Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 12 October 2003, 10:46   #1
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard prostitutieschool

gisteren gehoord dat er ergens een school voor prostituees gaat komen
of volgens mij er zelfs al is
wat vinden jullie hiervan?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 10:48   #2
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmm, daar wil ik wel praktijk les geven

  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 12:14   #3
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Elk bedrijf dat een dienst of goed levert, moet een boekhouding bijhouden...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 12:59   #4
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

is wel ene goed iets op zoch, vele meisjes die prostitutie gana doen, weten niet hoe ze met lastige klanten iom moeten gana en op zo'n school kunnen ze zoiets dus gana leren
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 16:21   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Jah wat ik weet is dat er in amsterdam een soort school is waar je kan leren voor jah...haha hoe moet ik het zeggen, voor hoer. Gewoon de risico's van het vak enzow...maar je leert ook gewoon allerlei dingen om eje klanten tevreden te kunnen stellen enzow. Ik geloof dat de baas van het sexmuseum deze lessen gaf maar ik kan het ook fout hebben
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 16:38   #6
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"ok dames, morgen voor huiswerk, 3 mannen en een vrouw"
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 20:11   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
"ok dames, morgen voor huiswerk, 3 mannen en een vrouw"
phuuu wat zal het straf wel niet zijn dan als je iets te laat in levert een week anaal gepakt worden door 4 kerels of zo
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2003, 20:24   #8
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Examen :
*Geef de namen van 10 SOA's en hun symptomen*


LoL, vraag ik me af wat ze moeten doen tijdens mondelinge examens
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2003, 13:25   #9
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
LoL, vraag ik me af wat ze moeten doen tijdens mondelinge examens [/B]
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2003, 14:42   #10
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk dat het meer over hoe je zo makkelijk mogelijk veilige seks kunt krijgen is enzo...vind het over het algemeen goed dat dat soort voorlichting er is maar kom op zeg, je gaat toch geen scholing om te hoeren opzetten? Kom je dan als hoer tegenwoordig ook niet meer aan de bak zonder diploma ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2003, 15:11   #11
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Voor iemand die serieus overweegt om een hoer te worden is het denk ik wel 'fijn' om er naar toe te gaan. Het betekent voor hen waarschijnlijk meer geld in het laatje, omdat ze wetne hoe ze de klant moeten plezieren. Maar ik geloof dat ze er ook leren hoe je met lastige klanten om moet gaan enzow.

Tijdje terug gezien op tv.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2003, 18:55   #12
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ik denk dat het vooral een school is waar je om leert gaan met lastige klanten, veilige sex en soa's, en misschien wat over technieken maja, ik weet t niet ben er niet geweest (als dat laatst ezo is en ze hebben nog docenten nodig moeten zemaar f bellen)
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2003, 23:06   #13
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2003, 23:25   #14
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eindelijk,
eigenlijk schandalig dat voor het oudste beroep ter wereld nooit een fatsoenlijk leer proces is uitgezet.
gerechtigheid
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2003, 08:35   #15
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

k ga me ook opgeven
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2003, 14:56   #16
Miss Death
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak
eindelijk,
eigenlijk schandalig dat voor het oudste beroep ter wereld nooit een fatsoenlijk leer proces is uitgezet.
gerechtigheid
Schandalig dat in deze nette maatschappij nog zo'n ranzig beroep bestaat
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2003, 16:14   #17
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik denk alleen niet dat er veel mensen op af komen..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 00:20   #18
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
Schandalig dat in deze nette maatschappij nog zo'n ranzig beroep bestaat
*kuche*

nette maatschappij?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 11:49   #19
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
Schandalig dat in deze nette maatschappij nog zo'n ranzig beroep bestaat
dat ranzig beroep is wel bijna het oudste beroep ter wereld
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 12:32   #20
Miss Death
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
dat ranzig beroep is wel bijna het oudste beroep ter wereld
En dat maakt alles dan in 1 keer goed? Dan is het ineens geen ranzig beroep meer? Weet je hoe erg het is om als meisje op zo'n vreselijke manier door een jongen genomen te worden? Weet je hoe traumatisch dat is?

Snap zowiezo niet hoe mannen zelf zo gek kunnen zijn om zo misbruik van een meisje te maken, in plaats van te zeggen dat ze een normale baan moeten zoeken. Laat ik het zo zeggen, als er geen mannen zouden zijn die gestoord waren en ziek in hun geest dan zou er geen prostitutie bestaan.....
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 12:50   #21
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
En dat maakt alles dan in 1 keer goed? Dan is het ineens geen ranzig beroep meer? Weet je hoe erg het is om als meisje op zo'n vreselijke manier door een jongen genomen te worden? Weet je hoe traumatisch dat is?

Snap zowiezo niet hoe mannen zelf zo gek kunnen zijn om zo misbruik van een meisje te maken, in plaats van te zeggen dat ze een normale baan moeten zoeken. Laat ik het zo zeggen, als er geen mannen zouden zijn die gestoord waren en ziek in hun geest dan zou er geen prostitutie bestaan.....
Wat een lulkoek zeg, neem me niet kwalijk...

Ten eerste moet je het verschil maken tussen legale en illegale prostitutie. Jij scheert al die meisjes over één kam. Dat kan niet. In de legale wereld gaat alles "netjes".

Nieuwstad (in Groningen) is één van de veiligste buurten in de stad...

In de illegale prostitutie, jah, daar is het één grote bende en je bent idd niet goed snik als je daar langs gaat, maar "officiele" hoeren, ach, dat valt best mee denk ik zo. Het is gewoon een beroep uiteindelijk en je werkkleding is belasting aftrekbaar (lekker krom begrip ).

Ze kiezen daar uiteindelijk zelf voor, het is niet zo dat ze gedwongen worden, althans, niet in Nederland, in landen in het Verre Oosten ligt dat misschien iets anders, maar hier valt het allemaal wel mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 00:57   #22
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

een prostitutieschool, ze verzinnen het wel weer he tegenwoordig

moest wel moeilijk hard lachen om die opmerking van BarBie een hoer met diploma WAHAHAHA die is goed

Naja, et lijkt me vrij vreemd. Er bestaat geen universele manier om een man te plezieren, dat is een punt van kritiek.
Maar met lastige klanten omgaan heeft te maken met een stukje psychologie en misschien ook wel een beetje lichamelijke verdediging, op zich heel nuttig, handig en zelfs noodzakelijk dus in dat opzicht goed!
Verder lijkt me administratie volstrekt onnuttig, je krijgt t tenslotte altijd contant en tenzij je echt goedbetaald bent heb je altijd overzicht in inkomst+uitgaaf. ik noem maar wat

SOA voorlichting is ook heel nuttig maar in Nederland wat irrelevant. De hoeren die daar (nog) niet van weten spreken OF geen Nederlands, OF zijn zo straatarm (of verslaafd) dat ze er niet van WILLEN weten dus als je als man echt zo stom bent om naar zo 1 toe te gaan sjah. Dan vraag je dr ook wel een beetje om...

Ik weet niet of het echt zal gebeuren dat er zo'n school komt maar ik vind het onzin. Daar kun je dan wel een cursusje voor opzetten, kost t ook minder belastingcenten
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 08:54   #23
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
ik denk alleen niet dat er veel mensen op af komen..
Meer dan je denkt, vrees ik

Volgens mij zit je zo wel ni echt in de leeftijdscategorie waar het gebeurt Maar misschien oude mannen, gehandicapte mannen, eenzame mannen, seksloze mannen,...


Worden er op die school dan ook mannen toegelaten? Is eigelijk een serieuze vraag... Ga daar nu niet mee zitten spotten. Als men zegt prostitutieschool, dan is het toch voor beiden? Er zijn ook mannelijke prostituées hoor
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 08:56   #24
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
En dat maakt alles dan in 1 keer goed? Dan is het ineens geen ranzig beroep meer? Weet je hoe erg het is om als meisje op zo'n vreselijke manier door een jongen genomen te worden? Weet je hoe traumatisch dat is?
Ik vrees dat die meisjes die naar een prostitutieschool gaan, er wel zelf hebben voor gekozen. Als dat hun keuze is, dan is het toch zo? Als zij er geen probleem mee hebben, moeten andere mensen dat ook niet hebben


Hoewel er ook meisjes zijn die uit een ander land komen, naar hier gehaald worden met loze beloften en gedwongen worden om hier in de prostitutie te stappen. Zoiets vind ik wel erg jah. Maar hier is er een vzw (dacht ik?) die die opzoekt en helpt...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 12:40   #25
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Meer dan je denkt, vrees ik
Ik denk niet dat er veel meisjes er lekker voor uit willen (durven) komen dat ze prostitué zijn. En wat zullen de mensen wel niet denken als ze je uit de school zien lopen. 'Kijk, daar heb je weer zo'n hoer...' of iets dergelijks. Ik denk niet echt dat het een succes wordt.

Het ìs in die zin eigenlijk wel nuttig, met al de SOA's van tegenwoordig. En daarbij komt ook nog dat er vast wel veel lastige klanten zullen komen met vreemde eisen enzo. Hoe ver moet je gaan? Waar ligt de grens die je moet stellen? Dat is in zekere zin wel noodzakelijk om te leren. Maar ik denk niet dat er veel mensen zitten te springen om die opleiding te volgen. Echter van een lerarentekort zul je geen last hebben
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 20:52   #26
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
Schandalig dat in deze nette maatschappij nog zo'n ranzig beroep bestaat
absoluut, vandaar dat het de nette, vetbetaalde heren zijn die hun lul in zo'n uitgelebbert wijf hangen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 20:57   #27
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
En dat maakt alles dan in 1 keer goed? Dan is het ineens geen ranzig beroep meer? Weet je hoe erg het is om als meisje op zo'n vreselijke manier door een jongen genomen te worden? Weet je hoe traumatisch dat is?

Snap zowiezo niet hoe mannen zelf zo gek kunnen zijn om zo misbruik van een meisje te maken, in plaats van te zeggen dat ze een normale baan moeten zoeken. Laat ik het zo zeggen, als er geen mannen zouden zijn die gestoord waren en ziek in hun geest dan zou er geen prostitutie bestaan.....
je hoeft niet slim te zijn om een goede hoer te zijn,
bovendien is een hoer niet per defenitie vrouw.

En in deze nette maatschappij waar we zelf onze eigen stront netjes tot schoon water verwerken.
wordt sex nog steeds een vrijwaring voor alles, maar als jij het hebt over een meisje, is dat toch iets anders als een hoer, die stemt in met sex voor geld, die hoer kan weliswaar een meisje zijn.
maar ik snap jou "traumatische ervarings" verhaal niet helemaal.
als ze nou wordt verkracht is dat iets anders, maar hoort dat ook in een ander onderwerp.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 21:00   #28
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera

Naja, et lijkt me vrij vreemd. Er bestaat geen universele manier om een man te plezieren, dat is een punt van kritiek.
er bestaat ook geen universele manier om een wasmachine te verkopen.
toch is er een skala aan opleidingen voor.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 22:45   #29
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak
er bestaat ook geen universele manier om een wasmachine te verkopen.
toch is er een skala aan opleidingen voor.
true maar een wasmachine verkopen hoeft niet iedereen te doen. Sex doet zowat iedereen aan toch?
of trek ik nu verkeerde conclusies
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 23:15   #30
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
true maar een wasmachine verkopen hoeft niet iedereen te doen. Sex doet zowat iedereen aan toch?
of trek ik nu verkeerde conclusies
een groot gedeelte van de mensheid doet aan sex ja.
maar niet gaat naar een hoer.
een universele pij/ruk of neukcursus is volgens jou wat lastig omdat dat niet universeel is, dat is een wasmachine verkopen ook niet en toch bestaan daar tig opleidingen voor.

wat ik wil zeggen, de basis kan wel degelijk in een opleiding gestopt worden.

zodat je naar een hoer met pijp diploma kan gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2003, 22:30   #31
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak
zodat je naar een hoer met pijp diploma kan gaan.
Lijkt me wel apart... Loop je daar op de Wallen, zie je daar een hoertje staan : "Ik ben duurder want ik heb een pijpdiploma"...
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 11:09   #32
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss Death
En dat maakt alles dan in 1 keer goed? Dan is het ineens geen ranzig beroep meer? Weet je hoe erg het is om als meisje op zo'n vreselijke manier door een jongen genomen te worden? Weet je hoe traumatisch dat is?

Snap zowiezo niet hoe mannen zelf zo gek kunnen zijn om zo misbruik van een meisje te maken, in plaats van te zeggen dat ze een normale baan moeten zoeken. Laat ik het zo zeggen, als er geen mannen zouden zijn die gestoord waren en ziek in hun geest dan zou er geen prostitutie bestaan.....
lol
zie he ik ga het verschil uitleggen tussen meisjes en jongens
meisjes moeten eens hard roepen ik wil sex
en er staan twintig mannen klaar in een rijtje
als een man sex wil dan moet hij al verder zoeken
ik denk dat zonder prostitutie de verkrachtingsaantallen nog hoger zouden oplopen
is dat dan een betere oplossing?
een man zin nu eenmaal met een overdosis opgefuckte hormonen
(allee das na wa overdreven)
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 11:11   #33
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
een prostitutieschool, ze verzinnen het wel weer he tegenwoordig

moest wel moeilijk hard lachen om die opmerking van BarBie een hoer met diploma WAHAHAHA die is goed

Naja, et lijkt me vrij vreemd. Er bestaat geen universele manier om een man te plezieren, dat is een punt van kritiek.
Maar met lastige klanten omgaan heeft te maken met een stukje psychologie en misschien ook wel een beetje lichamelijke verdediging, op zich heel nuttig, handig en zelfs noodzakelijk dus in dat opzicht goed!
Verder lijkt me administratie volstrekt onnuttig, je krijgt t tenslotte altijd contant en tenzij je echt goedbetaald bent heb je altijd overzicht in inkomst+uitgaaf. ik noem maar wat

SOA voorlichting is ook heel nuttig maar in Nederland wat irrelevant. De hoeren die daar (nog) niet van weten spreken OF geen Nederlands, OF zijn zo straatarm (of verslaafd) dat ze er niet van WILLEN weten dus als je als man echt zo stom bent om naar zo 1 toe te gaan sjah. Dan vraag je dr ook wel een beetje om...

Ik weet niet of het echt zal gebeuren dat er zo'n school komt maar ik vind het onzin. Daar kun je dan wel een cursusje voor opzetten, kost t ook minder belastingcenten
ten eerste ff over da contant
das niet altijd, hier in antwerpen lopen er rond me zo'n bankkaart gedoe rond hun nek (niet om te lachen)
er is trouwens al zo'n school
en het is vooral het leren omgaan met lastige klanten enzo
zodat het er juist minder slecht aan toe gaat
en dat ze hun rechten kennen denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 11:12   #34
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Meer dan je denkt, vrees ik

Volgens mij zit je zo wel ni echt in de leeftijdscategorie waar het gebeurt Maar misschien oude mannen, gehandicapte mannen, eenzame mannen, seksloze mannen,...


daar noem je zowat eigenlijk driekwart van de mannelijke bevolking bijna op
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 11:15   #35
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak
een groot gedeelte van de mensheid doet aan sex ja.
maar niet gaat naar een hoer.
een universele pij/ruk of neukcursus is volgens jou wat lastig omdat dat niet universeel is, dat is een wasmachine verkopen ook niet en toch bestaan daar tig opleidingen voor.

wat ik wil zeggen, de basis kan wel degelijk in een opleiding gestopt worden.

zodat je naar een hoer met pijp diploma kan gaan.
zoals ik al ergens zei
het is niet om leren sex te hebben
het is meer omgaan met mensen en soa's enzo
en hoe het condoom juist te gebruiken and stuff
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 11:16   #36
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vraag me eigenlijk af wat ze voor mondeling examen moeten doen?
of zou men daar ook eigenlijk kunnen slagen met grote onderscheiding
soort opperhoer?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 13:59   #37
Fastolph
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoorde dat ze stage lopen bij het centraal station...
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 14:03   #38
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
daar noem je zowat eigenlijk driekwart van de mannelijke bevolking bijna op
Dat zijn mijn woorden niet

Maar ik denk dat je wel eens serieus zou kunnen achterovervallen als je moest weten hoeveel mensen er op één dag een hoer bezoeken
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2003, 15:48   #39
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
zoals ik al ergens zei
het is niet om leren sex te hebben
het is meer omgaan met mensen en soa's enzo
en hoe het condoom juist te gebruiken and stuff
klopt, daarom was ik het daar ook mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 15:37   #40
fortuna
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het op zich geen slecht idee. Prostituees die daar opgeleid worden zullen waarschijnlijker succesvoller worden, niet in hun business, hoewel misschien ook wel, maar ze kunnen hun eigen zaak opstarten, leren hoe ze met klanten om moeten gaan, en veiligheidsmaatregelen. Als ze dankzij een dergelijke instelling zelf een bedrijfje op kunnen zetten, in plaats van voor iemand te werken, of nog erger, voor een pooier, lijkt me dat een hele verbetering.
Prositutie moet, maar dat is mijn mening, niet verboden worden, er moeten betere regelingen en veiligheidsmaatregelen getroffen worden.
Er is natuurlijk verschil tussen de onvrijwillige prostituees, die vreselijk behandeld worden door hun pooier en geen andere keus hebben, of de mensen die het doen om geld te krijgen. Daar moet tegen gestreden worden, laat Nederland maar een legale prostitutiemarkt krijgen. Prostituees zijn een goede oplossing voor mensen die seks willen, maar daar op dat moment geen partner hebben of om een andere reden geen seks kunnen hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 16:00   #41
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze er gewoon les geven aan hoertjes vind ik het best....
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 16:35   #42
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Topic is 2 maanden oud
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 17:21   #43
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Topic is 2 maanden oud
reageer er dan ook niet verder op..daardoor verschuift ie enke lmaar weer naar boven in de lijst..

als mensen echt discussie/waardevolle dingen te vermelden hebben is het niet HEEL erg als een topic ietwat ouder is.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 16:26   #44
dieterke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: prostitutieschool

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
gisteren gehoord dat er ergens een school voor prostituees gaat komen
of volgens mij er zelfs al is
wat vinden jullie hiervan?
zalig
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 14:34   #45
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Het lijkt me heel erg nuttig, maar ik vraag me ook wel af of je er veel meisjes (jongens) mee aantrekt. Veel meisjes komen toch gedwongen in de prostitutie terecht d.m.v loverboys,armoede e.d. Die meisjes willen helemaal geen hoer zijn, maar zien geen andere oplossing.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 15:43   #46
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by sanne1811
Het lijkt me heel erg nuttig, maar ik vraag me ook wel af of je er veel meisjes (jongens) mee aantrekt. Veel meisjes komen toch gedwongen in de prostitutie terecht d.m.v loverboys,armoede e.d. Die meisjes willen helemaal geen hoer zijn, maar zien geen andere oplossing.
Daar zit wat in... Gesprek tussen moeder en dochter :
"Welke vervolgopleiding ga je nemen?"
"Ik ga naar de hoerenschool"

Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 17:56   #47
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Daar zit wat in... Gesprek tussen moeder en dochter :
"Welke vervolgopleiding ga je nemen?"
"Ik ga naar de hoerenschool"

wat heb je vandaag geleerd men dochter
hoe ik iets zeer diep in men keel kan steken zonder over te geven mama

papa wil je mee eens afvragen zien of ik me les wel ken?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.