Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 June 2002, 09:20   #1
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard in elkaar geramd

nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 10:38   #2
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had t wel geweten: ik zou meteen de hele school achter dat jong aansturen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 10:40   #3
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan
ik had t wel geweten: ik zou meteen de hele school achter dat jong aansturen.
ik heb niet meer dan mijn klas, en als ik een groep erbij haalt doet hij dat ook, ik wil niet nog meer gaan vechten, met geweld los je toch nix op..
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 11:34   #4
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik ben ook gothic en ken dat, het depressieve gevoel ook.
Maar je moet doorgaan want er zijn cker ook mensen die van je houden, en de mensen die dit soort dingen doen zien alleen je uiterlijk en kennen je verder dus niet. Je moet doorgaan !
Je lijkt me best cool, meel me maar of voeg me toe aan msn als je wil praten mir_de_beer@hotmail.com
Succ6, hou vol!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 11:42   #5
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Dat zijn ook onzekere mensen, mensen die niet weten hoe jij denkt, maar gewoon een bepaalde groep zonder goede reden haten. Dit is niet iets wat door jou komt, dit is zijn zwakte. Mensen moeten gewoon je waarderen, hoe je ook ben. ookal vind je het leuk of mooi om een botje door je neus te piercen of weet ik veel wat. Anderen moeten je waarderen. En als ze dat niet doen, zegt dat nix over jou, maar alles over hen. Trek je er dus nix van aan. Het is mooi dat je niet nog meer wil vechten, dit is al een blijk dat je toch nog wel respect voor leven hebt, hou daar aan vast. negeer de negatieve dingen en probeer zo veel mogenlijk lol te hebben in je leven. ga veel met de mensen o waar je het goed mee kan vinden en negeer mensen die er op uit zijn je te irriteren.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 17:46   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sja die mensen zijn er...en dan mot je zelf ook op zijn gezicht rammen
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 20:06   #7
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 20:10   #8
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat ligt absoluut niet aan u, tuurlijk niet.
Die da u geslagen heeft, is gewoon een gefrustreerd ventje die aandacht zoekt, en geen betere maniet weet.
Die wil waarschijnlijk stoer overkomen uit schrik om er niet bij te horen volgens mij.
Daar moet gij u absoluut niet slecht door voelen, in de mate dat dat mogelijk is natuurlijk, maar ik bedoel dat dat echt uw fout niet is.
Die andere is zielig, gij echt niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 23:08   #9
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.
wtf doet zo'n figuur in een klas ?

die moet prof hulp hebben, en als hij zomaar mensen slaat, niet op een normale school zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2002, 23:25   #10
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
knip
Ten eerste effe algemeen...

wat een kut reply's allemaal met woorden als "ik had hem neergerampt" , "ik had hem geslagen ect.", "ik had al mijn vriendjes erbijgehaald"

dat is gelul.
Het "als" verhaaltje is onzin velen beginnen daar altijd meteen over, maar wat jij doet in zo'n situatie weet je niet.

Goed dan ingaand op de poster..

Heel kut dat dat gebeurt,

maar koppel al die shit uit het verleden er niet aan.
en waarom geef je je zelf de schuld ?
denk je dat een ander dit niet had gehad ?

er zijn toch heel wat lijken door zinloos geweld en dit soort dingen gebeuren ook vaak.

dus,
Lees je eigen tekst eens na, 20 keer ik, dan nog een paar keer lomp..
ik kan me niet voorstellen dat je dat meent..
als dat wel zo is,
wordt wakker ontmoet realiteit.

je vraagt hier niet om, klopt.

toch krijg je het..
dus je moet ermee omgaan.
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2002, 07:36   #11
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Foetsy
verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.
Het was geen ADHD kind, want zoals klootzak al zei, die krijgen professionele hulp,die mogen volgens mij geeneens op een normale school zitten..

Citaat:
Originally posted by klootzak


Goed dan ingaand op de poster..

Heel kut dat dat gebeurt,

maar koppel al die shit uit het verleden er niet aan.
en waarom geef je je zelf de schuld ?
denk je dat een ander dit niet had gehad ?

er zijn toch heel wat lijken door zinloos geweld en dit soort dingen gebeuren ook vaak.

dus,
Lees je eigen tekst eens na, 20 keer ik, dan nog een paar keer lomp..
ik kan me niet voorstellen dat je dat meent..
als dat wel zo is,
wordt wakker ontmoet realiteit.

je vraagt hier niet om, klopt.

toch krijg je het..
dus je moet ermee omgaan.
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier
Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed.. en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.
En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2002, 16:22   #12
saliha
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed.. en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.
En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..
Als aller eerste wil ik tegen je dat ik het waardeer dat je uitkomt voor je eigen keus. Je kleed je zoals je dat zelf wilt en dat bewijst al van een beetje zelfvertrouwen. En wat betreft die sukkel die je vakantie heeft verpest, die is gewoon heel zielig en zal wel niets beters te doen hebben. En ik wil zeggen dat je helemaal niets verkeerd doet of hebt gedaan want je biedde netjes je excuses aan. En je zegt ook dat je niet terug had moeten schoppen, dat kan soms een oplossing zijn maar ook ik kan me in zo een geval niet inhouden.
Ik wens je alsnog sterkte.


ZINLOOS GEWELD, WAAROM ZOU JE?!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2002, 00:03   #13
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Originally posted by !Y!US!C!30X





Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed..

ja, weet ik uit eerdere posts.
niemand wacht op dit soort dingen, een groepje die een mes onder je neus steekt is ook zker niet "leuk ".(heb ik meermalen meegamaakt)

maar het gebeurt..

en dan, komt er iets, wat ik vreemd vind als ik jou verhaal hoor, iemand trapt jou jij doet dat terug en vervolgens slaat hij jou.
dan vind ik niet dat jij je af hoeft te vragen of het wel of niet lag aan jou tshirt, schoenen of wat dan ook.
die gozer is gewoon, schijtpapier niks meer.


en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.

en met die terugtrap aktie bewijst je dus dat dat gevoel onterecht is.
maar het idee dat jij niks doet waar komt dat vandaan en waarom ?

En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..


waarschijnlijk misschien ook wel dan had je je nu misschien wel nog slechter gevoelt.
als ik niet had teruggevochten toen er een mes onder men neus stond, zat ik dit misschien niet te tiepen, of had ik een mooi lidteken,

ik bedoel, waarschijnlijk is niks, alleen iets waarover je maalt..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2002, 00:32   #14
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by klootzak
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier
je hebt helemaal gelijk, laat die gast maar mensen in elkaar rammen, toppie!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2002, 10:25   #15
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


je hebt helemaal gelijk, laat die gast maar mensen in elkaar rammen, toppie!
dat bedoel ik zeer zeker niet.
maar het heeft ook geen zin om aan die gozer een heel verhaal te houden, hij komt zichzelf wel tegen, of de vuist van iemand anders.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2002, 11:09   #16
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]Originally posted by klootzak
[B]Originally posted by !Y!US!C!30X


ja, weet ik uit eerdere posts.
niemand wacht op dit soort dingen, een groepje die een mes onder je neus steekt is ook zker niet "leuk ".(heb ik meermalen meegamaakt)

maar het gebeurt..

en dan, komt er iets, wat ik vreemd vind als ik jou verhaal hoor, iemand trapt jou jij doet dat terug en vervolgens slaat hij jou.
dan vind ik niet dat jij je af hoeft te vragen of het wel of niet lag aan jou tshirt, schoenen of wat dan ook.
die gozer is gewoon, schijtpapier niks meer.

wat ik nou niet weet is als ik niet terugtrapte of die dan ook doorging slaan, en dat heeft totaal met de rede te maken waarom die me trapte, als die me trapte vanwege me kleding, dan was die met plezier doorgegaan,daar ben ik zeker van..


en met die terugtrap aktie bewijst je dus dat dat gevoel onterecht is.
maar het idee dat jij niks doet waar komt dat vandaan en waarom ?

omdat het vaker is als je zo'n trap negeert dat ze je dan nix doen, dan had ik nu geen blauw oog gehad en me voet niet gekneust, en had ik nix gehad

waarschijnlijk misschien ook wel dan had je je nu misschien wel nog slechter gevoelt.
als ik niet had teruggevochten toen er een mes onder men neus stond, zat ik dit misschien niet te tiepen, of had ik een mooi lidteken,

ik ga me er niet slechter op voelen als ik 1 trap heb gehad, maar wel als ik in elkaar ben geramd
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2002, 11:29   #17
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

tis ook met mij gebeurt, ik was 12 en liep op straat, komen er 3 mannen naar me toe en die namen mee naar een schuur, ze ramde me daar in elkaar. kweet ook niet waarom, ik was toen geen Metalhead of skater ofzow, misschien door me huidskleur...wie zal het weten. ik heb nu ook heel veel agressie en frustratie...maar dat probeer ik te vergeten maar dat lukt niet helemaal
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2002, 18:31   #18
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

ik was erbij vergeten de zeggen dat ie het niet altijd doet. Hij doet het meestal alleen als ie iets heeft gegeten waar die allergisch voor is, wat ongeveer alles is, maar goed, hij mag geen smaak, kleur, geurstoffen en dat soort shit.
Hij is verder ook wel intelligent, niet psychisch gestoord ofzo.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 11:30   #19
Forza_vitesse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard -

gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 11:43   #20
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard Re: -

Citaat:
Originally posted by Forza_vitesse
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen




Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 11:45   #21
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: -

Citaat:
Originally posted by Forza_vitesse
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen


kan je deze gast niet gewoon bannen, telkens dat gezeur van hem over gothics
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 12:05   #22
Forza_vitesse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X




kan je deze gast niet gewoon bannen, telkens dat gezeur van hem over gothics


Gothics BLEHHHH klappe kunne ze krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 12:21   #23
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by Forza_vitesse
Gothics BLEHHHH klappe kunne ze krijgen
...ik denk dat jij er eerder een paar nodig heb
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 14:28   #24
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: -

Citaat:
Originally posted by Forza_vitesse
gothics zijn gewoon kneuze, die lokke het zelf uit om klappe te krijgen
Ja tuurlijk wel . JIJ bent blijkbaar zelf ook wel erg goed bezig (niet dus).
Ach wat, ik begin er niet eens aan om argumenten op te schrijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 15:31   #25
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pff, toch leuk hoe je onder een lozer naam als forza vistesse kan flamen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 15:37   #26
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

beter Forza_gothics ofzow
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 15:37   #27
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Originally posted by !Y!US!C!30X
Originally posted by klootzak
Originally posted by !Y!US!C!30X


wat ik nou niet weet is als ik niet terugtrapte of die dan ook doorging slaan, en dat heeft totaal met de rede te maken waarom die me trapte, als die me trapte vanwege me kleding, dan was die met plezier doorgegaan,daar ben ik zeker van..

Ja, maar die rede is vrij lastig te achterhalen lijkt me, ik denk niet dat je kleding er een fuck mee te maken heeft.
ik denk ook niet dat je geen klappen had gehad als je niks had teruggedaan.

omdat het vaker is als je zo'n trap negeert dat ze je dan nix doen, dan had ik nu geen blauw oog gehad en me voet niet gekneust, en had ik nix gehad

misschien, maar waar baseer je dat "vaker" op, in de ervaring die ik heb is dat namelijk onzin.
als ze jou kunnen trappen terwijl je niks terugdoet wordt het alleen maar erger.


ik ga me er niet slechter op voelen als ik 1 trap heb gehad, maar wel als ik in elkaar ben geramd


ja, ok maar nogmaals hoe weet ja dat als je die trap genegeert had er niks was gebeurt ?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 18:18   #28
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet 1. De oorzaak niet bij jezelf zoeken.
en
2. Niet piekeren over 'als...,dan...', wat niet gebeurd is, is nu eenmaal niet gebeurd en je kan niet weten of de situatie dan beter of slechter geweest zou zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 19:12   #29
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak

Ja, maar die rede is vrij lastig te achterhalen lijkt me, ik denk niet dat je kleding er een fuck mee te maken heeft.
ik denk ook niet dat je geen klappen had gehad als je niks had teruggedaan.


ik weet het echt niet, het is zo gelopen, en ik weet niet of het anders is gelopen als ik niet terugtrapte, dat kan je denk ik gewoon niet weten

misschien, maar waar baseer je dat "vaker" op, in de ervaring die ik heb is dat namelijk onzin.
als ze jou kunnen trappen terwijl je niks terugdoet wordt het alleen maar erger.


op mijn ervaringen gaan de meeste niet verder slaan, maar dat heeft er geheel mee te maken waarom die je slaat, dan kan je pas weten of die zal doorslaan

ja, ok maar nogmaals hoe weet ja dat als je die trap genegeert had er niks was gebeurt ?

dat kan ik niet weten,dat weet ik alleen uit ervaring, maar dat kan ik alleen weten als ik dat niet had gedaan, maar ik heb het wel getrapt, dus weet het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 15:13   #30
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet je niks van die eikels aantrekken...
je kunt het niet vergeten en je kunt misschien ook beter niet alleen over straat lopen...
maar het is zeker niet jou fout...
als ze jou niet accepteren ligt de fout bij hune n jij hebt niks fout gedaan...
een hele goeie vriend van mij is ook gothic en die was laatst met stenen bekogeld omdat hij 'satan' is.....
daar schrik je van maar je moet echt jezelf blijven want anders wordt je alleen nog maar deprieer omdat niemand je accepteerd...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 17:48   #31
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

GVD.. kan me soms zo pist maken om die forza_nogwat gast.. jesus.. stomme dicriminatist... "je bent gothic dus daarom wordt je in elkaar geslagen"

En ik denkt dat als je de volgende keer zoiets gebeurd je gewoon nix terug moet doen, gewoon kalm blijven, en vragen waarom hij je trapte ofsow.. lijkt me best confronterend (ofsow).. en als ie dan nog keer slaat dan kunde msien wel terugslaan, want anders blijft ie aan de gang....

Maar uhm, als ik vragen mag, "dat soort dingen gebeuren vaker".... hoesow dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 09:07   #32
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is echt kut dat iemand om zun uiterlijk of manier van denken niet geaccepteerd wordt,
en daarom in elkaar geslagen wordt, maar je moet niet denken dat de schuld bij jou ligt. Jij bent gewoon jezelf en dat moet je ook echt blijven. sommige mensen hebben ook moeite om mij te accpeteren, maar het blijft dan bij opmerkingen en uitschelden.
een vriend van mij is door stenen bekogeld, ook waarschijnlijk omdat hij gothic is...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 20:11   #33
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ik ben ook gothic en ken dat, het depressieve gevoel ook.
Maar je moet doorgaan want er zijn cker ook mensen die van je houden, en de mensen die dit soort dingen doen zien alleen je uiterlijk en kennen je verder dus niet. Je moet doorgaan !
Je lijkt me best cool, meel me maar of voeg me toe aan msn als je wil praten mir_de_beer@hotmail.com
Succ6, hou vol!
het is inderdaad zo als je er een klein beetje aders uitziet dan is het meteen verkeerd, en bij mij is het vaak zo dan heb ik iets bijv vorig jaar ik had mn haar paars, kei veel slechte reactie, ook wel goeie maar ook slechte paar wken later had een meisje precies et zelfde en iedereen vond et kei leuk terwijl zij het zlefde haar had enzo. ook met kleren vaak, heb ik iets ben ik meteen fout heeft ieand anders et dan is et kei leuk, ja da is toch stom. en trouwnes dat deprisiefe geveol dat heeft elke tiener een keer, 2 wken of misschein wel een jaar of 5 bijwijze van spreken. dus das normall.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2002, 12:52   #34
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

hier waar ik woon durft niemand buitenlanders te slaan (mijn geluk dat ik buitenlanderben)laatst ruzie op school turk en nederlander na schooltijd stonden een stuk of 13 turken(tussen de 15 en 20)te wachten op die ene jongen zodat ze hem konden slaan.in jou geval zou ik dus proberen met een soort van groep om te gaan zodat je altijd met meer man staat
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2002, 13:29   #35
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah, das wel slim jah, altijd wat mensen hebben die niet pikken dat je in elkaar geslagen ofsow word.

maar dan moet je jezelf niet anders gaan gedragen om bij zoon groep te horen vind ik. wel jezelf blijven en al.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 14:52   #36
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:04   #37
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:06   #38
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie
ik luister muziek die ik goed vind, en dat is gothic muziek..
Enneh van gothic sick? je probeert zeker weer dom over te komen, want daar ben je wel in geslaagd
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:10   #39
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je welleens geluisterd naar de tekst ?

Iedereen die normaal kan denken word daar depresief van, ik denk dat het zelfs al wel bewezen is... mensen die naar gothich luisteren zijn sick en daarom worden ze waarschijnlijk gepest...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:15   #40
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
heb je welleens geluisterd naar de tekst ?

Iedereen die normaal kan denken word daar depresief van, ik denk dat het zelfs al wel bewezen is... mensen die naar gothich luisteren zijn sick en daarom worden ze waarschijnlijk gepest...
teksten zijn soms deprimerend, nou de meeste mensen die er na luistern zijn al depressief(is ook bewezen)
en gepest worden heeft nix met gothic te maken als je dat denkt..
en ik luister bands als cof, slipknot enz.. en die hebben ook grove teksten, maar ach daar laat ik me niet door beinvloeden, het is gewoon goede muziek
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:18   #41
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


teksten zijn soms deprimerend, nou de meeste mensen die er na luistern zijn al depressief(is ook bewezen)
en gepest worden heeft nix met gothic te maken als je dat denkt..
en ik luister bands als cof, slipknot enz.. en die hebben ook grove teksten, maar ach daar laat ik me niet door beinvloeden, het is gewoon goede muziek
ehmm die texten zijn altijd deprimerend... de mensen die je pesten doen dat omdat je een makkelijk doelwit bent... als je niet opvalt in de groep zullen ze je nooit pesten....

en je laatste zin is technisch goed maar zo krom als een banaan

Citaat:
maar ach daar laat ik me niet door beinvloeden, het is gewoon goede muziek
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:22   #42
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


ehmm die texten zijn altijd deprimerend... de mensen die je pesten doen dat omdat je een makkelijk doelwit bent... als je niet opvalt in de groep zullen ze je nooit pesten....

en je laatste zin is technisch goed maar zo krom als een banaan

je kraamt echt onzin uit, mensen die worden gepest heeft nix te maken met wat voor muziek ze luisteren
je word meestal gepest omdat je anders bent dan de anderen
en dan word je soms depressief, en dan krijg je vrij vaak dat je metalmuziek goed gaat vinden..
en niet opvallen in een groep? haha kan ook zo lekker makkelijk, je bent zoals je bent, en de mensen horen dat maar te accepteren..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 15:24   #43
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou ja dan zit er maar een ding voor je op... onbelangrijk blijven voor de rest van je leven
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 17:43   #44
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
nou ja dan zit er maar een ding voor je op... onbelangrijk blijven voor de rest van je leven
18 posts en allemaal om andere mensen uit te kakken.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 19:20   #45
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..
*knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroostknuf feltroostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltr oostknuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost: *knuffeltroostknuffeltroostknuffeltroost*

  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 21:57   #46
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


je kraamt echt onzin uit, mensen die worden gepest heeft nix te maken met wat voor muziek ze luisteren
je word meestal gepest omdat je anders bent dan de anderen
en dan word je soms depressief, en dan krijg je vrij vaak dat je metalmuziek goed gaat vinden..
en niet opvallen in een groep? haha kan ook zo lekker makkelijk, je bent zoals je bent, en de mensen horen dat maar te accepteren..
Maar zo anders ben je toch niet? Je loop toch alleen rond in slipknot-t-shirts e.d.? Of heb je ook spike-armbanden, lange zwartje jas, en dat soort?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 22:02   #47
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Isaac


Maar zo anders ben je toch niet? Je loop toch alleen rond in slipknot-t-shirts e.d.? Of heb je ook spike-armbanden, lange zwartje jas, en dat soort?
bandkleding, heb sinds kort spikes gekocht voor arm/nek (staat nog geen foto van op dit forum)
maar ben niet dat extreme gothic, maar wel beetje gothic..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2002, 22:14   #48
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
nou ja dan zit er maar een ding voor je op... onbelangrijk blijven voor de rest van je leven
je vertelt mensen wel graag dat ze zeilig zijn he ?
mja, jij bent erger want je hebt geen gezicht, je bent gewoon een naamloze nerd die lacht om dit soort reakties, op je kleine nerdkamertje..

geweldig he..

maar ja als we het dan over ergens komen in het leven hebben,
ben jou toch iemand die zeker niet ver komt
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2002, 10:11   #49
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


bandkleding, heb sinds kort spikes gekocht voor arm/nek (staat nog geen foto van op dit forum)
maar ben niet dat extreme gothic, maar wel beetje gothic..
Ah jah, in mijn klas lopen er stuk of 5 rond in bandshirts, en 1tje is alto. Dus kvin et msien daarom niet zo heel gek als je met spikes en bandshirts rondloopt
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2002, 11:20   #50
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Isaac


Ah jah, in mijn klas lopen er stuk of 5 rond in bandshirts, en 1tje is alto. Dus kvin et msien daarom niet zo heel gek als je met spikes en bandshirts rondloopt
onze klas is nog erger, op 2 jongens na draagt de hele klas bandshirts, bij de meiden draagt jammer genoeg niemand bandshirts, enneh spikes ben ik wel de enigste van de klas,
maar ach daar zit ik niet zo mee
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.