Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 April 2004, 00:32   #1
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard uitgaan, en dan kom je erachter...

Ik had gedacht dat ik vandaag uit zou gaan (zaterdag), probeer een paar mensen te bellen gaan ze niet uit of heb je een voicemail van het een en ander aan de lijn, in totaal 3 mensen gebeld die ik eigenlijk nog nauwelijks spreek dezer dagen.

Meer vrienden, tja ik heb eigenlijk geen vrienden en dan kom je er achter dat je ze toch wel erg mist en nodig hebt in dit soort situaties :S.
Ik hoor wel is van mensen dat ze elkaar (relaties) hebben ontmoet via een forum,.. of gewoon via het internet dan denk ik van tja, wat heb jij een mazzel, toen ik een x naar een meeting ging vondt ik er geen ene fuck aan en heb helemaal geen leuke mensen ontmoet.

Natuurlijk had ik veel vrienden op de basisschool maar omdat ik zo nodig naar Haarlem op school wouw heb ik ze allemaal verloren, zie ze nu wel weer wat vaker maar ze zijn allemaal veranderd, of we willen elkaar niet meer kennen.

maarja goed ik wouw gewoon ff m'n verhaal kwijt,
voor de mensen die wel uitgaan 'veel plezier '
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 00:56   #2
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had ook ge3dacht dat ik uit zou gaan. maar mn vriendinnen gingen niet. ach ja had achteraf ook geen zin om te gaan..

maar "vrienden"vie een forum wordt je niet echt he, ofja, je krijgt er hele goeie kennissen bij, en als ze een betje in de buurt wonen en je er vaak heen kan gaan kan je uiteindelijk ook echt vrienden worden.

ik heb ook maar een handvol echte vrienden maar wel een tiental goeie kennissen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 10:00   #3
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

elec, dat wil ik écht heel erg tegenspreken. Ko (Fizz hier) is in het echt mijn beste vriend.. We begonnen elkaar per toeval te spreken omdat hij zich verveelde, en gingen elkaar toen voor de lol een keer meeten. Maar toen werden we dus écht heel erg goede vrienden.. En dat zijn we al weer bijna een jaartje

en ik zou echt niet meer weten wat ik zou doen als we nu ruzie kregen ofzo..

maar goed.. ontopic.. je kan dus wel echte vrienden leren kennen via internet.. Maar ik denk dat dat gewoon een beetje gelukstreffers zijn .. Zo beschouw ik het wel in ieder geval.

verder veel sterkte, ik moet helaas NU gaan, dus ik kan mijn verhaaltje niet aftypen, sorry daarvoor

Laatst aangepast door lieve colafles : 4 April 2004 om 10:03
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 10:33   #4
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

kwou zeggen. ik heb amber ook via hier leren kennen, en dat is nu toch al geruime tijd mijn vriendin, als in een relatie, maar ook een goede 'vriendin' zeg maar..

en bovendien kun je zo wel meer mensen via internet leren kennen waar het contact heel goed mee verloopt. vooral wanneer je ze nog eens geregeld ziet ook.
(vriend van mij hier uit de buurt, leren kennen via internet, en nu beste maatjes altijd in de kroeg ook enzo... )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 10:51   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: uitgaan, en dan kom je erachter...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Underworld
maarja goed ik wouw gewoon ff m'n verhaal kwijt,
voor de mensen die wel uitgaan 'veel plezier '
bedankt

maar wel rot voor jou, heb je geen familie (broer, zus, neef, nicht) waar je goed mee op kan schieten? Uit ervaring spreek ik dat het erg leuk is om daarmee uit te gaan en zo kan je ook nog andere vrienden maken in een dronken bui ofzo

er er is voor dit topic trouwens een speciaal forum

Laatst aangepast door The Phit : 4 April 2004 om 10:54
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 12:14   #6
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
vooral wanneer je ze nog eens geregeld ziet ook.
ja dat zeg ik toch
ik denk niet dat je eht vrienden kan worden via internet als je diegene nog nooit gezien hebt.
en als je diegene vaker gaat zien, dan kan er een echte vriendschap ontstaan. niet al na 1 meeting. denk ik dan
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 13:31   #7
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: uitgaan, en dan kom je erachter...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
bedankt

maar wel rot voor jou, heb je geen familie (broer, zus, neef, nicht) waar je goed mee op kan schieten? Uit ervaring spreek ik dat het erg leuk is om daarmee uit te gaan en zo kan je ook nog andere vrienden maken in een dronken bui ofzo

er er is voor dit topic trouwens een speciaal forum
ik heb 2 zussen en 1 broer, en idd ook nog een nichtje (mijn leeftijd) natuurlijk ga ik daar allemaal goed mee om en zelfs ook wel is mee uit, maar met mijn jongste zus scheel ik 6 jr. en om steeds met haar en haar vrienden uit te gaan heb ik geen zin in,
(ook vanwege omdat ze in het verleden mijn zus hebben buiten gesloten, omdat haar vriend vreemd ging )

Ga ik met mijn nichtje uit dan kom ik op plekken waar ik niet wil komen (cafe's met een doelgroep van 25 jaar en ouder ) en die zich elke zaterdag helemaal zo lam als een toeter zuipt en ik haar dan naar huis moet brengen

Verder ga ik wel is met m'n oude collega's uit wat ook nog heel leuk kan zijn.
offtopic;
Maarja goed als ik dan wel uit ga; het uitgaansgebied is hier voor 80% aan jongens , en als het dan meisjes zijn dan zijn ze nog maar net 13 of 14 ofzo

ontopic; ik zie het allemaal nog wel, indeed vrienden leer je kennen per toeval, situatie.
hopelijk meer geluk daarin dit jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 13:56   #8
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je woont in zaandam, en in de buurt van zaandam zijn genoeg uitgaansplekken waar wel genoeg meiden van een betere leeftijd komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2004, 09:46   #9
Marijk.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk kan je vrienden ontmoeten via internet, maarja je woont een eind uit elkaar. Een echt goede vriendin heeft haar vriend via internet leren kennen, ze hebben een jaar gehad, ze bezochten elkaar veel en op een gegeven moment is zij bij hem in gaan wonen.
Ik ben ook 2 jaar geleden naar een andere school gegaan waar ik helemaal niemand kende, maar inmiddels ken ik daar nieuwe vrienden en gaan we samen uit. Ga een sport doen ofzo? Dan leer je ook weer mensen doen, en doe dan iets wat je intreseerd, dan heb je meteen een gespreks onderwerp! En vaak klikt t dan ook.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.