Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 May 2014, 10:06   #1
elsdo23
Lid
 
Geregistreerd op: 12 May 2014
Berichten: 1
Standaard Respondenten voor enquête gezocht over Urban stadsfietsen ( doelgroep vanaf 15 jaar )

Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar een segment binnen de fietsmarkt, namelijk het Urban Lifestyle segment. Om mijn afstudeeropdracht tot een groot succes te maken, nodig ik je uit om een paar vragen in te vullen. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuten in beslag en is anoniem.

Onder het Urban Lifestyle segment worden trendy stadsfietsen verstaan. Deze fietsen hebben een opvallend design en vallen op tussen de massa. Met deze fietsen kan men moeiteloos door de stad cruisen en er tegelijkertijd ook trendy uitzien. De Urban Lifestyle fietsen zijn vaak zo basic mogelijk met vaak bredere banden. Daarnaast zijn ze vaak verkrijgbaar in verschillende opvallende kleuren en met een voordrager. Graag zou ik je via de enquête een aantal vragen willen stellen omtrent je eigen behoeften binnen de fietsmarkt.

Onder alle respondenten wordt een accessoires pakket verloot t.w.v. €100,- voor je fiets indien je e-mailadres achterlaat! Je e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het prijzenpakket en wordt niet verstrekt aan derden.

Dus wil je kans maken op de accessoires pakket en mij helpen met mijn onderzoek? Ga dan nu snel naar https://www.surveymonkey.com/s/F39TY8T en vul de enquête in voor 28 mei 2014.

Alvast bedankt
elsdo23 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.