Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 June 2007, 16:34   #1
-tessa-love-_-
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation haaii, help me pliez, !!

Tisz een lang verhaal maar ik heb je hulp hard nOdiig!! pliez lees het ff!!

ik zit met een probleem. Het is best een lang verhaal, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen! 2 weken geleden ging ik met mijn vriendin naar het zwembad(we hadden een week vakantie). Toen we in het water aan het zwemmen waren, kwamen we 2 jongens uit de klas tegen: H. & M. en een vriend van hun: Niek Toen gingen we proberen hun mat af te pakken. Later wilden hun samen werken. Toen zei ik voor de grap tegen H. dat mijn vriendin en Niek wel bij elkaar pasten. Later toen we het water uit gingen, vroegen de 3 jongens of we bij hun kwamen liggen. Dat hebben we maar gedaan. Toen waren de jongens een plan aan het maken, toen wij ff niet luisterden. (ze wilden de bal op onze *** gooiien). Uiteindelijk gooide Niek die bal op de *** van mijn vriendin. H. zat ff naar Niek te kijken, en toen merkte hij dat Niek als hij d8 dat niemand keek, naar mijn vriendin zat te kijken. Toen zei hij dat tegen mij, en het was echt zo. `s avonds ging ik bij mijn vriendin slapen, en H. bij M. maar Niek was er niet bij. Toen waren we de hele tijd aan het smsen. (ik heb er wel 60 die dag naar M. gestuurd, erg hé! maar het waren gratis smsjes!) EN toen vroeg M. via een sms mij verkering, we lagen tv te kijken, wel al boven. Ik schrok mij dood. Ik vond hem niet egt leuk, maar wel heel aardig, dus ik heb maar ja gezegt !!

Dus toen had ik met M. En ik vroeg aan mijn vriendin of ze Niek leuk vond, ze zei van niet. Ze vond hem ook alleen maar niet aardig omdat ik en H. zeiden dat het leek of hij haar leuk vond. Toen zei ik, hij is niet lelijk en ook best aardig hoor!! en toen d8 ze dat ik hem leuk vond Toen zei ik van niet. Dat ik hem alleen aardig vond, en niet lelijk. We hadden met M. en H. afgesproken om de volgende dag in een soort meer te gaan zwemmen.. En toen had ik een smsje gestuurd of Niek mee kon gaan, maar die kon niet, want die ging naar de musical tarzan. De dag nadat we met M. en H. hadden afgesproken, gingen we weer met hun zwemmen, maar nu met nog een meisje en nog 2 jongens erbij. Toen hebben mijn 2 vriendinnnen het voor me uitgemaakt met M. , omdat ik het zelf niet wilde doen (laf ik weet het!) Toen hadden we ruzie gekregen met de jongens. Een paar dagen later ging ik met een ander meisje uit de klas naar het zwembad. Toen ik onderweg was naar haar huis hoorde ik achter me ineens iemand hoi zeggen. Dat was dus Niek!! Ik schrok me dood!! Ik met een late reactie hoi terug zeggen. En toen ben ik snel doorgefietst. Later in het zwembad was ik aan mijn vriendin wat ovr Niek aan het vertellen, zwom hij ineens vlakbij, straks hoorde hij dat ik over hem aan het praten was Oja dat *** is (k)(o)(n)(t) En later zat ik in een kleiner bad van alle baden in het zwembad, en mijn vriendin en ik hadden 2 kleine matten. En toen kwam later Niek daarin met zijn vrienden.Hun hadden een grote mat. (ik denk dat het zijn vrienden waren). Ik schrok me dood. Komt ineens een van zijn vrienden op het idee een mat van ons te stelen. Niek wilde niet helpen Toen zei ik: als Niek vraagt of hij een mat mag hebben krijgt hij hem gewoon. En dat meende ik! Maar hij geloofde het niet. Toen vroeg ik het maar gewoon aan hem of hij de matten wilde hebben! En toen hebben we ze gegeven. Toen Niek Later even alleen was, zijn vrienden waren een beetje uit de buurt, vroeg ik of hij mijn vriendin leuk vond (mijn andere vriendin van het 1e stuk van het verhaal). Hij zij van niet! En toen vroegen we of de musical tarzan leuk was! Hij vroeg: hoe weten jullie dat ik daar heen ben geweest? en toen zeiden wij zo van: gewoon en toen ging ik `s avonds met die zelfde vriendin naar het schoolplein, en toen was hij daar toen zijn we maar weggegaan, want zijn zus enzo waren er ook bij. Later fietsten we langs het speeltuintje bij mij in de straat, toen ik net wat over Niek aan het vertellen was. Ik weet niet of hij het gehoord heeft, maar ik ben heel snel weggereden. (hij weet niet dat ik daar woon hoor!! dus dat is nog erger, het leek net of we hem gingen stalken ofso)maar dat was dus niet zo. Ik heb van H. 2 foto`s van hem gekregen, omdat ik hem schattig vond, maar op 1tje slaapt hij. en hij wist niet dat ik die foto`s had. Nou kwam Niek een paar dagen geleden met H. aan de deur, en toen zei hij dat ik die foto`s moest wissen, maar dat wilde ik niet!! en toen zei ik dat ik mijn mobiel kwijt was, maar dat was niet zo. Hij geloofde het wel. En ze vroegen of ik buiten kwam maar dat durfde ik niet! (ik ben verliefd op Niek!!) en nou hebben H. en Niek ruzie dus H. kan me niet meer helpen!! Ik ben egt supersmoOr,, hij is oOwk gewoon zóóóóóóóóóóóóóó súúúúúperknap!! Owhjaa, ik ben 12 jaar en zit in groep 8. Hij zit in groep 7 van een school die aan mijn school vastzit, en ik zie hem dan soms ook wel lopen op het schoolplein, maar die is wel apart. (het schoolplein bedoel ik). En hij zit op Tennis en Hockey ( ik zit ook op tennis, en ik heb hem vandaag nog gezien, maar hij was besig met tennissen dus ik heb niks tegen hem gesegt ) en ik weet in welke straat hij woont, maar niet welk huis. En hij is `s avonds wel eens op het schoolplein,, help me pliezz wat moet ik doen?? hij weet niet dat ik hem leuk vind en ik durf het oOk egt nooit te seggen,, !! maar oja, door die straat kan ik niet zomaar fietsen in de hoop dat ik heb zie, want úhm, die straat loopt dood. Dat is egt baluuh!! ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar ik heb nogsteeds wel die 2 foto`s van hem op mijn mobiel kan ik hem bewonderen !!

ik vind het echt moeilijk want een jOngen uit mijn klas was vrienden met hem, maar ze hebben ruzie, dus dat heeft geen nut. Ik had hem eerst nog gezien op tennis, dt was een vrijdag, nu weet ik dat hij vrijdag les heeft, ga ik misschien op de baan naast hem tennisse


En ik durf egt niet zomaar naar hem toe te gaan en met hem te gaan praten, want ik ben een beetje laf op jongensgebied!! Een paar dagen geleden moest ik tennissen, en toen mocht je een vriendinnetje meenemen. Ik zat bij Niek in de tennis groep voor een keer. N. heet dus niek.. !! Maar hij gng met een meisje tennissen, die hij had meegenomen, ik schrik me dood . Uiteindelijk bleek het niet zijn vriendinnetje te zijn, maar gewoon een meisje uit zijn klas. Later gingen we nog ff tafeltennissen, met een paar kinderen, met dus ook Niek. Later gingen er een paar weg en waren we nog met Niek, en 2 meisjes uit mijn klas. Toen gng er een vriend van Niek meedoen. Eerst gingen Niek en zijn vriend samenwerken, tegen ons. Hij gng iedereen uit proberen te smashen, behalve zijn vriend. Ik vond het doodeng als hij ging smashen!! ((heel hard!!)) en toen uhm, zag hij dat ik het eng vond, en ik zei ook vantevoren van ik ga toch uit, en toen deed hij bij mij net alsof hij ging smashen, en spaarde me heel erg. Ik blij!! en toen uhm,, stak ik later mijn tong naar hem uit.. Doet hij voor de grap zo van mmmmm (lekker)! en stak zijn tong uit naar mij , het was wel gesellie.. maar hij haat me dus niet ik blij,, ((hhaa)!! en ik ben erachter gekomen da hij woensdag moet wedstrijden tennissen, ik ga naar de tennisbaan, lkkr kijken, maar ik kom(zogenaamd) niet foOr hem hoOr!! maar ik ga hem toch wel aanmoedigen..!! haha,, (als ik het durf) ((waarschijnlijk dusz niet))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! owhjaa ik zag hem gisterr nOgg,, haha! maar ik moest van H. tegen hem zeggen dat H. Niek meer haat dan Niek H. vaagghh,, en van een meisje uit de klas moest ikz eggen dat hij een teringleier was,, maar ik heb duidelijk gezegt dat het van hun kwam niet van mij hoOr!! en toen moest ik van hem wat terug zeggen tegen H. .. hij heeft dusz met me gepraat, ik superblij khOusOveelvanhem!! kusjesz and help my ,,
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.