Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > Vakantie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Vakantie De zon begint zich meer en meer te tonen.. school loopt naar zijn einde .. tijd voor vakantie !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 August 2003, 14:28   #1
(pis)Paul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vreemdgaan op vakantie?

Goedemiddag mensen,

Ik wilde het met jullie hebben over het volgende hebben. Ik ben al enkele jaren gelukkig met mijn vriend. Om elkaar te testen zijn we apart op vakantie gegaan. Daar heb ik een hele lieve, geweldige jongen leren kennen. Daar heb ik meer mee gedaan dan een diepgaand gesprek voeren, we zijn dus met elkaar naar bed geweest.

Ik heb er wel ongelooflijke spijt van, aangezien mijn vriend dit helemaal niet verdiend!

Wat moet ik doen? Het hem vertellen of verzwijgen onder het motto; Wat niet weet, wat niet deert!
 
Oud 15 August 2003, 14:36   #2
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ik denk dat deze topic naar Liefde&Dating verplaatst moet worden. Misschien dat je daar ook betere reacties gaat krijgen

Maar in ieder geval... Je zegt zelf dat jullie apart op vakantie zijn gegaan om elkaar te testen. Je hebt hem dus daar bedrogen met een andere jongen, maar je kreeg er achteraf veel spijt van. Misschien moet je dan eens bij jezelf gaan nadenken... Was het dat allemaal wel waard op vakantie? Wou je juist dit testen door apart op vakantie te gaan? Waarom deed je het?
Achteraf heb je er veel spijt van gekregen, dus het bewijst wel dat je nog veel om je vriendje geeft. Één ding zou ik wel doen als ik van jou was. Ik zou het hem eerlijk vertellen. Tenslotte heeft hij recht op de waarheid hé. Je kan wel denken onder het motto *Wat niet weet, wat niet deert* maar ik denk dat JIJ je dan nóg slechter gaat voelen dan. Probeer eerlijk te zijn tegenover je vriend, maar ook tegenover jezelf...
WishfulDreaming is offline  
Oud 15 August 2003, 17:07   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De test is dus positief. Dump die kerl, want jullie zijn niet voor elkaar gemaakt, anders ga je zowizo niet vreemd... Ik ken een heleboel meiden (hele mooie) die zonder hun vriend op vakantie gingen, en die misten hun vriend heel erg dat ze elke dag belden en geen andere jongens aanspraken zonder te zeggen dat ze hun vriendje missen....
Lijkt me duidelijk dat jij wel zonder je vriend kan en hij verdiend een betere trouwere vriendin dan jij, want jij bent dus de ware niet voor hem.. sorry
 
Oud 15 August 2003, 17:39   #4
Femezz
. plop .
 
Femezz's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 October 2002
Locatie: Albergen
Berichten: 3.024
Stuur een bericht via AIM naar Femezz
Standaard

Ik zou ook een punt achter de relatie zetten!! Als je echt om je vriend zou geven (wat je vast wel doet, maar blijkbaar niet genoeg), en het zou de "ware" zijn, dan was het zeker niet gebeurd! Dus ik denk dat het voor jezelf beter is om ermee te stoppen!
En je vriend heeft zeker recht op de waarheid! En ik zou het hem ook maar vertellen ook. Je komt er op den duur alleen maar meer mee te zitten (spreekt uit ervaring )
__________________
. kissable .
Femezz is offline  
Oud 15 August 2003, 19:28   #5
Plum
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
De test is dus positief. Dump die kerl, want jullie zijn niet voor elkaar gemaakt, anders ga je zowizo niet vreemd... Ik ken een heleboel meiden (hele mooie) die zonder hun vriend op vakantie gingen, en die misten hun vriend heel erg dat ze elke dag belden en geen andere jongens aanspraken zonder te zeggen dat ze hun vriendje missen....
Lijkt me duidelijk dat jij wel zonder je vriend kan en hij verdiend een betere trouwere vriendin dan jij, want jij bent dus de ware niet voor hem.. sorry
ben ik helemaal mee eens

en jij zou het toch ook klote vinden als je vriend is vreemd gegaan en het je niet zou vertellen......maar dat je er later achter zou komen...of dat hij het op den duur toch verteld....nou als je echt zo veel om je vriend gaf en van hem hield...zou je nooit met die andere gast naar bed zijn geweest...dus dumpen is het beste!

ps: je moet niet vergeten dat hij je nu waarschijnlijk moeilijk tot niet meer kan vertrouwen! en vertrouwen is erg belangrijk in een relatie.....

sterkte....
 
Oud 16 August 2003, 08:20   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
De test is dus positief. Dump die kerl, want jullie zijn niet voor elkaar gemaakt, anders ga je zowizo niet vreemd... Ik ken een heleboel meiden (hele mooie) die zonder hun vriend op vakantie gingen, en die misten hun vriend heel erg dat ze elke dag belden en geen andere jongens aanspraken zonder te zeggen dat ze hun vriendje missen....
Lijkt me duidelijk dat jij wel zonder je vriend kan en hij verdiend een betere trouwere vriendin dan jij, want jij bent dus de ware niet voor hem.. sorry
het is zelf ook een kerel
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 16 August 2003, 09:06   #7
Plum
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
het is zelf ook een kerel

 
Oud 16 August 2003, 14:49   #8
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
het is zelf ook een kerel
staat nergens dat we met een jongen te maken hebben. paul kan ook voor pauline staan
 
Oud 16 August 2003, 15:59   #9
Femezz
. plop .
 
Femezz's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 October 2002
Locatie: Albergen
Berichten: 3.024
Stuur een bericht via AIM naar Femezz
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
staat nergens dat we met een jongen te maken hebben. paul kan ook voor pauline staan
of paula
__________________
. kissable .
Femezz is offline  
Oud 16 August 2003, 16:40   #10
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
staat nergens dat we met een jongen te maken hebben. paul kan ook voor pauline staan
zijn topic in seksualiteit heb je denk ik gemist
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 16 August 2003, 20:37   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
het is zelf ook een kerel

feit, maar de point blijft wel hetzelfde huh. homo of hetro maakt niet uit in dit geval
WishfulDreaming is offline  
Oud 16 August 2003, 20:41   #12
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Sorry, maar kvind dat die vriend van jou beter verdient...
Je bent vreemd gegaan dus je houdt gewoon nie genoeg van hem... Dus als ik jou was zou ik het hem vertellenen ik weet gewoon bijna zeker dat ie je dan dumpt maar das terrecht vind ik...
CharmedOne is offline  
Oud 31 August 2003, 13:02   #13
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

vreemdgaan is bad
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.