Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 January 2005, 16:22   #1
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Buitenaards leven?

piep

Geloven jullie in buitenaarsdse leven ?
onder eender welke vorm ook...?
waarom ?
in welke omstandigheden ?

edit: topictitel iets duidelijker gemaakt
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !

Laatst aangepast door appelshampoo : 30 January 2005 om 15:38
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 16:44   #2
Banshee
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: welcome

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
piep

Geloven jullie in buitenaarsdse leven ?
onder eender welke vorm ook...?
waarom ?
in welke omstandigheden ?

ja
ja
omdat ik zelf een alien ben
gewoon lekker thuis, beetje chillen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 17:30   #3
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

ik weet niet.. maar ik zag pas op tv wel zoiets raars.. ging over een jongen die met zijn fototoestel beelden vast legde waarop duidelijk 'wezens' te zien waren. Ook met camera nam hij iets wits op wat opeens weg rende.. super vreemd. Altijd als ik zoiets zie dan weet ik het weer niet..
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 17:32   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zijn al micro organisme gevonden in de ruimte (levend) dus, ja er is buitenaardsleven
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 18:21   #5
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Re: Re: welcome

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banshee
ja
ja
omdat ik zelf een alien ben
gewoon lekker thuis, beetje chillen
blijkbaar hebben we hier te maken met een echte grapjas , toch ? nou jah..goe bezig
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2005, 18:24   #6
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
ik weet niet.. maar ik zag pas op tv wel zoiets raars.. ging over een jongen die met zijn fototoestel beelden vast legde waarop duidelijk 'wezens' te zien waren. Ook met camera nam hij iets wits op wat opeens weg rende.. super vreemd. Altijd als ik zoiets zie dan weet ik het weer niet..
waar zag jij deze beelden dan ? en waar nam dit dan plaats ?
bestaan er website's van ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 16:01   #7
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

ik weet eigenlijk niet meer waar dat was.. ik heb het 2 keer gezien. owja, ik weet het wel.. dat was bij kopspijkers, een paar weken terug. Zo'n kerel maakte foto's en filmpjes waar je die dingen op zag.. en daarna zag ik het nog een keer ergens.. ik heb geen idee of er internet sites van zijn maar dat lijkt me wel. Kijk anders eens op de site van kopspijkers of je daar wat over hem kan vinden.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:15   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

ja, maar niet in groene mannetjes
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:21   #9
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Personelijk geloof ik wel in buitenaardsleven. Misschien zelfs wel in ons eigen zonnestelsel. Waarschijnelijk zijn vele levensvormen (zowel als op aarde als op een andere planneet) zijn niet waarneembaar voor mensen. Wij kennen maar drie dementies, het is niet ondenkbaar dat er meerdere dementies zijn, onwaarneembaar voor het menselijke oog. Wij zijn niet superieur zoals wij ons altijd voordoen.

Het zou gewoon arrogant zijn in mijn ogen om ervan uit te gaan dat wíj de enige levensvorm zijn, alleen maar omdat het ons niet lukt om het andere waar te nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:48   #10
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

pff ja dr zijn nog ik weet niet hoeveel andere zonnestelsels. zal toch wel dat er niet alleen hier leven mogelijk is he
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 18:32   #11
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard uhu

nou dan,, ik zou het allesziends fantastisch vinden moesten we ooit in contact komlen met een of andere buitenaardse volk, of wat dan ook,...stel je voor,...alles zou veranderen,.... negatief of positief,//infeite zou het me niets uitmaken moest het nu negatief zijn, ....het feit dat ze/.. bestaan is voor mij al de top ;/////op dat moment zou ik gewoon super gelukkig zijn, ..waarschijnlijk klikt dit allemaal zeer geflipt..maar het is eenmaal zo..misschien denken andere hier liever niet aan,...omdat ze bang zijn van het onbekende...dus willen ze daar niets over weten,...ik ben er infeite ook bang voor,...(stel nu) maar toch blijk ik zeer curieus , en kijk ik er naar uit;.....stel dat het dan gaat over ruimte bacterien op enen of ander planeet, ...dit zou dan even prachtig zijn...het zou dan willen zeggen da leven voor de mens mogelijk zou zijn binnen de (kortste ?) jaren die volgen of eeuwen die volgen..maar infeite zou dit niets beteken in een mensen leven.....stel je voor...je zult nietmeer zeggen: wij gaan deze zomer een week naar de zee..maar ipdaarv: wij gaan deze zomer(op aarde) een weekje op mercurus...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 18:47   #12
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
stel je voor...je zult nietmeer zeggen: wij gaan deze zomer een week naar de zee..maar ipdaarv: wij gaan deze zomer(op aarde) een weekje op mercurus...
Waarschijnlijk zal ik dit niet meer meemaken als het ooit zou gebeuren dat mensen werkelijk kunnen 'reizen' naar andere planeten , maar ik hoop verdomme dat ze dit nooit zullen toelaten.
De mensen hebben de aarde al genoeg voor de kloten geholpenen ze moeten dat niet gaan doen met andere planeten ook.
en ja , ik geloof in buitenaards leven.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2005, 11:19   #13
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Re: Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Waarschijnlijk zal ik dit niet meer meemaken als het ooit zou gebeuren dat mensen werkelijk kunnen 'reizen' naar andere planeten , maar ik hoop verdomme dat ze dit nooit zullen toelaten.
De mensen hebben de aarde al genoeg voor de kloten geholpenen ze moeten dat niet gaan doen met andere planeten ook.
en ja , ik geloof in buitenaards leven.
t'is uiteraard maar een stelling weetje....het feit dat dit later mogelijk 'zal' zijn is op zich al een prachtig gevoel....en dit zou dan de wetenschap nog maar verder en verder helpen///
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2005, 11:31   #14
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
t'is uiteraard maar een stelling weetje....het feit dat dit later mogelijk 'zal' zijn is op zich al een prachtig gevoel....en dit zou dan de wetenschap nog maar verder en verder helpen///
Ik persoonlijk vind dit zeker geen prachtig gevoel , ik ben al helemaal tegen de ruimtevaart omdat daar verschrikkelijk veel geld in kruipt en het is volkomen nutteloos.Ze zouden beter met al dat geld zorgen dat iedereen hier op aarde drinkbaar water krijgt ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2005, 17:54   #15
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Re: Re: Re: Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Ik persoonlijk vind dit zeker geen prachtig gevoel , ik ben al helemaal tegen de ruimtevaart omdat daar verschrikkelijk veel geld in kruipt en het is volkomen nutteloos.Ze zouden beter met al dat geld zorgen dat iedereen hier op aarde drinkbaar water krijgt ofzo.
mjah,...maar nu moet je ff denken,....mijn moeder is het waarschijnlijk met u eens...ik heb het daar meerder malen over gehad met haar,...zij denkt dus net gelijk jou, dat geld zou beter naar de arme landen gaan, enzo van die toestanden...maar kijk, met dat geld die er in de wetenschap inkruipt , moet je vooral niet gaan denken dat met hiermee ganse de wereld gaan roos maken.....je gaat er uiteraart wat mee doen, en dat is een feit dat zeker is, maar het zal zo kleinschalig zijn ,je moet niet gaan denken dat ze hiermee wonderen gaan doen,....en trouwens stel nu dat men geld zou opsteren (bij wijze van spreken) naar die arme landen zodat ze eten e.d. kunnen hebben zal wat tijd betreft zeer minimaal zijn ....hiermee bedoel ik dat het niet lang zal duren of het is weer naar de slechte kant gezakt.... maar dus infeite zou dit niet veel brengen.....

je moet ook weten dat de wetenschap belangrijik is voor de mens, (de meeste allesziends) . het zi zo in de mensen hun hoofd gekrerfd....en daar zal niet aan veranderen.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2005, 18:54   #16
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Ik persoonlijk vind dit zeker geen prachtig gevoel , ik ben al helemaal tegen de ruimtevaart omdat daar verschrikkelijk veel geld in kruipt en het is volkomen nutteloos.Ze zouden beter met al dat geld zorgen dat iedereen hier op aarde drinkbaar water krijgt ofzo.

ergens ben ik het wel met je eens! het is gewoon belachelijk om daar zoveel geld te steken... De mens wil echt altijd maar meer ontdekken en beheersen enzo... voor niks nodig! we willen altijd verder gaan, en laten dan maar de mensen hier verhongeren!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2005, 19:30   #17
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik vind pas dat we in outerspace moeten gaan wanneer we er klaar voor zijn maar ja zoals het nu gaat haalt aarde dat niet...
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2005, 07:13   #18
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
mjah,...maar nu moet je ff denken,....mijn moeder is het waarschijnlijk met u eens...ik heb het daar meerder malen over gehad met haar,...zij denkt dus net gelijk jou, dat geld zou beter naar de arme landen gaan, enzo van die toestanden...maar kijk, met dat geld die er in de wetenschap inkruipt , moet je vooral niet gaan denken dat met hiermee ganse de wereld gaan roos maken.....je gaat er uiteraart wat mee doen, en dat is een feit dat zeker is, maar het zal zo kleinschalig zijn ,je moet niet gaan denken dat ze hiermee wonderen gaan doen,....en trouwens stel nu dat men geld zou opsteren (bij wijze van spreken) naar die arme landen zodat ze eten e.d. kunnen hebben zal wat tijd betreft zeer minimaal zijn ....hiermee bedoel ik dat het niet lang zal duren of het is weer naar de slechte kant gezakt.... maar dus infeite zou dit niet veel brengen.....

je moet ook weten dat de wetenschap belangrijik is voor de mens, (de meeste allesziends) . het zi zo in de mensen hun hoofd gekrerfd....en daar zal niet aan veranderen.
Het is een feit dat met al het geld dat daar ingestoken wordt iedereen drinkbaar water zou kunnen krijgen en dat zou dan niet van korte tijd zijn natuurlijk.En zoiets is gewoon een prioriteit.
En misschien dat de wetenschap voor jou belangrijk is maar voor mij totaal niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2005, 13:06   #19
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Het is een feit dat met al het geld dat daar ingestoken wordt iedereen drinkbaar water zou kunnen krijgen en dat zou dan niet van korte tijd zijn natuurlijk.En zoiets is gewoon een prioriteit.
En misschien dat de wetenschap voor jou belangrijk is maar voor mij totaal niet.
ben ik idd met je eens, kan mij ook geen flikker schelen of er ergens op mars een paar bacterien rondzwerven, dat doen ze ook wel zonder dat wij dat weten, kzie het nut er niet van in OM het te weten....
terwijl er op deze aardbol, velen malen dichterbij dan mars, zelfs nog mensen niet veilig water kunnen drinken en niet eens eten geneg hebben, ik denk dat je beter kan zorgen voor de miljarden van de ruimtevaart en kennis door die in projecten te stoppen die de 3e wereld (zoals wij dat zo mooi noenen) kunnen helpen.....
dan heb je er naar mijn mening veel meer aan...
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2005, 11:27   #20
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmz.. en wat nou als wij door het onderzoek dat wij nu doen, later (als de aarde vol zit of r iets anders gebeurt waardoor we hier niet meer kunnen lever) op plaatsen kunnen leven waar die micro-organismen leven? want volgens mij leef ieder leven door zuurstof? lijkt me dus wel degelijk iets om in te investeren.. over die 3e wereld, het gaat niet om het investeren, echter meer over het verdelen.. denk dat je de toespraak van Koffi Annan over t halveren vd mensen die in armoede leven wel gelezen/ gehoord hebt..?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2005, 15:52   #21
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blokker
hmmz.. en wat nou als wij door het onderzoek dat wij nu doen, later (als de aarde vol zit of r iets anders gebeurt waardoor we hier niet meer kunnen lever) op plaatsen kunnen leven waar die micro-organismen leven? want volgens mij leef ieder leven door zuurstof? lijkt me dus wel degelijk iets om in te investeren.. over die 3e wereld, het gaat niet om het investeren, echter meer over het verdelen.. denk dat je de toespraak van Koffi Annan over t halveren vd mensen die in armoede leven wel gelezen/ gehoord hebt..?
er zit wat in in wat je zegt eerlijkwaar...dat moment zal zeker en vast wel eens aankomen, en natuurlijk eens dit moment aangekomen is, dan zal men pas zeggen: wat nu ?
uiteraard leven we op dat moment niet meer( hoewel ik dit zou willen meemaken) maar men kan zich nu al voorbereiden op dit moment( de wetenschap vooruit brengen).
snapje ? maar zou je wat meer uitleg kunnen geven over:
"denk dat je de toespraak van Koffi Annan over t halveren vd mensen die in armoede leven wel gelezen/ gehoord hebt..? "
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2005, 17:34   #22
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blokker
hmmz.. en wat nou als wij door het onderzoek dat wij nu doen, later (als de aarde vol zit of r iets anders gebeurt waardoor we hier niet meer kunnen lever) op plaatsen kunnen leven waar die micro-organismen leven? want volgens mij leef ieder leven door zuurstof? lijkt me dus wel degelijk iets om in te investeren.. over die 3e wereld, het gaat niet om het investeren, echter meer over het verdelen.. denk dat je de toespraak van Koffi Annan over t halveren vd mensen die in armoede leven wel gelezen/ gehoord hebt..?
Dan nog zou ik echt niet willen dat de mensen naar een andere planeet zouden trekken om er daar te gaan wonen.De mens moet al niet meer kapot helpen dan dat ze al gedaan hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2005, 21:10   #23
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Dan nog zou ik echt niet willen dat de mensen naar een andere planeet zouden trekken om er daar te gaan wonen.De mens moet al niet meer kapot helpen dan dat ze al gedaan hebben.
hmmz.. gelukkig dat er op mars etc. zo veel kapot te maken is

over dat Kofi Annan verhaal: over 10 jr zou t zo zijn dat het aantal mensen dat onder de armoedegrens leeft gehalveerd zou kunnen zijn, zonder dat de rijkere landen meer hoeven uit te geven aan hulp..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2005, 06:23   #24
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blokker
hmmz.. gelukkig dat er op mars etc. zo veel kapot te maken is

over dat Kofi Annan verhaal: over 10 jr zou t zo zijn dat het aantal mensen dat onder de armoedegrens leeft gehalveerd zou kunnen zijn, zonder dat de rijkere landen meer hoeven uit te geven aan hulp..
euhm , jah natuurlijk is er op Mars veel kapot te maken , wat lul je nou , het is een volledige planeet
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2005, 11:54   #25
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
euhm , jah natuurlijk is er op Mars veel kapot te maken , wat lul je nou , het is een volledige planeet
met zoveel leven/natuur dat te kapot te maken is?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2005, 12:02   #26
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mars opzich is natuur
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2005, 12:35   #27
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dan zie jij natuur heel anders dan ik..

Laatst aangepast door Blokker : 24 January 2005 om 13:05
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2005, 15:10   #28
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: welcome

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
piep

Geloven jullie in buitenaarsdse leven ?
onder eender welke vorm ook...?
waarom ?
in welke omstandigheden ?
het is gewoonweg arrogant om te denken dat wij de enige levensvormen zijn in het heelal.

dus mijn antwoord is ja.

ik denk dat het onmogelijk is om te beschrijven onder welke omstandigheden omdat die gewoon neit voor te stellen zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2005, 16:39   #29
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Mars opzich is natuur
mars is zo dood als het maar kan
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2005, 13:39   #30
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
mars is zo dood als het maar kan
bacterien hebben ze al gevonden, dus alles behalve dood.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2005, 14:21   #31
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ermmz.. fossielen van bacterien..?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2005, 07:01   #32
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
mars is zo dood als het maar kan
En dan nog?? Gebergtes leven ook niet , is het daarom geen natuur?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2005, 09:35   #33
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nope, in mijn visie niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2005, 11:37   #34
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blokker
nope, in mijn visie niet..
Dan zou ik wel graag eens horen wat jij onder natuur verstaat?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2005, 12:39   #35
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

flora en fauna, heel kort gezegd..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2005, 12:42   #36
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Fuck man, een berg heeft toch geen gevoel ofzo.. Wat kan het die berg nou schelen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2005, 15:36   #37
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

als er ''een dikke vette berg '' in de weg staat, die alleen bestaat uit rotsen, en ze halen hem ff weg, dan zegt men toch ook dat de ze de natuur verneuken.

ook rotsen enz. is natuur

en verder, nee, ik geloof niet in buitenaards leven
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2005, 16:25   #38
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Fuck man, een berg heeft toch geen gevoel ofzo.. Wat kan het die berg nou schelen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2005, 16:45   #39
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
En dan nog?? Gebergtes leven ook niet , is het daarom geen natuur?
nee het zijn bergen


oftewel berglandschap
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2005, 18:27   #40
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
nee het zijn bergen


oftewel berglandschap
volgens mij zijn bergen wel natuur hoor....

na·tuur (de ~ (v.), naturen)
1 niet door de mens gewijzigde omgeving of omstandigheden
2 aangeboren geaardheid => aard
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2005, 20:18   #41
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarsch
volgens mij zijn bergen wel natuur hoor....

na·tuur (de ~ (v.), naturen)
1 niet door de mens gewijzigde omgeving of omstandigheden
2 aangeboren geaardheid => aard
als jij dat mooi vindt
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2005, 21:12   #42
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
als jij dat mooi vindt
ik vind het totaal niet mooi, maar gebergtes zijn hartstikke natuur..... daar wou ik je even op wijzen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2005, 14:24   #43
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarsch
ik vind het totaal niet mooi, maar gebergtes zijn hartstikke natuur..... daar wou ik je even op wijzen
ja hallo dan kan je alles ook wel natuur noemen he
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2005, 06:28   #44
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
ja hallo dan kan je alles ook wel natuur noemen he
Gebouwen zijn geen natuur , wegen zijn geen natuur , sporen zijn geen natuur , auto's zijn geen natuur , aangelegde pleinen zijn geen natuur , parkings zijn geen natuur , ruimtevaartschepen zijn geen nauur , ..blablabla
Planeten zijn natuur , of je het nu wilt of niet , en de mens moet er met zijn poten van blijven , ze hebben hier al veel te veel weggenomen en vernield.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2005, 14:21   #45
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

ik geloof er niet ....
waarom niet ...
heb nog nooit bewijs gezien..
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2005, 19:29   #46
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard tss

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Gebouwen zijn geen natuur , wegen zijn geen natuur , sporen zijn geen natuur , auto's zijn geen natuur , aangelegde pleinen zijn geen natuur , parkings zijn geen natuur , ruimtevaartschepen zijn geen nauur , ..blablabla
Planeten zijn natuur , of je het nu wilt of niet , en de mens moet er met zijn poten van blijven , ze hebben hier al veel te veel weggenomen en vernield.
wat een argumentering....
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2005, 20:43   #47
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Gebouwen zijn geen natuur , wegen zijn geen natuur , sporen zijn geen natuur , auto's zijn geen natuur , aangelegde pleinen zijn geen natuur , parkings zijn geen natuur , ruimtevaartschepen zijn geen nauur , ..blablabla
Planeten zijn natuur , of je het nu wilt of niet , en de mens moet er met zijn poten van blijven , ze hebben hier al veel te veel weggenomen en vernield.
doos ik had het over gras en zo
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2005, 06:33   #48
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
doos ik had het over gras en zo
Doos dan moet je niet zeggen dat je alles natuur kunt noemen.
We hebben er hier veel te weinig van.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2005, 19:38   #49
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Doos dan moet je niet zeggen dat je alles natuur kunt noemen.
We hebben er hier veel te weinig van.
dat is zulk gezeur.

alles is natuur, zelfs een kernbom is natuurlijk, en als het niet natuurlijk was, waarom is het er dan? want, de natuur is alles, niet alleen datgene dat leeft, maar ook het dode, het is er altijd geweest, dus is het natuurlijk, of het is ontstaan, ook natuurlijk, en als iets gemaakt word van ontstane dingen die dus ook natuurlijk zijn is het ook natuurlijk.

de natuur, is alles.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2005, 20:35   #50
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Doos dan moet je niet zeggen dat je alles natuur kunt noemen.
We hebben er hier veel te weinig van.
dan ga je naar alaska toe dan zie je hand voor ogen met al die bomen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.