Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 December 2003, 22:15   #1
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Waarom kan ik niet meer in meiden? Deel 2

Aangezien Loeloe mijn topic gesloten ehb waar ik van Koelkast verder over dit meost praten heb ik maar een deel 2 gemaakt

Citaat:
Nah lieve schat..geloof maar wat je wil geloven.

Ik denk er het mijne van. Nogmaals: Ik heb genoeg gezien en gehoord...ik ga je niet zomaar weren. Dus loop nou gewoon niet zo naief te doen ofzo. Je hoeft het ook niet toe te geven van me ofzo, maar je hebt het er zelf naar gemaakt denk ik.

Nah ik ga der verder geen woorden aan vuil maken omdat er niets nieuws te zeggen valt. Probeer der maar vrede mee te hebben ofzo. En vooral: Bedank je mannelijke vriendjes maar...zij brachten mij bij jou
K heb toch genoeg reden om naief te doen? Ik vind dat ik onterecht eruit ben gegooit, maar jullie vinden het genoeg als er een paar mensen wat denken? Wat die mannelijke vriendjes betreft... Ik praat buiten dit Forum alleen vaak met Bart dus al die andere "vriendjes" ( ) hebben me schijnbaar niet eens in hun msn en lullen zoweizo blijkbaar alles na van wat ze horen
 
Oud 15 December 2003, 22:18   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

berichtje voor loeloe:
ik ben ervan op de hoogte dat ze een deel 2 zou aanmaken
dus niet gelijk wederom weer met slotje gooien...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 22:20   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

hier dus mijn bericht, wat ik al zei ...

in hoeverre vind je het eigenlijk belangrijk dat je uit het meidenforum bent geknikkerd? aangezien je hier de laatste 3 maanden al niet meer actief bent geweest
het is dan opvallend als hetje ineens stoort dat je er nite meer in kunt nadat een dergelijk euvel zich heeft voorgedaan. en vervolgens wijzen ook nog een paar vingers jou kant op..

misschien is het raadzaam eerst weer een actief post/forum gedrag hier te vertonen, opdat het vertrouwen in jou als user misschien wat omhoog gaat?

(overigens is het dus niet zo dat we hier zonder pardon dan maar de regel moeten handhaven, eens een lek, altijd een lek? , graag woorden van mede staffmembers/beheerder hierover a.u.b )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 22:26   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als ex-stafflid vind ik dat eens een lek altijd een lek zeker opgaat in deze gevallen. Iedereen heeft recht op een 2e kans, maar dat gaat hier niet op. Ze krijgen hun 2e kans door weer op het forum toegelaten te worden..

Om een heel foute vergelijking te maken: Een pedofiel kan nadat hij zijn straf uitgezeten heeft ook nooit meer aan de slag in een kindercreche.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 December 2003, 22:26   #5
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
hier dus mijn bericht, wat ik al zei ...

in hoeverre vind je het eigenlijk belangrijk dat je uit het meidenforum bent geknikkerd? aangezien je hier de laatste 3 maanden al niet meer actief bent geweest
het is dan opvallend als hetje ineens stoort dat je er nite meer in kunt nadat een dergelijk euvel zich heeft voorgedaan. en vervolgens wijzen ook nog een paar vingers jou kant op..

misschien is het raadzaam eerst weer een actief post/forum gedrag hier te vertonen, opdat het vertrouwen in jou als user misschien wat omhoog gaat?

(overigens is het dus niet zo dat we hier zonder pardon dan maar de regel moeten handhaven, eens een lek, altijd een lek? , graag woorden van mede staffmembers/beheerder hierover a.u.b )
Mja wat je in dat andere topic had kennen lezen.. Ik heb gehoord van andere dat ik eruit was gegooit... Dat vond ik behoorlijk vaag en ging ik dus vragen waarom ik er niet meer in mocht.

Het intreseert me dus wel.. ik heb btw laatst ook nog een post egdaan in meiden al was dat mischein een grote post ofzo maar goed das minder dan drie amanden geleden..

maar goed dat maakt ook niet uit.. Het stoorde me toen ik eht hoorde, omdat ik het raar vond en toen ik dus nu hoorde waarom ik eruit ben gegooit vind ik het nog dommer.

Enkel alleen omdat mesnen het zeggen gaat iedereen er maar van uit dat dat zo is.

Hoeveel mensen hebben al niet gezegd dat Loeloe een slechte forumbaas is? En zij is er toch ook nog steeds en dat terwijl heel wat mensen dat "denken" ?
 
Oud 15 December 2003, 22:32   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van mij mag je er wel in, geeft ons weer een lek

ff serieus, als je zegt dat je van je fouten hebt geleerd moet je een 2e kans krijgen, maar je moet niet alleen maar terug komen voor het meiden forum, want daar zeik je nu wel de hele tijd over en heb je nog niet ergens anders gezien
 
Oud 15 December 2003, 22:36   #7
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
van mij mag je er wel in, geeft ons weer een lek

ff serieus, als je zegt dat je van je fouten hebt geleerd moet je een 2e kans krijgen, maar je moet niet alleen maar terug komen voor het meiden forum, want daar zeik je nu wel de hele tijd over en heb je nog niet ergens anders gezien
Kijk ff goed want k heb ook in andere topics gereageerd..

Mja van je fouten kun je leren, alleen niet als je geen fouten heb gemaakt dan is et gewoon weg on terecht
 
Oud 15 December 2003, 22:36   #8
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Als ex-stafflid vind ik dat eens een lek altijd een lek zeker opgaat in deze gevallen. Iedereen heeft recht op een 2e kans, maar dat gaat hier niet op. Ze krijgen hun 2e kans door weer op het forum toegelaten te worden..

Om een heel foute vergelijking te maken: Een pedofiel kan nadat hij zijn straf uitgezeten heeft ook nooit meer aan de slag in een kindercreche.
ok, maar dit gaat dus op in het geval de ontzegging van het forum terecht was, en zij inderdaad de lek was..
ook al wist ze dit wellicht niet, en/of heeft ze niet stilgestaan bij de consequenties..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 22:55   #9
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

eens een lek en dus geen toegang meer is nooit meer toegang krijgen. De prive fora zijn een blijvend terug kerend probleem zelfs met de strenge toelatings regels en anti lek beleid lijkt het keer op keer te mislukken en weten onbevoegden toegang te krijgen tot deze prive forums.

Als je eenmaal aangeduid ben als lek kun je nooit meer binnen komen ik vind dat een goede zaak zo is de intergriteit net weer een tandje hoger te zetten. Je mag ook nooit meer bij de politie als je een strafbald hebt ook al heb je op je 14e iets gestolen in een domme puber actie. Dat tekend je meteen en zo zijn er meer banen die je nooit meer kan uitoefenen als je een strafblad hebt.


ik ken niet het exacte achterligende verhaal waarom je uit de prive fora bent gezet maar tot nu toe ken ik geen verhalen waar het sterk twijfelachtig was of iemand er nu terecht of niet terecht is uitgezet.

Wat ik mij nu sterk afvraag is waarom je er nu in wil en geen bezwaar hebt gemaakt op het moment dat je er toen bent uitgezet.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 15 December 2003, 23:00   #10
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


Wat ik mij nu sterk afvraag is waarom je er nu in wil en geen bezwaar hebt gemaakt op het moment dat je er toen bent uitgezet.
volgens mij is dat dus juist wat ze nu doet
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 23:00   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
ok, maar dit gaat dus op in het geval de ontzegging van het forum terecht was, en zij inderdaad de lek was..
ook al wist ze dit wellicht niet, en/of heeft ze niet stilgestaan bij de consequenties..
EN WIE HAD ER GELIJK...
WIEEEE???





mooie laatste post toch.
Heb ik die eer ten minste nog
WishfulDreaming is offline  
Oud 15 December 2003, 23:04   #12
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
EN WIE HAD ER GELIJK...
WIEEEE???
mooie laatste post toch.
Heb ik die eer ten minste nog
ik heb toch nog niet gezegd dat zij de lek was? ik bevind me totaal niet in dat onderzoek, en eerlijk gezegd ga ik me er ook niet mee bezig houden want dat is niet aan mij besteed.
ik laat het woord hieromtrent gewoon simpelweg aan mijn vrouwelijke collegas en/of beheerders over.

overigens weet ik niet precies verder wat je met deze post wilt zeggen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 15 December 2003, 23:05   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
overigens weet ik niet precies verder wat je met deze post wilt zeggen.
Het is bedoeld zoals het er staat...
Mooie... laatste... post...
Lijkt me duidelijk

Have fun nog hier. Ik heb het er voorlopig genoeg van
WishfulDreaming is offline  
Oud 15 December 2003, 23:10   #14
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Het is bedoeld zoals het er staat...
Lijkt me duidelijk
dan slaat het dus als een pik op een drumstel
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 16 December 2003, 06:38   #15
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Wink

Citaat:
Originally posted by dext0r
dan slaat het dus als een pik op een drumstel
Ik weet niet precies hoe ik me dat moet voorstellen. Heb je het over een pik in stijve, of in rusttoestand? Ik bedoel, als FB moet je toch duidelijk zijn in je bewoordingen
Youssef is offline  
Oud 16 December 2003, 09:50   #16
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik weet niet precies hoe ik me dat moet voorstellen. Heb je het over een pik in stijve, of in rusttoestand? Ik bedoel, als FB moet je toch duidelijk zijn in je bewoordingen

tang op een varken dan, zelfde idee
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 16 December 2003, 13:54   #17
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
ik heb toch nog niet gezegd dat zij de lek was? ik bevind me totaal niet in dat onderzoek, en eerlijk gezegd ga ik me er ook niet mee bezig houden want dat is niet aan mij besteed.
ik laat het woord hieromtrent gewoon simpelweg aan mijn vrouwelijke collegas en/of beheerders over.

overigens weet ik niet precies verder wat je met deze post wilt zeggen.
Mja die voruwelijke collegas die komen toch niet veel verder als ik vetrouw je niet.. en de beheerders reageren niet eens Mja Koelkast reageert wel zonder dat hij ook maar 1 ding eerder heb gelezen want wat hij zegt had ik al een stuk of drie keer uitgelegd...
 
Oud 16 December 2003, 14:52   #18
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nah en volgens mij lees jij de topic ook niet eens goe ddoor want ik heb ook al 3 keer uitgelegd waarom ik je deruit geknikkerd heb en toch blijf je doorvrage naar de bekende weg

Wat ik ook hier in het topic teruglees van sommigen: Waarom boeit het je ineens wel dat je niet in het forum kan..is dat omdat je klachten van je mannelijke vriendjes hebt gehad omdat ze er ineens niet meer in konden ofzo? Ik bedoel, als je er nooit in post, en je wordt eruit gegooid, waarom wil je er dan ineens wel weer in? Je post er toch amper tot nooit dus ik zie daar ook niet echt het nut van in Maar goed kan ook aan mij liggen...

Daarbij hebben Vera en ik ook weleens overleg gehad omdat we het zat waren dat er telkens een lek was. Nou..iedereen nagegaan, niet meteen stil gestaan bij jouw naam (bij niemand niet eigenlijk). Pas toen leden ermee aan kwamen zetten ben ik het eens gaan uitpluizen en voor mij zijn de puzzelsstukjes in elkaar gevallen.

Ik snap trouwensn iet wat je nog met dit topic wilt bereiken. Ook al is het niet bewezen, de meeste meiden vertrouwen je in ieder geval voor geen meter meer door wat er allemaal boven water is gekomen. Zij zijn het ook zat. Net als ik.

Nah anyway...ik ga er niet meer op lopen reageren als er niets meer te reageren valt behalve als het iets is wat ik nog NIET gezegd heb..maar dat lijkt me sterk want je komt telkens maar terug met dezelfde vragen en ieder keer weer neem i kde moeite om ze nog maar eens te beantwoorden maar schijnbaar dringt het toch niet helemaal door.

Ik denk daarbij dat uh die vragen waarj e nog mee zit, dat die bedoeld zijn voor mij en dat de rest van het forum datinet zoveel aangaat. Het is toch een zaak tussen jou en mij aangezien ik heb aangegeven bij de beheerders (Tijn in dit geval) dat het niet helemaal klopt. Dus ik wil je vragen, als je nog verdere dingen wilt weten, me een PM te sturen ofzo.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 16 December 2003, 15:12   #19
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik heb hem weer even open gedaan. en nu wil ik miss sweet girl vragen om concreet dus in 1 zin te vragen wat haar nog niet duidelijk is.

voor zover ik kan zien :
Miss_zweetgirl wil in meiden forum maar is daar een tijd terug uitgezet en vraagt nu waarom dat toen gebeurd is.

Als antwoord van Nightwolf en Loeloe die ook names Overa lijkt te spreken komt er dan:
- vertrouwen is weg
- er was een lek en na onderzoek dook jou naam het vaakst op en kwam jij als hoofd verdachte uit de bus


Lijkt mij nu eigenlijk duidelijk maar goed wat mis je dan nog ?


gezeur over wie er dan dom is of niet hoef ik hier niet te zien dat doe je maar allemaal in een pm
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 16 December 2003, 15:14   #20
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik heb hem weer even open gedaan. en nu wil ik miss sweet girl vragen om concreet dus in 1 zin te vragen wat haar nog niet duidelijk is.

voor zover ik kan zien :
Miss_zweetgirl wil in meiden forum maar is daar een tijd terug uitgezet en vraagt nu waarom dat toen gebeurd is.

Als antwoord van Nightwolf en Loeloe die ook names Overa lijkt te spreken komt er dan:
- vertrouwen is weg
- er was een lek en na onderzoek dook jou naam het vaakst op en kwam jij als hoofd verdachte uit de bus


Lijkt mij nu eigenlijk duidelijk maar goed wat mis je dan nog ?


gezeur over wie er dan dom is of niet hoef ik hier niet te zien dat doe je maar allemaal in een pm
Mijn vraag was dus Is dara neit enkel bewijs voor nodig aangezien dat er gewoon weg neit is vind ik het zeer onterecht
 
Oud 16 December 2003, 15:24   #21
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
Mijn vraag was dus Is dara neit enkel bewijs voor nodig aangezien dat er gewoon weg neit is vind ik het zeer onterecht
neen er is namelijk nooit met een vast bewijslast te bewijzen dat iemand zijn paswd heeft doorgegeven tot de dag dat je een camera mag ophangen die zicht houd op de computer van de gebruiker.

Zodoende is het ook niet eerlijk om om hard bewijs te vragen als dit tog nooit echt kan worden aangeleverd.

Indien je echt het lek niet was is dat heel erg spijtig maar ik rees weinig aan te doen. Het zou misshcien schelen als je meer vertrouwen terug kon winnen bij de meiden het is tenslotte hun prive forum. tot het moment dat je dat vertrouwen terug hebt geef ik je weinig kans
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 16 December 2003, 16:05   #22
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nou mooi..dan heeft ze toch haar antwoord. Iedereen weer gelukkig
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 16 December 2003, 16:09   #23
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik hoop het, ik wacht nog even op de reactie van miss sweetgirl,

ik kan me voorstellen dat ze niet geheel gelukkig is met zo een situatie maar goed het lijkt dat het niet anders kan om de prive fora ook echt prive te houden.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 16 December 2003, 16:52   #24
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik hoop het, ik wacht nog even op de reactie van miss sweetgirl,

ik kan me voorstellen dat ze niet geheel gelukkig is met zo een situatie maar goed het lijkt dat het niet anders kan om de prive fora ook echt prive te houden.
Mja k vind het gewoon vreselijk onterecht... En nog steeds nergens op slaan. Aangezien iedereen die mij niet zou mogen dar door zou kunnen gaan lullen... Beetje krom naar mijn mening
 
Oud 16 December 2003, 16:54   #25
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nou mooi..dan heeft ze toch haar antwoord. Iedereen weer gelukkig
T zal me niks verbazen dat jij het topic van headliner heb weggehaald
 
Oud 16 December 2003, 17:01   #26
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
T zal me niks verbazen dat jij het topic van headliner heb weggehaald
Flame...
WishfulDreaming is offline  
Oud 16 December 2003, 17:05   #27
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Flame...
ahh kind kan je het nog neit hebben dat je een OW heb egkregen arme jij ... ik dacht trouwens dat je de post voor je laatste post zij dat dat je laatste post zou zijn? Hmmmz.... Jij houd je wel aan wat je zegt
 
Oud 16 December 2003, 17:18   #28
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
ahh kind kan je het nog neit hebben dat je een OW heb egkregen arme jij ... ik dacht trouwens dat je de post voor je laatste post zij dat dat je laatste post zou zijn? Hmmmz.... Jij houd je wel aan wat je zegt
Je laatste post voor jou? Nooit
Ik ben net zoals bartje dan?

In ieder geval, ik flamede niet eens naar jou. Als je wil dat ik je uitscheld doe ik dat wel eens via PM als je wil

Verder, je zit LoeLoe en iedereen er op te wijzen dat je bewijzen wil zien, en geen loze beschuldigingen,
maar je doet nu wel nét hetzelfde tegen LoeLoe met het topic van Headliner.

Ook een meisje van je woord zeker?
Je meende ook elk woord wat je zei?
WishfulDreaming is offline  
Oud 16 December 2003, 17:29   #29
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Je laatste post voor jou? Nooit
Ik ben net zoals bartje dan?

In ieder geval, ik flamede niet eens naar jou. Als je wil dat ik je uitscheld doe ik dat wel eens via PM als je wil

Verder, je zit LoeLoe en iedereen er op te wijzen dat je bewijzen wil zien, en geen loze beschuldigingen,
maar je doet nu wel nét hetzelfde tegen LoeLoe met het topic van Headliner.

Ook een meisje van je woord zeker?
Je meende ook elk woord wat je zei?
hmmz voor mij hoef je niet hiet te stoppen met posten hoor, maar waarom zeg je het dan?

En wat zo ik hetzelfde doen tegen Loeloe met het topiv van headliner?

Een meisje van je woord?
En of ik alles meende wat ik zie?

Waar heb je het over?
 
Oud 16 December 2003, 17:48   #30
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
T zal me niks verbazen dat jij het topic van headliner heb weggehaald
Uhh jah en over welk topic gaat dit nu weer

Ik heb de afgelopen MAAND al geen topic meer gedeleted..hoogstens gesloten.

Ik weet echt wel wat ik wel en niet gedaan heb, want ik was er natuurlijk zelf bij.

Dussuh...als dit jouw manier is om me enigzins proberen terug te pakken ofzo ---->>
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 16 December 2003, 17:51   #31
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Overigens...je heb je zegje weer kunenn doen..wat kk al zei: We zouden even wachten op hoe jij derover dacht.

Ik denk niet datj e verder er nog wat nuttigs over zegt omdat je het nu weer INEENS heeeeeeeel ergens anders over hebt. Je zoekt dus maar wat om het mij (en misschien ook wel anderen) lastig te maken...nou jha het toverwoord ------>> PM

Als je vindt dat er werkelijk was mis is aan me ofzo dan doe je het maar via die weg want niemand heb er wat aan als je daarom beetje loze topics gaat lopen openen zodat je toch aan iedereen kan laten zien dat je ook nog een mening hebt ofzo

Dus de zaak is rond, jij hebt je antwoordne op je vraagje. Dan kan het nu in mijn ogen EINDELIJK wel afgesloten worden.

En als er dan weer hele andere dingen zijn ofzo waar je duidleijkheid over wilt, dan zie ik dat vanzelf wel weer in een nieuw topic of PM of iets dergelijks.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 16 December 2003, 18:42   #32
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
T zal me niks verbazen dat jij het topic van headliner heb weggehaald

nee hoor dat heb ik gedaan gezien alleen de topic titel al weer een vette flame was
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.