Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 June 2004, 22:14   #1
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Stukje over als het uitgaat.


Ja, ik ben een beetje in een schrijf bui vandaag, en word een beetje geinspireerd door een vriendin van me over dit onderwerp. Nouhja, geinspireerd, geconfronteerd meer.
Marina is overigens mn ex waar ik 2 jaar mee heb gehad, is nu al een paar jaar uit trouwens.

Ik weet neit of het hier de goeie plaats hiervoor is, maarja. Boeiend




Als iets uitgaat, dan is het raar.
Bij mij en marina ook. Het laatste half jaar is het een paar keer uit geweest, 5 keer ofzo.
En 5 keer kwam het weer goed, dan was het weer even leuk, daarna ging het weer kut en kwamen de twijfels weer. Het was zo normaal. Je had altijd wel iemand om te knuffelen. Maar werd ik er gelukkig van? Volgens mij niet, ja, even, als je elkaar weer ziet als het uit is. Dan is er die grote drang om gewoon je ogen te sluiten, alles te vergeten en denken dat het weer word zoals het ooit was. Het kwam nooit. Een paar dagen ging het goed, een paar dagen later was het weer kut zoals altijd. Waren het weer de twijfels, de irritaties, de zo standaard geworden dingen die de overhand kregen.

Het blijft raar. Ik zie het ook bij haar. Ik snap dr precies. Ik snap hem ook. Het blijft een keuze. De makkelijke weg is terug gaan, hopen dat eht weer word zoals het was. Als het zo zou zijn zou het mooi zijn en een goeie keuze. Maar hoe vaak is dat wel niet geprobeerd? Hoe vaak kwam je er uiteindelijk achter dat het weer precies hetzelfde was? Vaak zat.

De moeilijke keuze is niet teruggaan. Dat is lastig. Vooral omdat je er altijd iemand mee zal kwetsen. Maar gebeurd dat niet altijd als het uitgaat? Is dat niet altijd het probleem van een relatie die op zn eind loopt?

De keuze zal nooit makkelijk zijn. Je kan nooit zeggen wat de juiste keuzen is op het moment zelf, dat komt een paar weken cq maanden later.

Het blijft moeilijk. Ik vraag het me af. Ik weet het niet. Ik wil het misschien ook niet weten. We zullen zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2004, 22:51   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

wanneer je het geluk op een andere manier weer hebt gevonden, denk je achteraf "ik heb er goed aan gedaan"....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2004, 22:58   #3
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Er zitten dingen in die ik herken maar toch niet alles. Bij mij was t ook na 3 maanden uitgegaan. (Lang en lomp verhaal) We hadden in totaal 6,5 maand, 1 x uit geweest. En ik had ook het gevoel dat het ergens gewoon niet goed zat. Het voelde verkeerd... Ik paste niet bij haar, zij neit bij mij. Ik ben ik en zij was/is alto, gothic, wicca en al die ongein.
Maarja... ik ben eigelijk blij dat het uit is Maar ik heb er geen spijt van gehad, dat zeker niet






(zij had t uitgemaakt btw)
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2004, 23:48   #4
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Ik kan me het wel ongeveer voorstellen de gevoelens dat je opschrijft..
maar heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er een serieuze relatie (vanuit mijn oogpunt) is "uitgegaan"
jajaja, dit is mijn eerste serieuze relatie ervoor eens 3maand maar stelde niet veel voor voor mij
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2004, 12:31   #5
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

had ik met mijn ex ook, je wil terug naar het vertrouwde, maar aan de andere kant ben ik heel blij dat ik de stap toch genomen heb en het heb uitgemaakt, omdat er echt iets wezenlijk ontbrak, voor mij tenminste. Ik wist toen al zeker dat ik hem nooit terugwilde, maar hij heeft die hoop nog lang gekoesterd. Hij had et er ook best wel heel moeilijk mee dat ik na een jaar weer een echt serieuze relatie kreeg. Gelukkig vond hij twee maanden later zelf ook weer een leuke meid

wat dex zegt, achteraf gezien zeg je dan toch tegen elkaar 'het is goed zoals het gegaan is'
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.