|
Hersenkrakers Een forum waar je even niet tot rust kan komen maar je hersens moet breken over lastige vragen. |
|
Onderwerpopties | Waardering: | Weergavemodus |
19 August 2003, 08:42 | #1 |
Guest
|
levensles
Je rijdt op een stormachtige avond met je auto in de stad rond. Jepasseert
een bushalte en ziet daar drie mensen staan wachten op de bus: Een oud vrouwtje, dat doodziek is. Je beste vriend, die ooit je leven redde. De ideale vrouw, waarvan je al heel je leven droomde. Maar: je rijdt in een BMW Z3, er kan dus maar één passagier mee en je krijgt maar één kans voor de beste oplossing. Wie neem je mee? Denk goed na. Dit is een ethisch/moreel dilemma dat ooit gebruikt werd in een selectieprocedure voor managers. Je kan het oude vrouwtje naar het hospitaal brengen, waardoor je haar leven redt. Of je neemt je vriend mee zodat je quitte staat. Maar dan ben je natuurlijk de liefde van je leven kwijt. Het is dus de bedoeling dat je iedereen tevreden stelt en dit kan maar op één manier goed over nadenken é |
19 August 2003, 08:50 | #2 |
mycodenameis:edman
|
het oude vrouwtje gaat in de auto zitten naast me.
de vriend gaat in de kofferbak. en mn liefje gaat op mn schoot.
19 August 2003, 12:24 | #3 |
Rock The Net.
|
hhhhmmmmmmmm,
Ik geef de BMW Z3 aan mijn beste vriend zodat hij met het oud vrouwtje naar de ziekenhuis kan gaan. Mijn ideale vrouw en ik blijven lekker alleen achter.... |
19 August 2003, 16:27 | #4 |
Guest
|
Agreed
|
24 August 2003, 18:15 | #5 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
Je geeft je telefoonnr. aan je liefde, spreekt af met je vriend en brengt de vrouw naar het ziekenhuis
24 August 2003, 18:50 | #6 | |
veteraan
|
Citaat:
24 August 2003, 20:04 | #7 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
Citaat:
maar om het nog maar iets moeilijker te maken... wat nou als alleen jij over een rijbewijs beschikt? dan zou ik alsnog voor de ideale vrouw gaan |
|
24 August 2003, 20:46 | #8 | |
Lid
|
Citaat:
|
|
25 August 2003, 00:41 | #9 | |
Guest
|
Citaat:
het telefoonummer vragen van dat meisje tegen mn beste vriend zeggen dat ik dat meisje heel erg leuk vind. en vragen of hij haar misschien thuis zou willen brengen(maar zonder dat hij dat meissie gaat versieren,maar dat doet hij niet want het is mn beste vriend) zodat ik het oude vrouwtje naar het ziekhuis kan brengen |
|
15 September 2003, 10:19 | #10 | |
Guest
|
Citaat:
maar goed, stel dat ik alleen een rijbewijs had...ehm... ik vraag het telefoonnr. van die vrouw (in mijn geval man) en zeg tegen mijn beste vriend dattie de bus maar moet nemen naar mijn huis, zodat we ff gezellig bij kunnen praten.... |
|
15 September 2003, 10:21 | #11 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
15 September 2003, 20:31 | #12 |
Guest
|
terugrijden en beter mikken...
|
16 September 2003, 13:23 | #13 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
17 September 2003, 17:05 | #14 |
Guest
|
juist...... natuurlijk!!
|
17 September 2003, 20:49 | #15 |
Guest
|
hoezo??
Ideale vrouw, veel "longinhoud", makkelijk mikken dus en een knappe meid op je motorkap is ook niet mis... |