Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 December 2006, 16:16   #1
simonslot
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Verslavende internetgame Monsterpark!

Ej Gamo's,
ik ben zelf vervent gamer op Xbox en PC! Jammer genoeg kan ik niet altijd blijven gamen tijdens werk of op school. Toen heb ik deze game ontdekt. -reclame-

Het oogt vrij simpel, maar het is echt verslavend! Je kan deze game iedere dag spelen en het is echt belangrijk dat je de juiste strategie vind. Wel moet ik zeggen dat je een beetje creatief moet zijn in je kop wil je optimaal opgaan in deze wereld! Tot slot kan je echt te gekke prijzen winnen! Ik heb vorige maand een Ipod Nano gewonnen!!

Dus tjek t zelf! Ik ben deze maand alweer aan t spelen en jullie kunnen me helpen door via mijn link erheen te gaan, dat helpt mij met het spel. Mijn linkje staat hieronder....

-reclame-

Ciao,

Laatst aangepast door Henkus : 4 December 2006 om 16:18 Reden: reclame
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2006, 16:46   #2
simonslot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zijn er hier nog mensen die Monsterpark ook cool vinden, ben benieuwd naar goeie strategieen!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 14:51   #3
simonslot
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wie heeft Monsterpark al gespeeld?

Issur nou nog niemand die Monsterpark kent? jemig... of vindt iedereen het zo bagger dat jullie niet begrijpen waar ik het over heb?...

Voor de mensen die de game niet kunnen vinden, helaas mag ik geen linkje neerzetten Dus dat doe ik ook niet! mare.. ik zal verklappen dat het vrij logisch te vinden is..

Ik ben echt benieuwd naar reacties!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 23:25   #4
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

waar kan ik het vinden
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 19:42   #5
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb me geregistreerd en het ff gespeeld, in het begin valt het wel mee maar dan heb je al een monster of 6 dat gestorven is nadat het al een jaar of 7 was bv door dat je 1 misstap doet door een of ander beest aan te vallen dat je in 1 move verslaat. Ik heb al redelijk wat online browser games gespeeld en vindt dit toch een van de mindere. Ten eerste is het een buggy script, met firefox toch wat al niet echt professioneel overkomt en ten tweede is de uitleg bij het spel veel te beknopt. Het steekt in het begin heel snel tegen misschien dat het later in het spel leuker wordt maar ik vindt het niet echt een aanrader + gedurende de tijd dat ik het speelde totaal geen interacties met andere spelers.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.