Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 March 2003, 17:30   #1
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard AAARGH... k** rijlessen.....

Ben nu al bijna 1,5 jaar bezig voor mijn rijbewijs. Eerste instructeur heeft me alles verkeerd aangeleerd. Toen vorig jaar naar de tweede... En dat ging eerste voor geen meter... Maar nu wel... Tot vandaag..... Ging het weer helemaal berg af, alleen omdat ik er geen zin meer in heb. En nu heb ik vrijdag Tussentijdse Toets en nu gaat het dus weer superslecht....
En ik ben nu zo dichtbij het examen dat over een maand is... En ik ben gewoon BOOS op mezelf........ en dat wou ik even kwijt!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 17:37   #2
inVision
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uhm... suc6!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 17:59   #3
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by inVision
Uhm... suc6!
Dank je....
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 18:21   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

boeiuh, gewoon relax rijden en als je het niet haalt jammer dan...als je zo panisch gaat doen als je nu doet, zie ik het minder gunstig voor je in....

ennuh dat het nu slecht gaat boeit niks..ik had ingreep op snelweg tijdens tusentijdse toets, en tijdens de echte toets kwam ik juist in een moeilijke situatie waar het wel goed ging, en dus slaagde, dus.... niet drukker maken dan je moet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 18:35   #5
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
boeiuh, gewoon relax rijden en als je het niet haalt jammer dan...als je zo panisch gaat doen als je nu doet, zie ik het minder gunstig voor je in....

ennuh dat het nu slecht gaat boeit niks..ik had ingreep op snelweg tijdens tusentijdse toets, en tijdens de echte toets kwam ik juist in een moeilijke situatie waar het wel goed ging, en dus slaagde, dus.... niet drukker maken dan je moet doen
Ik maak me ook niet druk(naja een beetje wel...)Ik ben alleen boowsz op mezelf.. That's all. heb soms van die dagen dat alles supergoed gaat.. En dan weer van die baaldagen.
Gelukkig is dit maar een TTT... Als ik me niet te druk maak dan komt het wel goed. t is heel raar allemaal... heb nooit zenuwen gehad.. maar wat mijn rijbewijs betreft ga ik steeds dood van de zenuwen en heb ik mega blackouts!! Maar ik ga gewoon heel relaxed doen..... en dan heb ik over een maandje hoop ik eindelijk mijn rijbewijs(ben al bijna 20........ en nog steeds niks....)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 18:57   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vraag of je ouders zo aardig willen zijn om je te helpen met auto rijden
wel k*t voor je dat het slecht gaat, maar je moet gewoon 1x 30 minuten super rijden, wat je daarna doet interesseert niemand iets (als je maar geen ongelukken maakt)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 19:19   #7
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

das klote dat je een kutrij-instructeur hebt gehad. dan heb ik weer geluk gehad. die van mij is wel n kikse gast en uit mezelf kan ik aardig rijden.
heb over n dikke 2 weken rijexamen en kom met 32 rijlessen weg als ik slaag
veel suc6 verder
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 19:22   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by inVision
Uhm... suc6!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 19:43   #9
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

suc6
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 19:51   #10
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
das klote dat je een kutrij-instructeur hebt gehad. dan heb ik weer geluk gehad. die van mij is wel n kikse gast en uit mezelf kan ik aardig rijden.
heb over n dikke 2 weken rijexamen en kom met 32 rijlessen weg als ik slaag
veel suc6 verder
Ja dat is idd klote.... Ben dus weer helemaal opnieuw moeten beginnen......... Nu heb ik een hele aardige instructrice....... Maar goed over een maand heb ik examen.... En ik schijn de meest relaxte examinator te hebben die er is Dus das dan wel weer kix(hihi...... Volgens mij he? Is "kix" een nogal limburgse uitspraak...).... dus das dan wel weer een hele geruststelling.....Jij btw ook veel succes met je examen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2003, 19:56   #11
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
vraag of je ouders zo aardig willen zijn om je te helpen met auto rijden
wel k*t voor je dat het slecht gaat, maar je moet gewoon 1x 30 minuten super rijden, wat je daarna doet interesseert niemand iets (als je maar geen ongelukken maakt)
HIHI dat doe ik al ..........Heel stiekum...... LOL....t gaat niet echt super slecht maar ik heb er geen zin meer in, en dus doe ik ook mijn best niet... t kost zoveel geld al dat gezeik... Terwijl ik volgens mijn instructrice goed rijd....... Maar soms heb ik er gewoon geen zin meer in ... En tja uiteindelijk heb ik alleen mezelf ermee.........
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.