Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 September 2007, 12:39   #1
just_me89
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down verliefd op vriend

Ik ben al enkele jaren bevriend met een jongen, hij heeft een tijdje een relatie gehad met één van mijn vriendinnen, maar toen het uit raakte is hij in ons vriendengroepje blijven hangen.
Maar sinds enkele weken zijn mijn gevoelens tov van hem verandert... en ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat zo ineens gekomen is, maar dat is het probleem niet...

Ik durf hem niet goed zeggen dat ik nu meer voor hem voel omdat ik bang ben dan ook de vriendschap die er nu tussen ons ik kwijt te raken. Hij is een heel stille en verlegen jongen en is een beetje onderdanig aan zijn beste vriend, die mij dan weer wel ziet zitten, maar die ik afgewezen heb. dus denk ik dat als hij al iets voor mij zou voelen, hij het me toch nooit zou zeggen omdat hij anders mss ruzie zou krijgen met zijn vriend.

Soms heb ik wel de indruk dat hij mij ook ziet staan, dan betrap ik hem erop dat hij naar me zit te staren en als ik zijn blik dan probeer te vangen blijft hij even kijken en kijkt dan verlegen weg. Maar als ik dan met hem probeer te praten is hij erg stil.
Ik weet dus niet wat ik ervan moet denken.

Hem vlakaf zeggen dat ik van hem hou doe ik liever niet, want ik ben echt bang hem dan ook als vriend kwijt te raken... Hoe kan ik hem op een subtiele manier laten merken dat ik meer voor hem voel? Heeft dit een kans denken jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken in mijn plaats?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2007, 15:59   #2
//Tess~~
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey,
Het is een stille verlegen jongen. De beste oplossing is een briefje sturen.. Maar zet er dan wel op dat je eventueel wel vrienden wil blijven.

De vriend van die jongen kan je niets maken want je hebt um afgewezen en daar kan hij je niets mee maken want je vond hem gewoon niet leuk!


Succes! Groetjes Tess
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2007, 14:25   #3
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zoiets stond ook in de Girlz!

maar daar stond dus als reactie ook gewoon
praten met die jonge ...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.