Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 August 2002, 15:58   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Dromen over zelfmoord

heyz

Ik droom de laatste tijd zo vaak over zelfmoord!
En niet dat ik dan zelfmoord pleeg, maar mensen uit de buurt... en ik moet dan van die mensen toekijken!

Ik heb gehoord, dat als je over negatieve dingen droomt, dat er juist positieve dingen in het echte leven gebeuren...

I dunno! Weet iemand may be wrom ik zo droom?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 17:27   #2
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoek misschien eens in zo'n verklarend droomwoordenboek waarvoor zelfmoord symbool kan staan in een droom.
Ik zou het niet weten alleszins...
Je moet het alleen niet te letterlijk opvatten.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 17:52   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmz, heb het opgezocht, maar het staat er nie in...
wel over dood...
ik zit nu in een bepaald fase ofzoow waarin ik dingen mot vergeten van een bepaalde ervAring...
ik heb zo het idee, dat ik mot vergeten dat me eerste vriend het heeft uitgemaakt, maja das al een paar maanden geleden... may be ben ik er onbewust nog niet overheen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 18:36   #4
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dromen zijn vaag.. echt vaag...
Ik droom (heel) soms over iets, dat vergeet ik dan weer, en na en tijdje (na een maand, na een week, dat verschilt) gebeurt het echt, en dan heb ik deja-vu evaring, heel wasug

Mjah.. als je de laatste tijd heel de tijd over zelfmoord droomt, dan zal dat ook wel iets betekenen of ergens mee te maken hebben.......

ps. en dromen doe je ook onbewust, dus msien ben je er dan onbewust niet over heen ofsow, dat zou best kunnen lijkt me...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 20:18   #5
stefanhendriks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah, idd! Dat heb ik nou ook. Ik heb een paar keer gehad dat ik iets droomde en dat ik dan later een deja-vu kreeg, precies zoals de droom. 1 keer heb ik meegemaakt waarin ik van te voren al wist wanneer ik dat ongeveer kon verwachten. Dat was toen ik droomde dat er een tand werdt getrokken bij mij. Ik wist toen al dat ik over een half jaar vanaf toen ongeveer dat zou mee maken. En inderdaad, een half jaar later ofzo werd mijn verstandkies getrokken, precies dezelfde beelden enzo. Echt vaag.

Ik heb ook 1 keer gedroomd dat ik neergeschoten werd, ook zo raar, en dan 'voel' je de 'pijn' ook enzo, heel raar. Maar goed, dat is gelukkig niet gebeurd en hopelijk zal dat ook niet gebeuren ook!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 21:58   #6
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had vroeger hele ernstige dromen..nog wel erger dan over dingen als zelfmoord
maar een droom is nix meer dan het verwerken wat er op een dag is gebeurt(toch )
maar ik zelf trek me er niet zoveel aan, en ik zie ook niet echt een rede waarom jij je er zorgen om hoef te maken
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 13:16   #7
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
ik had vroeger hele ernstige dromen..nog wel erger dan over dingen als zelfmoord
maar een droom is nix meer dan het verwerken wat er op een dag is gebeurt(toch )
maar ik zelf trek me er niet zoveel aan, en ik zie ook niet echt een rede waarom jij je er zorgen om hoef te maken
Ja maar dan zou ze elke dag iets van zelfmoord moeten verwerken? Meestal zijn alle dromen toch wel verschillend en gaan niet over hetzelfde :-S
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 13:23   #8
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Isaac


Ja maar dan zou ze elke dag iets van zelfmoord moeten verwerken? Meestal zijn alle dromen toch wel verschillend en gaan niet over hetzelfde :-S
ik denk zelf dat ze bang ofzo is dat mensen in haar buurt zelfmoord gaan plegen of iets in die richting(het is maar een vermoeden, kan het ook fout hebben )
en dat daar die dromen vandaan komen
ik weet voor de rest de levens niet van die personen, maar als die erg slecht is, vind ik dit wel vrij logisch..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 19:04   #9
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zijn ook vaak mensen...
die iets ergs hebben meegemaakt....
en die er vaak nog over dromen.
Die krijgen er allerlei nachtmerries over.

Of dromen ook voorspellen weetik eigelijk nie, maar het zou zeker kunnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 19:48   #10
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


ik denk zelf dat ze bang ofzo is dat mensen in haar buurt zelfmoord gaan plegen of iets in die richting
zo had ik ergens in een boek gelezen dat je alles wat je denkt soort van uitzendt, en dat kan weer opgevangen door andere mensen, die dat dan ook gaan denken. Mensen die er in getraind zijn kunnen zich op bepaalde mensen richten en weten dan wat die mensen denken. Dat is dus telepathie. Alles wat je denkt hoeft dus niet van jezelf te zijn (let op: hoeft). Aldus dat boek.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.