Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 September 2002, 18:21   #51
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Proffesionele hulp is ook niet alles, voor mij niet iig.
En ik denk dat het mischien maar beter is om er gewoon aan toe te geven en het te accepteren. Mischien dat t dan ooit over gaat...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2002, 18:24   #52
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
En wat vind je drie dagen na de daad ervan? Hoe denk je over jezelf. Hoe vind je je armen/[andere plek waar je je snijd]? Vind je het er niet vreselijk verpestend eruit zien? Wordt je er dan niet veel ongelukkiger van?

Kortom, goed idee om eens wat anders op eht snijden te vinden, bijvoorbeeld tegen een muur slaan ofzow.
Doet ook pijn hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 21:41   #53
karen17
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eeyz,

Ik ga over dit onderwerp binnenkort een spreekbeurt houden... Omdat ik vindt dat het te vaak wordt afgeschofen op aandacht-tekort. Ik weet niet hoe 't bij jou is. Maar volgens mij kun je dit best vergelijking met drugs. Je begint gewoon is "voor de gein" te snijden (zo beginnen sommigen met een jointje). Maar daarna wordt 't steeds erger... Het wordt een verslaving... Volgens mij moeten hier gewoon een soort afkick-centrums voor komen. Ik weet niet of mij theorie klopt. Maar als je dit leest reply plz ff (karen_1987_@hotmail.com). Omdat een vriendin van mij 'tzelfde heeft, maar 't nu al aardig aan het afremmen is... Gewoon langzaam afbouwen. Ik hoop iig dat je hier iets aan hebt. Maar misschien zie jij jezelf hier helemaal niet in terug, dat kan natuurlijk ook....

=x=x=x=x=x=x= en sterkte karen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2002, 21:33   #54
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey karin,

ik heb je een mailtje gestuurd, niet naar je mailadres wat je daarboven schreef want dat deed het niet, ik heb er een via leerlingen.com private message gestuurd. maar ik kan je een dingen zeggen ik ben echt niet voor de gein ermee begonnen.

Laatst aangepast door moucie : 13 September 2002 om 22:22
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2002, 15:31   #55
PredjeeMarinier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

snij je keel of je polsen door.... ben je gelijk van alle proberen af inplaats van op te staan en iets aan je problemen te doen, zit je alleen maar te klagen. Ja me leven is zo kut, dus snij ik mezelf maar kapot.... tjeez iedereen kan wat aan ze proberen doen, hoe moeilijk ze ook zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2002, 18:14   #56
Sanxx
Lid
 
Geregistreerd op: 19 September 2002
Berichten: 4
Standaard 2 Moucie

Whaaa wat een sicke reactie.....
Net alsof het om de aandacht te doen is.... GRRRR sommige mensen :r

Moucie --> I know what you mean... exactly.....

En wat ik ook weet, is dat het niet zomaar over gaat.... En dat het zo nie door kan gaan......

OF je zoekt nu hulp... of je snijdt een x zo diep, dat je bang wordt van jezelf... en om die reden 'stopt'......

Het snijden doe je niet zomaar.... 'tis een manier van uiten... je mocht je vroeger thuis nooit uiten.... en later op school ook nie... en dus moest je een andere manier vinden om te uiten... en dat werd snijden.....

Maar nu MAG je je anders uiten... het MAG, en het is OK!!!....
Dus misschien is het tóch 's tijd om hulp te gaan zoeken... om andere manieren te vinden om je te uiten... zodat het nie meer op deze manier hoeft...

Want het verwoest zoveel.......


Je mag me toevoegen op msn als je wilt...: Afwasborsteltje@hotmail.com....

I'll be there 4 you...


Greetz,
Sanxx (18 jaar..)
Sanxx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2002, 08:53   #57
PredjeeMarinier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je in jezelf snijd ben je psychies gewoon niet normaal, heel simpel.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2002, 13:43   #58
Sanxx
Lid
 
Geregistreerd op: 19 September 2002
Berichten: 4
Standaard

Op dingen waar je geen verstand van hebt, moet je ook nie reageren....

En als je iets nie snapt, moet je net als op school PROBEREN het te snappen... en anders om uitleg vragen... anders zul je NOOIT iets bereiken op school...

Net als in het leven!!!!


!!
Sanxx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2002, 18:37   #59
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PredjeeMarinier
als je in jezelf snijd ben je psychies gewoon niet normaal, heel simpel.
helemaal mee eens, ik heb nog nooit een mentaal gezond iemand in de pauze op school is ff zichzelf lekker zien (be)snijden
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2002, 10:21   #60
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lieve moucie....
als ik jou verhalen zo hoor denk ik aan de film....good will hunting
die gaat over een jongen die ook nog niet echt iets goeds in zijn leven heeft meegemaakt.....een psycihiater weet zijn hele dikke isolement door te breken door alleen maar te zeggen dta het niet zijn fout is.....iest wat hij jaren in zijn kop heeft gehad.....
ik weet niet of jij geloofd dat het jou schuld is....maar dta is het niet!!!!!!!!!!
jij kunt niet zomaar ophouden met snijden maar dat gaf je zelf ook al aan...wat je moet doen is de kern van jou probleem aanpakken(het is trouwens al een hele grote stap dat je weet dat je niet meer zonder snijden kunt.....en een hele grote stap om dta hier op het forum neer te zetten.....)
het snijden gaat as weg als het rotgevoel verdwijnt.....ga met mensen praten die hetzelfde meemaken(niet alleen met snijden maar mensen die ook echt een rotjeugd hebben gehad....net als jij)en probeer tot een oplossing te komen....
veel succes ... je kunt hier je verhaal altijd kwijt.....op mijn mailadres ook maar ik weet niet of ik je echt kan helpen....
succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2002, 20:12   #61
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by trustfire
lieve moucie....
als ik jou verhalen zo hoor denk ik aan de film....good will hunting
die gaat over een jongen die ook nog niet echt iets goeds in zijn leven heeft meegemaakt.....een psycihiater weet zijn hele dikke isolement door te breken door alleen maar te zeggen dta het niet zijn fout is.....iest wat hij jaren in zijn kop heeft gehad.....
ik weet niet of jij geloofd dat het jou schuld is....maar dta is het niet!!!!!!!!!!
jij kunt niet zomaar ophouden met snijden maar dat gaf je zelf ook al aan...wat je moet doen is de kern van jou probleem aanpakken(het is trouwens al een hele grote stap dat je weet dat je niet meer zonder snijden kunt.....en een hele grote stap om dta hier op het forum neer te zetten.....)
het snijden gaat as weg als het rotgevoel verdwijnt.....ga met mensen praten die hetzelfde meemaken(niet alleen met snijden maar mensen die ook echt een rotjeugd hebben gehad....net als jij)en probeer tot een oplossing te komen....
veel succes ... je kunt hier je verhaal altijd kwijt.....op mijn mailadres ook maar ik weet niet of ik je echt kan helpen....


hoi

ik praat nu met een hele goede vriend erover en het begint echt te werken het is nu al een week goed gegaan, maar daar tegenover staat ik snij me nu dan wel niet maar het uit zich nu op mn eetgedrag ik krijg niks door mn keel af en in het uit zich in de vorm van hyperventilatie.

bedankt voor je reactie in iedergeval ik ben blij dat er mensen zijn die het wel begrijpen
succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2002, 20:14   #62
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sanxx
Op dingen waar je geen verstand van hebt, moet je ook nie reageren....

En als je iets nie snapt, moet je net als op school PROBEREN het te snappen... en anders om uitleg vragen... anders zul je NOOIT iets bereiken op school...

Net als in het leven!!!!


!!

go girl you rule!!!!

bedankt voor je reacties en dat je het voor me opneemt, ik heb je toegevoegd aan mijn msn lijst ik hoop dat ik je daar een keertje spreek!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2002, 18:45   #63
Ryzers_GF
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het ook gedaan, ma totaal ni voor lang, hier en daar kunde nog een lichte liteken op m'n arm zien
totaal ni fel
ik heb alternatieven gezocht, bv koud water over de polsen laten lopen
dat kalmeerd mij
dan uit ik me vooral door gedichten te schrijven
ma ik weet dat alles niet zo makkelijk is
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 17:48   #64
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb ook weleens gedacht van, ik snij mijn polsen door dan ben ik lekker dood en af van het gezuer.

waarom ik het niet deed: wist dat ik mijn familie er geen plezier mee zou doen,
kans dat ik het overleefde is ook best groot en jah dan heb je pas echt gebakken aardappelen.


en de pijn leek me ook te groot
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 19:49   #65
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
tja verslaafd aan snijden, als je het gevoel hebt dat het te erg uit de hand loopt moet je een psychiator opzoeken, want dan red je het alleen niet meer
Voor de rest, ik neem aan dat je snijd door dat 'rotgevoel'
dan moet je een manier vinden om dat gevoel weg te krijgen, ook al ik weet, dat is bijna onmogelijk, maar het kan wel..
Of zoek alternatieven in de plaats van snijden, om je gevoelens kwijt te kunnen, ook al weet ik zo niet hoe
dat si heel moeielijk hoor, ik heb et rammsteinteken in me arm gekrast verder dan dat kom ik nie, maar ik geef tie et is geen slecht gevoel, best wel lekker, dus hety is heel moeilijk om dat "rotgevoel"of dat "lekkere gevoel"van et snijden weg te krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 19:54   #66
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensjes, ik heb niet de hele draad gelezen, maar ik heb hier en daar wat spanningen zien opbouwen :-). Das geen goeie zaak. Daarom nu ff regel #1 op t forum. Namelijk respect voor elkaar :-). Enige die jullie niet hoeven te respecteren is mij maar voor de rest respecteer elkaar zoals je bent en ga elkaar niet kleineren omdat de draadstarter bijvoorbeeld een probleem met snijden heeft. Probeer elkaar te helpen ipv af te snauwen.
Dat was mijn melding :-). Ga nu maar weer lekker verder discusseren in deze draad :-). Ik houd m vanaf nu ietsie extra in de gaten :-)
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 20:05   #67
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


dat si heel moeielijk hoor, ik heb et rammsteinteken in me arm gekrast verder dan dat kom ik nie, maar ik geef tie et is geen slecht gevoel, best wel lekker, dus hety is heel moeilijk om dat "rotgevoel"of dat "lekkere gevoel"van et snijden weg te krijgen
jah ik bedoel meer, meestal ga je snijden omdat er iets in je leven gebeurt en dat je dus daardoor rot voelt
als dat probleem word opgelost, zal het snijden ook minderen, denk ik zelf, of
je kan er verslaafd aan raken
en om dat op te lossen moet je lijkt me toch na een psychiator
of iets in die trant
een verslaving moet je toch bij een psychiator oplossen lijkt mij..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 20:10   #68
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by meiske
ik heb ook weleens gedacht van, ik snij mijn polsen door dan ben ik lekker dood en af van het gezuer.

waarom ik het niet deed: wist dat ik mijn familie er geen plezier mee zou doen,
kans dat ik het overleefde is ook best groot en jah dan heb je pas echt gebakken aardappelen.


en de pijn leek me ook te groot
daar heb je gelijk in, maar de pijn valt reuze mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 01:27   #69
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Dus..
Ik heb de hele thread gelezen en wat mij ten eerste al verbaasd is het feit dat je je zelf kan pijnigen en dan ook nog eens daar verslaafd aan kan raken.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee.

Ik voel hier toch ook een soort van respect voor jou, ik weet niet hoe het kan (misschien wel het feit dat je het hierneer zet, ik weet het niet). Respect en toch onbegrip voor je daden.

Ik zou zeggen:
Wat zijn je "overige" hobbies? Verdiep je daar wat meer in. Zie de humor in van sommige dingen en probeer je problemen te vergeten.

Sjit, moeilijk uitteleggen wat ik denk..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 17:08   #70
Regen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve Moucie,
Ik vind het moeilijk te geloven dat je niemand hebt om je te helpen, niemand om je heen. Sociale contacten zijn heel belangrijk met dingen als dit. Ik weet ook dat als je 'down' bent, het moeilijk is en je gewoon geen zin hebt om je proberen te focussen op andere dingen, maar het moet!! Hobby's familie, vrienden, sport, en heel veel andere dingen. Probeer jezelf te inspireren, zo van: dit ga ik doen, en daar ga ik voor werken! Daar wil ik mijn best voor doen. Als je weer een snijhumeur voelt opkomen, ga naar buiten!! Of ga naar iemand toe, er is niet altijd een reden nodig om iemand te bezoeken, of iets te gaan doen met iemand. probeer anders het/de proble(e)m(en) te minimaliseren, schrijf in een paar korte punten op wat er aan de hand is, en waarom. probeer dan een plan van aanpak te maken; wat kan ik er aan doen. Of schrijf duidelijk en eerlijk alles op, en laat het lezen, aan bijvoorbeeld je ouders/verzorgers, familielid, lerares die je vertrouwt. Mondeling is het altijd moeilijker om uit te leggen wat je bedoelt en hoe je je voelt, dat weet ik. Als je wilt mailen of msnen, ik ben er altijd voor je. Hou je sterk,
liefs, regen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2002, 18:15   #71
jannekes
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Er is hulp

steungroep zelfbeschadiging http://www.wegwijs.org
Daar hebben ze ook een telefoondienst zodat je met lotgenoten kan praten. Ik ken iemand achter de telefoon en dat is echt een toffe meid.

Ik beschadig mezelf niet, maar bijt en knijp mezelf wel om mijn gevoelens onder controle te houden. Toen ik met mijn kop tegen de muur ging bonken heb ik ook op het net hulp gevraagd. Iemand maakte me attent om een postelastiek om mijn pols te doen en wanneer ik dan de neiging krijg die tegen mijn pols te laten knappen. Dat doet verrotte zeer en ik krijg dikke striemen, maar die trekken weer weg. Soms heb ik een heel stel elastieken om mijn pols. Misschien een alternatief?

Ik hoop dat je dit bericht nog krijgt.
liefs en sterkte
Jannekes

en oh ja wraakfantasiën mag ook om te leren je frustraties op wat anders te richten en af te reageren.
Zo had ik een tijd lang als favoriet om mijn vaders botten op te graven en bij mijn moeder in de tuin te leggen. Sommige ouders ... Ik heb dit verder nooit aan iemand vertelt. Het heeft wel geholpen, want ik ben niet meer zo boos op mijn moeder. En probeer via de post weer contact met haar te krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 20:17   #72
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja die van die elastiekjes is wel een goeie ja
dat ga ik ook eens proberen, bedankt voor de tip!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2002, 23:53   #73
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve moucie

Ik heb echt heel veel herkenning in je bij mij is het 2jaar geleden begonnen... heb ook bij verschillende hulpverleners gezeten omdat het gewoon echt niet ging elke avond moest ik gewoon snijen zelfs als ik me nog wel redelijk voelde ...
toen heb ike erst een jaar in amsterdam opgenomen gezeten en inmiddels zit ik nu al 9maanden ergens anders Klinisch in behandeling... nog steeds gaat het nog niet echt lekker maar het is al veranderd naar 1/3x in de week.. dus het is al minder...

ik snap niet dat hier zoveel mensen zijn op dit forum die er gewoon niets van begrijpen..
ik heb zoiets als je sowieso niets begrijpt hierover lees het niet en reageer er dan niet op!
want daar help je iemand echt niet mee hoor!!!
dit geld dus zeker voor die

PredjeeMarinier


Moucie als er wat is je mag me ook altijd toevoegen op je msn of wat dan ook ook al ken ik je niet ik denk dat ik wel goed begrijp hoe je je voelt enzo
(maaike_112@hotmail.com)

Veel succes!

Liefs
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2002, 15:28   #74
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey maaike,

dank voor je post, ik hoop dat je er echt vanaf kunt komen, ik weet zelf hoe moeilijk het is,
ik zelf snij me nu bijna niet meer maar gebruik daarvoor in de plaats een elastiekje.
ik heb je toegevoegd aan mn msn lijst, ik hoop dat we elkaar snel spreken.

gr xxx moucie
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2002, 17:10   #75
jolyn
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Dit klinkt zo herkenbaar! Ik doe het ook.. heb het nog wel beetje in de hand, maar ben ook bang voor mezelf. Snap mezelf ook niet.. ja, op dat moment wel.. tenminste, ik moet dan gewoon!!
Ik zie reacties staan als; mesjes weggooien enzo, maar t help niet. Je vind altijd wel weer wat, een schaar, een spiegel (die spontaan in stukjes ligt). Dat is niet de oplossing.. ik weet alleen ook niet wat wel de oplossing is!!?
Aan de ene kant wil ik niet dat iemand het ook maar weet, aan de andere kant.. soms wil ik het mensen laten zien!! Ben alleen ook zo bang dat mijn ouders het te weten komen.. wil dat absoluut niet!! Ze verklaren me dan voor gek, worden boos waardoor ik me verdrietiger ga voelen en dan..
Het wordt steeds moeilijker om verborgen te houden, met gym op school bijvoorbeeld.. mijn armen zitten onder en als mensen gaan vragen van "wat is dat dan?" wat moet je dan zeggen?!? Ik zeg altijd maar zoiets als, achja geschaafd of het is niets.
Ik weet het, je hebt hier weinig aan, maar misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bent??...


  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2002, 20:17   #76
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jolyn
Dit klinkt zo herkenbaar! Ik doe het ook.. heb het nog wel beetje in de hand, maar ben ook bang voor mezelf. Snap mezelf ook niet.. ja, op dat moment wel.. tenminste, ik moet dan gewoon!!
Ik zie reacties staan als; mesjes weggooien enzo, maar t help niet. Je vind altijd wel weer wat, een schaar, een spiegel (die spontaan in stukjes ligt). Dat is niet de oplossing.. ik weet alleen ook niet wat wel de oplossing is!!?
Aan de ene kant wil ik niet dat iemand het ook maar weet, aan de andere kant.. soms wil ik het mensen laten zien!! Ben alleen ook zo bang dat mijn ouders het te weten komen.. wil dat absoluut niet!! Ze verklaren me dan voor gek, worden boos waardoor ik me verdrietiger ga voelen en dan..
Het wordt steeds moeilijker om verborgen te houden, met gym op school bijvoorbeeld.. mijn armen zitten onder en als mensen gaan vragen van "wat is dat dan?" wat moet je dan zeggen?!? Ik zeg altijd maar zoiets als, achja geschaafd of het is niets.
Ik weet het, je hebt hier weinig aan, maar misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bent??...


hey

ik weet niet of je er iets aan hebt maar hier boven werd volgens mij ook al gezegd dat een elastiekje om je polsen ook werkt, dat doe ik nu en ik moet zeggen het werkt ook nog, het doet pijn en je krijgt er striemen van maar die trekken weer weg.
het enige nadeel is bij mij dat mn elastiekjes vrij snel knappen.
de enige tip die ik je kan geven met gym is, draag t-shirts met lange mouwen dat doe ik ook.

heel veel succes verder!.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2002, 20:38   #77
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hier was pas een film over geweest op net 5.[ weet de naam niet meer van de film]
ik denk dat je er het beste met iemand over kan praten [ ik snap dat het wel moeilijk is ] en voor de rest weet ik niks anders , sorry . maar veel succes om er vanaf tekomen .
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2002, 20:41   #78
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb nog een vraagje , doet het pijn als je in jezelf snijd , het lijkt me pijnlijk , maar ik heb zelf een keer toen ik boos was door glas geslagen [ ik kon me niet beheersen ] maar dat deed eigenlijk niet zoveel pijn,of het was pijn van de angst .
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2002, 20:49   #79
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
ik heb nog een vraagje , doet het pijn als je in jezelf snijd , het lijkt me pijnlijk , maar ik heb zelf een keer toen ik boos was door glas geslagen [ ik kon me niet beheersen ] maar dat deed eigenlijk niet zoveel pijn,of het was pijn van de angst .
in het begin doet het een beetje pijn, maar langzamerhand ga je er steeds minder van voelen, het ligt er ook aan hoe erg je geestelijke pijn is, als die heel erg is dan voel je er sowieso minder van.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2002, 10:20   #80
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voor alle pijn kan je je afsluiten dan doet het snijen ook geen pijn meer. en inderdaad als je geestelijke pijn heel erg is voel je het snijen sowieso al veel minder

en die film op net 5 heette: painfull secrets erg mooie film vond ik zelf...

Lieve moucie nogmaals veel succes!!

veel liefs, -x- maaike
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2002, 18:50   #81
jolyn
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Dank je wel, ga elastiekje denk ik ook maar eens proberen.
Nee, het doet idd geen pijn meer, het is juist een fijn gevoel op een of andere manier. Wat denken jullie; zou ik dit zelf kunnen oplossen?? Ik wil absoluut niet dat mijn ouders het te weten komen maar.. het is nu zo dat als ik iets scherps zie liggen ik al weer zin krijg (zeg maar). Weet eigenlijk niet goed wat te doen.. (behalve elastiekje!!).. mijn armen zien er echt niet uit..

kus jolyn
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2002, 20:18   #82
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jolyn
Dank je wel, ga elastiekje denk ik ook maar eens proberen.
Nee, het doet idd geen pijn meer, het is juist een fijn gevoel op een of andere manier. Wat denken jullie; zou ik dit zelf kunnen oplossen?? Ik wil absoluut niet dat mijn ouders het te weten komen maar.. het is nu zo dat als ik iets scherps zie liggen ik al weer zin krijg (zeg maar). Weet eigenlijk niet goed wat te doen.. (behalve elastiekje!!).. mijn armen zien er echt niet uit..

kus jolyn
ik denk niet dat je er alleen uit kunt komen, bij mij gaat het nu al een tijdje goed maar dat komt puur omdat mn enigste vriend erachter was gekomen en die heeft me gedwongen om te stoppen hij zei dat als ik niet meteen stopte hij me niet meer wilde zien.
nou ik wil hem voor geen goud kwijt dus ben ik ermee gestopt hoe moeilijk dat ook is, nu gebruik ik de elastiekjes-methode, en dat werkt vrij goed en als ik eht moeilijk heb is die vriend er.
mijn ouders weten trouwen van niks en dat wil ik ook graag zo houden.

veel succes en als je me wilt mailen doe je dat maar.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2002, 20:36   #83
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by moucie


in het begin doet het een beetje pijn, maar langzamerhand ga je er steeds minder van voelen, het ligt er ook aan hoe erg je geestelijke pijn is, als die heel erg is dan voel je er sowieso minder van.
dank je wel
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 21:12   #84
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Bij mij helpt dat elastiekje niet omdat t moet bloeden
En die shirts met lange mouwen met gym wil ik wel maar dat mag niet, ze maken je t soms echt moeilijk
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2002, 20:18   #85
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Bij mij helpt dat elastiekje niet omdat t moet bloeden
En die shirts met lange mouwen met gym wil ik wel maar dat mag niet, ze maken je t soms echt moeilijk
ja inderdaad, waarom laten ze ons niet gewoon in onze waarden?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2002, 21:15   #86
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Tsja geen idee, maar ik ben bang dat mijn gymlerares t maar moet weten enzo.....
Hebben jullie ook dat mensen eerst denken dat je het doiet voor de aand8 ? Bij mij wel totdat ze zien hoe ik er echt aan toe ben..
Maar ik vind t gewopon irri
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2002, 22:37   #87
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve anouk

Bij mij dachten ze ook dat ik het om de aandacht deed en balblalba zelfs m'n moeder en m'n zusje!!
want telkens als ik het niet meer trok en ging naar m'n kamer "ga je weer snijen lekker manipulerend ben jij balbal" heel irritant. pas veel later toen ik op een gegeven moment in het ziekenhuis kwam en moest worden opgenomen begrepen ze een beetje wat van mij.. nu zien mensen het niet meer als aandacht en mensen uit m'n oude klas zagen het wel zo of ze het nu zo zien weet ik niet ben al 2jaar niet meer op school geweest.. dit jaar moet ik wel weer beginnen maar ik moet wel ergens anders wonen bij m'n tante in utrecht..

eerst woon ikin hilversum vervolgens Huizen dan even amsterdam (amc) dan alkmaar (Triversum) nu moet ik naar utrecht ik word echt gek maar ja!!!!
weet jij een school want ik zie dat jij uit utrecht komt?

en over dat elastiekje bij de crisisdienst zeiden ze ook dat ik dat moest doen of heel koud ijs tegen aan krabben maar dat helpt echt niet ik wil bloed bloed bloed oke ik ben vaag :-s

maar ik wil iedereen veel succes wensen met snijen want het is moeilijk om er van af te komen ik weet het:-(.

Liefs -x- maaike
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.