkelijk over denk?

--> ja

Het hele probleem is dat de meesten zich helemaal niet in kunnen leven. Mensen die bereid zijn om zelfmoord te plegen zijn zo deressief, dat mensen die er niet mee zitten er niet bij kunnen met hun hoofd. Geloof me maar, ik heb het geprobeerd.

-->> ik geloof je want ik ken het

!Y!US!C!30X, ik snap wel waarom zelfmoord een optie lijkt te zijn, ik bedoel je komt niet zomaar met het idee om er een eind aan te maken. Melch zei het al: praat met iemand die je kunt vertrouwen. Op scholen heb je vertrouwenspersonen, psychologen zijn er altijd, een goede vriend of vriendin, iemand

Ton
je hebt ook jezelf maar je zit in dat freaking circeltje daar moet je uitkomen..

zo simpel als het klinkt zo moeilijk als het is.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 10:26   #29
ahjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn broertje heeft anderhalf jaar geleden zelfmoord gepleegd.Veel redenen haddie niet.Hij had ook wel wat beter na kunnen denken want allemachtig wat hebben de mensen die overblijven het er moeilij mee,al zou ik van mezelf af willen dan nog zou ik het niet doen,want hoe erg je die mensen pijn doet dan dats miss nog veel erger dan wanneer je blijft leven.T is al een tijd geleden maar nog heb ik als ik iets leukx doe altijd het beeld voor me van mn broerje terwijl hij daar hangt inm de kast met een touw om zn nek.Ik znap niet dat er mensen zijn die anderen zoiets aan willen doen,Egt niet.Denk daar maar es overna voor je zoiets doet.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 10:28   #30
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
hmmm.....idd....jullie zeggen dan wel dat mensen die zelfmoord willen plegen egoistisch zijn maar kijk zelf eens wat je van die personen vraagt....dat vind ik ook wel egoistisch
denken jullie daar maar over na
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 10:29   #31
ahjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE][QUOTE]Ik en enkele anderen op het forum die zien het gewoon niet meer zitten..heb helemaal geen mooie dingen meer in z'n leven, echt nix meer, ik zie het niet meer zitten, wil verlost wordenDie mooie dingen zijn er wel.Egt waar.Alleen moet je soms erg veel moeite doen om ze te ontdekken.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 10:35   #32
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ahjah


Die mooie dingen zijn er wel.Egt waar.Alleen moet je soms erg veel moeite doen om ze te ontdekken.
Natuurlijk, er zijn wel mooie dingen, maar lang niet alles, en als je alleen maar tegenslagen krijgt, dan zie je het oppeens ook niet meer zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 20:25   #33
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
en als je alleen maar tegenslagen krijgt
Maar alleen maar tegenslagen is wel een beetje wazig, er zijn altijd goede dingen weet je. Als ik me kut voel, kijk ik gewoon naar m'n slapende broertje (diez 4 jaar, word morgen btw 5) en dan denk ik, alles komt goed...

(klinkt faggy, maar is wel zo)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 20:46   #34
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch


Maar alleen maar tegenslagen is wel een beetje wazig, er zijn altijd goede dingen weet je. Als ik me kut voel, kijk ik gewoon naar m'n slapende broertje (diez 4 jaar, word morgen btw 5) en dan denk ik, alles komt goed...

(klinkt faggy, maar is wel zo)
Zal mezelf ff als vb. noemen van vroeger..
Het goede is dat ik iets van me ouders ofzo krijg, of een broertje die nog aardig tegen me was, maar je gaat 5 dagen per week naar school, die volle dagen word je gepest, dat bedoel ik dus met tegenslagen..
En dan snap ik best dat lieve dingen je een goed gevoel geeft(zoals dat broertje van je)maar het is niet genoeg..
Een tegensloeg voelt bij mij ieder geval erger dan iets moois, en vooral als je depressief bent is het moeilijk om positief te blijven kijken..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 21:46   #35
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


denken jullie daar maar over na
en dan ?

stel dat ik het met je eens zou zijn ?

dus stel dat ik zei: Nee, het is niet egoistisch

wat dan ?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 21:48   #36
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je moet t beseffen.....niet t zomaar met me eens zijn
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 21:52   #37
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Zal mezelf ff als vb. noemen van vroeger..
Het goede is dat ik iets van me ouders ofzo krijg, of een broertje die nog aardig tegen me was, maar je gaat 5 dagen per week naar school, die volle dagen word je gepest, dat bedoel ik dus met tegenslagen..
En dan snap ik best dat lieve dingen je een goed gevoel geeft(zoals dat broertje van je)maar het is niet genoeg..
Een tegensloeg voelt bij mij ieder geval erger dan iets moois, en vooral als je depressief bent is het moeilijk om positief te blijven kijken..
daar heb je zeker gelijk in het is een uitgebreide schets van "het Freaking circeltje" waar je in zit.
ik bedoel als iemand tegen mij lul zegt, kleineert of wat dan ook ga ik of in de aanval (en ja, meestal ben ik zo'n gifkikker) of ik lach erom maar echt lang zal ik er niet meer zitten.
als ik depressief zou zijn, blijft dat veel meer steken en malen.

maargoed, dan heb je dus het probleem, maar geen oplossing.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 11:00   #38
ahjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lieve mensen ik wil nie klagen en ook nie zielig overkomen maar mijn opa en mn broertje zijn vorig jaar gestorven mijn vader heeft kanker en ligt op sterven mijn egte moeder ken ik nie en mn stiefmoeder is een trut.Maar tog die dingen denk ik soms wel eens zijn genoeg om zelfmoord te plegen.Maar aan de andere kant....ik heb een lieve vriend lieve broertjes en ook dingen die wel fijn zijn.Probeer die dingen te zoeken dan zul je zien dat je ook redenen heb om op asarde te blijven
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 19:44   #39
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het leven is ook niet altijd makkelijk. Maar je hebt altijd momenten dat je echt blij bent dat je nog leeft...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2002, 20:40   #40
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
je moet t beseffen.....niet t zomaar met me eens zijn
ook dan
wat is je punt ?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 16:44   #41
DeathsProfet
Guest
 
Berichten: n/a
Question De Oplossing

iedereen zegt wel: zelfmoord lost niets op....
maar waarom niet?
je problemen zijn weg, de zorgers voor je problemen (in dit geval mijn pijn slaande ouders) hebben voor de rest van hun leven een schuldgevoel,
en bovenal: wie kan je pijn doen als je dood bent???????????????
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 16:48   #42
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

hehe, ik zei toch dat de wereld verhakt is
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 19:05   #43
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

FLIKKER NOU EENS OP MET DE WERELD IS KUT, HET LEVEN IS SLECHT, IK WIL DOOD!

Okay als je het echt erg hebt, mag je iets zeggen, maar als je van die KLOTE PROBLEMEN HEBT MAG JE NIKS ZEGGEN!!! Het leven is nog godferdomme goed DUS ZEIK NIET

SHIT WEET JE?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 19:08   #44
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

hehehe, doe relaxed man, de wereld is al verkut genoeg
zijn kloteproblemen niet erg dan??
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 19:30   #45
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
de wereld is al verkut genoeg
zijn kloteproblemen niet erg dan??
Nee die zijn niet erg... Natuurlijk, leuk is het niet, maar het kan erger, het kan veeeel erger...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 20:16   #46
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: De Oplossing

Citaat:
Originally posted by DeathsProfet
iedereen zegt wel: zelfmoord lost niets op....
maar waarom niet?
je problemen zijn weg, de zorgers voor je problemen (in dit geval mijn pijn slaande ouders) hebben voor de rest van hun leven een schuldgevoel,
en bovenal: wie kan je pijn doen als je dood bent???????????????
dus ?

je baseerd je op een aaname ik geloof niet dat er wat is na de dood, dat zegt niet dat dat een feit is.
kan ook wel zo zijn.
en daarbij als jou ouders jou slaan, hadden die neukers nooit kinderen moeten krijgen, een aangifte bij de politie lost het ook op.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 20:17   #47
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
hehe, ik zei toch dat de wereld verhakt is
ik zei toch al dat dat gelul was.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 20:18   #48
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
hehehe, doe relaxed man, de wereld is al verkut genoeg
zijn kloteproblemen niet erg dan??
die zijn niet erg nee, die zijn klote.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 20:21   #49
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen kom op zeg. Dit is een serieuse discussie ga dan alsjeblieft niet flamen, watn dan verpest je t alleen nog meer voor de anderen...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2002, 22:37   #50
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat heel veel mensen denken aan zelfmoord als ze even heel erg pissig sijn, of genaait voelen. Maar achteraf ben je toch blij dat je het niet gedaan hebt, en zie je toch in dat de reden waarom je het wou doen eigenlijk niet blijkt te zijn, of minder erg in ieder geval.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.