Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 May 2005, 10:18   #1
toofje
Guest
 
Berichten: n/a
Wink relatie op afstand...

Hallow... wat vinden jullie van een relatie op afstand?? Amsterdam - Maastricht..
Ik ben echt te verliefd.. en hij vindt mij ook wel wat, maar hij zegt dat die geen relatie op afstand kan hebben...
Wat kan ik doen? of heeft hij gelijk? geef me maar ff een adviesje

xxxxxx
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 11:51   #2
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn mening is dat een relatie op lange afstand lastig te onderhouden is. zoniet onmogelijk. maar kom er zelf achter wat je beide wilt. als je het beide wilt en je voelt genoeg moet he lukken. veel suc6
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 15:49   #3
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

het kan, maar het is niet makkelijk.

op mijn 14e kreeg ik een relatie van 60 km afstand. dat was toen te ver, maar nu zou het makkelijk kunnen. het ligt dus ook aan je leeftijd; toen vond mijn moeder het niet zo'n prettig idee als ik wekelijks alleen met de trein naar hem ging, nu zou dat makkelijk gaan natuurlijk. nadeel voor toen was dus dat ik zijn vrienden/familie amper kon leren kennen en gewoon zijn wereldje zo vreemd was, dat werkt niet.

inderdaad, als je de middelen hebt om die afstand te overbruggen kan het zeker werken.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 19:12   #4
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat gaat echt wel lukken! En ik spreek uit ervaring. Mijn vriend woont helemaal in Purmerend (ik in Tilburg, toch zo'n 2/2.5 uur met de trein!) en we houden het al ruim 1.5 jaar vol!
Klinkt cliché, maar echte liefde overwint echt alles hoor!

Moet ik er wel aan toevoegen dat hij er in het begin ook moeite mee had, maar ik hem heb overtuigd! Dus dat kan bij jou ook nog lukken hoor! suc6 iig!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2005, 14:57   #5
Weebl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Moet kunnen.
Ik heb zelf 1.5 jaar met een jongen uit Frankrijk gehad en dat ging prima. Het was 7 uur reizen heen en 7 uur reizen terug elke maand, maar zolang je het er voor over hebt moet er geen probleem zijn. Vind ik tenminste.
Maar als die jongen zegt dat hij geen relatie op afstand kan hebben zou ik voor mezelf niet de schijn meer ophouden en me erbij neerleggen. Hopen op iets dat nooit gaat gebeuren is niet goed voor je...
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2005, 09:14   #6
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Persoonlijk vind ik het heerlijk, je zit elkaar tenminste niet de hele week op de lip. Tuurlijk is het wel eens een nadeel als je zin hebt in een arm om je heen of gewoon een lieve knuffel, maar het is te doen. Als je echt verliefd bent probeer je het gewoon.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2005, 17:21   #7
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

het is mogelijk, maar ik zou het niet aanraden. Het is moeilijk om een relatie op afstand te onderhouden. Maar het is wel mogelijk. Voorbeeld: een kennis van mij heeft een relatie met een andere Nederlander, deze woont alleen in Abu Dhabi.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2005, 23:55   #8
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als hij zegt dat hij het niet wil, dan niet.
Anders wel, dan kan je het altijd proberen en een leuke tijd hebben samen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 01:30   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Heb het zelf wel eens gehad, maar toch lastig vol te houden Ik heb er persoonlijk achteraf altijd veel teveel hobby's bij. Heb amper tijd voor een vriendin hier in de buurt, laat staan voor iemand ver weg. Maarja, dat ben ik dan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 20:13   #10
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat het heel erg lastig is, maar als je echt echt van mekaar houdt, lukt het vast wel...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 20:25   #11
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet er wat voor over hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 20:43   #12
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zelf denk dat het wel kan, maar het wordt zwaar vermoeiend af en toe met al dat reizen dus je moet beslissen of je dat wel zeker wilt.
Als je uiteindelijk toch kiest om bij hem te komen veel succes ,maar ik geef het zelf weinig kans.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 13:44   #13
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

voor mij is het niks.. maar misschien voor jullie wel...
licht aan jullie allebei... maar ik vind het zelf niks..
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2005, 20:29   #14
ikku321
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom niet? Liefde gaat niet om getalletjes (zowel afstand als leeftijd) maar om het gevoel
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 13:13   #15
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ik woon bij groningen en m'n vriend bij zwolle.

Hij heeft een auto en komt elk weekend naar mij en minstens 1x per maand ga ik naar hem met de trein, het gaat al 2 jaar heel goed.

Liefde overwint alles (sluit ik me bij aan )
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 13:15   #16
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Liefde gaat wel om het gevoel ikku321, maar het blijft toch lastig als je elkaar maar weinig kunt zien denk ik....

En ja, hoe verder je van elkaar woont hoe minder je elkaar ziet...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2005, 10:04   #17
ikku321
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

blijft idd lastig, maar aan de andere kant blijf je zo ook tijd houden voor je eigen leventje van school/werk en vrienden. Wij moeten meer dan 2 uur in de trein zitten om elkaar te zien, maar zien elkaar toch bijna elke week wel 1 keer.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2005, 21:21   #18
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben in februari met een gast beginnen chatten, en begin mei zijn we een relatie begonnen(mar we hadde elkaar nog nooit in real-life gezien )Maar na 3 weken zag hij het al niet meer echt zitten. Ik merk zelf ook wel hoe moeilijk het is om een relatie op afstand te hebben.
In jouw geval: praat er nog eens met hem over, als hij dan nog niet overtuigd is, zoek dan gwoon een leuke gast die dichter woont. Als hij het toch wil proberen, dan moet je er gewoon voor gaan! En als je elkaar echt graag ziet, zal het wel lukken, hoor. Ik heb er alle vertrouwen in.

Veel su6 en groetjes Evelien!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 13:42   #19
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Liefde op afstand is niet erg ze..., Ikzelf heb een lief van zweden...dus das al 8uur rijden, en toch we zijn zo verliefd op mekaar...dat we niet opgeven, en zijn al 2 jaar samen..., en eigenlijk zoals meeste zegen: hoe langer afstand hoe langer relatie ,...dus kom ik altijd in vakanties, en ze ook naar hier...en houden contact altijd...msn,sms, e-mails, en zelfs soms brieven...
dus zoals K@rima zegt:echte liefde overwint echt alles hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 14:23   #20
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
Liefde op afstand is niet erg ze..., Ikzelf heb een lief van zweden...dus das al 8uur rijden, en toch we zijn zo verliefd op mekaar...dat we niet opgeven, en zijn al 2 jaar samen..., en eigenlijk zoals meeste zegen: hoe langer afstand hoe langer relatie ,...dus kom ik altijd in vakanties, en ze ook naar hier...en houden contact altijd...msn,sms, e-mails, en zelfs soms brieven...
dus zoals K@rima zegt:echte liefde overwint echt alles hoor!
Jam aar die zal wel enorm lekker, lang en blond zijn. En noemt ze INga?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 15:28   #21
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

euhmm..neen, ze noemt "Linda"
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.