Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 April 2002, 18:08   #1
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Huiswerk niet gemaakt?

Hay wat vinden jullie van sommige leraren die gaan zeuren als je je huiswerk een x-tje niet maakt?? De meestne doen dat niet maar sommigen......

Ze zeuren de hele tijd over zelfstandigheid enzo...NOu dank an je tog oook wle zelf bepalen of je je werk doet of niet....!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 18:17   #2
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Bij ons zeiken ze dan allemaal. Rode kaarten krijg je dan als ze echt pissig worden. 3 rode kaarten en je wordt geschorst en 3 keer geschorst dan wordt je van school gekickt.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 18:45   #3
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je eigen verantwoordelijkheid...maarja, ik denk dat dat het verschil in niveau is. Op het mavo, zul je wel met huiswerkcontrole moeten doen, omdat:
1) of zo leren al moeilijk, en als ze hun huiswerk nooit maken, halen ze het niet.
2) mentaliteit is ietysjes anders....

niet dat VWO'ers, altijd hun huiswerk maken ofzo...maar die weten er volgens mij toch beter mee om tegaan en kunnen het makkelijker snel bijspijkeren
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 18:49   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nou jah..ik heb zoietrs van: Huiswerk maak je voor jezelf, niet voor de leraar..Dus als jij zo nalatig bent om het niet te maken (hoor mij nou ) dan doe je dat toch fijn..zul je denk ik wel merken als je weer een proefwerk hebt..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 19:10   #5
girltje!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bij mijn vriendin op school is het echt relax.

doe jij je huiswerk niet? jammer dan dan niet.
leer jij je so niet kijk je af jammer dan.
ga jij sms jammer dan dan let je toch niet op.

maar ze maken aantekeningen in een schrift van je gedrag of je spijbelt hoe goed je meedoet enzo.

en je kan wel niet leren enzo maar examen doe je in je eentje met niemand om je heen.

dus je hebt alleen je zelf ermee
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 19:13   #6
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je het een keertje niet doet denk ik niet dat een leraar zo gauw gaat zeiken over zelfstandigheid ofzo. Als je het nou vaker laat liggen en het gewoon niet doet, ja dan kan ik me voorstellen dat een leraar gaan zeuren, want huiswerk hoort er nou eenmaal bij. Hoe saai, vervelend, kut of stom et ook is. Dat halfuurtje per dag ongeveer dat je aan je hw zit maakt toch niks uit joh..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 19:56   #7
Jantje!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Huiswerk niet gemaakt?

Citaat:
Originally posted by ROX
Hay wat vinden jullie van sommige leraren die gaan zeuren als je je huiswerk een x-tje niet maakt?? De meestne doen dat niet maar sommigen......

Ze zeuren de hele tijd over zelfstandigheid enzo...NOu dank an je tog oook wle zelf bepalen of je je werk doet of niet....!!!
Helemaal mee eens, maar dat willen die 80plussers niet begrijpen...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 20:13   #8
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Altijd je huiswerk niet maken is niet slim... maar as je het 1 keer ofzo niet doet moeten ze niet zeuren. Net alsof hun altijd meteen de volgende les hun proefwerken hebben nagekeken. En wat zeggen ze dan? Oh, ik was gister toch moe, ik had er echt geen zin in hoor!
Ja hallow...
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2002, 17:38   #9
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by girltje!
bij mijn vriendin op school is het echt relax.

doe jij je huiswerk niet? jammer dan dan niet.
leer jij je so niet kijk je af jammer dan.
ga jij sms jammer dan dan let je toch niet op.

maar ze maken aantekeningen in een schrift van je gedrag of je spijbelt hoe goed je meedoet enzo.

en je kan wel niet leren enzo maar examen doe je in je eentje met niemand om je heen.

dus je hebt alleen je zelf ermee
Wow, das inderdaad best wel chill....Maarja bij mij zijn ze ook nie zo streng hoor, maar soms zeggen ze egt zo van: Jah, van een gymnasiumklas mag je tog wel verw8en dat ze tenminste hun huiswerk maken en verstandig zijn en bladibladibladibla....
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2002, 17:40   #10
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Huiswerk??? Groep 8 mag ik toch hopen... 6Gym en doe geen flikker (okay, dat zal dan ook de reden zijn dat ik het volgend jaar nog een keer mag proberen maar goed)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2002, 20:17   #11
-TaPrOoT-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij op school doen ze altijd zeure als
je je huiswerk niet af hebt.
Kunnnen ze je in het klassenboek
voor zetten..KLASSEBOEK SUX!
Nja...Dur is een leraar en die
denkt dat ik nooit iets doe
maar ik maak altijd keurig netjes
me huiswerk en toen zei hij (toen ik me
schrijft vergeten was):
Geen wonder dat je gisteren
zoveel tijd over had!!!
MET ANDERE WOORDEN:
JIJ HEBT HET NIET GEMAAKT GVD!
Grrrrrrr....
Ik heb gezegd Laat dan ook maar
als JIJ (we moeten U zeggen) denkt
dat ik het niet heb gemaakt moet je dat
maar lekker denken.
En toen ben ik weggegaan en me Ziek gemeld.
BAH! die vent haat ik echt!
Hij zit altijd al opmerkingen te maken
en toen ging het ook ff kut me me
en dan begon hij te zeiken!
Tis wel goed!
En toen heb ik lekker mijn
2 daagjuhs op de bank doorgebracht!
*Zucht* nog 9 Weken!
en dan VIVA LAS VAKANTIE!
Grtzzz x -|- TaPrOoT -|-

P.s BIODOME ROELT EGT WEL!
(KZIT EM (HALF) TE KIJKE!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2002, 20:44   #12
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Klassenboek was bij ons altijd na een week verdwenen (nam iemand mee naar huis), en dat voor het gymnasium...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2002, 11:28   #13
xearo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm zeurende leraren heb ik ook last van gehad, nooit me huiswerk gemaakt en zo, maar ik heb de beste punten van de klas. nadat ze mijn punten hadden gezien zeurden ze minder. alleen sommmige leraren moeten me niet meer omdat ik niks uitvoer. en dan beginnen ze weer met hun preken, als je zo doorgaat dan heb je dalik een 3 op je rapport, als je niet wil werken dan stamp ik je er dadelijk uit. en dan proefwerkweek, weer es een van de betere punten van de klas en de leraren maar weer zeuren. bij 2 leraren ben ik al niet meer welkom
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2002, 17:18   #14
Toto
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik snap t wel als ze pissig worden, maae het is niet altijd je eigen schuld, soms geven ze ook veel te veel op!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2002, 18:08   #15
Tim P.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Huiswerk??? Groep 8 mag ik toch hopen... 6Gym en doe geen flikker (okay, dat zal dan ook de reden zijn dat ik het volgend jaar nog een keer mag proberen maar goed)
Hier precies hetzelfde.
Alleen heb ik nog een beetje hoop op een goed eind dit jaar.


Aegroto dum anima est, spes est.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2002, 18:32   #16
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Huiswerk niet gemaakt?

Citaat:
Originally posted by ROX
Ze zeuren de hele tijd over zelfstandigheid enzo...NOu dank an je tog oook wle zelf bepalen of je je werk doet of niet....!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 20:40   #17
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Klassenboek was bij ons altijd na een week verdwenen (nam iemand mee naar huis), en dat voor het gymnasium...
Klassenboek?? Tsjaah,, die zou ook bij ons nog ergens op school moeten liggen.....(niemand weet waar, maar das een ander verhaal....)
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 20:42   #18
Mad'House
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik moet altijd sloof van meester zijn
als straf..
eruug zwaar..
Dat mot ik doen als ik men huiswerk nie heb gemaakt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 21:17   #19
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Toen ik in de 2e zat had ik wel een zware tijd. Ik kwam in de leukste klas van de hele school, enkele leraren konden onz niet eens aan. Telkens stond de boel op zijn kop, en wij hadden lol, deden eigenlijk de hele dag niks behalve lachen en praten.

Op een gegeven moment heeft onze mentrix ons overgedragen aan een stenger iemand, want zijzelf kon ons niet meer in de hand houden. Toen heeft die nieuwe mentor de rector er weer bijgehaald. En toen werd de nieuwe regel: 3 keer in het klassenboek komen is een uur nakomen.

Nou geloof me maar dat ik daar heel veel uurtjes onnodig heb zitten pennen, godsamme. En toen jah..toen veranderde onze drukke klas, in een hele leuke, sociale klas

Maar de uren dat ik op school heb gezetne omdat ik mijn huiswekr niet af had, mijn boeken niet bij had, of dat ik uit de les geschopt was, zijn echt ontelbaar gewoon.
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2002, 16:28   #20
Michell€
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij ons op school gaat het zo: Als je 2 of 3 keer geen huiswerk hebt gemaakt, moet je een uurtje ofzo nablijven of een paar bladzijden overschrijven........
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 16:29   #21
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Michell€
Bij ons op school gaat het zo: Als je 2 of 3 keer geen huiswerk hebt gemaakt, moet je een uurtje ofzo nablijven of een paar bladzijden overschrijven........
GAAN ZE DAT ELLUKE LES CONTROLEREN?????
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2002, 16:45   #22
Michell€
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ROX


GAAN ZE DAT ELLUKE LES CONTROLEREN?????
Bij sommige leraren wel ja.........
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2002, 22:33   #23
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -TaPrOoT-
Kunnnen ze je in het klassenboek
voor zetten..KLASSEBOEK SUX!

TYPEX RULESSSS!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 19:58   #24
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het eigenlijks wel logisch, maaarja het is voor je eigen best wil. niet dat ik het altijd maak hoor!! als je het niet gemaakt hebt krijg je een x sje 3xjes = corfeeen (hoe je het schrijft) of krijg je strakwerk-blz overschrijven net als michell
-x-x-me
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 15:36   #25
Coralie
Guest
 
Berichten: n/a
Post

Persoonlijk denk ik dat leraren vrij streng zijn op huiswerk, omdat cijfers die op toetsen e.d. gehaald worden vaak het bewijs zijn dat leerlingen de zelfstandigheid niet echt aan kunnen. Als een leraar kan controleren dat jij je huiswerk hebt gemaakt, weet 'ie dat je er in ieder geval iets aan hebt gedaan, omdat ze zich op de een of andere manier toch wel verantwoordelijk voor je voelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 14:52   #26
marijke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Bij ons zeiken ze dan allemaal. Rode kaarten krijg je dan als ze echt pissig worden. 3 rode kaarten en je wordt geschorst en 3 keer geschorst dan wordt je van school gekickt.
alleen maar omdat je geen huiswerk maakt?
die mensen zijn kierewiet!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 16:50   #27
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je 2e fase hebt dan is zeiken over huiswerk oznzin tenzij het om een handelingsdeel gaat,

voor de rest mag je zelf ook niet zeuren over lage cijfers als je geen huiswerk maakt

maar gezeik over huiswerk is zo onzinnig maken waneer jij het wil en anders gewoon niet
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 17:08   #28
vuilniszak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Klassenboek?? Tsjaah,, die zou ook bij ons nog ergens op school moeten liggen.....(niemand weet waar, maar das een ander verhaal....)
bij ons klassenboek zijn er een paar pagina's van de laatste week verdwenen... hoe zou dat toch komen???

ik kijk zelf hoe de leraar het nakijkt en dan zie ik wel of ik het wel of niet maak. als de leraar bijvoorbeeld de antwoorden voorleest maak ik het niet. als de leraar dus iemand aan de beurt laat komen maak ik het wel
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 18:29   #29
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmz...Bij ons maakt het niet echt uit
of je je hw wel maakt ofniet..
Hun hebben zo iets van:
Jij moet er van leren en maak
je het niet dan leer je er niet veel van
dus het is jouw verantwoordelijkheid
Nja...meestal maak ik het wel
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 22:34   #30
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by vuilniszak

bij ons klassenboek zijn er een paar pagina's van de laatste week verdwenen... hoe zou dat toch komen???

ik kijk zelf hoe de leraar het nakijkt en dan zie ik wel of ik het wel of niet maak. als de leraar bijvoorbeeld de antwoorden voorleest maak ik het niet. als de leraar dus iemand aan de beurt laat komen maak ik het wel
maar ff heel kort jij leert ervan ( naja dat vind ik altijd maar de vraag) dus jah als jij er voor kiest om de antw over te schrijven van d eleraar is jouw keuze maar je komt jezelf nog tegen als je het een keer zelf moet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 23:38   #31
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


maar ff heel kort jij leert ervan ( naja dat vind ik altijd maar de vraag) dus jah als jij er voor kiest om de antw over te schrijven van d eleraar is jouw keuze maar je komt jezelf nog tegen als je het een keer zelf moet doen
ja idd, je moet zelf weten wat je doet, maar uiteindelijk kan jij het slachtoffer worden van het feit dat je je huiswerk vrij makkelijk kan 'maken'
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 15:04   #32
vuilniszak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


maar ff heel kort jij leert ervan ( naja dat vind ik altijd maar de vraag) dus jah als jij er voor kiest om de antw over te schrijven van d eleraar is jouw keuze maar je komt jezelf nog tegen als je het een keer zelf moet doen
ik kijk ook in de les waar de opdrachten over gaan. als het dus iets is wat ik niet snap, maak ik het wel. als ik het snap niet
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 18:45   #33
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by vuilniszak

ik kijk ook in de les waar de opdrachten over gaan. als het dus iets is wat ik niet snap, maak ik het wel. als ik het snap niet
das een goede houding
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.