Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 February 2006, 22:45   #1
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wintersport!

Ik dacht, doe es gek, open weer eens een topic op Sport !

Wintersport!
Snowboarden, skien, telemarken, rubberen bandje glijden , rodelen , langlaufen, noem maar op!

Ik ben er sinds vorig jaar, toen ik van de topsportverplichtingen af was en vrij was om te wintersporten, helemaal verliefd op .
Vorig jaar ben ik voor het eerst gaan skien, wat aan het eind van de week echt heerlijk ging. Ik werkte toen bij SnowWorld op de marketing afdeling, waardoor ik regelmatig fftjes gratis kon bijoefenen, erg leuk was dat.
Ik had toen al in m'n achterhoofd dat snowboarden me toch wel nog leuker en stoerder leek, maar ik vond toch dat ik eerst ff moest kunnen skien.
Na een tijdje had m'n vriend me dan toch overgehaald op een snowboard te stappen en sinds de 1e keer over de beginnerspiste duikelen vind ik het echt SUPER. Echt 1 van de leukste dingen die ik ooit heb gedaan, ben er helemaal gelukkig mee .
Vorige week ben ik met m'n vriend in Gerlos (Oostenrijk) geweest. Echt een fantastisch pistegebied & inmiddels kan ik aardig boarden. Ik schijn er aanleg voor te hebben .

Over 3 weekjes ga ik met m'n ouders en zusje mee naar Tsjechie. Dat zal wel een wat minder gebied zijn, maar dan ga ik eens proberen of ik wat leuke trickies kan maken . Heb er nu alweer zin in!

Lang verhaal: nu jullie!
Hou je van wintersport? Wat zijn je ervaringen?
Heb je het nooit gedaan maar zou je het wel willen?
Ben je een skier of een snowboarder en waarom (misschien een leuke skien vs. snowboarden discussie??)??
Wat voor materiaal gebruik je?
Welke gebieden zijn aanraders en welke niet?
Met wie ga je het liefst?
Ga je echt voor de sport of meer voor de apres-ski?

Tell me!
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.