Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 May 2003, 15:55   #1
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard $@!# laatste laatste schooldag

Voor diegene die denkt, heej je hebt een foutje gemaakt, er staat 2x laatste in de titel.. ik zal het even uitleggen:

Gisteren laatste schooldag op school. Dan mogen we wat ongein uithalen enzo, kinderen ondertekenen en wat rondhangen. Zou supervet moeten zijn. Ongeveer 2 maanden bezig geweest met versieren en opbouwen en alles regelen etc.

Nou zijn we in totaal met 184 eindexamen leerlingen.
Nou heeft 1 of andere achterlijke mongool gedacht, heej laat ik eens leuk zijn, en een bureaustoel bovenop een kast op scherp zetten. Dus er komt een leraar binnen, die wil in zijn kast, en die krijgt die stoel op z'n hoofd. Gat erin en naar het ziekenhuis (waar hij nu nog steeds ligt). Een andere mongool dacht, heej laat ik eens even een VOLLE emmer water in de boekentas van een brugger kieperen, zodat al zijn boeken en spullen die hij bij had totaal vern**** waren. Ook was er duidelijk afgesproken:
GEEN scheerschuim gebruiken om de keendjes onder te tekeken. Wat doen sommige apen, die gebruiken scheerschuim. Gevolg: 4 leraren boos naar huis omdat hun pak veruineerd was (volgens hun, weet niet of je da spul er uit krijgt, nie makkelijk iig).
Ook werden ineens ALLE spuitbussen hierdoor afgepakt, ook die met wc spray en alles. Dus iedereen stond zo van: Wa moet ik nou ??

Gevolg, we hebben van 8.15 tot 8.30 wat kinderen kunnen onderspuiten.. Toen werd omgeroepen dat alle eindexamenleerlingen moesten verzamelen in de aula. Preek van de directeur, die diep teleurgesteld was. We konden alles meteen afbreken, opruimen en naar huis. Barbeque ging ook niet door. Weg 2 maanden werk, in welgeteld 15 minuten tijd, door 3 lolbroeken (we weten gvd nog steeds niet wie).

Toen heeft een leerling nog een andere locatie geregeld voor de bbq, een afgetrapt voetbalveldje, aka zandvlakte. 5 gasstellen neer gezet, met 5 koekenpannen. En ze hadden alleen hamburgers, want de rest was te laat gekomen. Kan je in een rij staan wachten op een stuk vlees. Niet echt mijn idee van een bbq. Dat was dus ook totaal ver*****.

Toen zijn we om 12 uur maar het cafe in gegaan, en daar tot in de late uurtjes gebleven. Gelukkig was dat wel nog leuk.

Het begin van de dag was echt TOTAAL verpest voor mij, en ik had me er nog wel zo op verheugd.

de directeur heeft ook gezegd dat dit 20 jaar lang is goed gegaan, en dat door ons nu het nooit meer zal gebeuren. Stunt op laatste schooldag is nu op onze school afgelast. Vandaar mijn titel: laatste laatste schooldag.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:03   #2
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wWahahahahahaha echt top actie, stop kast, ooo ik zie het al helemaal voor me dat is het toch wel waard
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:03   #3
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess
wWahahahahahaha echt top actie, stoel opp kast, ooo ik zie het al helemaal voor me dat is het toch wel waard
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:05   #4
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess
wWahahahahahaha echt top actie, stop kast, ooo ik zie het al helemaal voor me dat is het toch wel waard
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:05   #5
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess
of


Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:06   #6
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance


of



  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:13   #7
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Lekker belangrijk wat die directeur zegt. Als je met z'n allen als eindexamenleerlingen de laatste dag gewoon een dikke puinhoop maakt kan de school je toch niets maken

Oh ja
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:15   #8
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

De andere mensen hier hebben nogal lol maar de leraar het ziekenhuis in werken vind ik niet zo lollig
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:16   #9
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
De andere mensen hier hebben nogal lol maar de leraar het ziekenhuis in werken vind ik niet zo lollig


waarom niet? leraren zijn echt homo`s
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:17   #10
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess




waarom niet? leraren zijn echt homo`s
Dan heb ik medelijden met je. Ik heb maar een paar leraren die echt kut zijn en waar je wat mee uit zou halen, de rest is allemaal zo mak als een lammetje
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:20   #11
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
De andere mensen hier hebben nogal lol maar de leraar het ziekenhuis in werken vind ik niet zo lollig
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:27   #12
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess
waarom niet?
punt 1. leraar heeft er last van, zijn weekend is ook verneukt etc.
punt 2. god weet wat hij er aan over houdt, schijnt namelijk dat het is gaan zwellen van binnenuit.
punt 3. wat denk je dat een dagje (of 2 dagen) ziekenhuis kost?
punt 4. zou je op zo'n manier afscheid van je school willen nemen?
punt 5. het is gewoon gruwelijk kut.

en als jij er toch de lol van inziet, denk ik dat jij wel weet hoe ik over je denk.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:29   #13
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloon

punt 1. leraar heeft er last van, zijn weekend is ook verneukt etc.
punt 2. god weet wat hij er aan over houdt, schijnt namelijk dat het is gaan zwellen van binnenuit.
punt 3. wat denk je dat een dagje (of 2 dagen) ziekenhuis kost?
punt 4. zou je op zo'n manier afscheid van je school willen nemen?
punt 5. het is gewoon gruwelijk kut.

en als jij er toch de lol van inziet, denk ik dat jij wel weet hoe ik over je denk.
punt 1: die zelfde leraar heeft waarschijnlijk zijn hele jaar verneukt...
punt 2: Heb je ook geen last meer van die leraar
punt 3: voor jou niks
punt 4: JA ZEKER!!!
punt 5:kut is iets heel anders
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 16:30   #14
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Lekker belangrijk wat die directeur zegt. Als je met z'n allen als eindexamenleerlingen de laatste dag gewoon een dikke puinhoop maakt kan de school je toch niets maken

Oh ja
idd trots op zijn , nooit meer man en heb jij voor elkaar, ik bedoel, dat is toch je doel?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:02   #15
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Op mijn eerste school hadden ze uiteindelijk kolderdag afgeschaft, omdat een paar leerlingen zo grappig waren om in te breken in de school waardoor om middernacht politie en directeur er buiten stonden ( das opzich wel grappig ) Maar als je je dan ook even bedenkt, dat de vitrine kast met prijzen vernield was. De gymzaal een gedeelte vernield was. Ramen in gegooid waren, en ook nog is het decor voor de musical totaal vernield was (waar een heel jaar aan gewerkt was) dan vind ik het plots niet zo grappig meer
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:07   #16
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Brendovic


idd trots op zijn , nooit meer man en heb jij voor elkaar, ik bedoel, dat is toch je doel?
Puinhoop op een leuke manier natuurlijk
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:18   #17
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Lekker belangrijk wat die directeur zegt. Als je met z'n allen als eindexamenleerlingen de laatste dag gewoon een dikke puinhoop maakt kan de school je toch niets maken
bullshit.
als je met z'n allen (wat niet het geval is, 1 iemand verneukt het) een leraar het ziekenhuis in werkt, kan de school je ECHT wel wat maken hoor..
Das hetzelfde als dat iedereen een gun meeneemt, en maar wat gaat knallen. Omdat iedereen het doet zouden ze je zeker nixx kunnen maken? Wat een onzin. Het is nog altijd HUN school, en ZIJ bepalen de regels.

en verder, dat jullie dit echt iets vinden om trots op te zijn?
naja.. 't zal wel.
ik weet niet waar het heen gaat tegenwoordig.

Ik vind een leraar zwaar gewond het ziekenhuis in werken op een laatste schooldag nou niet echt iets om trots op te zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:20   #18
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess
punt 1: die zelfde leraar heeft waarschijnlijk zijn hele jaar verneukt
punt 2: Heb je ook geen last meer van die leraar
punt 3: voor jou niks
punt 4: JA ZEKER!!!
punt 5:kut is iets heel anders
kosten zijn dus wel voor ons. Delen door 185 man en je hebt de kosten per leerling. Dus ik mag gaan betalen voor de actie van een mongool zonder hersenen.
En je punt 1,2 en 4, daar kan ik verder niets over zeggen dan dat jij zwaar triest bent als je dit meent.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:24   #19
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloon


kosten zijn dus wel voor ons. Delen door 185 man en je hebt de kosten per leerling. Dus ik mag gaan betalen voor de actie van een mongool zonder hersenen.
En je punt 1,2 en 4, daar kan ik verder niets over zeggen dan dat jij zwaar triest bent als je dit meent.
lekker dom als je gaat betalen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:25   #20
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch hoeven jullie geen ziekenhuis kosten betalen, word allemaal door de verzekering gedekt
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:34   #21
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tjah je vraagt er wel om als je als school geen bier tolereert maar wel LSD.....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:40   #22
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloon

bullshit.
als je met z'n allen (wat niet het geval is, 1 iemand verneukt het) een leraar het ziekenhuis in werkt, kan de school je ECHT wel wat maken hoor..
Das hetzelfde als dat iedereen een gun meeneemt, en maar wat gaat knallen. Omdat iedereen het doet zouden ze je zeker nixx kunnen maken? Wat een onzin. Het is nog altijd HUN school, en ZIJ bepalen de regels.
Ikr eageerde alleen op wat de directeur zei (dat er voortaan geen eindexamenstunt mag zijn) De andere dingen die gebeurd zijn zijn natuurlijk helemaal niet leuk
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2003, 17:48   #23
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

not done... matig van die drie leerlingen, dat ze zich dr ni kut onder voelen dat ze alles voor anderen verpesten dat snap ik nou niet

Bij ons ging alles goed, hoewel t ni echt bijzonder veel was wat er geregeld was... dr is vaak wel iets wat fout gaat, we hebben ook een keer waterschade gehad aan school omdat t zo warm was maar t beperkte zich altijd wel netjes op zich...

__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.